![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Oby jeździło tak ładnie jak wygląda. Czego życzę
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: SCZXXXX ![]() |
Dokładnie eSBek30 i nawet znajomo wygląda
![]() -------------------- M3 dead=>Volvo T4 198km/300nm
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Tak się spytam stage 3 w jaka moc będzie celowany??
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Uturbialem 2xBMW S50B30 jedno jeździ a a drugie było zakuwane przez właściciela z tego co mi wiadomo tylko nie wiem jak dalej potoczyły się jego losy.
No i jeszcze jest BMW PMNa tylko nie wiem dlaczego nie ma opisu tego projektu na forum -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun ![]() |
Sorry za OT, ale projekt PMNa byl opisywany. Kiedy, kiedys...
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
dasz rade zrobic ponizej 12 na cwiartke? czy w 2,8 celujesz do 400 KM ? jestem w szoku i ide na piwo . pozdrawiam ![]() Uturbialem 2xBMW S50B30 jedno jeździ a a drugie było zakuwane przez właściciela z tego co mi wiadomo tylko nie wiem jak dalej potoczyły się jego losy. No i jeszcze jest BMW PMNa tylko nie wiem dlaczego nie ma opisu tego projektu na forum Żółte opisane na BMW-sport, auto PMNa na Bimmerforums, nie wiem dlaczego nie opisze go tu na SR, w końcu to chyba najbardziej przerobione BMW w PL, przynajmniej na razie. Mnie namawia by pokazać auto w gazecie, a sam nie chce sie ujawnić nawet na forum ![]() Proszę zadawać pytania związane z projektem. Koniec off-topic w tym temacie ! |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
korona, a z czego masz zamiar dmuchac?mysle ze powinienes pomyslec o wiekszej suszarce.
jesli mozesz , napisz na priw,skad masz tloki,jaka cena,itd. mam nadzieje ze wreszcie zmierzysz auto na hamowni. -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Silnik wyjęty, wszystko robię w pojedynkę, bez kanału, pod chmurką (z wyboru). Prawdziwy Do-It-Yourself ![]() Ostatnie spojrzenie na obecny silnik, było miło.... ![]() .... ale czas na coś konkretnego ![]() ![]() Nie ma to jak kiełbaski z grila przy robocie !!! ![]() ![]() ![]() ![]() Jakieś 2-3 godziny później silnik jest wyjęty. Nie było łatwo samemu, ale jakoś poszło. ![]() ![]() Silnik wczoraj miał mierzoną kompresję - równo po 11bar na wszystkich cylindrach. Jest to identyczny wynik jak zaraz po jego remoncie i odprężeniu 15 tys. km temu. Jak widać dało się dmuchać bez awarii i pękniętych półek w tłokach - grunt to pilnować EGT. Na razie idzie pod ścianę do mojej kolekcji. korona, a z czego masz zamiar dmuchac?mysle ze powinienes pomyslec o wiekszej suszarce. .... Nic nie bój, turbina wystarczy spokojnie do 500KM, wszystko liczyłem przed zakupem. |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Korona - szacun.
"Pilnować EGT" -jaką najwyższą wartość osiągałeś? -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Kolejne graty na stage2:
Skrzynia biegów ZF z M3 już od roku czeka na założenie, jak widać jest dużo solidniejsza niż Getrag z 325, chociaż nie mam co na nią narzekać bo przeżyła do dziś... ![]() ![]() ![]() Do kompletu by skrzynia pasowała trzeba wymienić wał napędowy i łącznik gumowy. Łączniki już po paru tys. km wyglądają tak: ![]() Teraz łącznik będzie większej średnicy, mam nadzieję że to podniesie jego trwałość bo część kosztuje 150-300zł a regularnie nadaje się do wymiany ![]() ![]() Do wymiany idzie sprzęgło, teraz będzie jednomas, waga po obróbce ok 7,5kg - trzeba go jeszcze przed założeniem wyważyć. Oryginalne koło dwumasowe waży ok 13kg ! ![]() ![]() O chłodzenie oleju zadba podstawka z S50 wraz z chłodnicą oleju z M3 - ta zostanie pewnie szybko zastąpiona większą ![]() ![]() Chłodnica M3 kontra największa chłodnica 325 wersja z klimatyzacją: ![]() I jeszcze parę złączek, na planowane ciśnienie opaski ślimakowe raczej nie wystarczą... ![]() ![]() Korona - szacun. "Pilnować EGT" -jaką najwyższą wartość osiągałeś? Dzięki ![]() Dwa czy trzy razy podczas "testów" różnych konfiguracji czy strojania udało mi się złapać przez nieuwagę ponad 950 czy nawet 1000*, na szczęście tylko kilka sekund. Przy stałych 780-800* jechałem autostradą ok 20-25 minut, przy pałowaniu starałem się nie trzmać dłużej niż kilka-kilkanaście sekund stale na 850 czy więcej. Ogólnie to przy pałowaniu wystarczy na krótką chwilę odpuścić gaz by temp zdążyła spaść o te 300* i schłodzić tłoki, potem dalej jazda. Ale nie ma się co oszukiwać, oryginalne tłoki nie wytrzymały by pałowania powyżej 850* przez kilka minut, pilnowałem się i silnik przeżył. . |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
a twoje kute tloki nowe do jakiej tmp. bezpiecznie? 950? - to juz jak u kowala
![]() czy orginalna lapa zostanie ta co masz albo znow cos innego robisz? (tj. inny kolektor) , i czy nadal kolektor na zdjeciu to jest ten ebayowski tylko ze wzmocniony, pospawany itd etc / piekne fotki, nie bede juz slodzic, grill pewnie tez udany ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
a twoje kute tloki nowe do jakiej tmp. bezpiecznie? 950? - to juz jak u kowala ![]() czy orginalna lapa zostanie ta co masz albo znow cos innego robisz? (tj. inny kolektor) , i czy nadal kolektor na zdjeciu to jest ten ebayowski tylko ze wzmocniony, pospawany itd etc / piekne fotki, nie bede juz slodzic, grill pewnie tez udany ![]() Cześć Kamil. Sam chciałbym wiedzieć ile to teraz wytrzyma ![]() Kolektor zostaje nadal stary, nie mam teraz czasu by znowu to miesiąc przerabiać, ale jest w kolejce do wymiany. Tak jak piszesz: do wzmocniania, drobnej naprawy, nowa taśma - i będzie lepszy niż nowy. |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
aż miło popatrzeć, ogromne brawa za dokładną robotę i dokumentację na forum! powodzenia w dalszych pracach!
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Adam, ale masz zajebiaszczy widok na działce
![]() powodzenia -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
jaki jest koszt uturbienia beemki bo ja cały czas szukam kogoś kto mi może na ten temat coś powiedzieć
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 November 2004 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Znacznie większy (od 12 tyś w górę)
Koniec OT -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
czy mozesz podac mi swój nr tel.bo mi zalezy na tej rozmowie
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
A nie myślałeś zastąpić łącznika elastycznego wału elementem z poliuretanu? Olkusz takie coś robi i myślę że może by coś pomogło (a przynajmniej dłużej wytrzymało)
Od czego masz koło zamachowe? to jest już 240mm? Bo na 228mm pasuje niemalże idealnie zamach z M20 (sam mam takowy) No i jeszcze jedno ![]() Czymś się różni ta skrzynia z ZF'a z M3 względem reszty podłączanych do M50? Bo tak po obrazkach patrząc to ja mam chyba identyczną ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:37 |