![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Też słyszałem narzekania na Brembo. W sumie najmniej negatywnych opinii dostałem o TRW. Cały czas mowa o hamulcach do aut użytkowanych cywilnie.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#62
|
![]() |
Brembo...
ale które dokładnie masz na myśli ? |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Brembo... ale które dokładnie masz na myśli ? Nie wiem nic więcej na jakie to zasłyszane od kogoś tam że ktoś coś mówił dlatego napisałem że nie wiem jak się ma to do rzeczywistości... Co do tematu Mikody użytkowane beż najmniejszego problemu, chodzi o tarcze SPORT. O TRW też nie mogę powiedzieć nic złego ![]() -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
a ja słyszałem.... uwielbiam takie stwierdzenia dotyczące różnych produktów
![]() Brembo tak robi dosyć kiepskie tarcze, jedyne sensowne i wytrzymałe są np: ORO, pęknięcia w Brembo widziałem o wiele częściej niż w ATE PD, dlatego też trzymam się dalej tego samego zdania co 2-3 lata temu co do tańszych tarcz -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Ja słyszałem... No ja musze słuchać. Jestem mechanikiem, muszę słuchac opinii użytkowników, na tej podstawie można sobie wyrobić jakąś opinie, żeby następnym doradzić. Oczywiście opinie trzeba często dzielić prze 3, ale jak mi siętrafia 5 osób pod rząd i każdy narzeka na ATE, to coś jest na rzeczy.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
jeśli pięciu pod rząd to może seria nie taka
![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Mikoda niestety nie jest mi w stanie zrobic tarczy 5x112 na 4x108. Zostaje kupic i zaspawac
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Może mikoda do mocnych i ciężkich aut sie nie sprawdza, ale w zwykłym DD E30 jak najbardziej. Za swoją śmieszną cenę ja uważam, że jest ok.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Do tego jest tak śmiesznie tania, że w dupowozie wymieniam je razem z klockami
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport ![]() |
Przeczytalem to wszystko i kilka jeszcze wątków na forum i nadal nie wiem jakie tarcze kupić...
Generalnie pogiołem sobie tarcze z przodu, bija na zimno i bardzo na ciepło... Chce kupić dobre tarcze które będą sie sprawowały hamowały i zaraz się nie pogną... chciałbym żeby były nawiercane lub nacinane. Przeznaczone na tor. Nie szukam tanich tylko dobrych - co mozecie polecic? I jeszcze raz mają hamować i się nie pogiąć, a czy sie szybko zużyją czy nie to już nie robi... -------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
A ktoś jeździł na tarczach SpeedMax ?
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 15 August 2009 Skąd: Zamość ![]() |
Kumpel miał CRX'ie sezonu nie wytrzymały, 2szt krzywe przy bardzo słabych heblach.
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
SCKAPE to kupuj takie tarcze jakie kupują do samochodów rajdowych. Ja mam u siebie ATE z polecenia gościa, który zbudował kilkanaście samochodów rajdowych i siedzi w tym 15 lat. Z klockami DS3000 tarcze nic nie biją. Nie zapominajcie też o dobrych klockach, słabe klocki lubią giąć wszystkie tarcze.
Co do tarcz TRW to zamontowałem je do codziennego ls430, normalnie hamują, ale jedno hamowanie na autostradzie z 200 do 90 i nie jeden huk już w okolicach 120km/h. Klocki jakieś japońskie, niestety nie było premierów. P.S. Jeszcze dopiszę, że moje testy hamowania w rajdówce to 3,4,5 do ok 150km/h i ostre hamowanie do ok 50km/h i tak kilkanaście razy, od któregoś tam z kolei dookoła samochodu chmura ciemnobłękitnego dymu. Do tego jazda mocno agresywna, ostatnio się poddało przełożenie główne na treningu. A tarcze nadal proste. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport ![]() |
znajomy ktory jeździ taką samą hondą civic jak moja (tylko troche mocniejszą..) w CIVIC CUP potestowal troche rozmiarów i zestawów i polecił mi to na czym sam jeździ czyli tarcze gładkie standardowe EBC 262 + klocki yellow stuff + nawiew na hamulce. Mówił że właśnie taki zestaw najlepiej mu sie sprawuje.
I teraz czy ktoś ma jakieś negatywne opinie na temat tarcz EBC? -------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
E36, 328, Płyn ate racing blue madafaka niebieski
![]() przewody w oplocie wszystkie Przód Mikoda racing madafaka nawiercana nacinana Klocki EBC green stuff Tył Tarcze brembo zwykłe klocki ferodo premier. Hamulce pare razy zgrzałem jadąć po krętej drodze po wioskach ( po takim zadupiu ale droga fajna ) i obecnie chyba padły bo teraz jak się zgrzeją to biją tak że chce kierownice z rąk wyrwać. DO spokojnej jazdy na wakacje czy coś git, ale do szyvbszej jazdy ulicznej kiszka ten przód, myślałem ze lepsze będą. Aha zestaw przedni zrobił 6000km... Zgrzałem tak, że pedał był miękki a hamulec tępy, ale po niehamowaniu przez 500 metrów znów był dobry na jedno hamowanie.. Chyba te tarcze oddam na reklamacje bo troche małą kariere zrobiły, wcześniejsze BremboMAX zrobiło 65 000km i się skończyły poprostu od starośći. Auto waży 1370kg, i ma dobre opony. -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
E36, 328, Płyn ate racing blue madafaka niebieski
![]() przewody w oplocie wszystkie Przód Mikoda racing madafaka nawiercana nacinana Klocki EBC green stuff Tył Tarcze brembo zwykłe klocki ferodo premier. Hamulce pare razy zgrzałem jadąć po krętej drodze po wioskach ( po takim zadupiu ale droga fajna ) i obecnie chyba padły bo teraz jak się zgrzeją to biją tak że chce kierownice z rąk wyrwać. DO spokojnej jazdy na wakacje czy coś git, ale do szyvbszej jazdy ulicznej kiszka ten przód, myślałem ze lepsze będą. Aha zestaw przedni zrobił 6000km... Zgrzałem tak, że pedał był miękki a hamulec tępy, ale po niehamowaniu przez 500 metrów znów był dobry na jedno hamowanie.. Chyba te tarcze oddam na reklamacje bo troche małą kariere zrobiły, wcześniejsze BremboMAX zrobiło 65 000km i się skończyły poprostu od starośći. Auto waży 1370kg, i ma dobre opony. -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A ktoś jeździł na tarczach SpeedMax ? Ja jeździłem prawie 3 lata. Miałem w Astrze nacinane 288 mm z Calibry 2,5 przewiercone na 4x100 i klocki podstawowe TRW z katalogu IC za 100 zł komplet. Do tego przewody w oplocie i płyn Ferodo 5.1. 3 sezony upalania, czy to Ułęż, czy to Nowe Miasto czy Tor Poznań - nigdy żadnego problemu. Tarcze nie raz świeciły, nie raz dym szedł z kolcków i co - tarcze proste, bez oznak zużycia. Zasługa miękkiego klocka i dobrego płynu. Później Speedmax zaczął robić nacinane i nawiercane tarcze - na tych nie jeździłem. Ale te nacinane sprzed 3 lat - nie jestem sobie w stanie wyobrazić cięższego życia w warunkach amatorskich i mogę te tarcze śmiało polecić. Teraz w BMW mam sam nie wiem co, ale jak przyjdzie czas wymiany to tylko speedmax. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Może EBC za twarde to mikody, znów dośc dobre sa opinie Mikody nawiercanej nacinanej, znów opinie speedmaxów sa tez różne może zależy jak kto je założy w jakim stanie zacisk, powierzchnia tarczy i piasty.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 11 August 2010 Skąd: ze wsi ![]() |
Najwięcej zależy od kierowcy.
-------------------- JDM sucks
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 April 2013 ![]() |
Witam Kolegów!
przeczytałem uważnie Wasze wypowiedzi i chciałbym podzielić się swym doświadczeniem. Aby tarcza nie ulegała deformacji pod wpływem temperatury nie wystarczy jej powiercic i ponacinać, jak robi to Mikoda. Otwory powinny równomiernie pokrywać całą powierzchnie roboczą, tak aby w istotny sposób nie zmieniała się poowierzchnia styku z klockiem. Poza tymi cieplnej dzwonu i części roboczej. Czesto aby pozbyć się tego problemu stosuje się tarcze dwyczęściowe skręcane lub pływające. Marka tarczy nie ma tu aż tak wielkiego znaczenia. Bardzo istotny jest dobór klocka, który jeśli będzie zbyt twardy, zniszczy każdą tarczę. Robię takie wynalazki do samochodów mały i dużych, dlatego jesli jesteś zainteresowany służę pomocą. Pozdrawiam -------------------- G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 18:05 |