![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Gratuluję wytrwałości i fajnego auta.
Czy jednak filtr powietrza nie jest zbyt mały do tego silnika? Ja w S13 1.8T miałem podobnej wielkości, a tutaj pojemność jednak jest znacznie większa. Druga sprawa to wydech - czy aby taki setup nie dławi możliwości auta. Wydaję mi się, że odetkanie wydechu poprzez układ 3 cale byłby rozwiązaniem godnym całego projektu, bo seryjny wydech od downpipe'a to taka rysa na szkle IMO. Przyinwestowałbym również przy takim projekcie w jakieś sensowne hamulce, oraz estetycznie w większe felgi ![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Piękne auto. I bardzo estetycznie wykonane modyfikacje
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Felgi to pewnie odpadają z tego samego względu co zawias. Jazda codzienna. Ja bym założył stal i kołpaki i stwarzał zagrożenie na mieście
![]() -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Gratuluję wytrwałości i fajnego auta. Czy jednak filtr powietrza nie jest zbyt mały do tego silnika? Ja w S13 1.8T miałem podobnej wielkości, a tutaj pojemność jednak jest znacznie większa. Druga sprawa to wydech - czy aby taki setup nie dławi możliwości auta. Wydaję mi się, że odetkanie wydechu poprzez układ 3 cale byłby rozwiązaniem godnym całego projektu, bo seryjny wydech od downpipe'a to taka rysa na szkle IMO. Przyinwestowałbym również przy takim projekcie w jakieś sensowne hamulce, oraz estetycznie w większe felgi ![]() Dzięki, Mateusz. Mieliśmy zainstalowany większy stożkowy filtr powietrza (widać na 8. zdjęciu), ale pojawiły się problemy z zamknięciem maski. Ten pasuje idealnie. Na razie nie walczymy o każdego konia mechanicznego. 8. ![]() Prawie zapomniałbym o najważniejszym... 9. Zrobiliśmy sporo zdjęć podczas wymiany uszczelki pod głowicą. Jeżeli są chętni, to mogę udostępnić w temacie. -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Super auto, w kwestii wyglądu ja bym osobiście zdjął brewki z przednich lamp oraz poszukał innych felg, ale to nie moje auto.
Za to motyw z emblematem "318" - rewelacja! Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 January 2008 Skąd: Tarnów ![]() |
bardzo smacznie pod maską, a znaczek 318 - nie jeden sie mocno przejedzie
![]() -------------------- -------
AUTO MOTO SERWIS WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
tloki zostaly nie ruszone?
i jak sprzeglo? seria daje sobie rade? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Dorzuć "tds" do znaczka. Ile km zostało już zrobione?? Bo "z zewnątrz" modyfikacja wygląda jak fabryczna. Ciekawi mnie właśnie jej trwałość.
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
318 miażdży
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
318 to chyba ilość kilowatów pod maską
![]() Niżej udostępniam link do filmu: http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...3334E7A2A8BE8E3 Przez przypadek udało nam się uchwycić moment, podczas którego obejma puściła, a silikonowe kolanko na IC zostało wydmuchane. 4. bieg, w początkowej fazie filmu 75% otwarcia przepustnic (~0.3bar), następnie WOT. Fajnie widać, jak manometr nagle pokazuje -0.8bar. Na filmie słychać zdziwienie mojego syna odcięciem przy 7 200 ![]() The download limit has been reached for this file. ![]() -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Rezerwuje "316" do skladanej E30 S50... od zawsze marzylem o podobnej sciemie
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Fri, 20 October 2006 ![]() |
Graulacje dla właściciela za doprowadzenie projektu do obecnego stanu.
Szczególne!!! gratulacje dla Mario za podjęcie tematu! Mówicie że czysto i schludnie pod maską.....poczekajcie na żółte M3T ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Seryjny kolektor ssący w S50 jest bardzo dobry i spokojnie wystarczy do ponad 1 000 KM, czego najlepszym dowodem jest S50B30 z instalacją turbosprężarki PT76 wykonaną w Pure Performance Factory. Kolektor ssący trzeba zmodyfikować ze względu na gumowe kolanko, które seryjnie jest umiejscowione pomiędzy przepływomierzem a kolektorem ssącym. Wraz z prostokątną obejmą nie wytrzymuje ciśnienia doładowania i w naszym przypadku po przekroczeniu ~ 3 psi zeskakiwało z kołnierza kolektora ssącego. Musieliśmy dorobić nowy kołnierz pod silikonowe kolanko. Ponadto należy zaślepić wszystkie 3 wyjścia, które znajdują się w kolektorze. a to dziwne, bo seryjne kolanko dolotowe z m3 ma wewnatrz takie płaty zapobiegajace zasysaniu sie gumy na podcisnieniu. ciekawe, ze nadcisnienia nie wytrzymuje. wszystkie 3 przewody trzeba zaslepic? tam sa 2 od oleju i odmy oraz od silniczka krokowego. wejscie na silniczek krokowy tezz trzeba zamknac? gdzie podlaczyles silniczek krokowy? zostawiles go wypuszczonego w atmosfere? co zrobiles z pozostalymi 2 przewodami? tez atmosfera? pisales ze wyrzuciliscie na poczatku filtr weglowy. po prostu go wywaliliscie czy cos jeszcze przy tym majstrowaliscie? dzieki wielkie za odpowiedz. swego czasu tez bylem zainteresowany doladowaniem m3, ale odpuscilem temat. nie wiem, czy pamietasz, ale nawet kiedys do ciebie pisalem w tej sprawie. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
Cześć
No gratulacje wytrwałości ( niestety sprawdziły sie moje przepowiednie co do tunerów ![]() ![]() pozdrawiam Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 07 June 2006 ![]() |
projekt naprawde kozak na maxa!!dlczego filmik nie działa
![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
The download limit has been reached for this file. ![]() projekt naprawde kozak na maxa!!dlczego filmik nie działa ![]() -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 07 June 2006 ![]() |
a kiedy jakies video pokazujące jak lata maszyna??
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Wlkp ![]() |
Graulacje dla właściciela za doprowadzenie projektu do obecnego stanu. Szczególne!!! gratulacje dla Mario za podjęcie tematu! Mówicie że czysto i schludnie pod maską.....poczekajcie na żółte M3T ![]() To jeszcze jakieś M3T się buduje... ![]() -------------------- Moje E36 M3 turbo
_http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
pewnie teraz Mario swojego uturbia....
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Wlkp ![]() |
pewnie teraz Mario swojego uturbia.... A wiesz coś więcej o tym projekcie ?? -------------------- Moje E36 M3 turbo
_http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 17 September 2025 - 08:06 |