![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jaki symbol ma 2.0 Nissana z lat 91-96? Chodzi o ten montowany np. w Sunny GTi czy Primerze SRi. Czy to jest SR20 Jak oceniacie szanse znalezienia takiego silnika+skrzynia+osprzęt (czyli zestaw do SWAP'a) w Polsce
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak chyba idzie o SR20DE ( DOHC 2,0L ), montowany w PRIMERze (P10/P11/W10), 100NX (B13), SUNNYm (N14), ALMERze (N15) ale z tego co wiem to produkowany jest od 90 roku...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
O ten silnik dokładnie mi chodzi Najbardziej interesuje mnie wersja z Sunny N14, ew. Primera P10/W10. Reszta to już albo za droga albo niedoznalezienia byłaby Więc pytam Da rade u nas cuś takiego znaleść?
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiesz trudno mi powiedziec.. zajzyj tu http://nissanczesci.qdnet.pl/ .... maja wiele czesci ( w tym silniki ) do nissanow, chwala sie rowniez ze moga ewentualnie je sprowadzic ... moze maja akurat SR20DE...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
BIG THX
![]() Popytam i przy okazji trafił mi się dobry śmietnik dla mojego pierdzielnika -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
no problem
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Więc jest dobrze. Bardzo dobrze
Jest akurat SR20DE o przebiegu podobno 50.000km (pewnie razy 2 albo 3 ) za 4000zł. Jest i skrzynia biegów za 2000zł. Więc widać, że chłopaki mają części. Jeszcze raz dzięki mellow za info Grunt wybadany -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 17 April 2003 Skąd: Warszawa-Ursynów ![]() |
nie wiem czy to cos wniesie do tematu ale jesli chodzi o Primere P10 to z tego co wiem to montowano w niej:
2.0 SRi-115 KM 2.0 GT-150 KM Nie wiem czy ten 2.0 z SRi roznil sie czymkolwiek od montowanych w normalnych P10 Pozdrawiam -------------------- RS3 8Y Daily
E36 M54B30 Track |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
W Primerze P11 GT byl montowany dokladnie silnik SR20DEH ( 150PS ), w slabszej wersji SRi byl SR20DE .... o ile sie niemyle.... mial on chyba jednak 130PS Nieiwem dokladnie. Wiecej wiem o innej odmianie tego silnika SR20DET - IMHO jeden z ciekawszych silnikow wogole
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
SR20DET - ciekawa bestja Ale ciężka w utrzymaniu
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 17 April 2003 Skąd: Warszawa-Ursynów ![]() |
mellow ja czytalem gdzies w sieci,ze 115 koni ale nie bede sie spieral
Jedyne SRi z jakim mialem doczynienia bylo niestety 1.6,silnik nie do zarzniecia,mile wspomnienia Pozdrawiam -------------------- RS3 8Y Daily
E36 M54B30 Track |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Pegas: spoko, ja napisalem ze, nie mam pewnosci . Moze ktos sie jeszcze dopisze i nas ewentualnie poprawi. IMHO wiekszosc nissanowskich silnikow pozostawia same pozytywne wspomnienia/wrazenia
Pozdro |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("mellow":12bhjisb) IMHO wiekszosc nissanowskich silnikow pozostawia same pozytywne wspomnienia/wrazenia
IMO większość Japońskich silniczków zostawia takie wrażenia (Toyota, Nissan, Honda). -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wracając do tematu - czyli SR20DE dzieli się na:
SR20DE - 115KM SR20DEH - 150KM SR20DET - 200KM+ Zostaje więc pytanie - czym różni się SR20DE od SR20DEH? Czy tłoki/korby są takie same? Czy tylko różni się góra? Bo wałki i tak by szły do zmiany więc może nie trzebaby szukać SR20DEH? -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Stopien sprężania pozostal o ile dobrze wiem taki sam - 10.0:1 ( wiec pewnie tloki te same ), zmieniono zdaje sie konstrukcjie glowicy silnika i krzywki walka rozrzadu. Niewiem byc moze roznia sie tez ukladem wtryskowym i zaplonowym.... O wiele latwiej wymienic roznice miedzy SR20DE a SR20DET
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
To teraz jeszcze zdradź nam do czego chcesz upchnac ten silnik? Micra?
-------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiesz to nie jest takie glupie Kiedys znalalem w sieci micre z SR20DE ... jednak taki swap wymaga juz naprawde duzo pracy gdyz silnik jest po prostu za DUZY i trzeba przesunac przednie zawieszenie Ale dla chcacego nic trudnego Jak znajde foty to wrzuce.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Narazie do niczego Badam grunt
Chyba zostałem wprowadzony w błąd U źródła czyli na stronie funclubu Nissan'a or something like that dowiedziałem się następujących informacji Primera P10 - 2,0 16V (116KM) SR20Di 90-96 Primera P10 - 2,0 16V (150KM) SR20DE 90-96 Primera P11 - 2,0 16V (150KM) SR20DEH 97+ Co wy na to -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
zgadza sie ... te roznice ktore ja wymienilem dotycza silnika wlasnie z P11 czyli SR20DEH... sproboj to jeszcze gdzies potwierdzic. Ten silniczek SR20DE(H) jest cacy.. jak zamierzasz cos kupowac to to jest good choice IMHO Wogole NISSAN rules
Pozdro |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Znowu aktualizacja
Primera P10 - 2,0 16V (116KM) SR20Di 90-96 Primera P10 - 2,0 16V (150KM) SR20DE 90-96 Primera P11 - 2,0 16V (150KM) SR20DEH 97+ Sunny N14 - 2,0 16v (143KM) SR20DE 93+ Czyli SR20DE ma raczej 143KM chyba, że w Sunnym został zdławiony przed inny dolot/wydech bo nie są sądze, żeby elektroniką chciało się na tyle chłopakom dłubać Nissan rulez Jap toyz rules -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 16:57 |