![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
bardzo mi sie podoba projekt, zrywajacy ze stereotypem goscia w kolarzowce.
smieje sie wyobrazajac sobie miny i to co sobie mysla ludzie na stacji, wiedzacy ze w cali nie bylo D. ![]() powodzenia w modach -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Ciekawy projekt , czekam az sie zjawi kiedys , gdzies
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 August 2004 Skąd: Kraków ![]() |
Witm!!! Gratulacje za projekcik!!! Calibra TDI ciekawe!!! Jaka skrzynie masz 5 czy 6?? Na razie będzie 5-tka ![]() -------------------- Calibra 2.0 TDI by TTC 249 KM/467 Nm
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
bez sensu komentarze..
Projekt zajebisty Gdzies mialem foty GolfaII z C20XE a teraz zabawa w druga strone ![]() Gratki i wiecej fot z prac prosimy :] -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Busko-Zdrój ![]() |
Świetny projekt kola. Będziesz miał unika na skalę światową.
Mam nadzieję, że niedługo staniemy na kresce ![]() -------------------- Calibra V6 BiTurbo - ET: 12.994s - FWD
Lancer EVO 3 - ET: 12.087s - AWD |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 23 November 2005 Skąd: Kraków ![]() |
Kola - "boje" sie że za długo to nie będzie jedyny projeckt diesla w Cali - aczkolwiek pierwszy.
![]() Co do niektórych powyższych komentarzy to brak mi słów.... |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Jestem pod wrażeniem.
Gratki dla właściciela za odwagę wrzucenia tego motoru do Cali ![]() Po BMW z TDI myślałem, że nic mnie nie zaskoczy... a jednak -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 March 2007 Skąd: zakopane ![]() |
Kola - "boje" sie że za długo to nie będzie jedyny projeckt diesla w Cali - aczkolwiek pierwszy. ![]() Co do niektórych powyższych komentarzy to brak mi słów.... 100 % popieram projekt zajebisty , złośliwe komentarze olej ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW ![]() |
Super projekcik ! Corrado TDI juz dawno lata więc to była kwestia czasu żeby ktoś zapodał klekota pod maske Cali
Powodzenia w projekcie no i przyczepności życzę ! -------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 08 April 2007 ![]() |
brak słów? Bo trzeba sie spuszczać nad każdym projektem? krytyka zabroniona? Calibra, to badziewie udające sportowy samochód, a do tego diesel ze schmelzwagena, sport jak się patrzy... i trakcja na 3. niech żyje badziew napęd, hip hip, hurra! Każdy projekt to kwestia kasy, więc jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma... Z pewnością trzeba docenić autora choćby za sam pomysł i wcale nie trzeba się od razu spuszczać. |
|
|
gość_jas.bu_* |
![]()
Post
#31
|
![]() |
Projekt owszem jest ciekawy <- ale to wszystko!
TDI nie da Cali porażających osiągów (są seryjne mocniejsze wersje) także trudno mi zrozumieć cel ćwiczenia |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Skoro nie trzeba się spuszczać, to dlaczego są same Ohy i Ahy, a jedyny krytyczny głos(ja) jest wysmiewany i opluwany??
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 08 April 2007 ![]() |
Skoro nie trzeba się spuszczać, to dlaczego są same Ohy i Ahy, a jedyny krytyczny głos(ja) jest wysmiewany i opluwany?? Słowa zachwytu to sprawa osób je piszących, a jeśli ktoś nie potrafi odpowiedzieć na czyjś post grzeczne to jemu wychodzi słoma z kapci. Niech nikt się nikogo już nie czepia i skończmy z tym OT. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
TDI nie da Cali porażających osiągów (są seryjne mocniejsze wersje) także trudno mi zrozumieć cel ćwiczenia byla mowa o 200+KM docelowo, wiec ktora wersja jest mocniejsza?mysle ze to tdi da tyle zeby wszystkie serie objechac projekt indywidualny i o to przeciez w tym chodzi. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
gość_jas.bu_* |
![]()
Post
#35
|
![]() |
C20LET 204 km w serii + 4x4
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
200+KM tzn wiecej niz tylko 4 ponad 200. przeczytaj watek od poczatku, byla mowa o 250KM/~400Nm nawet...
cali z letem lepszy bedzie miala tylko start niestety -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#37
|
![]() |
C20LET 204 km w serii + 4x4 i ten dieselek zrobi seryjnego leta z palcem w dupie. auto bedzie szybkie, oszczedne, niepozorne* i prawdziwy rarytas. * - obiegowa opinia, ze 95% calibr to obwieszone plastikiem lpg-powery powoduje, ze malo kto spodziewa sie ze to auto moze byc szybkie. zreszta kazdy ma swoje zdanie ale trzeba byc obiektywnym - projekt jest mega! |
|
|
gość_jas.bu_* |
![]()
Post
#38
|
![]() |
i ten dieselek zrobi seryjnego leta z palcem w dupie. auto bedzie szybkie, oszczedne, niepozorne* i prawdziwy rarytas. * - obiegowa opinia, ze 95% calibr to obwieszone plastikiem lpg-powery powoduje, ze malo kto spodziewa sie ze to auto moze byc szybkie. zreszta kazdy ma swoje zdanie ale trzeba byc obiektywnym - projekt jest mega! Słowem piękne będzie toto i tak naprawdę trudno, ale to bardzo trudno o lepszy i piękniejszy wóz! Projekt jest mega, ale czy naprawdę dla 250 koni należało robić taką zmote? czy nie wystarczyło lekko dłubać leta? Ja rozumiem że 2.0 TDI jest cudowne, ciężko wogóle wyobrazić sobie lepszy silnik, ale co mu szkodziło zostać w VW/Seacie/Audi?? |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 October 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 20 January 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Gratki KOLA
![]() -------------------- GUMIS
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 15:39 |