Tuning Audi S2 czesc 2 |
Tuning Audi S2 czesc 2 |
Fri, 15 Feb 2008 - 18:54
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
Albert napisales tak fajnie czesc pierwsza odnosnie tuningu S2...prosze napisz co dalej sa te juz 350-380KM i co dalej....jakie orientacyjne koszty/przyrosty...narazie nic nie planuje ale warto wiedziec co i jak...Proponuje przyjac moc 450-500 dosc nieawaryjnych koni.
pozdro -------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 15 Feb 2008 - 18:54
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 15 Feb 2008 - 19:29
Post
#2
|
|
Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica |
ty daj wykres lepiej
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Fri, 15 Feb 2008 - 23:32
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
dopiero w sobote zakonczylem montaz ostatniej czesci z listy nr. 1 czyli pompy...ma teraz troche czasu na rozgrzanie sie i jak wszystko bedzie ok to jade mierzyc autko..narazie jeszcze nie mam wykresu ale chyba nie jest najgorzej
-------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Fri, 15 Feb 2008 - 23:44
Post
#4
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
stage 2 to masa ... prnit juz rozpoczoł działania
2.1 - Maska - tylna klapa + szyba - wywalenie kanapy i przednich siedzeń, zastąpienie dwoma kubłami - pasy out, szelki in 2.2 - przednie błotniki - tylne szyby wymiana na poliwęglan 3mm - wywalenie plastików w bagażniku i tylnej części auta (do wysokości siedzeń kierowcy) - klima out 2.3 - wywalenie wszystkiego od siedzeń przednich do tyłu, zostaje goła blacha (włącznie z wygłuszeniami) - wywalenie masy papy pod autem. I tak jest ocynkowane. 2.4 - wywalenie podłogi materiałowej z auta - zdarcie wygłuszenia które jest na podłodze - pewnie coś jeszcze można wywalić lub wyciąć ze środka wg mnie całość modyfikacji pozwala zdjąć około 150kg a może i więcej. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Sat, 16 Feb 2008 - 00:39
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
a co z serduchem? prnit zakułeś już motor?
|
|
|
Sat, 16 Feb 2008 - 00:54
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
hmm. 150kg to bardzo duzo ale ja koncentruje sie narazie na wymianie rzeczy ktore nie wplywaja na "komfort" jazdy..czyli blotniki, maska, szyby, tylnia klapa tak..ale z wygluszeniami..hmmm. czasem malolata do przedszkola zawoze hahaha i chyba byloby mu dosc niewygodnie jakby mial na baku siedziec.....
Albert napisz cos o modyfikacji motoru..z moich skromnych wiadomosci...aby dojsc do 450 1. zakucie silnika, chociaz moznaby go jeszcze pomeczyc az powie dosc (kiedy ci Albert seryjny silnik powiedzial dosc?) 2. wymiana turbiny i kolektora (turbo rs2 out) 3. wtryski rs2 podobno starczaja do 440KM wiec prawie sie mieszcza..jesli nie to wtryski wieksze od porszawy 4. skrzynia oczywiscie juz 6 bo 5 zaraz sie rozleci czy wszystkie inne podzespoly wytrzymaja? przeguby itd...? -------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Sat, 16 Feb 2008 - 08:24
Post
#7
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
ad1. bez 20 tys zł nie podchodź, jak ma być bezawaryjne to bym raczej nie ruszał się dalej, przynajmniej bez rozebrania silnika i złożenia go od nowa. Zrobienie porządnie to nie tylko silnik ale i cały osprzęt wokół niego.
ad2. GT3071R in ad3. jadąc na maxa na rs2 .... na dłużą metę trzeba wymienić napewno na 550cc ad4. skrzynia 6 biegowa + sprzęgło dalej to temat rzeka, wszystko ma swoje lata i wszystko się może sypnąć. Dalsze mody które idą w moc to dużo pieniędzy wg mnie nie ma sensu, skoro już teraz się szczypiesz to dalsza zabawa może zabić finansowo projekt. Niestety bezawaryjność kosztuje. ps. kup w końcu to Samco !!! -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Mon, 18 Feb 2008 - 16:43
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Mój setup na chwile obecną do auta ulicznego :
- nowa głowica 7A zero pęknięć stara 3B na śmieci :-) - kute korby Scat - rozwiert bloku 83mm pojemność ponad 2.3L - kute tłoki JE - utwardzane panewki korbowe sputtery takie jak w 2.5Tdi - panewki głowne standard - nowa pompa oleju - kompozytowa trójwarstwowa uszczelka - wszystko ARP ma być: - turbo GT3071 jak najmniejsze a/r - wtryski 440cm lub większe na razie pojeżdże na standardowych ustawieniach ale na nowej turbinie później wjeżdża kolektor wydechowy Wagner - poprawiona replika RS2, sprzegło Spec 3+, pompa paliwa 044 main goal 420KM na kołach. Sterowanie hmm i tu jeszcze nie wiem :-( wiem że przepływka zostaje |
|
|
Mon, 18 Feb 2008 - 16:47
Post
#9
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
440cc raczej za mało, raczej 550cc to tych mocy
Bore na poziomie 83mm to trochę ryzykowne jeśli nie masz oringów, przyjęło się że przy wysilonym motorze robi się max bore 82mm -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Mon, 18 Feb 2008 - 17:00
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Co do rozwiertu to różnie mówią, że 83.5mm to jest max. na S2 forum jeździ conajmniej jedna eska z takim rozwiertem i mocy 500ps. Wtryski raczej bedą 55lb.
o co biega z tym oringowaniem ? jaka wtedy idzie uszczelka? |
|
|
Mon, 18 Feb 2008 - 17:06
Post
#11
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
poszukaj "oring block" na google
tu masz foto http://www.borowskirace.com/New%20Folder/o...40[1]%20(2).jpg a co do 83.5mm to trzymam kciuki, ja jestem konserwatywny bardziej i mam 82mm -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Tue, 19 Feb 2008 - 09:06
Post
#12
|
|
Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica |
jak oringujemy to dajemy najwytrzymalsze szpilki jakie dostaniemy.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Thu, 03 Jul 2008 - 12:45
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
postanowilem jeszcze ruszyc temat, auto jezdzi na obecnym setupie bez zadnych problemow, tylko dolewam paliwa czasem olejek i but but but, zmierzona waga 1350kg, wczoraj udalo mi sie wygrac o pol dlugosci z poprzednia rs6 (450KM) wiec to daje jakies pojecie o osiagach..tak sobie pomyslalem i tak mysle o zakuciu silnika wiec czemu jeszcze go troche nie pomeczyc i dac mu strzal nx np. 50-75KM, na dwojce jest bardzo dobrze ale na trojce juz czuc ze auto slabnie (z mocniejszymi przeciwnikami)...mysle ze te +50KM duzo szkod by nie zrobilo a jesli nawet to trudno...jak myslicie dobry pomysl?...wchodzi sie juz tutaj w granice 400KM co wedlug wielu zrodel jest maksymim dla seryjnego nawet zdrowego 3B, ktos bawil sie z podtlenkiem w 3B? warto sprobowac dla zabawy psiknac od czasu do czasu na 3 i 4 biegu? P.S. Auto jest w b.dobrym stanie technicznym, sprzeglo sie nie slizga, silnik pracuje rowno i nie ma zadnych wiekszych oznak zuzycia. Przyspiesza rowno, nice nie szarpie...Wczorajsze 3 godzinne butowanie tylko to potwierdza lol
-------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Thu, 03 Jul 2008 - 12:51
Post
#14
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
nie ma co dawać nitro, pojawią się problemy z którymi nie miałeś do czynienia
dodatkowo na instalacje + doładowania nitro wydasz bardzo łatwo 3-4 tyś zł za tą kwotę można wzmocnić jeszcze bardziej auto i mieć moc cały czas pod ręką, rozumiem ze jeździsz na vpower 100, czy byłeś na hamowni ? z dobrze zrobionego zestawu rs2 można wycisnąć 380KM. Polecam się zmierzyć bo się może okazać ze jest np 320KM i trzeba szukać mocy ... a 350KM z rs2 turbo to absolutne minimum -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Thu, 03 Jul 2008 - 12:57
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
nie ma co dawać nitro, pojawią się problemy z którymi nie miałeś do czynienia dodatkowo na instalacje + doładowania nitro wydasz bardzo łatwo 3-4 tyś zł za tą kwotę można wzmocnić jeszcze bardziej auto i mieć moc cały czas pod ręką, rozumiem ze jeździsz na vpower 100, czy byłeś na hamowni ? z dobrze zrobionego zestawu rs2 można wycisnąć 380KM. Polecam się zmierzyć bo się może okazać ze jest np 320KM i trzeba szukać mocy ... a 350KM z rs2 turbo to absolutne minimum jakie dokładnie problemy albert? i jakie masz pomysly na wzmocnienie auta za kwote 5tysi?, jezdze glownie na statoil 98, czasem na vpowerze 100 na wyscigi ale glownie na normalnej 98 bo na tym było auto strojone, na hamowni byłem przed bumem z rurą i pokazało 270 km przy 0,8 bara, normalnie laduje od 1,5-1,6 w peaku, umowie sie z Krzysiem i podjade zobaczyc ile jest naprawde, wszystkie czesci ktore polecales mam wsadzone zgodnie z twoimi zaleceniami, mysle ze 350km jest bo wczoraj np subaru impreza sti dostala wciry z pablo rs4 z rolowanca (430-440KM) jest rowno, z macka 335D (zmierzone na hamowni 350KM) tez sobie dalem rade chociaz roznica minimalną... -------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Thu, 03 Jul 2008 - 13:06
Post
#16
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
wiec na początek
przesunąć zapłon (strojenie) do przodu tak by współpraco to z VPower 100 oktan, można zyskać spokojnie kilka-kilkanaście koni wizyta na hamowni, oby nie było zaskoczenia dalej: polecam w wałek z 7A wydechowy którego chyba nie masz polecam wałek dolotowy z RS2 polecam założenie dolotu z S4 AAN co wpłynie na reakcję na gaz strojenie wizyta na hamowni -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Thu, 03 Jul 2008 - 13:41
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
wiec na początek przesunąć zapłon (strojenie) do przodu tak by współpraco to z VPower 100 oktan, można zyskać spokojnie kilka-kilkanaście koni wizyta na hamowni, oby nie było zaskoczenia dalej: polecam w wałek z 7A wydechowy którego chyba nie masz polecam wałek dolotowy z RS2 polecam założenie dolotu z S4 AAN co wpłynie na reakcję na gaz strojenie wizyta na hamowni dzieki za konkretną odpowiedz, masz jakas z tych czesci mozne na sprzedaz : ? lub pomysly gdzie ich szukac? -------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Thu, 03 Jul 2008 - 14:39
Post
#18
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
szukać wałka RS2
- ebay.de - ebay.co.uk - VAGparts.co.uk - serwis Audi w PL - kolektor dolotowy AAN ma pewnie Niedzwiadek lub szukać na forum audiklubu - wałek 7A - allegro lub forum audiklubu -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Thu, 03 Jul 2008 - 15:09
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
ok dzieki, poszukiwań czas zaczac....Albert czy oprocz zwiekszonej reakcji na gaz i lepszego wkrecenia sie auta mozna przy tych gratach liczyc na zwiekszoną moc ? czy raczej poprawi sie tylko charakterystyka silnika i troche nM?
-------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Thu, 03 Jul 2008 - 15:45
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa |
Warto dodać, że przy montażu kolektora ssącego z AAN należy zmienić belkę przednią i IC na inny. Do tego dochodzi jeszcze kłopot z chłodnicami, które trzeba ustawić pod kątem. No i nie wiem czy chłodnica klimy w ogóle znajdzie dla siebie miejsce. To już lepiej założyć odwrócny/przespawany kolektor z 3B, przy którym chłodnice (obie) zostają na swoim miejscu.
Pozdr -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 23:09 |