![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
z tego co pamietam to coupe tdi voj2sia scigalo sie z taka sama wydmuszka na zawodch, wiec razej porownanie miarodajne, a nie jakies gdybanie na drodze... porownaj sobie czsy z roznych zwodow... co do kosztow... to na samym paliwie w rok oszczedzisz sporo ponad 10 tys (w stosunku do seryjnej s2)... jak ktos ma duuuzo hajsu to moze sobie jezdzic na codzien 500km s2... (w tym przypadku to bedzie ze 20tys roznicy rocznie:P) wiec kalkulator w dlon i bedzie wiadomo dlczego 3,0 tdi do jazdy na codzien, a nie dlubane s2... mysle ze gdyby byly obie serie jedna 230KM diesel i PRAWDZIWE 300konne S2 to diesel dostalby i to mocno..roznica byla pewnie taka ze tdi voj2sia mialo naprawde porzadne 230KM (sprawdzane na hamowni) a to s2 to pewnie jakies 300KM wannabe....przy 300KM seryjne s2 robi 13....w temacie wydmuszek sie nie wypowiadam..bo jedna wydmuszka moze wazyc 1400kg a druga 1000 i wtedy zadne porownania mocy nie maja juz znaczenia i mozna sobie gdybac..w temacie paliwa oczywiscie tak..tylko czy 350Konnym twardym i drogim w utrzymaniu autem jest sens jezdzic na codzien? nie ma znaczenia czy ma 350 czy 400KM to nie jest tylko temat paliwa...ja mam drugie auto na codzien.(akurat teraz tak sie zdarzylo ze jezdze s2)..paliwo to tylko czesc kosztow jezdzenia mocno zmodyfikownym autem..dochodza czestsze wymiany oleju, klockow, tarcz, opon, itd itd...ogolnie zycze powodzonka-Naprawde ! ale zdanie swoje mam ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
A mi sie wlasnie takie projrekty najbardziej podobaja, stajesz przy takim audi a tam z pod maski kle kle kle, pozniej chmura czarnego dymu i znikajacy punkt.
Koszt wstawienia takiego silnika i zrobienie go na 300 -350 KM nie musi byc wcale taki wysoki, mysle ze sporo ponizej 500 stabilnych KM z 2.2T. W tym projekcie jak widac robione jest wszystko od podstaw i jak mniemam nie jest to sezonowa zabawka ktora sie znudzi i zostanie sprzedana. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Ja tam mysle ,ze seryjne s2 (220km) jechaloby podobnie do seryjnego wojtka auta z seryjna moca 3.0tdi , jedynie spalanie rozniloby sie 2-krotnie (a4 chipowana wg wlasciciela pali max 11-12L w miescie,a raczej kierownik nie muska gazu) , watpie by s2 jak sie wdeplo nie spalilo mniej jak 25-30L
![]() Ja tam zazdroszcze voj2sowi ,ze bedzie miec taki bolid na miasto , sam bym chcial ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
cos to spalanie to jest troche przesadzone...seryjne s2 spala od 14-18 troche buta, troche normalna jazda, moje s2 na 330-350KM od 15-22(jeszcze mi sie nigdy nie udalo tyle...max to 20) troche buta, troche normalna jazda...mowie o jezdzie w miescie (dokladnie zatkana Warszawa) w temacie silnika 3.0tdi sie nie znam ale pewnie dyche to trzeba spokojnie dac za takie cudo
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
cos to spalanie to jest troche przesadzone...seryjne s2 spala od 14-18 troche buta, troche normalna jazda, moje s2 na 330-350KM od 15-22(jeszcze mi sie nigdy nie udalo tyle...max to 20) troche buta, troche normalna jazda...mowie o jezdzie w miescie (dokladnie zatkana Warszawa) w temacie silnika 3.0tdi sie nie znam ale pewnie dyche to trzeba spokojnie dac za takie cudo ![]() no to 10 + 10... a seryjne zdrowe s2 kosztuja tyle samo co 20v... no i 13 sek to robilo wlasnie audi wojtka... raz nawet 12... 1200kg wazylo mniej wiecej PS jaka jest zywotnosc silnika 2,2 turbo z mocoa 450-500km??? -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa ![]() |
Ciężko o lepszy pomysł IMO. I super, ze będzie to furak do jazdy na codzien z wnętrzem!
![]() -------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 15 July 2007 Skąd: Torun/Edinburgh ![]() |
Bardzo ciekawy projekt.
Swoja droga nie rozumiem czegos, ktos chce sobe zrobic 3.0 TDI wiec niech robi, a nie probuje mu sie na sile wmowic ze ''s2 jest lepsze'' albo ze to nie ma sensu... Czy s2 to jedyny wlasciwy wybor??? Tuning ma wiele ''drog''. -------------------- <<< A U D I >>>
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 29 December 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
Projekcik Godny Pochwaly
![]() Czy wszedl bez przerabiania komory silnika?? I jaka Moc docelowa?? Pozdrawiam!! -------------------- Pierwsze BMW E30 2.0 16v TDI VW
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 15 May 2003 Skąd: Starachowice/Kielce/Krakow ![]() |
porownujecie dieselka do s2... oczekujecie Bog wie jakich mocy... i czasow na cwiartke... blad...
chyba zostalo juz napisane, ze przeznaczenie auta jest calkiem inne... wiecie... skorka... ladny lakierek... duze felgi... i lans na codzien... o kropelce ![]() ma sie dac tym czyms szybko , sprawnie, tanio i przede wszystkim bezawaryjnie przemieszczac... a do zabawy czy dobrych czasow zapewne bedzie cos innego ![]() -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ciężko o lepszy pomysł IMO dokładnie TAK ! ileż to juz ostatnio projektów 1.9 z moca ~230KM i 450NM... sorki ale to juz staje się nudne.. do tego trakcja na 3 biegu w końcu konkretny silnik i napęd w klasycznej budzie.. i auto nawet z wnętrzem nie będzie wolne ja czuje ze bedzie tam grubo i wtedy bedzie można ocenic czy warto się bawić w 3.0 TDI -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
pomysł na auto świetny, swoją drogą ciekawe ile da się wyciągnąć z takiego 3.0tdi?
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 August 2003 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ja uwazam, ze taki dieselek to jednak lepszy pomysl niz S2
![]() ![]() -------------------- Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
seryjne S2 zrobi co najwyzej wysoka 14..
super projekt voj2s, czekam z niecierpliwoscia na koniec i filmy jak to jezdzi ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#34
|
![]() |
nie przychodzi mi do glowy lepszy pomysl na diesla.
trzymam kciuki za projekt! |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Ja tam mysle ,ze seryjne s2 (220km) jechaloby podobnie do seryjnego wojtka auta z seryjna moca 3.0tdi , Bzdury opowiadasz ! Seryjne S2 to sie nadaje na drzwi do lasu, a nie na wyścigi, 3.0 tdi w budzie coupe zmiazdzy takie S2 |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Może projekt był, a czy tyle mocy było to można sobie gdybać ![]() a ile mogło mieć na Elfie 112 oktan i 2.2 bara z GT35R + zapłon bardzo do przodu ? 300?400?500?600? wystarczy dokonać analizy mapy turbo by powiedzieć ile ~ było koni. Co do samego projektu to podziwiam. Wg mnie bardzo fajny pomysł, jak znam voj2s to koszty nie kosmiczne a auto będzie przecinak przy wysokiej bezawaryjności. Czy można lepiej z 500KM benzyną ? Prnit zrób ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
za 20tys mozna miec zakuty silnik do s2 na 450-500KM- mysle ze duzo sie nie pomylilem..jesli tak prosze o sprostowanie. sam silnik to tylko 1/3 kosztów. Jeśli robić tip top to drugi silnik dla mnie na płaskie + turbo + osprzęt to 35-40 tyś zł. A gdzie strojenie, dodatkowe pompy, skrzynia itd. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Bzdury opowiadasz ! Seryjne S2 to sie nadaje na drzwi do lasu, a nie na wyścigi, 3.0 tdi w budzie coupe zmiazdzy takie S2 to jeszcze zalezy jaki voj2s ma motor jeśli ten 204KM w serii to byłoby ostro ale jeśli ten 224 czy 233 (jesli dobrze pamietam) to seryjne S2 raczej dostanie...tym bardziej że teraz S2 raczej moze byc styrane, a diesel pewnie ma jakis gifcik.. okolice 300KM@600NM to pewnie w tym motorze można mocnym softem na wyścigi dłubnąć ale voj2s pewnie nie zamierza poprzestać na samym sofcie... i pewnie turbo pójdzie konkret, więc okolice 350KM są realne do tego dodać quattro i gigantyczny moment to auto będzie startowało jak katapulty... z rolki pewnie tez zmiażdzy niejednego kozaka ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa ![]() |
Z 3.0TDI wlasnie jest taka fajna sprawa, ze 204KM mozna dlubac na takie same moce, jak te mocniejsze wersje, czyli okolice 280-300KM i ~550Nm. Do tego jak dojdzie pare modów, to tylko pozostaje sie martwic o skrzynie, kolo zamachowe i sprzeglo. Ale daje rade osprzet w ciezszych o 200-300kg (w zaleznosci od wyposazenia) A4kach i A6kach, wiec moze i tutaj sie uda zachowac zerową awaryjność...
Czekam z niecierpliwoscią na wyniki! -------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
a ile mogło mieć na Elfie 112 oktan i 2.2 bara z GT35R + zapłon bardzo do przodu ? 300?400?500?600? wystarczy dokonać analizy mapy turbo by powiedzieć ile ~ było koni. To nadal będzie tylko gdybanie co do mocy. ![]() PS. Czasy rzędu 12-12,5 są troche słabe jak na 500konną wydmuszkę Bzdury opowiadasz ! Seryjne S2 to sie nadaje na drzwi do lasu, a nie na wyścigi, 3.0 tdi w budzie coupe zmiazdzy takie S2 Jasne Mod mógłby wydzielić nasze OTy bo zaśmieciliśmy temat dotyczący bardz bardzo ciekawego projektu. -------------------- taniekola.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 09:41 |