Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> Nissanowskie 2.0
Gr00bY
post Mon, 08 Sep 2003 - 14:39
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Jaki symbol ma 2.0 Nissana z lat 91-96? Chodzi o ten montowany np. w Sunny GTi czy Primerze SRi. Czy to jest SR20 Jak oceniacie szanse znalezienia takiego silnika+skrzynia+osprzęt (czyli zestaw do SWAP'a) w Polsce


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 08 Sep 2003 - 14:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mellow
post Mon, 08 Sep 2003 - 15:16
Post #2


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





Tak chyba idzie o SR20DE ( DOHC 2,0L ), montowany w PRIMERze (P10/P11/W10), 100NX (B13), SUNNYm (N14), ALMERze (N15) ale z tego co wiem to produkowany jest od 90 roku...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 08 Sep 2003 - 15:19
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





O ten silnik dokładnie mi chodzi Najbardziej interesuje mnie wersja z Sunny N14, ew. Primera P10/W10. Reszta to już albo za droga albo niedoznalezienia byłaby Więc pytam Da rade u nas cuś takiego znaleść?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mellow
post Mon, 08 Sep 2003 - 15:26
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





Wiesz trudno mi powiedziec.. zajzyj tu http://nissanczesci.qdnet.pl/ .... maja wiele czesci ( w tym silniki ) do nissanow, chwala sie rowniez ze moga ewentualnie je sprowadzic ... moze maja akurat SR20DE...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 08 Sep 2003 - 16:27
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





BIG THX

Popytam i przy okazji trafił mi się dobry śmietnik dla mojego pierdzielnika


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mellow
post Mon, 08 Sep 2003 - 16:34
Post #6


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





no problem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 08 Sep 2003 - 16:36
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Więc jest dobrze. Bardzo dobrze

Jest akurat SR20DE o przebiegu podobno 50.000km (pewnie razy 2 albo 3 ) za 4000zł. Jest i skrzynia biegów za 2000zł. Więc widać, że chłopaki mają części. Jeszcze raz dzięki mellow za info

Grunt wybadany


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pegas
post Mon, 08 Sep 2003 - 16:48
Post #8


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 April 2003
Skąd: Warszawa-Ursynów





nie wiem czy to cos wniesie do tematu ale jesli chodzi o Primere P10 to z tego co wiem to montowano w niej:
2.0 SRi-115 KM
2.0 GT-150 KM
Nie wiem czy ten 2.0 z SRi roznil sie czymkolwiek od montowanych w normalnych P10
Pozdrawiam


--------------------
RS3 8Y Daily
E36 M54B30 Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mellow
post Mon, 08 Sep 2003 - 17:00
Post #9


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





W Primerze P11 GT byl montowany dokladnie silnik SR20DEH ( 150PS ), w slabszej wersji SRi byl SR20DE .... o ile sie niemyle.... mial on chyba jednak 130PS Nieiwem dokladnie. Wiecej wiem o innej odmianie tego silnika SR20DET - IMHO jeden z ciekawszych silnikow wogole
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 08 Sep 2003 - 17:29
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





SR20DET - ciekawa bestja Ale ciężka w utrzymaniu


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pegas
post Mon, 08 Sep 2003 - 17:43
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 April 2003
Skąd: Warszawa-Ursynów





mellow ja czytalem gdzies w sieci,ze 115 koni ale nie bede sie spieral
Jedyne SRi z jakim mialem doczynienia bylo niestety 1.6,silnik nie do zarzniecia,mile wspomnienia
Pozdrawiam


--------------------
RS3 8Y Daily
E36 M54B30 Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mellow
post Mon, 08 Sep 2003 - 17:49
Post #12


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





Pegas: spoko, ja napisalem ze, nie mam pewnosci . Moze ktos sie jeszcze dopisze i nas ewentualnie poprawi. IMHO wiekszosc nissanowskich silnikow pozostawia same pozytywne wspomnienia/wrazenia

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 08 Sep 2003 - 19:04
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("mellow":12bhjisb)
IMHO wiekszosc nissanowskich silnikow pozostawia same pozytywne wspomnienia/wrazenia


IMO większość Japońskich silniczków zostawia takie wrażenia (Toyota, Nissan, Honda).


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 08 Sep 2003 - 19:07
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Wracając do tematu - czyli SR20DE dzieli się na:

SR20DE - 115KM
SR20DEH - 150KM
SR20DET - 200KM+

Zostaje więc pytanie - czym różni się SR20DE od SR20DEH? Czy tłoki/korby są takie same? Czy tylko różni się góra? Bo wałki i tak by szły do zmiany więc może nie trzebaby szukać SR20DEH?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mellow
post Mon, 08 Sep 2003 - 19:27
Post #15


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





Stopien sprężania pozostal o ile dobrze wiem taki sam - 10.0:1 ( wiec pewnie tloki te same ), zmieniono zdaje sie konstrukcjie glowicy silnika i krzywki walka rozrzadu. Niewiem byc moze roznia sie tez ukladem wtryskowym i zaplonowym.... O wiele latwiej wymienic roznice miedzy SR20DE a SR20DET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Mon, 08 Sep 2003 - 19:35
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





To teraz jeszcze zdradź nam do czego chcesz upchnac ten silnik? Micra?


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mellow
post Mon, 08 Sep 2003 - 19:49
Post #17


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





Wiesz to nie jest takie glupie Kiedys znalalem w sieci micre z SR20DE ... jednak taki swap wymaga juz naprawde duzo pracy gdyz silnik jest po prostu za DUZY i trzeba przesunac przednie zawieszenie Ale dla chcacego nic trudnego Jak znajde foty to wrzuce.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 08 Sep 2003 - 19:53
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Narazie do niczego Badam grunt

Chyba zostałem wprowadzony w błąd U źródła czyli na stronie funclubu Nissan'a or something like that dowiedziałem się następujących informacji

Primera P10 - 2,0 16V (116KM) SR20Di 90-96
Primera P10 - 2,0 16V (150KM) SR20DE 90-96
Primera P11 - 2,0 16V (150KM) SR20DEH 97+

Co wy na to


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mellow
post Mon, 08 Sep 2003 - 19:58
Post #19


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





zgadza sie ... te roznice ktore ja wymienilem dotycza silnika wlasnie z P11 czyli SR20DEH... sproboj to jeszcze gdzies potwierdzic. Ten silniczek SR20DE(H) jest cacy.. jak zamierzasz cos kupowac to to jest good choice IMHO Wogole NISSAN rules

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 08 Sep 2003 - 20:16
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Znowu aktualizacja

Primera P10 - 2,0 16V (116KM) SR20Di 90-96
Primera P10 - 2,0 16V (150KM) SR20DE 90-96
Primera P11 - 2,0 16V (150KM) SR20DEH 97+
Sunny N14 - 2,0 16v (143KM) SR20DE 93+

Czyli SR20DE ma raczej 143KM chyba, że w Sunnym został zdławiony przed inny dolot/wydech bo nie są sądze, żeby elektroniką chciało się na tyle chłopakom dłubać

Nissan rulez Jap toyz rules


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 16:57