![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
To będzie bestia
![]() -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Cieszę się razem z Tobą. Nie sądzicie, że to dziwna sytuacja, gdzie rynek zalany jest podróbkami, a Garrett ma zlewke na klienta i trzeba tygodniami czekać na konkretną obudowę. Dealerzy Garretta dokładają od siebie jeszcze trochę niekompetencji, a na końcu jest klient, ktorego szlag trafia...
Adam, poślij mi prosze na PW te linki, bo nie mogę ich znaleźć Życzę dużych problemów z trakcją ![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
zmiesci sie bez problemu ? daj mi namiary jak mozesz na TLOKI oraz ta turbine, bo mam dostep tutaj (de) do wielu podzespolow tego typu tylko musze poprostu to przekalkulowac z twoja pomoca co wybrac
![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 January 2008 ![]() |
Fajny projekt.
Nie myslales o zapodaniu strokera na 3.0 ? Wtedy mialbys takie M3 USA + Turbo ![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Aha problem szczek recznego rozwiazany ? Jak w koncu go rozwiazales ?
Te tylne zaciski z jarzmami z 330d e46 pasuja do piast e36 plug&play ? -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
zmiesci sie bez problemu ? .... dyfer przy 500 da rade? Zmieści się na styk, a właściwie już się zmieściła ![]() Fajny projekt. Nie myslales o zapodaniu strokera na 3.0 ? Wtedy mialbys takie M3 USA + Turbo ![]() Strocker na 3.0 to 2.8l + rozwiert na 86mm - czyli problemy z uszczelkami pod głowicę, i cienkie ścianki między cylindrami. Klamka jeszcze nie zapadła ale razczej będzie to 2.8 Aha problem szczek recznego rozwiazany ? Jak w koncu go rozwiazales ? Te tylne zaciski z jarzmami z 330d e46 pasuja do piast e36 plug&play ? Wytoczyłem pierścienie ze starych tarcz i będą wspawane do wnętrza nowych tarcz by pasowały stare szczęki ręcznego. Tylne zaciski pasowały bez problemu |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Ogarnąłeś już nowe turbo?
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Ogarnąłeś już nowe turbo? Jest w aucie ale żeby jeździło jak powinno to jeszcze trzeba kilka przeróbek, no i strojenie... Oprócz zmiany turbiny konieczne było: - wykręcenie i spawanie pękniętego kolektora (!) - przeróbka wydechu z nowym DP - częściowa przeróbka dolotu - przeróbka spływu oleju ... i pare innych problemów do rozwiązania, bo miejsca jest naprawdę bardzo mało... Poniżej jedna fotka, więcej będzie jak skończe: ![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Kolektor to ten z ebay.de ?
-------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Tak, to ten kolektor, jednak ja się z tym liczyłem bo widziałem fotki takich samych kolektorów też pękniętych. Wolałem zaczekać aż pęknie i pospawać niż spawać najpierw bo pewnie i tak by pęknął z powodu wewnętrznych naprężeń (flansze naciąłem). Jednak każdy kto myśli o takim kolektorze niech wie jedno - pęknie na 100%
![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
korona, widze ze tak jest ciasno, że nawet spływ oleju z turbiny nie ma dlugiej drogi
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 April 2008 ![]() |
Gratulacje. Czekamy na wykres...
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
User Dołączył: Wed, 13 June 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
a zapodacie fote lub linka do kolektora który był wcześniej, oraz który znajduje się teraz w Bumce? Korona można Cię odwiedzić i wypytać o pare spraw
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
UPDATE:
Nowa turbina pompuje jak trzeba, boost nadal 0.8bar Porównanie strony kompresora: dotychczasowa 16T kontra nowa T4E trim-60 ![]() TD04 była chłodzona wodą, Garrett nie więc trzeba będzie sie pilnować i studzić po ostrej jeździe... ![]() Strona gorąca, widać że nowa T3 stage3 jest sporo większa i ma inne łopatki ![]() Widok od spodu, miejsca jest naprawdę mało... ![]() Tu widoczne są dodatkowe osłony termiczne nad turbiną i DP by nie wypalić podłogi ![]() ![]() Auto wystrojone, posadziłem żonkę za laptopem (za kierownicę jej nie wpuszczę) i instruowałem co i jak... Jak sie jeździ? Inaczej... ![]() ![]() Dodatkowo przy normalnej jeździe spadło spalanie bo jeździ się bez doładowania, wcześniej lekkie naciśnięcie gazu i 0,8bar; troche mi tego brakuje ale jak będzie większa pojemność to pewnie będzie podobnie (dobierałem turbosprężarkę dla silnika 2,8l) Overrun - kolektory możesz kupić na e-bay lub zrobić z kolektorów M52 (mam takie na sprzedaż, info na priv) |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Czyli jak by nie było, to żona wystroiła ci BMW
![]() -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Nie przesadzajmy
![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
to chyba musza sie hajtnac , bedzie mnie kto stroic hehe sorki za ot.
napisales ze : TD04 była chłodzona wodą, Garrett nie - hmm skad ta wode brales? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Chłodzenie cieczą dotychczas było wpięte szeregowo w obwód podgrzewania przepustnicy (standard w M50 i M52)
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
to jeszce mam pytanie czy ecu master potrafi zmierzyc moc i moment? z tego co wiem to jest taka mozliwosc ...i czy byles wstanie sprawdzic ecumasterem bledy np. uszkodzona przeplywka. i jeszcze jedno ... piszesz ze sonde wyciagasz, czyli bez sondy jezdzisz ... a moze by jakos zestroic zwykla org. sonde i ja zostawic? jest to mozliwe? sorki za glupie pytania CHWYTAM WIEDZE
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Wszystkie info na temat ecumastera znajdziesz na forum, pośrednio można zdiagnozować padniętą przepływkę ale błędów z ECU nie zczytasz.
Problem z seryjną sondą jest taki że ECU za pośrednictwem jej odczytów stale zmierza do AFR 14,7 co dla silnika turbo jest zdecydowanie za ubogo. Ja wybrałem najprostsze rozwiązanie, wszystko jednak zależy od typu sterownika w danym aucie, można spróbować zmienić trochę działanie sondy - sprawdź jak brus_ik rozwiązał to w swoim aucie w dziale projekty (też ma Ecumastera) Użyj szukajki, wszystko jest na tym forum ! EDIT: auto obecnie jeździ na felgach 18" Borbet BS - może mało streetracingowe, ale za to bardzo leciutkie - ważą zaledwie 9kg / szt (oryginały M3 E46 18" ważą 11,5kg przód i 12,5kg tył więc róznica jest spora) poprawiło się też prowadzenie. Ale jakoś mi nie pasują dlatego znowu myślę nad zmianą, może na BBS RS II ? ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:13 |