Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 coupe M50 2.8l TURBO / by: korona, - stage 2 ukończony - silnik zakuty, auto pomyka
woytek13
post Thu, 04 Sep 2008 - 13:50
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Wielkie dzięki!!!! wink.gif


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Sep 2008 - 13:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mario
post Thu, 04 Sep 2008 - 20:39
Post #102


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Trzymam kciuki za projekt.
Korby solidne.
Dziś otrzymałem odpowiedź od chinoli że sporo ich produkcji (kutych korbowodów i tłoków) wysyłane jest do USA jak i reszty świata i że nie mają reklamacji.
Ceny śmieszne więc zastanawiam się czy nie zrobić prób bojowych tych podzespołów żeby potwierdzić bądź obalić mity o ich awaryjności.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 04 Sep 2008 - 21:40
Post #103


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Może zwyczajnie nikomu nie chce się bawić w reklamację chińszczyzny.
Równie dobrze możesz zamówić, złożyć na chińskich podzespołach motor i pochodzi, ale czy pojedynczym przypadkiem obalisz mit?
Jednak mając ochotę na próbę bojową - do boju smile.gif nikt nie broni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Fri, 05 Sep 2008 - 05:24
Post #104


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Też przez chwile myślałem nad tańszymi korbami, ostatecznie wybrałem te. Mimo że na pudełku jest tez made in china, co chyba w dzisiejszych czasach nikogo nie dziwi, to jednak pewność za produkt większa - każdy korbowód ma numer seryjny, dobierane są z dokładnościa 1g w komplety, śruby ARP2000 + smar w komplecie. Według producenta mają wytrzymać do 800KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsche911
post Fri, 05 Sep 2008 - 16:05
Post #105


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





tez bym raczej nie zaryzykował chińczyka w tej kwestii... z chińskimi zawiasami, sprzegłami itp, tez bywa różnie niby są takie same jak ich oryginalne odpowiedniki ale zawsze trafiają sie jakieś "nieudane" tak jak wylanie sie amora mogłbym zaryzykować tak chińskie korby mogą chyba torche więcej napsocić....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Fri, 05 Sep 2008 - 16:41
Post #106


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Do dalszej dyskusji na temat chińskiej kucizny zapraszam do założonego wcześniej tematu na forum MPOWER
http://www.streetracing.pl/forum/index.php...mp;#entry659193
MOŻECIE SIĘ ZDZIWIĆ smile.gif


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 12 Sep 2008 - 20:19
Post #107


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Korona , czy mozesz blizej opowiedziec o problemie z wywaleniem sady i zmierzaniem kompa do zawysokiego AFR pod turbo ?



--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 14 Sep 2008 - 08:43
Post #108


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(artix @ Fri, 12 Sep 2008 - 20:19) *
Korona , czy mozesz blizej opowiedziec o problemie z wywaleniem sady i zmierzaniem kompa do zawysokiego AFR pod turbo ?


W skrócie chodzi o to że sterownik do ok 3500obr/min (dla róznych silników różne wartości) korzysta z odczytów sondy i koryguje dawki paliwa zmierzając do AFR=14,7 co dla silnika turbo jest zdecydowanie za ubogo. Powyżej tego niby nie korzysta z sondy ale i tak wcześniejsze korekcje w niższym zakresie obrotów mają wpływ na czas wtrysku na wysokich obrotach. Po odłączeniu sondy nie ma według czego korygować więc AFR jest stały bo dawki paliwa leje według stałych map, a ja mogę dowolnie modyfikować AFR i nic sie nie zmienia. Nie zauważyłem żadnych skutków ubocznych oprócz oczywiście większego spalania i błędu sondy. Poszukaj na forum, są tez inne rozwiązania tego problemu.

Poniżej fotki z nowym IC z rdzeniem 600x300x70





Jak na razie nie jest w macie, tylko rury dolotu są pomalowane
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Sun, 14 Sep 2008 - 12:34
Post #109


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





fajnie wyglada, nie grzeje Ci sie auto?chlodnica mocno zaslonieta.
w 2,5 jest ok,ale w 2,8 to jest loteria z tymi kompami..niektore sa poprostu nie do ogarniecia - adaptuja sie i jedyne wyjscie to kasacja adapatcji i jezdzenie bez sond.moj oryginalny byl taki,ten co mam teraz nie adpatuje sie w ten sposob...mozna jezdzic z sondami..


--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Sun, 14 Sep 2008 - 22:46
Post #110


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





musisz jezdzic bez zderzaka bo tak to pol icka zasloniete biggrin.gif



--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Fri, 26 Sep 2008 - 20:20
Post #111


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Nooo ! ph34r.gif kolejne graty wreszcie dotarły, siedem tygodni oczekiwania...








Po otwarciu paczki mały zonk - gdzie są k..wa moje ringi ?!? Pierścieni brak a miały być, pewnie ktoś sknocił przy pakowaniu, znowu będzie trzeba czekać. sad.gif
Ale przynajmniej można już blok dać do obróbki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bamber Bmw
post Fri, 26 Sep 2008 - 20:34
Post #112


User
Dołączył: Mon, 31 March 2008
Skąd: SRB





ja czekam na wykres z hamowni twojego obecnego silnika bo nie wiem ile mogę zaoferować ci kasy za niego


--------------------
dorabianie przekładek odprężających między uszczelki M50b25 wypalana laserem

_http://www.racingforum.pl/BMW-E36-Coupe-Tu...owe-t61512.html

Auto do pracy e36 cupe M50b25T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Fri, 26 Sep 2008 - 20:36
Post #113


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Jak wyłożysz kase to jedziemy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-kowal-
post Wed, 01 Oct 2008 - 10:06
Post #114


Rookie
Dołączył: Tue, 30 January 2007
Skąd: Kraków





Witam
A te tuleje M3 to w tylnych wahaczach? Bo z przodu wyglądają na standardowe...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Wed, 01 Oct 2008 - 10:29
Post #115


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Ale już są zmienione na pełne z M3. Róznica w prowadzeniu ogromna, niewiem co za geniusz wymyślił te zwykłe tuleje na których wahacz sie kiwa kilka cm w przód i w tył...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-kowal-
post Wed, 01 Oct 2008 - 11:16
Post #116


Rookie
Dołączył: Tue, 30 January 2007
Skąd: Kraków





Wiem, bo od kilku lat ich używam razem w komplecie ze sworzniami meyle. Zmyliło mnie to zdjęcie co robisz przymiarki nowego turbo, bo tam masz jeszcze standardowe a widocznie pierwszy post potem edytowałeś.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsche911
post Thu, 02 Oct 2008 - 14:59
Post #117


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





CYTAT(korona @ Wed, 01 Oct 2008 - 10:29) *
Ale już są zmienione na pełne z M3. Róznica w prowadzeniu ogromna, niewiem co za geniusz wymyślił te zwykłe tuleje na których wahacz sie kiwa kilka cm w przód i w tył...



zgadzam się w 100% byłem w szoku jak sie jezdzi po zmianie... najlepsza była różnica jak trzymałem w rekach jeden zwykły zestaw i jeden z M3.... te zwykłe przy M3 są jak kisiel...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Wed, 08 Oct 2008 - 10:38
Post #118


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





ph34r.gif Poniżej zdjęcia nowych zacisków - przód 6-tłoczkowe, tył 4-tłoczkowe - oryginalne BREMBO wykonane dla AMG, (np SL63AMG) są aluminiowe i bardzo lekkie. Zaciski są fabrycznie nowe i nigdy nie założone (07/08), niestety są do lakierowania



dla porównania telefon ma wymiary 10x5cm


i mała przymiarka:


Zaciski będą montowane na wiosnę, teraz szkoda roboty bo idzie zima, poza tym to trochę wiocha montować taki hebel do auta nie mającego minimum 400KM wink.gif
Obecny zestaw będzie do sprzedania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Wed, 08 Oct 2008 - 13:43
Post #119


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





E tam wiocha tongue.gif Montuj Montuj bezpieczeństwo najwazniejsze i wyglad kozak smile.gif Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boss881123
post Wed, 08 Oct 2008 - 17:58
Post #120


User
Dołączył: Wed, 08 March 2006
Skąd: Lapy





Mam moze glupie pytanie ale to seryjne zacicki z mesia ??? sa jakies adaptery zeby wsadzic do e36??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:36