Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tarcze ham. MIKODA, opinie
Wojtek_GTX
post Sun, 20 Apr 2008 - 18:17
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Walczyłem kiedyś z mikodami - płaskie (ford fiesta 1.8) lipa przy hamowaniu ze 120 i wjazd w kałuże tarcze sie pogięły i zaczęły bić
potem ford mondeo 1.8 też płaskie tamte przez długi czas były dobre - druga wymiana klocków i się pogięły


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 20 Apr 2008 - 18:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gromoteus
post Mon, 21 Apr 2008 - 16:49
Post #22


Rookie
Dołączył: Fri, 31 March 2006





Ok ale dalej nie wiem czy mintexrobi tarcze ham,cena tego zestawu z jebaja jest zadziwiajaco tania?


--------------------
cupra 01r
narazie troche ponad serie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fazzy
post Fri, 25 Apr 2008 - 18:31
Post #23


Super User
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Wawa





CYTAT(gromoteus @ Mon, 21 Apr 2008 - 16:49) *
Ok ale dalej nie wiem czy mintexrobi tarcze ham,cena tego zestawu z jebaja jest zadziwiajaco tania?


Mintex, podobnie jak kazdy inny producent hamulców robi osprzęt normalny jak i sportowy. Tarcze i klocki.
Nigdzie w aukcji nie jest napisane, że to są Racingi. Koszty w miarę normalne jak za podstawowe Mintexy.
Na zasadzie McDonalda, w zestawie taniej smile.gif


--------------------
FAZZY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba 325
post Fri, 09 May 2008 - 13:50
Post #24


User
Dołączył: Sun, 22 January 2006
Skąd: opolski





Witam.
Nie chciałem zakładać kolejnego tematu wiec zapytam sie tutaj.

Sprawa wygląda tak zakupiłem nawiercane i nacinane tarcza mikody. Zamówiłem je przez internet i nie byłem przy ich montażu.Po jakimś czasie zauważyłem jak polerowałem felgi ze podłużne nacięcia z lewej i prawej strony są w przeciwna stronę namyśl mi przyszło ze przysłali mi dwie lewe tarcze a fachmani w warsztacie najwyraźniej bladego pojęcia nie mieli i założyli to co dostali .Co o tym myślicie może tak być ? dzwoniłem do mikody i stwierdził ze nacięcie nie maja wpływ na poprawne użytkowanie! i ze tarcze mogą nie być kierunkowe.Po czym mam stwierdzi czy tarcze są kierunkowe ? wydawało mi sie ze właśnie po nacięciach!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Fri, 09 May 2008 - 15:54
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Był już kiedyś poruszany podobny temat, chodziło o tarcze innego producenta. Kierunek nacięć raczej nie ma znaczenia, a jak ma to bardzo niewielkie. Mnie bardziej dziwią opony asymetryczne, prawa strona ma "choinkę" odwrotnie skierowaną niż lewa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Power by BMW
post Thu, 02 Dec 2010 - 22:38
Post #26


Rookie
Dołączył: Thu, 02 December 2010





Podłączając sie do tematu.
Ostatnio założyłem zestaw: tracze Mikoda GT - nacinane i nawiercane ( kupione u producenta) + klocki ATE. Sporo czytałem na ich temat ponieważ obawiałem sie czy nie bedzie to chybiony zakup - na hamulcach nie ma co żałować czasem 0,5 metra moze uchronić nas od rozbicia auta.
Tarcze i klocki zakładałem osobiście. Tarcze GT - są kierunkowe inne na lewą i prawą stronę ( na kazdej traczy jest naklejka L lub P ). Nacięcia mają za zadanie odprowadzac powstałe podczas hamowania gazy oraz pył z klocków.
Przed założeniem tarcz Mikody GT jeździłem na traczach ATE Power Disc + klocki ATE i zastanawiałem sie nad załozeniem identycznego kompletu do mojego auta. Z tarcz ATE PD byłem zdowolony - do samego końca nie było mowy o odkształceniu, bądź rysach na ich powierzchni. Pod koniec uzytowania zaczęły huczeć. Początkowo myslałem, że moze klocki sa juz cienkie i dlatego tak sie dzieje. Okazło sie jednak, że od wewnetrznej strony naciecia na obu tarczach były juz niewidoczne - z zewnatrz od strony felgi jeszcze było je widać. Wg. producenta jezeli nie widac naciec w tego typu tarczach - oznacza to tylko jedno wymiana na nowe.

Wracajac do tarcz Mikody GT - to przejechałem na nich nie wiele ( generalnie jeszcze je docieram), ale muszę przyznac, że w moim przypadku skuteczność hamowania jest już naprawdę niezła. Jeżeli ktoś ma wątpliwości przed zakupem, to ja jestem na tak. Osobiście zastanawiałem sie jakie klocki hamulcowe do nich zakupić. Podobno bardzo dobrze spisują sie z Lukasem, czytałem też sporo pozytywnych opinii na temat Textara, mój wybór jednak padł na ATE i takie tez klocki zakupiłem.
Dodatkowym plusem jest fajny wygląd auta, naprawdę niezła siła hamowania oraz cena sporo niższa od Zimmermanna, komplet ATE PD + klocki ATE w moim przypadku cenowo był porównywalny.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Thu, 02 Dec 2010 - 22:52
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





polecam Ci wyrażać opinie po dobrym czasie użytkowania, te tarcze są do dupy i nic się póki co nie zmieniło (osobiście miesiąc temu widziałem to dziadostwo znowu.., jak zawsze naiwni Polacy lecą na cenę/wygląd), gładkie zimmermanny plus klocki textara robią lepszą robotę niż te pod każdym względem..

P.S. fajny wygląd auta? nie pomyliłeś forum? fajny wygląd mają hamulce za 15 tys zł, tylko że kosztują jak hamują, a te nie hamują i nie kosztują wink.gif


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 02 Dec 2010 - 23:00
Post #28









o nie zgodzę się tym....
mam z przodu Mikodę nawiercaną od ponad 30k km i na razie ku mojemu wielkiemu zdziwieniu daje radę bez problemu.. w przeciwieństwie do Zimmermanów zwykłych i sportów które po 15-20k już biły niemiłosiernie.

Nawet na tył dałem nawiercaną Mikodę.
U mnie się sprawdza bardzo dobrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Thu, 02 Dec 2010 - 23:16
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





zimmermanny gładkie są bezproblemowe, sporty pękają, co do Mikody mam własną oponie na ich temat, może dlatego że miałem okazje zobaczyć "trochę" tego dziadostwa, jeśli jesteś zadowolony to tylko się ciesz, prawda jest taka że każdy towar ma swoich zwolenników i przeciwników...a średnia z nich przeważa zdecydowanie na nie dla produktów Mikody



--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 02 Dec 2010 - 23:21
Post #30









sporty nie pękały mi....
po prostu wichrowały się tak samo jak i gładkie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Fri, 03 Dec 2010 - 00:16
Post #31


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





Moja Mikoda GT po 15 tys. km:





Bicie też było, pojawiło się bardzo szybko. Ogólnie nie polecam.

Z kolei z gładkim Zimmermanem mam póki co dobre doświadczenia, ale za mały przebieg jeszcze, żeby coś konkretnego powiedzieć.


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
muzz
post Fri, 03 Dec 2010 - 13:08
Post #32


Rookie
Dołączył: Fri, 17 April 2009





z tego co zauważyłem bardzo duże znaczenie ma jednak dobór do mikod odpowiednich klocków...z tego właśnie może wiele negatywnych oceń pochodzić...
ja na razie na mikodzie zrobiłem ok. 15kkm i nie mam powodów do narzekań...klocki TRW...
spękań żadnych na razie nie widze...rantów też nie...
i też polecam...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 03 Dec 2010 - 13:16
Post #33









ja z przodu mam Textar'a a z tyłu Ferodo Premier
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 03 Dec 2010 - 15:58
Post #34


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





to moze ja tez dopdam dwa slowa. mialem tarcze angielskie black diamond za grubo ponad 800zl.
tak wygladaly po neicalych 10tys km dosc spokojnej eksploatacji:









a teraz mam tarcze mikoda gt i jestem bardzo zadowolony.jakos wykonania duzo lepsza niz black diamond.auto hamuje niezle.poki co tez material z jakeigo sa zrobione wytrzymuje.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RALF
post Fri, 03 Dec 2010 - 21:55
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: WGM





borsuk , tak wyglądają moje tarcze nacinane zimmermana, póki co nie wymieniam bo chce wykończyć klocki które założyłem 2 miesiące temu.
Pod stolikiem na wymianę czekają już mikody GT oraz nowe klocki EBC GS. Czas pokaże czy był to dobry wybór.
Z innej beczki mojemu koledze w seryjnej VW Bora brembo Max zaczeły bić już po 2 tyś km.
poza tym ważne jest do czego tarcze są używane , jeżeli w sporcie to raczej wydaje mi się że nie zdadzą egzaminu, jeżeli do typowej jazdy po mieście to mogą dawać radę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 03 Dec 2010 - 21:58
Post #36









zastanawiam się....
ile z tych pokrzywionych tarcz to wina złego/niedokładnego zamontowania i/lub złego docierania/hartowania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Fri, 03 Dec 2010 - 22:32
Post #37


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





może ja sie wypowiem,

kupiłem mikody tylko na zawody gdzie normalnie używam rozmiaru 312 ate pd a na zawodach 288 mikoda ze względu na rozmiar mieszczącej się felgi, mikody przyszły 1 dzien przed zawodami i założyłem je o godzinie 22 a następnego dnia o 7 rano były juz upalane do czerwoności bez żadnego docierania itp. i nic się z nimi nie stało, przejechałem na nich około 2-3tys km i tylko szybko znikają te tarcze a jeden komplet klocków już na nich zjechałem.


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Fri, 03 Dec 2010 - 22:48
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





CYTAT(bezduszny @ Fri, 03 Dec 2010 - 21:58) *
zastanawiam się....
ile z tych pokrzywionych tarcz to wina złego/niedokładnego zamontowania i/lub złego docierania/hartowania


Mysle ze conajmniej 90% wink.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Sat, 04 Dec 2010 - 02:10
Post #39


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(RALF @ Fri, 03 Dec 2010 - 21:55) *
borsuk , tak wyglądają moje tarcze nacinane zimmermana, póki co nie wymieniam bo chce wykończyć klocki które założyłem 2 miesiące temu.

Ja mam teraz gładkiego Zimmermanna z Ferodo DS, ale hamulce z przodu zmieniłem na większe. Wreszcie działa to jak należy. Generalne uważam, ze taka modyfikacja to najlepsza opcja, o ile tylko w danym aucie jest taka możliwość. Wcale nie musi to wyjść drożej, bo co wyda się na początku, to zaoszczędzi się później rzadziej zmieniając tarcze i klocki.

CYTAT(RALF @ Fri, 03 Dec 2010 - 21:55) *
Pod stolikiem na wymianę czekają już mikody GT oraz nowe klocki EBC GS.

Znany mi jest jeden komplet Mikoda GT + GS który wyglądał dokładnie identycznie jak mój po zbliżonym przebiegu. Oby nie było tak u Ciebie...

CYTAT(bezduszny @ Fri, 03 Dec 2010 - 21:58) *
zastanawiam się....
ile z tych pokrzywionych tarcz to wina złego/niedokładnego zamontowania i/lub złego docierania/hartowania

Moje biły tylko na ciepło, chyba trudno taki efekt uzyskać niewłaściwym docieraniem.


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 04 Dec 2010 - 08:51
Post #40









CYTAT(borsuk @ Sat, 04 Dec 2010 - 02:10) *
Moje biły tylko na ciepło, chyba trudno taki efekt uzyskać niewłaściwym docieraniem.


no właśnie to może być taki efekt. nierówno zahartowanej powierzchni
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 13:05