![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 April 2013 ![]() |
Witam Kolegów!
przeczytałem uważnie Wasze wypowiedzi i chciałbym podzielić się swym doświadczeniem. Aby tarcza nie ulegała deformacji pod wpływem temperatury nie wystarczy jej powiercic i ponacinać, jak robi to Mikoda. Otwory powinny równomiernie pokrywać całą powierzchnie roboczą, tak aby w istotny sposób nie zmieniała się poowierzchnia styku z klockiem. Poza tymi cieplnej dzwonu i części roboczej. Czesto aby pozbyć się tego problemu stosuje się tarcze dwyczęściowe skręcane lub pływające. Marka tarczy nie ma tu aż tak wielkiego znaczenia. Bardzo istotny jest dobór klocka, który jeśli będzie zbyt twardy, zniszczy każdą tarczę. Robię takie wynalazki do samochodów mały i dużych, dlatego jesli jesteś zainteresowany służę pomocą. Pozdrawiam -------------------- G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 20:45 |