Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Tdi RWD, Skrzynia?
Dziku
post Sun, 16 Mar 2008 - 22:34
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





No i właśnie, z czego skrzynię? czy flansza z 1.9 TDi jest taka ja z 1.6d? Bo wtedy skrzynia volvo(7xx 2.4) i jazda, ale jeśli nie to p[ojawia się problem.
Poza tym jaki silnik? Bo wydaje mi sie że jak jest w poprzek to jest pochylony, a np w pasku wzdłóz był w pionie, nie wiem jak w audi... Ktos może mi pomóc?
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 16 Mar 2008 - 22:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mrozik
post Sun, 16 Mar 2008 - 23:29
Post #2


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





wogole do jakieg autka ??? Flansza w 1.9tdi jest taka sama jak w 1.6 ale jakbys chcial zastosowac skszynie np. z volvo 740 to i tak musisz zastosowac kryze bo sroby sie nie zgadzaja ewentualnie z audi quattro i zablokowac (zaspawac) torsena i gotowe.
a tak po za tym silniki rzedowe zawsze sa nieco pochylone.

Pozdrawiam!!!


--------------------
Pierwsze BMW E30 2.0 16v TDI VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Mon, 17 Mar 2008 - 07:18
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





A nieprawda, skąd ta teoria? Widziałem mnóstwo silników r4 i r6 które były pionowo...
A do jakiego auta, to w sumie ybka, bo diesla to ono w życiu nie widziało, poza tym decyzja w sprawie budy nie zapadła do końca, a i tak trzeba będzie rzeźbić łapy...
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mrozik
post Mon, 17 Mar 2008 - 08:11
Post #4


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





skoro jestes traki tajemniczy to powodzenia ja osobiscie robie juz para lat z autami i jedyny silnik stojacy prosto to chyba byl w zuku ale i to nie na pewno smile.gif zreszta twoja sprwa co ty tam wymodzisz ale w momecie gdy zamontujesz silnik pod katem prostym zwlaszcza diesla to masz problem z wygluszeniem jego drgan.


--------------------
Pierwsze BMW E30 2.0 16v TDI VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Mon, 17 Mar 2008 - 17:52
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





To pokaż mi tylnonapedopwego forda(w sumie przednio też) albo opla, który ma pochyloną rzędówkę, to ci postawie piwo....
Najprawdopodobniej będzie to ładzianka 2103, jeśli juz usisz wiedzieć, tyle że nie wiem co z tego wynika...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 17 Mar 2008 - 18:38
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Fordy maja silniki w pionie (choćby i Sierra). O Oplach sie nie wypowiadam.
Mrozik, bez urazy ale cos chyba słabo w tych autach robisz skoro takiej rzeczy nie wiedziałes


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_rzadki_*
post Mon, 17 Mar 2008 - 19:26
Post #7









fordy,ople ,francuzy to nie samochody mrozik ma racje vw wszystkie majom pod kątem oprucz starych nap. garbus
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mrozik
post Mon, 17 Mar 2008 - 20:19
Post #8


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





No wlasnie dzieki rzadki smile.gif mowa tu wkoncu o TDI RWD Bo w innym temacie to bym sie nie wypowiadal smile.gif Wiem cos na ten temat bo mam e30 tdi i naprawde smiga to zajebi... kazde rado bokiem po suchym bez szczelania ze sprzegla. a wiec wracajac do tematu to wzial bym jakies 1.9 tdi skrzynie od audi quattro i to ona wyznaczy ci kat pochylania silnika i reszte tylko lapy itd. projekt ze skrzynaa volvo nie jest za dobry bo volvo maja strasznie slabe tarcze sprzegla przy moim 320Nm rozwalaja sie po 1000km a nie posiadaja w ofercie sztywnych bez sprezynek.

Pozdrawiam!!!


--------------------
Pierwsze BMW E30 2.0 16v TDI VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Mon, 17 Mar 2008 - 22:37
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Nie posiadają, to fakt, ale popatrz sierrę berkuta, tam też nie było w serii pełnej tarczy... sprzęgło nie jest problemem, chodzi o skrzynie, jak zaspawam skrzynie audi, to dalej będzie wielki cieżki kloc, nawet w porównaniu ze skrzynią volvo, a w ładziance tunel ciasny...
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomeQ
post Tue, 18 Mar 2008 - 07:45
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: Stalowa Wola/Warszawa





O spasowaniu skrzyni z silnikiem nic nie wiem, ale jesli chodzi o pochylenie silnika, to mozna to bez problemu zmienic, trzeba przerobic tylko smok i miske.


--------------------
Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mrozik
post Tue, 18 Mar 2008 - 08:25
Post #11


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





No jest fakt ze gabarytowo i wagowo to wygrywa skrzynia volvo bo jest malutka i bardzo lekka.


--------------------
Pierwsze BMW E30 2.0 16v TDI VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Samcrk
post Tue, 18 Mar 2008 - 17:44
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Sat, 09 September 2006
Skąd: ARS Serwis 4x4





skrzynie od 1.6td do 1.9tdi są zamienne. wszystko pasuje. bez problemu. a jak z 1.9tdi pasuje do 1.6td .... a do 1.6td pasuje skrzynia od Volkswagena "elteka".... biggrin.gif albo wogóle wsadzić silnik i skrzynię z VW


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Tue, 18 Mar 2008 - 19:17
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Boję się że skrzynia z LT'ka będzie ciężkim żeliwnym klocew ważącym tyle co sam silnik, p[oza wym to zawsze skrzynia z dostawczaka..., chyba zostanie volvo...


EDIT:
Poza tym jaki silnik(z czego) mi radzicie? Zamierzam poprzestać prawdopodobnie na jakichś 130KM i proprcjonalnej ilości nm... Chciałbym żeby było w miare tanio, bo projekt bedzie niskobudżetowy. Czy zaczać od 90KM i coś później dłubać jak już zadziała? Jak wygladaja oznaczenia silników Vag bo sie na tym nie wyznaje zupełnie.
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mrozik
post Fri, 28 Mar 2008 - 23:44
Post #14


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





Jak juz to najlepiej odrazu jakiegos PD zapodaj 130 ps i 310Nm bo to ci taniej wyjdzie niz potem pompe dłubac oznaczenie 130PD to w ułozeniu wzdłuznym to audi lub passat B5+ AVF i AWX poprzeczny ASZ tam robisz chipa i masz ok 160-170PS i 380Nm za stosunkowo niewielkie pieniadze i juz jest "FUN".

Pozdrawiam!!!


--------------------
Pierwsze BMW E30 2.0 16v TDI VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zmoświ
post Sat, 29 Mar 2008 - 08:48
Post #15


Super User
Dołączył: Sun, 08 May 2005
Skąd: mam? Nie powiem





mrozik piszesz że pd się łatwiej dłubie, fakt to prawda ale wspomniałeś nic o różnicy cen przy zakupie na korzyść vp i myśle że ta różnica spokojnie wystarczy na sprzęgło które wytrzyma 470nm oraz taki przyrost co 130 pd po chipie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mrozik
post Sat, 29 Mar 2008 - 10:07
Post #16


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





no niewiem jak u was staja silniki.... bo u nas za vp ładny komplet trzeba dac 2500-3000tys i jest to 90ps albo 110ps za komplet pd jest ok 3500-4000tys i teraz zobacz ile trzeba dłubac np jak wspominal Dziku taka 90 zeby zrobic z niej te przykladowe 170ps i 380Nm. A jezeli chodzi o sprzeglo to mamy golfe III kombi z ASZ z mocnym programem jest na normalnym jednomasie i wytrzymuje smile.gif Nie mowie ze vp sa zle ale moim zdaniem jest duzo drozej zrobic mocne vp.
Ale wybur juz nalezy do wlasciciela projektu ja jestem za PD bo jest to silnik mlodszy konstrukcyjnie.


--------------------
Pierwsze BMW E30 2.0 16v TDI VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zmoświ
post Sat, 29 Mar 2008 - 11:19
Post #17


Super User
Dołączył: Sun, 08 May 2005
Skąd: mam? Nie powiem





kompletne silniki czyli rozumiem że jest silnik z całym osprzętem tj kolektory wtryski/pompa wiązka łapy kompletny rozrząd pompa wspomagania pompa klimy kompletne sprzęgło kompletne półosie z przegubami skrzynia tak żeby wszystko było p&p i cena nie jest już taka kolorowa wtedy vp chodzą coś koło 5kpln a pd już dużo drożej
tak sam goły silnik z vp można już wyrwać za 1kpln wink.gif
w tym golfie siedzi skrzynia z vp tak??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sat, 29 Mar 2008 - 12:37
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





A kto mówi o silnikach, skrzyniach i półosiach? Nie uznaję silników w poprzek więc dywagacje na ten temat nie mają sensu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mrozik
post Sat, 29 Mar 2008 - 15:24
Post #19


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





kompletny silnik to silnik a nie skrzynie lewarki półoski itd ja swojego 2.0 16v TDIz 2007r i 10tys przebiegu dalem 5tys zl i bylo wszystko prócz skrzyni lapy turbo rozrusznik sprezara klimy itd. tak goly silnik wyrwiesz za tysaka ale co dalej pompa wtryski rozrzad itd i w dodatku wszystko z innej parafi smile.gif


Ps. a m w golfie jest skrzynia od golfa IV PD 5-bieg


--------------------
Pierwsze BMW E30 2.0 16v TDI VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 21:39