![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 03 January 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Te dwie ostatnie fotki z VI zlotu MitsuManiaków
![]() pozdro -------------------- Legnum VR-4 Type S Twin Turbo
_ ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
Jakby to powiedziały Teletubisie:"JESZCZE!!! JESZCZE!!!
A i może trochę aktualnych, tych z sekcji ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 03 January 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("autoR") A i może trochę aktualnych, tych z sekcji Czarek Ty brutalu ![]() BTW: Z tego co mi wiadomo to są już namiary nowe kute tłoki i korbowód ![]() pozdro -------------------- Legnum VR-4 Type S Twin Turbo
_ ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
kocur
![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2002 Skąd: swidnik k/lublina ![]() |
mylisz się Czarku będzie tylko PIE...LE NIE ROBIĘ! no oczywiście pod warunkiem ze fura będzie wystrojona bo na samym powietrzu znowu długo nie pojeździ ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: 71 ![]() |
Czyżby świeca narobiła ostatnio troche bałaganu, że Cie nie widać w ogóle?
![]() -------------------- c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 03 January 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("Bzysiek") Czyżby świeca narobiła ostatnio troche bałaganu niestety nabroiła ![]() -------------------- Legnum VR-4 Type S Twin Turbo
_ ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
wg mnie w sumie dobrze sie stało... autko i tak przez zime w garazu by stało, a tak choziaz zrobie to co od dawna planowałem
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: 71 ![]() |
Widze, że pełen optymizm hehe. No to pozostaje upalać quad przy 10 stopniach
![]() -------------------- c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
dobrze że parametry ma męskie, bo wygląd nie do końca- czerwone wstawki wyglądają odpustowo
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Bogaty ten update... Męskich parametrach to znaczy jakich?
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
Pięknie to wygląda i mnie tam nie razi po oczach
uchyl no tajemnicy.... tylko dlaczego zdjęcia gdzieś wcieło?? |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.p...sc&start=75 tutaj sa jakies foty...
-------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
ponawiam fotki...
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
Spód auta malowany - dla niektórych pewnie odpustowo - z góry uprzedzam że mam to w poważaniu...
![]() Z modyfikacji mechanicznych które zostały wykonane to: Hamulce: - zaciski przód EVO X Brembo 4 tłoczkowe 350mm - zaciski tył EVO X Brembo 2 tłoczkowe 330mm - tarcze przód + tył DBA - klocki Ferodo S2500 - przewody w stalowym oplocie Zawieszenie: - gwint Tein - poliuretany - 26mm stabilizatory Napęd: - Konwersja na Skrzynie z EVO VI RS - Sprzęgło HKS Twin Plate Dolot: - IC EVO IX - rury z nierdzewki własnej produkcji 2,5" >3" - APEXI Induction Kit - HKS SSQV I Chłodzenie: - zaadoptowana alu chłodnica z rdzeniem 50mm z EVO - dwa wysokowydajne wentylatory - natrysk wody na IC - dodatkowa chłodnica oleju Układ paliwowy: - wtryski od EVO 560cc - FPR Sard - pompa 340lph - wtrysk metanolu - direct port 6 x 120cc Silnik: - nowa jednostka ![]() - porting głowic - 2 x TD04H 19T - 1,5 bara do wystrojenia - wałki HKS 264 + sprężyny zaworowe z evo - regulowane koła rozrządu HKS Wydech: - Downpipe 2,5>3" Układ zapłonowy: - Magnecor - MSD DIS4 HO Wnętrze/elektronika: - fotele RECARO EVO IX w jasnej skórze. - 6 x DEFI BF - Turbotimer - AFR szerokopasmowy wpięty w fabryczne ECU - Program własnego autorstwa na fabrycznym ECU. Na razie tyle przychodzi mi do głowy. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Jasło ![]() |
miazdzy cycki , najfajniejsze japonskie kombi
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 18:53 |