Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi Coupe Quattro 3.0TDI, ... przed końcem świata sie udalo :)
muon67
post Mon, 18 Jun 2012 - 14:12
Post #201


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 November 2011
Skąd: Zabrze





coś się dzieje z projektem ? bo chętnie zobaczyłbym coś niecodziennego , nie koniecznie o mocy 10000+++ na które parcie mają wiekszość użytkowników tegoż forum biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 18 Jun 2012 - 14:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lukey
post Mon, 18 Jun 2012 - 16:38
Post #202


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Jak rozmawiałem z Wojtkiem jakiś miesiac temu ,to miał jakieś pierdoły do dokończenia przy coupe. Z tego co wiem mocniej skoncentrował się na mk1. Przypuszczam ,że brak czasu niepozwolił mu na wyjechanie z garażu aczkolwiek mogę się mylić .


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Tue, 18 Dec 2012 - 16:08
Post #203


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





Aktualizacji czas nadszedł smile.gif

po pierwsze: Cowboy nie prawda jest ze jak w 3 lata się nie skończy to się już nie kończy projektu
po drugie: wazy mniej niz wróżono ale o tym póżniej
po trzecie: jednak jeździ lepiej niż seryjne s2 i mimo iż lubię silnik 2.2T nie żaluję tych 5 lat składania

parę fotek :

łapa dyfra

w sumie wszystkie pod dyfrem są poli ale reszty fotek brak

gdy pisałem ze samochód jeździ, rzeczywiście tak było jednak jazda nim ze względu na zawieszenie nie była bezpieczna teraz jest tak:


i tu podziękowania dla TECHracing za poskładanie amortyzatorów wg mojego "widzi mi sie"
sprężyny 80Nm(dzięki Ade wink.gif ) baza amortyzatora był wkład KONI co z niego zostało prócz tłoczyska z regulacja ciężko powiedzieć
na chwile obecna : regulacja odbicia zewnętrzna, regulacja dobicia(serwisowa),
amortyzator jest gazowy a jego obudową jest kolumna Mcpersona, uszczelnienia TEIN

tył w trakcie puki co jest tam sprężyna -40 i amory sachs
(o dziwo oprócz tego ze wg mnie jest za wysoko działa to dość nieźle)

po licznych kłótniach na forum o hamulce a raczej ich brak żeby nie było głupiego gadania
a i samemu mieć z nimi już święty spokój poszły takie :

8tłoczkow



tarcze 365x32 pływające
w feldze 18 prezentują się tak :



na tył jak pisałem 300x22 na zacisku 43 z s4:



pompa 22mm i działa bardo dobrze!! na zapas kupiłem 25,4mm ale nie wiem czy zmienię

z rzeczy mało popularnych do zrobienia było jeszcze uruchomienie oryginalnych zegarów ,
sterowanych sygnałem analogowym a nie jak w przypadku 3.0TDI po magistrali CAN
i tu podziękowania dla Bogumiła za czas i chęci wykonania dodatkowego modułu
zostały oryginalne zegary z audi coupe +cyferblat obrotomierza z c4 2.5tdi




Ważenia każdego elementu wkładanego do samochodu oraz skrobanie gdzie się da przyniosło efekt samochód kompletny gotowy do jazdy z ok 15 litrami paliwa w baku wazy 1330kg (61-39 przod-tyl) (kola zimowe 18 waza 24kg sztuka)
Ciężki 3.0tdi okazał się nie taki ciężki a samochód jest wyważony jak seryjne S2 coupe przy czym jest blisko 200kg lżejsze
Oczywiście klimatyzacja została i nie prawda jest iż wazy 20-25kg kompresor to 4,5kg a cala reszta układu ok 5-6kg
Wizyty na hamownii jeszcze nie było i pewnie dopiero po nowym roku
Na razie jeżdżę na seryjnym sofcie silnika 204KM/450Nm, orientacyjne( kilkukrotnie stoperem nie bierzcie ich jako wyznacznik tylko pkt odniesienia) przyspieszenia
60-100 na 4 biegu ok 3,5s,
60-100 na 5 biegu ok 5sek,
80-120 na 5 biegu ok 5 sek
0-100 ok 5-5,5sek

i na koniec pewnie padnie pytanie ile to pali wiec:
miasto 8,5-10 przy czym te 10 to jazda po 10km przy grzaniu od -10stopni i tak kilkukrotnie w ciągu 100km
spokojna jazda droga krajowa do 110km/h poniżej 6l

powyższe dane z pomiarów na dystansie ok 1000km

jak będzie wykres to go wrzucę


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Techno
post Tue, 18 Dec 2012 - 16:14
Post #204


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2010
Skąd: Kraków





baardzo fajny projekcik, i fajnie jeździ,

Wojtek - cieszę się że mogliśmy pomóc wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Tue, 18 Dec 2012 - 16:44
Post #205


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Gratuluje, to jeszcze albert swoje pokaże i koniec świata zażegnany
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Tue, 18 Dec 2012 - 17:19
Post #206


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Gratki.Ciekawe jak to bedzie latac po strojeniu?Hebel robi wrazenie.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chmiel25
post Tue, 18 Dec 2012 - 17:20
Post #207


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: łódź





Brawo Długo musiałem czekać. smile.gif

A skrzynia jak to znosi i półoski??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Słonik
post Tue, 18 Dec 2012 - 17:26
Post #208


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2010
Skąd: Łowicz





Gratulacje!!
Zeszlo sie ale jak mówisz ze było warto i jestes zadowolony to najważniejsze.
Fajnie ze udało sie zostawic ori zegary.


--------------------
B4 Competition quattro 1.8 20VT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Tue, 18 Dec 2012 - 18:09
Post #209


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Gratki! Na śniegu musi rwać jak tylko muśniesz pedał gazu, niuton z dołu robi swoje biggrin.gif Życzę jak najmniej awaryjnej jazdy (chciało by się rzec BEZAWARYJNEJ smile.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LeVVy
post Tue, 18 Dec 2012 - 20:24
Post #210


User
Dołączył: Sun, 17 May 2009





Przednie heble z czego są?


--------------------
Black Supra Single Turbo
633Hp 751Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Melman
post Tue, 18 Dec 2012 - 20:33
Post #211


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: stąd





Gratulacje!

Ten silnik w ciężkiem A4 po modzie robi robotę (poniżej 6s do 100). Wolę nie myśleć jak to będzie jechało w aucie o pół tony lżejszym...

Wojtek- pytanie:
Robiłeś już rozrząd w tym silniku? Generalnie 3,0 TDI jest zajebistą jednostką o ile jest zadbane- a niestety wielu właścicieli nie wie, co tym silnikom może dolegać...


--------------------
3,0tdiq
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 18 Dec 2012 - 21:02
Post #212


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Wojtek: co do 3 lat, jestem w takim razie dobrej mysli wink.gif bo ja sie na pewno w 3 latach nie wyrobie a zamierzam po nowym roku ruszyc ostro

niby teraz juz 3.0 TDI szału nie robi podobnie na VR turbo wzdłużnie ale trzeba dązyc do celu wink.gif

Audi S2 Alberta tez podobno czeka na update wiec coś sie ruszyło...

z hamulcami poszedłes konkretnie, teraz czas dorobic troche mocy bo zaraz zaczna marudzic na forumie ze za mocne heble do tej mocy wink.gif

no i na koniec, gratulacje że w końcu audi jezdzi, nawet wczoraj tak myslałem żeby podbic po raz kolejny temat z zapytaniem czy juz skonczone wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Tue, 18 Dec 2012 - 21:07
Post #213


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, fajny projekt.
Jeździłem a4 z takim silnikiem po programie na 316KM, czyli lait.
Audi w tej budzie z taką mocą to już będzie kosmos.
Teraz czekamy na kreski. wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Tue, 18 Dec 2012 - 22:35
Post #214


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





CYTAT(CZUCZU @ Tue, 18 Dec 2012 - 16:44) *
Gratuluje, to jeszcze albert swoje pokaże i koniec świata zażegnany


i lostboy i siara niech wkoncu wygra z K...

Słuszne hamulce !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Tue, 18 Dec 2012 - 23:16
Post #215


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





po kolei

zaciski przód to rs6 ...chyba wink.gif

skrzynia puki co nie daje znać ze coś się jej nie podoba .... półośki zazwyczaj składają protest jednorazowy ...i koniec jazdy

nie robiłem rozrządu (kupiłem silnik z przebiegiem 10-15tys) ale przekładając wałki musiałem w niego ingerować fakt silnik fajny ale nie ma od niego fachowców na każdym kroku jak do 1.9tdi

dzieki, fajnie ze się bardziej podoba niż nie podoba smile.gif i fajnie ze jednak da się założyć hamulce o których się mówi SŁUSZNE a nie ciągle: małe , gdzie masz hamulce? tongue.gif

no i na kreski przyjdzie pora, są ważniejsze rzeczy np być pewnym ze z silnikiem i układem paliwowym wszystko ok po 5 latach postoju a diagnostyka nie jest taka prosta gdy ECU nie widzi pokonywanych km sad.gif


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 18 Dec 2012 - 23:30
Post #216


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Bardzo długo wyczekiwany projekt ..dla mnie ...wielkie Gratulację wink.gif

Jak chcesz rozwiązać problem km?? sygnał z Abs-u da się jakoś ożenić z tym ecu ??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Tue, 18 Dec 2012 - 23:36
Post #217


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Wielokrotnie dyskutowałem z Wojtkiem na temat założeń tego projektu i mimo, że nie z wszystkimi się zgadzam, to bardzo cieszę się, że wreszcie dopiął swego i poskładał auto dokładnie tak jak chciał, bo przecież właśnie o to chodzi. Powielanie ciągle tych samych trendów jest nudne.

Ze swojej strony gratuluję smile.gif smile.gif smile.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Tue, 18 Dec 2012 - 23:39
Post #218


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





aby uruchomić to wg seryjnych założeń: ABS, i cały CAN musiałby ożyć ....a tego nie zrobię na pewno
prawdopodobnie z seryjnego impulsatora sygnał analogowy zostanie odpowiednio przetworzony i wpuszczony po CANie do ECU, skoro dało się wyciągnąć coś z CANa może i uda się coś tam dołożyć wink.gif

ale wiesz co Des to ja miałem racje smile.gif : Nm robi robotę, jedzie od 1500rpm już naprawdę dobrze (lepiej niż s2 tam gdzie ma max Nm), dźwięk ...hmm no nie ma się czego wstydzić , trasa to 6 czasem 5 bo po co niżej ...brakuje kręcenia do 7000 rpm ale hondy tez nie maja Nm z dołu wink.gif wiec nie można mieć wszystkiego


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 19 Dec 2012 - 07:22
Post #219


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





Dobrze dobrze, jest dobrze smile.gif Gratuluję bardzo finalizowania projektu, bo tego mu było potrzeba smile.gif
Jeszcze parę filmików z jazdy (w dobrej jakości) i będziemy jak ta małpka Keysera wink.gif

A , i uwierz, są projekty, które trwają dłużej niż 3 lata wink.gif


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Wed, 19 Dec 2012 - 08:08
Post #220


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





No nareszcie Wojtek smile.gif
Jak juz przejezdzisz zime to czekam na to co sie bedzie dzialo po modach biggrin.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 16:56