Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 coupe M50 2.8l TURBO / by: korona, - stage 2 ukończony - silnik zakuty, auto pomyka
woytek13
post Fri, 27 Jun 2008 - 11:50
Post #61


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





To będzie bestia smile.gif


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 27 Jun 2008 - 11:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomp
post Sat, 28 Jun 2008 - 11:05
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Cieszę się razem z Tobą. Nie sądzicie, że to dziwna sytuacja, gdzie rynek zalany jest podróbkami, a Garrett ma zlewke na klienta i trzeba tygodniami czekać na konkretną obudowę. Dealerzy Garretta dokładają od siebie jeszcze trochę niekompetencji, a na końcu jest klient, ktorego szlag trafia...

Adam, poślij mi prosze na PW te linki, bo nie mogę ich znaleźć

Życzę dużych problemów z trakcją wink.gif


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 03 Jul 2008 - 20:17
Post #63


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





zmiesci sie bez problemu ? daj mi namiary jak mozesz na TLOKI oraz ta turbine, bo mam dostep tutaj (de) do wielu podzespolow tego typu tylko musze poprostu to przekalkulowac z twoja pomoca co wybrac tongue.gif i pytanie mam jeszcze ... zeby nie przeplacic co do ceny za sonde i skad ja wyczasles ... powodzenia ! dyfer przy 500 da rade? rolleyes.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pluto
post Sat, 05 Jul 2008 - 20:42
Post #64


User
Dołączył: Sun, 27 January 2008





Fajny projekt.

Nie myslales o zapodaniu strokera na 3.0 ? Wtedy mialbys takie M3 USA + Turbo rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Sun, 06 Jul 2008 - 01:49
Post #65


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





Aha problem szczek recznego rozwiazany ? Jak w koncu go rozwiazales ?

Te tylne zaciski z jarzmami z 330d e46 pasuja do piast e36 plug&play ?


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 06 Jul 2008 - 08:09
Post #66


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(k64 @ Thu, 03 Jul 2008 - 20:17) *
zmiesci sie bez problemu ? .... dyfer przy 500 da rade?

Zmieści się na styk, a właściwie już się zmieściła wink.gif trzeba tylko dopracować szczegóły i wystroić na nowo co potrwa jakiś czas. Dyfer powinien wytrzymać sporo ponad 500KM

CYTAT(Pluto @ Sat, 05 Jul 2008 - 20:42) *
Fajny projekt.
Nie myslales o zapodaniu strokera na 3.0 ? Wtedy mialbys takie M3 USA + Turbo rolleyes.gif

Strocker na 3.0 to 2.8l + rozwiert na 86mm - czyli problemy z uszczelkami pod głowicę, i cienkie ścianki między cylindrami. Klamka jeszcze nie zapadła ale razczej będzie to 2.8

CYTAT(piotres @ Sun, 06 Jul 2008 - 01:49) *
Aha problem szczek recznego rozwiazany ? Jak w koncu go rozwiazales ?
Te tylne zaciski z jarzmami z 330d e46 pasuja do piast e36 plug&play ?

Wytoczyłem pierścienie ze starych tarcz i będą wspawane do wnętrza nowych tarcz by pasowały stare szczęki ręcznego. Tylne zaciski pasowały bez problemu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 06 Jul 2008 - 17:01
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Ogarnąłeś już nowe turbo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 06 Jul 2008 - 18:03
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(joker @ Sun, 06 Jul 2008 - 17:01) *
Ogarnąłeś już nowe turbo?

Jest w aucie ale żeby jeździło jak powinno to jeszcze trzeba kilka przeróbek, no i strojenie... Oprócz zmiany turbiny konieczne było:
- wykręcenie i spawanie pękniętego kolektora (!)
- przeróbka wydechu z nowym DP
- częściowa przeróbka dolotu
- przeróbka spływu oleju
... i pare innych problemów do rozwiązania, bo miejsca jest naprawdę bardzo mało...

Poniżej jedna fotka, więcej będzie jak skończe:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Sun, 06 Jul 2008 - 20:38
Post #69


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





Kolektor to ten z ebay.de ?


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 06 Jul 2008 - 21:19
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Tak, to ten kolektor, jednak ja się z tym liczyłem bo widziałem fotki takich samych kolektorów też pękniętych. Wolałem zaczekać aż pęknie i pospawać niż spawać najpierw bo pewnie i tak by pęknął z powodu wewnętrznych naprężeń (flansze naciąłem). Jednak każdy kto myśli o takim kolektorze niech wie jedno - pęknie na 100% ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 06 Jul 2008 - 22:01
Post #71


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





korona, widze ze tak jest ciasno, że nawet spływ oleju z turbiny nie ma dlugiej drogi smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g-mixx
post Sat, 12 Jul 2008 - 09:18
Post #72


Rookie
Dołączył: Tue, 01 April 2008





Gratulacje. Czekamy na wykres...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Overrun
post Tue, 15 Jul 2008 - 16:06
Post #73


User
Dołączył: Wed, 13 June 2007
Skąd: Wrocław





a zapodacie fote lub linka do kolektora który był wcześniej, oraz który znajduje się teraz w Bumce? Korona można Cię odwiedzić i wypytać o pare spraw smile.gif?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Fri, 18 Jul 2008 - 08:43
Post #74


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





UPDATE:

Nowa turbina pompuje jak trzeba, boost nadal 0.8bar

Porównanie strony kompresora: dotychczasowa 16T kontra nowa T4E trim-60


TD04 była chłodzona wodą, Garrett nie więc trzeba będzie sie pilnować i studzić po ostrej jeździe...


Strona gorąca, widać że nowa T3 stage3 jest sporo większa i ma inne łopatki


Widok od spodu, miejsca jest naprawdę mało...


Tu widoczne są dodatkowe osłony termiczne nad turbiną i DP by nie wypalić podłogi





Auto wystrojone, posadziłem żonkę za laptopem (za kierownicę jej nie wpuszczę) i instruowałem co i jak...
Jak sie jeździ? Inaczej... wink.gif Dotychczasowo przy ok 2,5tys obr był spory kop i momentalnie 0.8bar nawet na 1 czy 2 biegu, za to przy 5,5tys mimo że doładowanie było stałe to auto gorzej przyspieszało. Obecnie turbina ładuje bardziej liniowo i ok 3,3tys na 3 biegu jest fullboost a auto idzie jak wściekłe; łatwo się zapomnieć by złapać odcinkę przy 6,5tys laugh.gif
Dodatkowo przy normalnej jeździe spadło spalanie bo jeździ się bez doładowania, wcześniej lekkie naciśnięcie gazu i 0,8bar; troche mi tego brakuje ale jak będzie większa pojemność to pewnie będzie podobnie (dobierałem turbosprężarkę dla silnika 2,8l)


Overrun - kolektory możesz kupić na e-bay lub zrobić z kolektorów M52 (mam takie na sprzedaż, info na priv)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Fri, 18 Jul 2008 - 09:49
Post #75


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Czyli jak by nie było, to żona wystroiła ci BMW wink.gif Taka żona to skarb...


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Fri, 18 Jul 2008 - 09:55
Post #76


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Nie przesadzajmy laugh.gif raczej klikała według moich instrukcji, ale naprawdę mi pomogła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 18 Jul 2008 - 11:21
Post #77


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





to chyba musza sie hajtnac , bedzie mnie kto stroic hehe sorki za ot.

napisales ze : TD04 była chłodzona wodą, Garrett nie - hmm skad ta wode brales?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Fri, 18 Jul 2008 - 11:37
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Chłodzenie cieczą dotychczas było wpięte szeregowo w obwód podgrzewania przepustnicy (standard w M50 i M52)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 18 Jul 2008 - 12:07
Post #79


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





to jeszce mam pytanie czy ecu master potrafi zmierzyc moc i moment? z tego co wiem to jest taka mozliwosc ...i czy byles wstanie sprawdzic ecumasterem bledy np. uszkodzona przeplywka. i jeszcze jedno ... piszesz ze sonde wyciagasz, czyli bez sondy jezdzisz ... a moze by jakos zestroic zwykla org. sonde i ja zostawic? jest to mozliwe? sorki za glupie pytania CHWYTAM WIEDZE wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Fri, 18 Jul 2008 - 13:31
Post #80


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Wszystkie info na temat ecumastera znajdziesz na forum, pośrednio można zdiagnozować padniętą przepływkę ale błędów z ECU nie zczytasz.
Problem z seryjną sondą jest taki że ECU za pośrednictwem jej odczytów stale zmierza do AFR 14,7 co dla silnika turbo jest zdecydowanie za ubogo. Ja wybrałem najprostsze rozwiązanie, wszystko jednak zależy od typu sterownika w danym aucie, można spróbować zmienić trochę działanie sondy - sprawdź jak brus_ik rozwiązał to w swoim aucie w dziale projekty (też ma Ecumastera)
Użyj szukajki, wszystko jest na tym forum !

EDIT:
auto obecnie jeździ na felgach 18" Borbet BS - może mało streetracingowe, ale za to bardzo leciutkie - ważą zaledwie 9kg / szt (oryginały M3 E46 18" ważą 11,5kg przód i 12,5kg tył więc róznica jest spora) poprawiło się też prowadzenie. Ale jakoś mi nie pasują dlatego znowu myślę nad zmianą, może na BBS RS II ?



Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:13