![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Wielkie dzięki!!!!
![]() -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Trzymam kciuki za projekt.
Korby solidne. Dziś otrzymałem odpowiedź od chinoli że sporo ich produkcji (kutych korbowodów i tłoków) wysyłane jest do USA jak i reszty świata i że nie mają reklamacji. Ceny śmieszne więc zastanawiam się czy nie zrobić prób bojowych tych podzespołów żeby potwierdzić bądź obalić mity o ich awaryjności. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Może zwyczajnie nikomu nie chce się bawić w reklamację chińszczyzny.
Równie dobrze możesz zamówić, złożyć na chińskich podzespołach motor i pochodzi, ale czy pojedynczym przypadkiem obalisz mit? Jednak mając ochotę na próbę bojową - do boju ![]() |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Też przez chwile myślałem nad tańszymi korbami, ostatecznie wybrałem te. Mimo że na pudełku jest tez made in china, co chyba w dzisiejszych czasach nikogo nie dziwi, to jednak pewność za produkt większa - każdy korbowód ma numer seryjny, dobierane są z dokładnościa 1g w komplety, śruby ARP2000 + smar w komplecie. Według producenta mają wytrzymać do 800KM.
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
tez bym raczej nie zaryzykował chińczyka w tej kwestii... z chińskimi zawiasami, sprzegłami itp, tez bywa różnie niby są takie same jak ich oryginalne odpowiedniki ale zawsze trafiają sie jakieś "nieudane" tak jak wylanie sie amora mogłbym zaryzykować tak chińskie korby mogą chyba torche więcej napsocić....
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Do dalszej dyskusji na temat chińskiej kucizny zapraszam do założonego wcześniej tematu na forum MPOWER
http://www.streetracing.pl/forum/index.php...mp;#entry659193 MOŻECIE SIĘ ZDZIWIĆ ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Korona , czy mozesz blizej opowiedziec o problemie z wywaleniem sady i zmierzaniem kompa do zawysokiego AFR pod turbo ?
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Korona , czy mozesz blizej opowiedziec o problemie z wywaleniem sady i zmierzaniem kompa do zawysokiego AFR pod turbo ? W skrócie chodzi o to że sterownik do ok 3500obr/min (dla róznych silników różne wartości) korzysta z odczytów sondy i koryguje dawki paliwa zmierzając do AFR=14,7 co dla silnika turbo jest zdecydowanie za ubogo. Powyżej tego niby nie korzysta z sondy ale i tak wcześniejsze korekcje w niższym zakresie obrotów mają wpływ na czas wtrysku na wysokich obrotach. Po odłączeniu sondy nie ma według czego korygować więc AFR jest stały bo dawki paliwa leje według stałych map, a ja mogę dowolnie modyfikować AFR i nic sie nie zmienia. Nie zauważyłem żadnych skutków ubocznych oprócz oczywiście większego spalania i błędu sondy. Poszukaj na forum, są tez inne rozwiązania tego problemu. Poniżej fotki z nowym IC z rdzeniem 600x300x70 ![]() ![]() Jak na razie nie jest w macie, tylko rury dolotu są pomalowane ![]() |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
fajnie wyglada, nie grzeje Ci sie auto?chlodnica mocno zaslonieta.
w 2,5 jest ok,ale w 2,8 to jest loteria z tymi kompami..niektore sa poprostu nie do ogarniecia - adaptuja sie i jedyne wyjscie to kasacja adapatcji i jezdzenie bez sond.moj oryginalny byl taki,ten co mam teraz nie adpatuje sie w ten sposob...mozna jezdzic z sondami.. -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
musisz jezdzic bez zderzaka bo tak to pol icka zasloniete
![]() -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 March 2008 Skąd: SRB ![]() |
ja czekam na wykres z hamowni twojego obecnego silnika bo nie wiem ile mogę zaoferować ci kasy za niego
-------------------- dorabianie przekładek odprężających między uszczelki M50b25 wypalana laserem
_http://www.racingforum.pl/BMW-E36-Coupe-Tu...owe-t61512.html Auto do pracy e36 cupe M50b25T |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Jak wyłożysz kase to jedziemy
![]() |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 30 January 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Witam
A te tuleje M3 to w tylnych wahaczach? Bo z przodu wyglądają na standardowe... |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Ale już są zmienione na pełne z M3. Róznica w prowadzeniu ogromna, niewiem co za geniusz wymyślił te zwykłe tuleje na których wahacz sie kiwa kilka cm w przód i w tył...
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 30 January 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Wiem, bo od kilku lat ich używam razem w komplecie ze sworzniami meyle. Zmyliło mnie to zdjęcie co robisz przymiarki nowego turbo, bo tam masz jeszcze standardowe a widocznie pierwszy post potem edytowałeś.
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
Ale już są zmienione na pełne z M3. Róznica w prowadzeniu ogromna, niewiem co za geniusz wymyślił te zwykłe tuleje na których wahacz sie kiwa kilka cm w przód i w tył... zgadzam się w 100% byłem w szoku jak sie jezdzi po zmianie... najlepsza była różnica jak trzymałem w rekach jeden zwykły zestaw i jeden z M3.... te zwykłe przy M3 są jak kisiel... |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
![]() ![]() dla porównania telefon ma wymiary 10x5cm ![]() i mała przymiarka: ![]() Zaciski będą montowane na wiosnę, teraz szkoda roboty bo idzie zima, poza tym to trochę wiocha montować taki hebel do auta nie mającego minimum 400KM ![]() Obecny zestaw będzie do sprzedania |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
E tam wiocha
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 08 March 2006 Skąd: Lapy ![]() |
Mam moze glupie pytanie ale to seryjne zacicki z mesia ??? sa jakies adaptery zeby wsadzic do e36??
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:36 |