![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 March 2006 Skąd: Pomorskie ![]() |
Wez lepiej sprawdz ile kosztuja klocki do tego zestawu AMG bo ja stawiam na 2kpln ![]() ![]() FDB1809 - mniej niż 200 zł . ![]() -------------------- CBR F4i & CRF250R
Pug 607 2.2 HDI |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 10 September 2007 ![]() |
to ja sie podniecam moim eatonkiem... gruuuby projekt
![]() pzdr -------------------- m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
W końcu cos Adamie działasz ![]() ![]() Pochwal się twoim BMW, IC z przodu jest to i awatar możesz w końcu wkleić ![]() no no widze grubo pojechane, mam pytania: jaki wyląduje świstak? jakie doładowanie planujesz? w jaka moc celujesz? jakie wtryski? czy poprzedni setup był z hamowany? czy rozglądałeś sie cos w sprawie kolektora ssącego? Turbina zostaje Garrett, kupowałem ją nową z myślą o tym setupie, w zamierzeniu ma to być auto uliczne a nie drag z max. mocą. Turbo powinno wstawać jeszcze szybciej z większej pojemności, max wydajność to ok 500KM przy przerobionym WG na zewnętrzny. Planowany boost 1,5bar Żałuję ale nigdy nie hamowałem auta, co chwilę coś przerabiam i za każdym razem ma to wpływ na osiągi (tak jak ostatnio wydech, wcześniej dolot kilka razy) więc nie widzę sensu w mierzeniu osiągów które będą aktualne 1 miesiąc. Obecnie auto jeździ na 1 bar, ciągnie równo do końca obrotów bez szarpnięć itp. Kolektor ssący chcę zrobić samemu jak wszystko przy tym aucie, nie wiem tylko jak wyrobię z czasem bo to jest podstawowy dla mnie problem Jeden z najfajniejszych setupów silnikowych na Turbo BMW. Super, że ktoś to wreszcie zrobił ![]() Głowica M50? Powodzenia! I tu niespodzianka - głowica M52 ze stożkowymi sprężynami zaworowymi. Mam kilka głowic, wybór padł na tę, jakieś tam doświadczenie w BMW już mam, i myślę że będzie OK |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 June 2005 Skąd: Jaworzno ![]() |
jakiej średnicy są zawory ?
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 October 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
OK, dalsze zdjęcia ze składania mojego Red Monstera Blok wreszcie poskładany, efekt niesamowity. Oby działało tak dobrze jak wygląda ![]() No i jak wam się podoba? Osobiście to bym tam kawałek na zielono machnął... może ściany cylindrów ![]() ![]() No i nie zapomnij o futerku na pokrywę zaworów... ![]() ![]() Czekamy korona na wykresy i jakieś muwisy, co byśmy zobaczyli jak to śmiga! ![]() Cały czas śledzę temat, bo jest ciekawy. P.S. Ładne zdjęcie ARP! ![]() Piotrek. -------------------- First project - Almera GTiR... :)
_http://www.racingforum.pl/N16-meskie-t56686.html “Nothing is impossible for the person who doesn’t have to do it." Tony Collins |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 15 November 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Śledzę temat od początku - jest na co popatrzeć :-)
Gratuluję udanego projektu :-) Dziś jedno małe ALE: Głowicę nówcię taką tak w trawę i piach rzucić.... nieładnie :-P -------------------- www.klubrenault5.pl
Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Starachowice ![]() |
...Głowicę nówcię taką tak w trawę i piach rzucić.... nieładnie :-P Ojjj to na pewno taki chłyt marketindody bo ładnie wygląda oparta o blok a potem było czysczenie odkurzanie i spowrotem pod kołdre ![]() Kiedy planujesz odpalić i co z ECU - zostawiasz wiązke od m50 + ecumaster ? -------------------- 2009 X5 3.5d
2004 E46 M3 S54B32 1997 E36 M3 S62B50 |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
Wał wyważałeś ?? gdzie??
-------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Zapowiada sie ładnie
![]() Głowice robiłeś gdzies tutaj u nas w powiecie? mozesz polecic kogoś kto ogarnie 3 kąty? głownie chodziłoby mi o dorobienie dodatkowego kąta/kątów na zaworze i może nawet korekcja kształtu. Moze być na PW, Dzieki ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Adam, gratuluje, fajni, że idzie do przodu, POWODZENIA
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
jakiej średnicy są zawory ? W silnikach M50 i M52 2,5/2,8 są zawory takiej samej średnicy tj 33/30mm, jedynie w silniku M50 bez vanosa są inne trzonki zaworów Ojjj to na pewno taki chłyt marketindody bo ładnie wygląda oparta o blok a potem było czysczenie odkurzanie i spowrotem pod kołdre ![]() Kiedy planujesz odpalić i co z ECU - zostawiasz wiązke od m50 + ecumaster ? No raczej bez dokładnego czyszczenia i kilkukrotnego sprawdzennia bym tego nie składał... A "marketind" to swoją drogą ![]() Na razie zostaje Ecumaster, nie mam póki co z nim problemów, jedyne czego się obawiam to że przy 1,5 bara iskra z ori cewek będzie za słaba, zobaczymy. Przymiarzałem się do VEMSa, już praktycznie było do zamówienia i wtedy Euro poszło tak ostro do góry że mi się odechciało... Wał wyważałeś ?? gdzie?? Wał był dokładnie sprawdzony między innymi na bicie, wszystko w normie więc na tym się skończyło. Wał fabryczny jest wyważony i tak długo jak trzyma wymiary nominału i nie bije to nie wymaga wyważenia. Po każdym szlifie lub prostowaniu wału wyważenie jest wskazane. Zapowiada sie ładnie ![]() Głowice robiłeś gdzies tutaj u nas w powiecie? mozesz polecic kogoś kto ogarnie 3 kąty? głownie chodziłoby mi o dorobienie dodatkowego kąta/kątów na zaworze i może nawet korekcja kształtu. Moze być na PW, Dzieki Ile zakładów tyle opini, możesz uderzyć do Mikołowa, jest drogo ale pewnie, i dają rachunki co teoretycznie może być podstawą do ewentualnej gwarancji Adam, gratuluje, fajni, że idzie do przodu, POWODZENIA Jeszcze raz dzięki Tomek za pomoc ![]() |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Naprawde fajny silnik sie zapowiada.
PS. Jak ja bym chciał takie ładne komory spalania ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
mam pytanie co do pierścieni smarowych ,rozumiem że są 3 częściowe, czy zwróciłeś uwage czy sprężyna dociskowa ma głębokie rowki pod pierścień czy raczej płytkie?
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
mam pytanie co do pierścieni smarowych ,rozumiem że są 3 częściowe, czy zwróciłeś uwage czy sprężyna dociskowa ma głębokie rowki pod pierścień czy raczej płytkie? Tak, pierścień jest trzyczęściowy. Na sprężynie są takie wypustki, wysokość ich musi być większa od połowy grubości pojedynczego pierścienia zgarniającego, bo jak założona była 1 część + sprężyna to pierścień nie pozwalał sprężynie się wysunąć. Grubość pierścienia zgarniającego to ok 1mm. |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
super projekt dla mnie się nabardziej liczy że robisz sam to trzeba docenić
jakie pasowanie masz tych tloków u mnie sa problemy z kutymi tlokami tyle że wossnera bardzo szybko dostaja spory luz i zaczynają klepać -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Silnik złożony czeka na montaż, poniżej jeszcze parę zdjęć ze składania
Z drobniejszych modyfikacji doszły: - lżejsze popychacze hydrauliczne z silnika M52 - popychacze M50 ważą po 53gr., popychacze M52 po 48gr. - zawsze to 5gr mniej na zawór... - uszczekla głowicy okuta blachą miedzianą w celu lepszego odprowadzenia ciepła z pierścieni wokół cylindra - termostat cieczy chłodzącej 80st - mocniejsza aluminiowa obudowa termostatu - lżejsze o 1,2kg koło pasowe z M52 - napinacze hydrauliczne, łyżwy łańcucha, napinacz paska - M52 - spływ oleju w bloku a nie w misce Popychacze M52 (góra) kontra M50 (dół), widoczna inna średnica i przez to zmniejszona waga ![]() Ciekawostka: w silnikach z tego samego rocznika występowały zarówno panewki Glyco jak i KS sygnowane logiem BMW. Stare oryginalne KS w idealnym stanie i nowe Glyco, wymiana nie była konieczna co widać na zdjęciach... ![]() ![]() Dół silnika wraz z pompą oleju: ![]() ![]() Korby i tłoki widziane po raz ostatni, mam nadzieję że długo tu nie będę zaglądał ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Gratuluję projektu.
Czekamy na dalsze info z prac. Co do silnika S50 to czy jest to 3.0 czy 3.2? -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
gratulacje korona, ale z tego co wiem to juz s50 jedno na tym forum jest a drugie uleglo zniszczeniu - chyba ze to e46 m3?
Jak cie malo znam a wystarczajaco zeby to napisac - pewnie zrobisz cos orginalnego z tym , gratulacje WYLOZENIA kupki pieniedzy na te wszystkie sprawy , o pracy juz nie wspominam i umiejetnosci. dasz rade zrobic ponizej 12 na cwiartke? czy w 2,8 celujesz do 400 KM ? jestem w szoku i ide na piwo . pozdrawiam -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:38 |