Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
AlanS3
post Sun, 14 Dec 2008 - 15:06
Post #1


User
Dołączył: Sat, 15 March 2008







Pierwsze hamowanie auta dało wynik 307 Hp, to jest wykres drugiego pomiaru.

A3 2,0TFSI AXX seria 200 HP
Turbo S3 BHZ (Boost 0,9bar)
Dolot TTS
Wydech MG
Cooler S3
Wszystko wykonane u nas w CompSport

Niestety skonczyły sie wtryskiwacze i czekamy na wydajniejsze.

Modyfikacja ta została wprowadzona juz do oferty firmy.


--------------------
GTI Edition 30 350 Hp by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 14 Dec 2008 - 15:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bobr4
post Sun, 14 Dec 2008 - 15:21
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





zdaje sie ze to dokladnie to samo wink.gif

http://www.racingforum.pl/Audi-A3-Q-20TFSI...ort-t55798.html


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Sun, 14 Dec 2008 - 18:59
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Tamto nie bylo 1sze na K04 w PL wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Sun, 14 Dec 2008 - 20:11
Post #4


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Wiadomo juz ile +/- 2.0 tfsi 200km wytrzymuje bez kucia ?


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Mon, 15 Dec 2008 - 00:25
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





CYTAT(pornstar @ Sun, 14 Dec 2008 - 20:00) *
Na którą wartość mocy należy zwracać uwagę? Wg normy czy na silniku?


Wg normy. Rzeczywista zmienia się w zależności od warunków, jak temperatura czy ciśnienie atmosferyczne. Moc po normie jest tą prawidłową, służącą do porównań.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Mon, 15 Dec 2008 - 18:34
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





APR rozwiązuje sprawę paliwa przez wydajniejszą pompę. Niestety jest droga ($1000+).


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Wed, 17 Dec 2008 - 09:49
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Elberoth @ Mon, 15 Dec 2008 - 18:34) *
APR rozwiązuje sprawę paliwa przez wydajniejszą pompę. Niestety jest droga ($1000+).


No wlasnie a wtryski kosztuja 1600zl nowe. seryjna pompa starcza do 400ps


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Wed, 17 Dec 2008 - 16:25
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





a jakie to sa wtryskiwacze?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Wed, 17 Dec 2008 - 21:15
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(bobr4 @ Wed, 17 Dec 2008 - 16:25) *
a jakie to sa wtryskiwacze?



no chyba seryjne z ski, chyba nie ma jeszcze zadnych "tuningowych"??


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlanS3
post Wed, 17 Dec 2008 - 22:23
Post #10


User
Dołączył: Sat, 15 March 2008





tak, seryjne z S3. Ale dla potrzebujących sa już mocniejsze.

2.0 TFSI seria 200 HP, wytrzymuje max 350 hp


--------------------
GTI Edition 30 350 Hp by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hulaj
post Thu, 18 Dec 2008 - 09:03
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Chełm





Jaki jest przybliżony koszt i czas wykonania takiej modyfikacji?


--------------------
www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 20 Dec 2008 - 12:49
Post #12









wygląda na to, że era kultowego silnika 1.8T przechodzi pomaleńku do lamusa... a jego miejsce zajmuje 2.0 TFSI

300KM bez większych akrobacji.... brawo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Sat, 20 Dec 2008 - 12:54
Post #13


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





bezduszny, to takie same akrobacje jak w przypadku 1.8T. inne turbo, inny IC plus nowy wydech.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 20 Dec 2008 - 12:58
Post #14









zapomniałeś dodać, że 300KM na seryjnych wtryskiwaczach S3, seryjnym FIMC S3 i seryjnej pompie.

w 1.8T "serią" tyle nie zrobisz... musisz customowo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Sat, 20 Dec 2008 - 13:10
Post #15


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





pomijasz jeden fakt. ten osprzet i tak trzeba kupic czy z innego samochodu, czy aftermarket-nie ma roznicy.

nie wiem jakie sa wtryski w nowym s3 ale pewnie okolice 440. FMIC to fmic, a czy z s3 czy czego innegos... seryjne pompy paliwa wystarczaja w 1.8 na 300KM.

wiesz o co mi chodzi?


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marty
post Sat, 20 Dec 2008 - 13:22
Post #16


Super User
Dołączył: Mon, 01 March 2004
Skąd: Warszawa





300KM jest przed założeniem wtrysków z S3. Jak będą wtryski, to myślę że na tym setupie okolice 330KM są realne. Do tego te silniki mają dużo fajniejszą górę niż 1.8T.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 20 Dec 2008 - 13:28
Post #17









Bardzo temat upraszczasz z tym 1.8T i 300KM, pomijasz przy tym kilka rzeczy które trzeba jeszcze zrobić po drodze...
Wychodzi z tego, że kupując w sklepie listę części sam sobie w małym garażu poskładam wszystko do kupy... w kilka godzin, bez problemów.
Wymiana wtryskiwaczy to jak wymiana świec. Po prostu się "jedne wykręca i wkręca drugie"... no i gotowe. Tak samo turbo.
Wszystko jest p'n'p.


Moim zdaniem dużo prościej jest to zrobić tez 300KM (opierając się na opisie) w 2.0 TFSI.


CYTAT
300KM jest przed założeniem wtrysków z S3

ooo.. jeszcze prościej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Sat, 20 Dec 2008 - 13:38
Post #18


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





najwyrazniej nie wiesz o co mi chodzi.

nie neguje wiekszego potencjalu 2.0TFSI, bo go na ten moment nie znamy.
Chodzi mi o to ze w przydadku jednego i drugiego silnika aby osiagnac 300KM trzeba kilka rzeczy wymienic. Ilosc pracy jest bardzo zblizona.
Jak chcesz to mozesz sobie wszystko przelozyc w garazu smile.gif w jednym i drugim przypadku. Opierajac sie na zalozeniu ze uzywamy tylko gratow wystepujacych w mocniejszych wersja to tak. Duzo prosciej jest zrobic 300 z TFSI.
Oczywsicie nalezy pamietac o roznicy w pojemnosci.

BTW czym różni sie dolot TTS od normalnego 2.0TFSI



[ot]
marty co z leonem? To Ty miałeś przygodę przy Idzikowskiego?


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 20 Dec 2008 - 13:45
Post #19









Duża różnica jest w FMIC od wersji 200KM w stosunku do tej z S3 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniello 1.8t
post Sat, 20 Dec 2008 - 13:49
Post #20


Rookie
Dołączył: Wed, 18 October 2006
Skąd: śląskie





jest praktycznie taki sam, ta mala roznica to to ze jest grubszy o 2cm i jest caly aluminiowy, w wersji 200k boki sa plastikowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 02:35