Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 coupe M50 2.8l TURBO / by: korona, - stage 2 ukończony - silnik zakuty, auto pomyka
KaeS
post Mon, 18 May 2009 - 22:34
Post #141


Super User
Dołączył: Thu, 02 March 2006
Skąd: Pomorskie





CYTAT(Zwierzak @ Mon, 06 Apr 2009 - 23:08) *
Wez lepiej sprawdz ile kosztuja klocki do tego zestawu AMG bo ja stawiam na 2kpln smile.gif chyba ,że obijesz w TIRserwis smile.gif

FDB1809 - mniej niż 200 zł . wink.gif


--------------------
CBR F4i & CRF250R
Pug 607 2.2 HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 18 May 2009 - 22:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
sierRKA
post Mon, 18 May 2009 - 22:54
Post #142


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 September 2007





to ja sie podniecam moim eatonkiem... gruuuby projekt rolleyes.gif .powodzenia
pzdr


--------------------
m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Tue, 19 May 2009 - 05:03
Post #143


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(g69 @ Mon, 18 May 2009 - 11:36) *
W końcu cos Adamie działasz smile.gif czekam na przejazdzke... wink.gif

Pochwal się twoim BMW, IC z przodu jest to i awatar możesz w końcu wkleić wink.gif


CYTAT(wzkurczak @ Mon, 18 May 2009 - 19:59) *
no no widze grubo pojechane,
mam pytania:
jaki wyląduje świstak?
jakie doładowanie planujesz?
w jaka moc celujesz?
jakie wtryski?

czy poprzedni setup był z hamowany?
czy rozglądałeś sie cos w sprawie kolektora ssącego?

Turbina zostaje Garrett, kupowałem ją nową z myślą o tym setupie, w zamierzeniu ma to być auto uliczne a nie drag z max. mocą. Turbo powinno wstawać jeszcze szybciej z większej pojemności, max wydajność to ok 500KM przy przerobionym WG na zewnętrzny. Planowany boost 1,5bar
Żałuję ale nigdy nie hamowałem auta, co chwilę coś przerabiam i za każdym razem ma to wpływ na osiągi (tak jak ostatnio wydech, wcześniej dolot kilka razy) więc nie widzę sensu w mierzeniu osiągów które będą aktualne 1 miesiąc. Obecnie auto jeździ na 1 bar, ciągnie równo do końca obrotów bez szarpnięć itp.
Kolektor ssący chcę zrobić samemu jak wszystko przy tym aucie, nie wiem tylko jak wyrobię z czasem bo to jest podstawowy dla mnie problem


CYTAT(PMN @ Mon, 18 May 2009 - 21:58) *
Jeden z najfajniejszych setupów silnikowych na Turbo BMW.
Super, że ktoś to wreszcie zrobił smile.gif
Głowica M50?

Powodzenia!

I tu niespodzianka - głowica M52 ze stożkowymi sprężynami zaworowymi. Mam kilka głowic, wybór padł na tę, jakieś tam doświadczenie w BMW już mam, i myślę że będzie OK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Tue, 19 May 2009 - 05:05
Post #144


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam







OK, dalsze zdjęcia ze składania mojego Red Monstera

Blok wreszcie poskładany, efekt niesamowity. Oby działało tak dobrze jak wygląda cool.gif








Głowica 24V po remoncie





No i jak wam się podoba?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekGTI
post Tue, 19 May 2009 - 06:24
Post #145


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 June 2005
Skąd: Jaworzno





jakiej średnicy są zawory ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spoot
post Tue, 19 May 2009 - 07:51
Post #146


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 October 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(korona @ Tue, 19 May 2009 - 05:05) *
OK, dalsze zdjęcia ze składania mojego Red Monstera

Blok wreszcie poskładany, efekt niesamowity. Oby działało tak dobrze jak wygląda cool.gif

No i jak wam się podoba?


Osobiście to bym tam kawałek na zielono machnął... może ściany cylindrów tongue.gif A tłoki bym żółte dał... biggrin.gif
No i nie zapomnij o futerku na pokrywę zaworów... biggrin.gif biggrin.gif

Czekamy korona na wykresy i jakieś muwisy, co byśmy zobaczyli jak to śmiga! biggrin.gif

Cały czas śledzę temat, bo jest ciekawy.

P.S. Ładne zdjęcie ARP! biggrin.gif

Piotrek.


--------------------
First project - Almera GTiR... :)
_http://www.racingforum.pl/N16-meskie-t56686.html

“Nothing is impossible for the person who doesn’t have to do it."
Tony Collins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lodoo
post Tue, 19 May 2009 - 09:23
Post #147


Frequent User
Dołączył: Thu, 15 November 2007
Skąd: Wrocław





Śledzę temat od początku - jest na co popatrzeć :-)
Gratuluję udanego projektu :-)
Dziś jedno małe ALE:
Głowicę nówcię taką tak w trawę i piach rzucić.... nieładnie :-P


--------------------
www.klubrenault5.pl

Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brus_ik
post Tue, 19 May 2009 - 12:00
Post #148


Super User
Dołączył: Wed, 16 August 2006
Skąd: Starachowice





CYTAT(lodoo @ Tue, 19 May 2009 - 09:23) *
...Głowicę nówcię taką tak w trawę i piach rzucić.... nieładnie :-P


Ojjj to na pewno taki chłyt marketindody bo ładnie wygląda oparta o blok a potem było czysczenie odkurzanie i spowrotem pod kołdre wink.gif

Kiedy planujesz odpalić i co z ECU - zostawiasz wiązke od m50 + ecumaster ?


--------------------
2009 X5 3.5d
2004 E46 M3 S54B32
1997 E36 M3 S62B50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Tue, 19 May 2009 - 12:27
Post #149


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





Wał wyważałeś ?? gdzie??


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Tue, 19 May 2009 - 13:33
Post #150


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Zapowiada sie ładnie wink.gif

Głowice robiłeś gdzies tutaj u nas w powiecie? mozesz polecic kogoś kto ogarnie 3 kąty? głownie chodziłoby mi o dorobienie dodatkowego kąta/kątów na zaworze i może nawet korekcja kształtu.

Moze być na PW, Dzieki wink.gif



--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Tue, 19 May 2009 - 22:17
Post #151


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Adam, gratuluje, fajni, że idzie do przodu, POWODZENIA


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Wed, 20 May 2009 - 05:24
Post #152


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(przemekGTI @ Tue, 19 May 2009 - 06:24) *
jakiej średnicy są zawory ?

W silnikach M50 i M52 2,5/2,8 są zawory takiej samej średnicy tj 33/30mm, jedynie w silniku M50 bez vanosa są inne trzonki zaworów


CYTAT(brus_ik @ Tue, 19 May 2009 - 12:00) *
Ojjj to na pewno taki chłyt marketindody bo ładnie wygląda oparta o blok a potem było czysczenie odkurzanie i spowrotem pod kołdre wink.gif

Kiedy planujesz odpalić i co z ECU - zostawiasz wiązke od m50 + ecumaster ?

No raczej bez dokładnego czyszczenia i kilkukrotnego sprawdzennia bym tego nie składał... A "marketind" to swoją drogą wink.gif

Na razie zostaje Ecumaster, nie mam póki co z nim problemów, jedyne czego się obawiam to że przy 1,5 bara iskra z ori cewek będzie za słaba, zobaczymy. Przymiarzałem się do VEMSa, już praktycznie było do zamówienia i wtedy Euro poszło tak ostro do góry że mi się odechciało...


CYTAT(mcgiver @ Tue, 19 May 2009 - 12:27) *
Wał wyważałeś ?? gdzie??

Wał był dokładnie sprawdzony między innymi na bicie, wszystko w normie więc na tym się skończyło. Wał fabryczny jest wyważony i tak długo jak trzyma wymiary nominału i nie bije to nie wymaga wyważenia. Po każdym szlifie lub prostowaniu wału wyważenie jest wskazane.


CYTAT(killme @ Tue, 19 May 2009 - 13:33) *
Zapowiada sie ładnie wink.gif

Głowice robiłeś gdzies tutaj u nas w powiecie? mozesz polecic kogoś kto ogarnie 3 kąty? głownie chodziłoby mi o dorobienie dodatkowego kąta/kątów na zaworze i może nawet korekcja kształtu.

Moze być na PW, Dzieki

Ile zakładów tyle opini, możesz uderzyć do Mikołowa, jest drogo ale pewnie, i dają rachunki co teoretycznie może być podstawą do ewentualnej gwarancji


CYTAT(tomp @ Tue, 19 May 2009 - 22:17) *
Adam, gratuluje, fajni, że idzie do przodu, POWODZENIA

Jeszcze raz dzięki Tomek za pomoc smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 20 May 2009 - 06:52
Post #153


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Naprawde fajny silnik sie zapowiada.

PS. Jak ja bym chciał takie ładne komory spalania smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 20 May 2009 - 10:13
Post #154


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





mam pytanie co do pierścieni smarowych ,rozumiem że są 3 częściowe, czy zwróciłeś uwage czy sprężyna dociskowa ma głębokie rowki pod pierścień czy raczej płytkie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Fri, 22 May 2009 - 06:01
Post #155


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(hz10 @ Wed, 20 May 2009 - 10:13) *
mam pytanie co do pierścieni smarowych ,rozumiem że są 3 częściowe, czy zwróciłeś uwage czy sprężyna dociskowa ma głębokie rowki pod pierścień czy raczej płytkie?

Tak, pierścień jest trzyczęściowy. Na sprężynie są takie wypustki, wysokość ich musi być większa od połowy grubości pojedynczego pierścienia zgarniającego, bo jak założona była 1 część + sprężyna to pierścień nie pozwalał sprężynie się wysunąć. Grubość pierścienia zgarniającego to ok 1mm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Fri, 22 May 2009 - 08:47
Post #156


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





super projekt dla mnie się nabardziej liczy że robisz sam to trzeba docenić
jakie pasowanie masz tych tloków u mnie sa problemy z kutymi tlokami tyle że wossnera bardzo szybko dostaja spory luz
i zaczynają klepać


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 14 Jun 2009 - 10:09
Post #157


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Silnik złożony czeka na montaż, poniżej jeszcze parę zdjęć ze składania

Z drobniejszych modyfikacji doszły:
- lżejsze popychacze hydrauliczne z silnika M52 - popychacze M50 ważą po 53gr., popychacze M52 po 48gr. - zawsze to 5gr mniej na zawór...
- uszczekla głowicy okuta blachą miedzianą w celu lepszego odprowadzenia ciepła z pierścieni wokół cylindra
- termostat cieczy chłodzącej 80st
- mocniejsza aluminiowa obudowa termostatu
- lżejsze o 1,2kg koło pasowe z M52
- napinacze hydrauliczne, łyżwy łańcucha, napinacz paska - M52
- spływ oleju w bloku a nie w misce



Popychacze M52 (góra) kontra M50 (dół), widoczna inna średnica i przez to zmniejszona waga


Ciekawostka: w silnikach z tego samego rocznika występowały zarówno panewki Glyco jak i KS sygnowane logiem BMW.
Stare oryginalne KS w idealnym stanie i nowe Glyco, wymiana nie była konieczna co widać na zdjęciach...




Dół silnika wraz z pompą oleju:





Korby i tłoki widziane po raz ostatni, mam nadzieję że długo tu nie będę zaglądał ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 14 Jun 2009 - 10:24
Post #158


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





No i wreszcie zamknięty silnik:












Zakuty M50 2.8 mam nadzieję posłuży długo i bezawaryjnie, ale żeby się zbytnio nie nudziło kupiłem sobie nową zabawkę do dłubania na przyszły sezon, będzie to silnik na stage 3 jakiego jeszcze w PL nie było. Póki co będzie czekał na swoją kolej pod ścianą...




...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 14 Jun 2009 - 10:41
Post #159


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Gratuluję projektu.
Czekamy na dalsze info z prac.
Co do silnika S50 to czy jest to 3.0 czy 3.2?


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 14 Jun 2009 - 11:24
Post #160


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





gratulacje korona, ale z tego co wiem to juz s50 jedno na tym forum jest a drugie uleglo zniszczeniu - chyba ze to e46 m3?
Jak cie malo znam a wystarczajaco zeby to napisac - pewnie zrobisz cos orginalnego z tym , gratulacje WYLOZENIA kupki pieniedzy na te wszystkie sprawy , o pracy juz nie wspominam i umiejetnosci.

dasz rade zrobic ponizej 12 na cwiartke? czy w 2,8 celujesz do 400 KM ?


jestem w szoku i ide na piwo .

pozdrawiam


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:38