![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 October 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
ja mam zestaw mikoda GT + GS w rajdowce po 10k km w tym ok 30% OSow nic kompletnie sie nie dzieje a tarcz wcale nie docieralem katowane od poczatku do zmiany koloru
za to w dupowozie tez mikoda + TRW i tez niema zadnego bicia ale tu przez pierwsze 300KM uklad sie spokojnie docieral moze kwestia dobrej partii moze fart ale ja niczego zlego na te tarcze powiedziec nie moge -------------------- www.noerallyteam.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
no właśnie to może być taki efekt. nierówno zahartowanej powierzchni Docieram zwykle tarcze przez ok. 500 km, nie wiem co jeszcze miałbym zrobić. ![]() za to w dupowozie tez mikoda + TRW i tez niema zadnego bicia ale tu przez pierwsze 300KM uklad sie spokojnie docieral Myślę, że różnie może być w różnych autach. W moim dupowozie (z avatara) sprawowały się bardzo źle i podobne efekty były u kilku znajomych. Z tego co widzę na stronie w ogóle wycofano ze sprzedaży tarcze Mikody do tego modelu. -------------------- :)
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#43
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
wystarcz, że po cit ostrzejszym hamowaniu nie odpuścisz nogi z hamulca kiedy się auto zatrzyma... i już Nie zdarza mi się coś takiego, a już na pewno nie podczas docierania. Zresztą nigdy z żadnymi tarczami nie miałem takich problemów. Ogólnie to co dostałem w pudełku z napisem "Mikoda" było bezapelacyjnym bublem. Jednak moja opinia dotyczy tarcz do jednego modelu kupionych ponad rok temu, możliwe, że w tej chwili sytuacja wygląda inaczej. -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
No wlasnie, jak jest temat to moje pytanie:
Mikoda kiedys robila tarcze hamulcowe pod wymiar - np. miala w ofercie tarcze od opla na 5 srub, ale dyspnujac surowym odlewem mogla mi zrobic ja na 4 sruby do malucha. Czy ktos wie czy jeszcze tak robi? Jesli nie to moze jest jakis inny producent tarcz w polsce, co to ogranie? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#46
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 01 May 2010 Skąd: Łomża ![]() |
Mikoda dalej robi te tarcze, nawiercaja pod dowolny rozmiar, frezuja co tam chcesz i inne dziwy na kiju. Nie kosztuje to wiele wiecej niz taka zwykła tarcza. Robiłem u niech z rok temu rarcze do buggy .
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
oj ludziki...
Mikodo to jedna z najtańszych firm na rynku. Czasem jak słyszę że ktoś chce zamówić tarcze nawiercano nacinane do czegoś tam to zaczynam się śmiać. Trzeba zresztą na nie czekać z 2tygodnie. (pracuję od wielu lat w 2giej co do wielkości firmie dystrybującej części zamienne i zawsze jak słyszę o mikodzie to głupio się uśmiecham!)>.. Do dobre tarcze do starych aut którymi ktoś jeździ w niedzielę po bułki. Dobre tarcze to a t e powerdisc! |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#49
|
![]() |
No dobra...
to napisz czym się różni tarcza Mikoda od ATE (pomijam nazwę, renomę producenta i wzorek na tarczy) ? Jakieś konkretne różnice w stosowanych stopach ? Pytam poważnie, co wywołuje ten "głupi uśmiech" kiedy słyszysz o Mikodzie.... |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
a jakie kupiłeś i do jakiego samochodu ? "Full opcje" do Mondeo mk3 (300x24 mm). -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Testowałem tarcze nacinano - nawiercane do tego zestawu klocki TRW pacjent to VW Passat kombi 2000r 1.9 TDI PD 130kM.
Pałowane od czasu do czasu , zrobiły się tylko fioletowe żadnego bicia nic z tych rzeczy użytkownik zadowolony ![]() -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
A ja mam inne pytanie jakiej największej średnicy robi mikoda tarcze ?? Szukam o grubości 30 mm i najlepiej coś powyżej 320 mm ale nic nie mogę u nich znaleźć
![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
A ja mam inne pytanie jakiej największej średnicy robi mikoda tarcze ?? Szukam o grubości 30 mm i najlepiej coś powyżej 320 mm ale nic nie mogę u nich znaleźć ![]() Są jakieś 314x28 do Vectry, większych tam nie widziałem, ale może coś przeoczyłem. -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
~300mm to chyba max tak ogólnie. Widziałem że np do Alf 305 i 330mm nie mają w ogóle. W sumie ciekawe dlaczego?
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#55
|
![]() |
do Vectra C 314mm mają
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Napisałem do ich prezesa czemu nie maja nic większego w ofercie i czy istnieje możliwość wykonana tarcz na indywidualne zamówienie ciekawe czy i jaką dostanę odpowiedź.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 November 2005 ![]() |
napisz do nich. kal pytalem o tarcze do subaraka do brata to powiedzieli ze musieliby miec stara tarcze zużytą i zeby wziac wszystkie wymiary itd. kolezka robil do astry totalnie na zamowienie jakis nietypowy rozmiar pod inny zacisk.
ja sam mam full opcje mikody i klocki TRW i nie moge powiedziec zlego slowa. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Ja też latam w alfie na mikodach zwykłych, gładkich i klockach ATE i jest spoko
![]() ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
AS... - nie napinałbym się na te ATE. Przykłady:
Saab 9^3 dizel - pokrzywione po 5kkm (power disc) Mondeo Mk3 dizel - pokrzywione po 3kkm (gładkie) Escort z mojego podpisu, hamulce 260mm - pokrzywione po 5kkm (gładkie) Wszyscy użytkownicy świadomi, wiedzący jak się dociera tarcze itp. Ja w Escorcie zmieniłem tarcze na TRW i spokój, kolega w Mondku podobnie, kolega w Saabie założył Textara. W żadnym przypadku problemy nie powróciły. Więc nie mówcie mi prosze, że ATE robi super hamulce. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
AS... - nie napinałbym się na te ATE. Przykłady: Saab 9^3 dizel - pokrzywione po 5kkm (power disc) Mondeo Mk3 dizel - pokrzywione po 3kkm (gładkie) Escort z mojego podpisu, hamulce 260mm - pokrzywione po 5kkm (gładkie) Wszyscy użytkownicy świadomi, wiedzący jak się dociera tarcze itp. Ja w Escorcie zmieniłem tarcze na TRW i spokój, kolega w Mondku podobnie, kolega w Saabie założył Textara. W żadnym przypadku problemy nie powróciły. Więc nie mówcie mi prosze, że ATE robi super hamulce. Powiem ci że podobne opinie zasłyszałem o Brembo tarczach nie wiem jak to się ma do rzeczywistości. -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 13:04 |