Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 7 8 9 10 11 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 coupe M50 2.8l TURBO / by: korona, - stage 2 ukończony - silnik zakuty, auto pomyka
kremat0r
post Sun, 14 Jun 2009 - 11:31
Post #161


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Oby jeździło tak ładnie jak wygląda. Czego życzę smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 14 Jun 2009 - 11:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Camil
post Sun, 14 Jun 2009 - 11:35
Post #162


Super User
Dołączył: Fri, 10 February 2006
Skąd: Torun





CYTAT(Mario @ Sun, 14 Jun 2009 - 10:41) *
Gratuluję projektu.
Czekamy na dalsze info z prac.
Co do silnika S50 to czy jest to 3.0 czy 3.2?

S50B30

Powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BobibobeR
post Sun, 14 Jun 2009 - 13:05
Post #163


Rookie
Dołączył: Sun, 12 October 2008
Skąd: SCZXXXX





Dokładnie eSBek30 i nawet znajomo wygląda smile.gif Pozdrawiam i życze powodzenia. Maciek


--------------------
M3 dead=>Volvo T4 198km/300nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr.Chester
post Sun, 14 Jun 2009 - 13:07
Post #164


Rookie
Dołączył: Fri, 28 November 2008





Tak się spytam stage 3 w jaka moc będzie celowany??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 14 Jun 2009 - 13:25
Post #165


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Uturbialem 2xBMW S50B30 jedno jeździ a a drugie było zakuwane przez właściciela z tego co mi wiadomo tylko nie wiem jak dalej potoczyły się jego losy.
No i jeszcze jest BMW PMNa tylko nie wiem dlaczego nie ma opisu tego projektu na forum


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Camil
post Sun, 14 Jun 2009 - 13:54
Post #166


Super User
Dołączył: Fri, 10 February 2006
Skąd: Torun





Sorry za OT, ale projekt PMNa byl opisywany. Kiedy, kiedys...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 14 Jun 2009 - 14:45
Post #167


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(k64 @ Sun, 14 Jun 2009 - 11:24) *
dasz rade zrobic ponizej 12 na cwiartke? czy w 2,8 celujesz do 400 KM ?

jestem w szoku i ide na piwo .

pozdrawiam

laugh.gif No cześć. Na 400KM to bym sobie darował te zabawę w zakuwanie silnika... Teoretycznie silnik może wytrzymać chmm 800KM? Ale nie na naszym paliwie (chyba że z wtryskiem wody) i nie na tym osprzęcie. Poza tym auto ma być uliczne bez laga do 6tys obr. Już pisałem, 1,5bar przy obecnej turbinie powinno wystarczyć na rok czasu...


CYTAT(Mario @ Sun, 14 Jun 2009 - 13:25) *
Uturbialem 2xBMW S50B30 jedno jeździ a a drugie było zakuwane przez właściciela z tego co mi wiadomo tylko nie wiem jak dalej potoczyły się jego losy.
No i jeszcze jest BMW PMNa tylko nie wiem dlaczego nie ma opisu tego projektu na forum

Żółte opisane na BMW-sport, auto PMNa na Bimmerforums, nie wiem dlaczego nie opisze go tu na SR, w końcu to chyba najbardziej przerobione BMW w PL, przynajmniej na razie. Mnie namawia by pokazać auto w gazecie, a sam nie chce sie ujawnić nawet na forum wink.gif

Proszę zadawać pytania związane z projektem. Koniec off-topic w tym temacie !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Sun, 14 Jun 2009 - 21:01
Post #168


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





korona, a z czego masz zamiar dmuchac?mysle ze powinienes pomyslec o wiekszej suszarce.
jesli mozesz , napisz na priw,skad masz tloki,jaka cena,itd.

mam nadzieje ze wreszcie zmierzysz auto na hamowni.


--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 28 Jun 2009 - 10:58
Post #169


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam







Silnik wyjęty, wszystko robię w pojedynkę, bez kanału, pod chmurką (z wyboru). Prawdziwy Do-It-Yourself wink.gif

Ostatnie spojrzenie na obecny silnik, było miło....


.... ale czas na coś konkretnego wink.gif


Nie ma to jak kiełbaski z grila przy robocie !!!








Jakieś 2-3 godziny później silnik jest wyjęty. Nie było łatwo samemu, ale jakoś poszło.




Silnik wczoraj miał mierzoną kompresję - równo po 11bar na wszystkich cylindrach. Jest to identyczny wynik jak zaraz po jego remoncie i odprężeniu 15 tys. km temu. Jak widać dało się dmuchać bez awarii i pękniętych półek w tłokach - grunt to pilnować EGT. Na razie idzie pod ścianę do mojej kolekcji.

CYTAT(makaveli @ Sun, 14 Jun 2009 - 21:01) *
korona, a z czego masz zamiar dmuchac?mysle ze powinienes pomyslec o wiekszej suszarce.
....

Nic nie bój, turbina wystarczy spokojnie do 500KM, wszystko liczyłem przed zakupem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Sun, 28 Jun 2009 - 11:52
Post #170


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Korona - szacun.
"Pilnować EGT" -jaką najwyższą wartość osiągałeś?


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 28 Jun 2009 - 12:30
Post #171


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Kolejne graty na stage2:

Skrzynia biegów ZF z M3 już od roku czeka na założenie, jak widać jest dużo solidniejsza niż Getrag z 325, chociaż nie mam co na nią narzekać bo przeżyła do dziś...







Do kompletu by skrzynia pasowała trzeba wymienić wał napędowy i łącznik gumowy. Łączniki już po paru tys. km wyglądają tak:


Teraz łącznik będzie większej średnicy, mam nadzieję że to podniesie jego trwałość bo część kosztuje 150-300zł a regularnie nadaje się do wymiany angry.gif


Do wymiany idzie sprzęgło, teraz będzie jednomas, waga po obróbce ok 7,5kg - trzeba go jeszcze przed założeniem wyważyć. Oryginalne koło dwumasowe waży ok 13kg !




O chłodzenie oleju zadba podstawka z S50 wraz z chłodnicą oleju z M3 - ta zostanie pewnie szybko zastąpiona większą




Chłodnica M3 kontra największa chłodnica 325 wersja z klimatyzacją:


I jeszcze parę złączek, na planowane ciśnienie opaski ślimakowe raczej nie wystarczą...






CYTAT(PMN @ Sun, 28 Jun 2009 - 11:52) *
Korona - szacun.
"Pilnować EGT" -jaką najwyższą wartość osiągałeś?


Dzięki cool.gif
Dwa czy trzy razy podczas "testów" różnych konfiguracji czy strojania udało mi się złapać przez nieuwagę ponad 950 czy nawet 1000*, na szczęście tylko kilka sekund. Przy stałych 780-800* jechałem autostradą ok 20-25 minut, przy pałowaniu starałem się nie trzmać dłużej niż kilka-kilkanaście sekund stale na 850 czy więcej. Ogólnie to przy pałowaniu wystarczy na krótką chwilę odpuścić gaz by temp zdążyła spaść o te 300* i schłodzić tłoki, potem dalej jazda. Ale nie ma się co oszukiwać, oryginalne tłoki nie wytrzymały by pałowania powyżej 850* przez kilka minut, pilnowałem się i silnik przeżył.

.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 28 Jun 2009 - 14:15
Post #172


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





a twoje kute tloki nowe do jakiej tmp. bezpiecznie? 950? - to juz jak u kowala wink.gif

czy orginalna lapa zostanie ta co masz albo znow cos innego robisz? (tj. inny kolektor) ,

i czy nadal kolektor na zdjeciu to jest ten ebayowski tylko ze wzmocniony, pospawany itd etc /

piekne fotki, nie bede juz slodzic, grill pewnie tez udany wink.gif . jak cos jestem chetny na lape... PW


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Mon, 29 Jun 2009 - 05:50
Post #173


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(k64 @ Sun, 28 Jun 2009 - 14:15) *
a twoje kute tloki nowe do jakiej tmp. bezpiecznie? 950? - to juz jak u kowala wink.gif

czy orginalna lapa zostanie ta co masz albo znow cos innego robisz? (tj. inny kolektor) ,

i czy nadal kolektor na zdjeciu to jest ten ebayowski tylko ze wzmocniony, pospawany itd etc /

piekne fotki, nie bede juz slodzic, grill pewnie tez udany wink.gif . jak cos jestem chetny na lape... PW


Cześć Kamil. Sam chciałbym wiedzieć ile to teraz wytrzyma huh.gif obym się nie przekonał nigdy gdzie leży (leżała) granica...
Kolektor zostaje nadal stary, nie mam teraz czasu by znowu to miesiąc przerabiać, ale jest w kolejce do wymiany. Tak jak piszesz: do wzmocniania, drobnej naprawy, nowa taśma - i będzie lepszy niż nowy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Offczar
post Mon, 29 Jun 2009 - 09:59
Post #174


Super User
Dołączył: Wed, 06 May 2009
Skąd: Jelenia Góra





aż miło popatrzeć, ogromne brawa za dokładną robotę i dokumentację na forum! powodzenia w dalszych pracach!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Sat, 04 Jul 2009 - 10:33
Post #175


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Adam, ale masz zajebiaszczy widok na działce wink.gif

powodzenia


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darek19810
post Sat, 04 Jul 2009 - 15:46
Post #176


Rookie
Dołączył: Sat, 04 July 2009





jaki jest koszt uturbienia beemki bo ja cały czas szukam kogoś kto mi może na ten temat coś powiedzieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pakarod
post Sat, 04 Jul 2009 - 17:44
Post #177


Frequent User
Dołączył: Thu, 25 November 2004





CYTAT(darek19810 @ Sat, 04 Jul 2009 - 15:46) *
jaki jest koszt uturbienia beemki bo ja cały czas szukam kogoś kto mi może na ten temat coś powiedzieć


Podobny do uturbienia hondy. Nie zasmiecaj watku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 05 Jul 2009 - 09:46
Post #178


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Znacznie większy (od 12 tyś w górę)
Koniec OT


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darek19810
post Mon, 06 Jul 2009 - 21:07
Post #179


Rookie
Dołączył: Sat, 04 July 2009





czy mozesz podac mi swój nr tel.bo mi zalezy na tej rozmowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Tue, 07 Jul 2009 - 13:08
Post #180


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





A nie myślałeś zastąpić łącznika elastycznego wału elementem z poliuretanu? Olkusz takie coś robi i myślę że może by coś pomogło (a przynajmniej dłużej wytrzymało)


Od czego masz koło zamachowe? to jest już 240mm?
Bo na 228mm pasuje niemalże idealnie zamach z M20 (sam mam takowy)


No i jeszcze jedno biggrin.gif
Czymś się różni ta skrzynia z ZF'a z M3 względem reszty podłączanych do M50? Bo tak po obrazkach patrząc to ja mam chyba identyczną huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 7 8 9 10 11 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:37