![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 02 November 2011 Skąd: Zabrze ![]() |
coś się dzieje z projektem ? bo chętnie zobaczyłbym coś niecodziennego , nie koniecznie o mocy 10000+++ na które parcie mają wiekszość użytkowników tegoż forum
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Jak rozmawiałem z Wojtkiem jakiś miesiac temu ,to miał jakieś pierdoły do dokończenia przy coupe. Z tego co wiem mocniej skoncentrował się na mk1. Przypuszczam ,że brak czasu niepozwolił mu na wyjechanie z garażu aczkolwiek mogę się mylić .
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
Aktualizacji czas nadszedł
![]() po pierwsze: Cowboy nie prawda jest ze jak w 3 lata się nie skończy to się już nie kończy projektu po drugie: wazy mniej niz wróżono ale o tym póżniej po trzecie: jednak jeździ lepiej niż seryjne s2 i mimo iż lubię silnik 2.2T nie żaluję tych 5 lat składania parę fotek : łapa dyfra ![]() w sumie wszystkie pod dyfrem są poli ale reszty fotek brak gdy pisałem ze samochód jeździ, rzeczywiście tak było jednak jazda nim ze względu na zawieszenie nie była bezpieczna teraz jest tak: ![]() i tu podziękowania dla TECHracing za poskładanie amortyzatorów wg mojego "widzi mi sie" sprężyny 80Nm(dzięki Ade ![]() na chwile obecna : regulacja odbicia zewnętrzna, regulacja dobicia(serwisowa), amortyzator jest gazowy a jego obudową jest kolumna Mcpersona, uszczelnienia TEIN tył w trakcie puki co jest tam sprężyna -40 i amory sachs (o dziwo oprócz tego ze wg mnie jest za wysoko działa to dość nieźle) po licznych kłótniach na forum o hamulce a raczej ich brak żeby nie było głupiego gadania a i samemu mieć z nimi już święty spokój poszły takie : 8tłoczkow ![]() ![]() tarcze 365x32 pływające w feldze 18 prezentują się tak : ![]() na tył jak pisałem 300x22 na zacisku 43 z s4: ![]() pompa 22mm i działa bardo dobrze!! na zapas kupiłem 25,4mm ale nie wiem czy zmienię z rzeczy mało popularnych do zrobienia było jeszcze uruchomienie oryginalnych zegarów , sterowanych sygnałem analogowym a nie jak w przypadku 3.0TDI po magistrali CAN i tu podziękowania dla Bogumiła za czas i chęci wykonania dodatkowego modułu zostały oryginalne zegary z audi coupe +cyferblat obrotomierza z c4 2.5tdi ![]() Ważenia każdego elementu wkładanego do samochodu oraz skrobanie gdzie się da przyniosło efekt samochód kompletny gotowy do jazdy z ok 15 litrami paliwa w baku wazy 1330kg (61-39 przod-tyl) (kola zimowe 18 waza 24kg sztuka) Ciężki 3.0tdi okazał się nie taki ciężki a samochód jest wyważony jak seryjne S2 coupe przy czym jest blisko 200kg lżejsze Oczywiście klimatyzacja została i nie prawda jest iż wazy 20-25kg kompresor to 4,5kg a cala reszta układu ok 5-6kg Wizyty na hamownii jeszcze nie było i pewnie dopiero po nowym roku Na razie jeżdżę na seryjnym sofcie silnika 204KM/450Nm, orientacyjne( kilkukrotnie stoperem nie bierzcie ich jako wyznacznik tylko pkt odniesienia) przyspieszenia 60-100 na 4 biegu ok 3,5s, 60-100 na 5 biegu ok 5sek, 80-120 na 5 biegu ok 5 sek 0-100 ok 5-5,5sek i na koniec pewnie padnie pytanie ile to pali wiec: miasto 8,5-10 przy czym te 10 to jazda po 10km przy grzaniu od -10stopni i tak kilkukrotnie w ciągu 100km spokojna jazda droga krajowa do 110km/h poniżej 6l powyższe dane z pomiarów na dystansie ok 1000km jak będzie wykres to go wrzucę -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
baardzo fajny projekcik, i fajnie jeździ,
Wojtek - cieszę się że mogliśmy pomóc ![]() |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Gratuluje, to jeszcze albert swoje pokaże i koniec świata zażegnany
|
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Gratki.Ciekawe jak to bedzie latac po strojeniu?Hebel robi wrazenie.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: łódź ![]() |
Brawo Długo musiałem czekać.
![]() A skrzynia jak to znosi i półoski?? |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Gratulacje!!
Zeszlo sie ale jak mówisz ze było warto i jestes zadowolony to najważniejsze. Fajnie ze udało sie zostawic ori zegary. -------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Gratki! Na śniegu musi rwać jak tylko muśniesz pedał gazu, niuton z dołu robi swoje
![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 17 May 2009 ![]() |
Przednie heble z czego są?
-------------------- Black Supra Single Turbo
633Hp 751Nm |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
Gratulacje!
Ten silnik w ciężkiem A4 po modzie robi robotę (poniżej 6s do 100). Wolę nie myśleć jak to będzie jechało w aucie o pół tony lżejszym... Wojtek- pytanie: Robiłeś już rozrząd w tym silniku? Generalnie 3,0 TDI jest zajebistą jednostką o ile jest zadbane- a niestety wielu właścicieli nie wie, co tym silnikom może dolegać... -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Wojtek: co do 3 lat, jestem w takim razie dobrej mysli
![]() niby teraz juz 3.0 TDI szału nie robi podobnie na VR turbo wzdłużnie ale trzeba dązyc do celu ![]() Audi S2 Alberta tez podobno czeka na update wiec coś sie ruszyło... z hamulcami poszedłes konkretnie, teraz czas dorobic troche mocy bo zaraz zaczna marudzic na forumie ze za mocne heble do tej mocy ![]() no i na koniec, gratulacje że w końcu audi jezdzi, nawet wczoraj tak myslałem żeby podbic po raz kolejny temat z zapytaniem czy juz skonczone ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, fajny projekt.
Jeździłem a4 z takim silnikiem po programie na 316KM, czyli lait. Audi w tej budzie z taką mocą to już będzie kosmos. Teraz czekamy na kreski. ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
po kolei
zaciski przód to rs6 ...chyba ![]() skrzynia puki co nie daje znać ze coś się jej nie podoba .... półośki zazwyczaj składają protest jednorazowy ...i koniec jazdy nie robiłem rozrządu (kupiłem silnik z przebiegiem 10-15tys) ale przekładając wałki musiałem w niego ingerować fakt silnik fajny ale nie ma od niego fachowców na każdym kroku jak do 1.9tdi dzieki, fajnie ze się bardziej podoba niż nie podoba ![]() ![]() no i na kreski przyjdzie pora, są ważniejsze rzeczy np być pewnym ze z silnikiem i układem paliwowym wszystko ok po 5 latach postoju a diagnostyka nie jest taka prosta gdy ECU nie widzi pokonywanych km ![]() -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Bardzo długo wyczekiwany projekt ..dla mnie ...wielkie Gratulację
![]() Jak chcesz rozwiązać problem km?? sygnał z Abs-u da się jakoś ożenić z tym ecu ?? -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wielokrotnie dyskutowałem z Wojtkiem na temat założeń tego projektu i mimo, że nie z wszystkimi się zgadzam, to bardzo cieszę się, że wreszcie dopiął swego i poskładał auto dokładnie tak jak chciał, bo przecież właśnie o to chodzi. Powielanie ciągle tych samych trendów jest nudne.
Ze swojej strony gratuluję ![]() ![]() ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
aby uruchomić to wg seryjnych założeń: ABS, i cały CAN musiałby ożyć ....a tego nie zrobię na pewno
prawdopodobnie z seryjnego impulsatora sygnał analogowy zostanie odpowiednio przetworzony i wpuszczony po CANie do ECU, skoro dało się wyciągnąć coś z CANa może i uda się coś tam dołożyć ![]() ale wiesz co Des to ja miałem racje ![]() ![]() -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Dobrze dobrze, jest dobrze
![]() ![]() Jeszcze parę filmików z jazdy (w dobrej jakości) i będziemy jak ta małpka Keysera ![]() A , i uwierz, są projekty, które trwają dłużej niż 3 lata ![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
No nareszcie Wojtek
![]() Jak juz przejezdzisz zime to czekam na to co sie bedzie dzialo po modach ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 16:56 |