Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Poznańskie BMW E36 M3 Turbo, 465 KM & 549 NM @ 0.8bar
Raceboy
post Sat, 01 Mar 2008 - 13:32
Post #21


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Gratuluję wytrwałości i fajnego auta.
Czy jednak filtr powietrza nie jest zbyt mały do tego silnika? Ja w S13 1.8T miałem podobnej wielkości, a tutaj pojemność jednak jest znacznie większa.
Druga sprawa to wydech - czy aby taki setup nie dławi możliwości auta. Wydaję mi się, że odetkanie wydechu poprzez układ 3 cale byłby rozwiązaniem godnym całego projektu, bo seryjny wydech od downpipe'a to taka rysa na szkle IMO.
Przyinwestowałbym również przy takim projekcie w jakieś sensowne hamulce, oraz estetycznie w większe felgi wink.gif


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 01 Mar 2008 - 13:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
VTEC
post Sat, 01 Mar 2008 - 14:15
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Piękne auto. I bardzo estetycznie wykonane modyfikacje rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Sat, 01 Mar 2008 - 17:13
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Felgi to pewnie odpadają z tego samego względu co zawias. Jazda codzienna. Ja bym założył stal i kołpaki i stwarzał zagrożenie na mieście biggrin.gif


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Sat, 01 Mar 2008 - 18:19
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(Raceboy @ Sat, 01 Mar 2008 - 13:32) *
Gratuluję wytrwałości i fajnego auta.
Czy jednak filtr powietrza nie jest zbyt mały do tego silnika? Ja w S13 1.8T miałem podobnej wielkości, a tutaj pojemność jednak jest znacznie większa.
Druga sprawa to wydech - czy aby taki setup nie dławi możliwości auta. Wydaję mi się, że odetkanie wydechu poprzez układ 3 cale byłby rozwiązaniem godnym całego projektu, bo seryjny wydech od downpipe'a to taka rysa na szkle IMO.
Przyinwestowałbym również przy takim projekcie w jakieś sensowne hamulce, oraz estetycznie w większe felgi wink.gif

Dzięki, Mateusz. Mieliśmy zainstalowany większy stożkowy filtr powietrza (widać na 8. zdjęciu), ale pojawiły się problemy z zamknięciem maski. Ten pasuje idealnie. Na razie nie walczymy o każdego konia mechanicznego.

8.


Prawie zapomniałbym o najważniejszym...

9.


Zrobiliśmy sporo zdjęć podczas wymiany uszczelki pod głowicą. Jeżeli są chętni, to mogę udostępnić w temacie.


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lelon
post Sat, 01 Mar 2008 - 18:51
Post #25


Super User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





Super auto, w kwestii wyglądu ja bym osobiście zdjął brewki z przednich lamp oraz poszukał innych felg, ale to nie moje auto.

Za to motyw z emblematem "318" - rewelacja!

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawkog
post Sat, 01 Mar 2008 - 19:44
Post #26


User
Dołączył: Sun, 27 January 2008
Skąd: Tarnów





bardzo smacznie pod maską, a znaczek 318 - nie jeden sie mocno przejedzie smile.gif


--------------------
-------
AUTO MOTO SERWIS

WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Sat, 01 Mar 2008 - 20:00
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





tloki zostaly nie ruszone?

i jak sprzeglo? seria daje sobie rade?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Sat, 01 Mar 2008 - 20:20
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Dorzuć "tds" do znaczka. Ile km zostało już zrobione?? Bo "z zewnątrz" modyfikacja wygląda jak fabryczna. Ciekawi mnie właśnie jej trwałość.


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Sat, 01 Mar 2008 - 20:29
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





318 miażdży biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Sat, 01 Mar 2008 - 20:35
Post #30


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





318 to chyba ilość kilowatów pod maską tongue.gif


CYTAT(maleckis @ Sat, 01 Mar 2008 - 00:38) *
Niżej udostępniam link do filmu:

http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...3334E7A2A8BE8E3

Przez przypadek udało nam się uchwycić moment, podczas którego obejma puściła, a silikonowe kolanko na IC zostało wydmuchane. 4. bieg, w początkowej fazie filmu 75% otwarcia przepustnic (~0.3bar), następnie WOT. Fajnie widać, jak manometr nagle pokazuje -0.8bar. Na filmie słychać zdziwienie mojego syna odcięciem przy 7 200 laugh.gif. Teraz już wiemy, że to nie była odcinka.



The download limit has been reached for this file. angry.gif może by tak to na youtube wrzucić?


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Sat, 01 Mar 2008 - 20:56
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





Rezerwuje "316" do skladanej E30 S50... od zawsze marzylem o podobnej sciemie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzychuzzz
post Sat, 01 Mar 2008 - 21:35
Post #32


User
Dołączył: Fri, 20 October 2006





Graulacje dla właściciela za doprowadzenie projektu do obecnego stanu.
Szczególne!!! gratulacje dla Mario za podjęcie tematu!

Mówicie że czysto i schludnie pod maską.....poczekajcie na żółte M3T cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jakub_e36
post Sat, 01 Mar 2008 - 22:28
Post #33


User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(maleckis @ Sat, 01 Mar 2008 - 10:24) *
Seryjny kolektor ssący w S50 jest bardzo dobry i spokojnie wystarczy do ponad 1 000 KM, czego najlepszym dowodem jest S50B30 z instalacją turbosprężarki PT76 wykonaną w Pure Performance Factory. Kolektor ssący trzeba zmodyfikować ze względu na gumowe kolanko, które seryjnie jest umiejscowione pomiędzy przepływomierzem a kolektorem ssącym. Wraz z prostokątną obejmą nie wytrzymuje ciśnienia doładowania i w naszym przypadku po przekroczeniu ~ 3 psi zeskakiwało z kołnierza kolektora ssącego. Musieliśmy dorobić nowy kołnierz pod silikonowe kolanko. Ponadto należy zaślepić wszystkie 3 wyjścia, które znajdują się w kolektorze.

a to dziwne, bo seryjne kolanko dolotowe z m3 ma wewnatrz takie płaty zapobiegajace zasysaniu sie gumy na podcisnieniu. ciekawe, ze nadcisnienia nie wytrzymuje.
wszystkie 3 przewody trzeba zaslepic? tam sa 2 od oleju i odmy oraz od silniczka krokowego. wejscie na silniczek krokowy tezz trzeba zamknac? gdzie podlaczyles silniczek krokowy? zostawiles go wypuszczonego w atmosfere? co zrobiles z pozostalymi 2 przewodami? tez atmosfera?
pisales ze wyrzuciliscie na poczatku filtr weglowy. po prostu go wywaliliscie czy cos jeszcze przy tym majstrowaliscie?

dzieki wielkie za odpowiedz. swego czasu tez bylem zainteresowany doladowaniem m3, ale odpuscilem temat. nie wiem, czy pamietasz, ale nawet kiedys do ciebie pisalem w tej sprawie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Sat, 01 Mar 2008 - 23:04
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Cześć


No gratulacje wytrwałości ( niestety sprawdziły sie moje przepowiednie co do tunerów sad.gif ) mam nadzieję że do wiosny dostroicie autko i spotkamy sie na kresce smile.gif

pozdrawiam

Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Sun, 02 Mar 2008 - 12:27
Post #35


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





projekt naprawde kozak na maxa!!dlczego filmik nie działa angry.gif zapodajcie go na youtube
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Sun, 02 Mar 2008 - 13:38
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(LuiG @ Sat, 01 Mar 2008 - 20:35) *
The download limit has been reached for this file. angry.gif może by tak to na youtube wrzucić?

CYTAT(rb25det @ Sun, 02 Mar 2008 - 12:27) *
projekt naprawde kozak na maxa!!dlczego filmik nie działa angry.gif zapodajcie go na youtube



--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Sun, 02 Mar 2008 - 13:50
Post #37


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





a kiedy jakies video pokazujące jak lata maszyna??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krismax
post Sun, 02 Mar 2008 - 14:42
Post #38


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 August 2006
Skąd: Wlkp





CYTAT(Krzychuzzz @ Sat, 01 Mar 2008 - 21:35) *
Graulacje dla właściciela za doprowadzenie projektu do obecnego stanu.
Szczególne!!! gratulacje dla Mario za podjęcie tematu!

Mówicie że czysto i schludnie pod maską.....poczekajcie na żółte M3T cool.gif


To jeszcze jakieś M3T się buduje... blink.gif


--------------------
Moje E36 M3 turbo

_http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Sun, 02 Mar 2008 - 14:53
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





pewnie teraz Mario swojego uturbia....


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krismax
post Sun, 02 Mar 2008 - 15:00
Post #40


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 August 2006
Skąd: Wlkp





CYTAT(sonic1983 @ Sun, 02 Mar 2008 - 14:53) *
pewnie teraz Mario swojego uturbia....


A wiesz coś więcej o tym projekcie ??


--------------------
Moje E36 M3 turbo

_http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 17 September 2025 - 08:06