Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi Coupe Quattro 3.0TDI, ... przed końcem świata sie udalo :)
prnit
post Thu, 14 Feb 2008 - 16:03
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(ade @ Thu, 14 Feb 2008 - 15:39) *
z tego co pamietam to coupe tdi voj2sia scigalo sie z taka sama wydmuszka na zawodch, wiec razej porownanie miarodajne, a nie jakies gdybanie na drodze... porownaj sobie czsy z roznych zwodow...

co do kosztow... to na samym paliwie w rok oszczedzisz sporo ponad 10 tys (w stosunku do seryjnej s2)... jak ktos ma duuuzo hajsu to moze sobie jezdzic na codzien 500km s2... (w tym przypadku to bedzie ze 20tys roznicy rocznie:P)


wiec kalkulator w dlon i bedzie wiadomo dlczego 3,0 tdi do jazdy na codzien, a nie dlubane s2...



mysle ze gdyby byly obie serie jedna 230KM diesel i PRAWDZIWE 300konne S2 to diesel dostalby i to mocno..roznica byla pewnie taka ze tdi voj2sia mialo naprawde porzadne 230KM (sprawdzane na hamowni) a to s2 to pewnie jakies 300KM wannabe....przy 300KM seryjne s2 robi 13....w temacie wydmuszek sie nie wypowiadam..bo jedna wydmuszka moze wazyc 1400kg a druga 1000 i wtedy zadne porownania mocy nie maja juz znaczenia i mozna sobie gdybac..w temacie paliwa oczywiscie tak..tylko czy 350Konnym twardym i drogim w utrzymaniu autem jest sens jezdzic na codzien? nie ma znaczenia czy ma 350 czy 400KM to nie jest tylko temat paliwa...ja mam drugie auto na codzien.(akurat teraz tak sie zdarzylo ze jezdze s2)..paliwo to tylko czesc kosztow jezdzenia mocno zmodyfikownym autem..dochodza czestsze wymiany oleju, klockow, tarcz, opon, itd itd...ogolnie zycze powodzonka-Naprawde ! ale zdanie swoje mam smile.gif...dieslem 320D jezdzi zona..fajny diesel jest i na wakacje mozna tanio pojechac rolleyes.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 14 Feb 2008 - 16:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
olozwirski
post Thu, 14 Feb 2008 - 16:10
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





A mi sie wlasnie takie projrekty najbardziej podobaja, stajesz przy takim audi a tam z pod maski kle kle kle, pozniej chmura czarnego dymu i znikajacy punkt.
Koszt wstawienia takiego silnika i zrobienie go na 300 -350 KM nie musi byc wcale taki wysoki, mysle ze sporo ponizej 500 stabilnych KM z 2.2T. W tym projekcie jak widac robione jest wszystko od podstaw i jak mniemam nie jest to sezonowa zabawka ktora sie znudzi i zostanie sprzedana.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Thu, 14 Feb 2008 - 16:10
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Ja tam mysle ,ze seryjne s2 (220km) jechaloby podobnie do seryjnego wojtka auta z seryjna moca 3.0tdi , jedynie spalanie rozniloby sie 2-krotnie (a4 chipowana wg wlasciciela pali max 11-12L w miescie,a raczej kierownik nie muska gazu) , watpie by s2 jak sie wdeplo nie spalilo mniej jak 25-30L wink.gif
Ja tam zazdroszcze voj2sowi ,ze bedzie miec taki bolid na miasto , sam bym chcial wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Thu, 14 Feb 2008 - 16:22
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





cos to spalanie to jest troche przesadzone...seryjne s2 spala od 14-18 troche buta, troche normalna jazda, moje s2 na 330-350KM od 15-22(jeszcze mi sie nigdy nie udalo tyle...max to 20) troche buta, troche normalna jazda...mowie o jezdzie w miescie (dokladnie zatkana Warszawa) w temacie silnika 3.0tdi sie nie znam ale pewnie dyche to trzeba spokojnie dac za takie cudo smile.gif, drugie tyle za dobry tuning, (turbina inna, intercoolery, walki, i cos tam jeszcze)..za 20tys mozna miec zakuty silnik do s2 na 450-500KM- mysle ze duzo sie nie pomylilem..jesli tak prosze o sprostowanie.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Thu, 14 Feb 2008 - 16:48
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(prnit @ Thu, 14 Feb 2008 - 16:22) *
cos to spalanie to jest troche przesadzone...seryjne s2 spala od 14-18 troche buta, troche normalna jazda, moje s2 na 330-350KM od 15-22(jeszcze mi sie nigdy nie udalo tyle...max to 20) troche buta, troche normalna jazda...mowie o jezdzie w miescie (dokladnie zatkana Warszawa) w temacie silnika 3.0tdi sie nie znam ale pewnie dyche to trzeba spokojnie dac za takie cudo smile.gif, drugie tyle za dobry tuning, (turbina inna, intercoolery, walki, i cos tam jeszcze)..za 20tys mozna miec zakuty silnik do s2 na 450-500KM- mysle ze duzo sie nie pomylilem..jesli tak prosze o sprostowanie.



no to 10 + 10... a seryjne zdrowe s2 kosztuja tyle samo co 20v...


no i 13 sek to robilo wlasnie audi wojtka... raz nawet 12... 1200kg wazylo mniej wiecej


PS

jaka jest zywotnosc silnika 2,2 turbo z mocoa 450-500km???


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KruPin
post Thu, 14 Feb 2008 - 16:57
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: Płock/W-wa





Ciężko o lepszy pomysł IMO. I super, ze będzie to furak do jazdy na codzien z wnętrzem! wink.gif


--------------------
Forum Leasing.pl

TDIRACINGTEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin46tkh
post Thu, 14 Feb 2008 - 20:49
Post #27


User
Dołączył: Sun, 15 July 2007
Skąd: Torun/Edinburgh





Bardzo ciekawy projekt.

Swoja droga nie rozumiem czegos, ktos chce sobe zrobic 3.0 TDI wiec niech robi, a nie probuje mu sie na sile wmowic ze ''s2 jest lepsze'' albo ze to nie ma sensu...

Czy s2 to jedyny wlasciwy wybor??? Tuning ma wiele ''drog''.


--------------------
<<< A U D I >>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mrozik
post Thu, 14 Feb 2008 - 21:06
Post #28


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





Projekcik Godny Pochwaly smile.gif Naprawde Super !!!!!!!!!!!

Czy wszedl bez przerabiania komory silnika?? I jaka Moc docelowa??

Pozdrawiam!!


--------------------
Pierwsze BMW E30 2.0 16v TDI VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lorak
post Thu, 14 Feb 2008 - 21:46
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Thu, 15 May 2003
Skąd: Starachowice/Kielce/Krakow





porownujecie dieselka do s2... oczekujecie Bog wie jakich mocy... i czasow na cwiartke... blad...
chyba zostalo juz napisane, ze przeznaczenie auta jest calkiem inne... wiecie... skorka... ladny lakierek... duze felgi... i lans na codzien... o kropelce wink.gif
ma sie dac tym czyms szybko , sprawnie, tanio i przede wszystkim bezawaryjnie przemieszczac... a do zabawy czy dobrych czasow zapewne bedzie cos innego tongue.gif


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 14 Feb 2008 - 21:47
Post #30


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(KruPin @ Thu, 14 Feb 2008 - 16:57) *
Ciężko o lepszy pomysł IMO


dokładnie TAK !

ileż to juz ostatnio projektów 1.9 z moca ~230KM i 450NM... sorki ale to juz staje się nudne.. do tego trakcja na 3 biegu

w końcu konkretny silnik i napęd w klasycznej budzie.. i auto nawet z wnętrzem nie będzie wolne

ja czuje ze bedzie tam grubo i wtedy bedzie można ocenic czy warto się bawić w 3.0 TDI


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fmaverick
post Fri, 15 Feb 2008 - 00:04
Post #31


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 August 2007
Skąd: Wrocław





pomysł na auto świetny, swoją drogą ciekawe ile da się wyciągnąć z takiego 3.0tdi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raf
post Fri, 15 Feb 2008 - 00:57
Post #32


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 August 2003
Skąd: Rzeszów





Ja uwazam, ze taki dieselek to jednak lepszy pomysl niz S2 smile.gif Z tego co pamietam to ten samochod z moca pod 220 KM zrobil w Stalowej Woli ET ok. 13,3!! Nie wiem, czy seryjne S2 by tyle pojechalo wink.gif Jesli 3.0 TDI tez bedzie sie tak sprawowal to az strach sie bac!


--------------------
Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec

Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Fri, 15 Feb 2008 - 01:33
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





seryjne S2 zrobi co najwyzej wysoka 14..
super projekt voj2s, czekam z niecierpliwoscia na koniec i filmy jak to jezdzi smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Fri, 15 Feb 2008 - 01:38
Post #34









nie przychodzi mi do glowy lepszy pomysl na diesla.
trzymam kciuki za projekt!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 15 Feb 2008 - 02:53
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Ja tam mysle ,ze seryjne s2 (220km) jechaloby podobnie do seryjnego wojtka auta z seryjna moca 3.0tdi ,


Bzdury opowiadasz ! Seryjne S2 to sie nadaje na drzwi do lasu, a nie na wyścigi, 3.0 tdi w budzie coupe zmiazdzy takie S2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 15 Feb 2008 - 08:42
Post #36


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(pilachgt @ Thu, 14 Feb 2008 - 15:26) *
Może projekt był, a czy tyle mocy było to można sobie gdybać smile.gif


a ile mogło mieć na Elfie 112 oktan i 2.2 bara z GT35R + zapłon bardzo do przodu ? 300?400?500?600? wystarczy dokonać analizy mapy turbo by powiedzieć ile ~ było koni.

Co do samego projektu to podziwiam. Wg mnie bardzo fajny pomysł, jak znam voj2s to koszty nie kosmiczne a auto będzie przecinak przy wysokiej bezawaryjności. Czy można lepiej z 500KM benzyną ? Prnit zrób tongue.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 15 Feb 2008 - 08:47
Post #37


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(prnit @ Thu, 14 Feb 2008 - 16:22) *
za 20tys mozna miec zakuty silnik do s2 na 450-500KM- mysle ze duzo sie nie pomylilem..jesli tak prosze o sprostowanie.


sam silnik to tylko 1/3 kosztów. Jeśli robić tip top to drugi silnik dla mnie na płaskie + turbo + osprzęt to 35-40 tyś zł. A gdzie strojenie, dodatkowe pompy, skrzynia itd.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 15 Feb 2008 - 08:48
Post #38


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(aw69 @ Fri, 15 Feb 2008 - 02:53) *
Bzdury opowiadasz ! Seryjne S2 to sie nadaje na drzwi do lasu, a nie na wyścigi, 3.0 tdi w budzie coupe zmiazdzy takie S2



to jeszcze zalezy jaki voj2s ma motor

jeśli ten 204KM w serii to byłoby ostro

ale jeśli ten 224 czy 233 (jesli dobrze pamietam) to seryjne S2 raczej dostanie...tym bardziej że teraz S2 raczej moze byc styrane, a diesel pewnie ma jakis gifcik..

okolice 300KM@600NM to pewnie w tym motorze można mocnym softem na wyścigi dłubnąć

ale voj2s pewnie nie zamierza poprzestać na samym sofcie... i pewnie turbo pójdzie konkret, więc okolice 350KM są realne

do tego dodać quattro i gigantyczny moment to auto będzie startowało jak katapulty... z rolki pewnie tez zmiażdzy niejednego kozaka smile.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KruPin
post Fri, 15 Feb 2008 - 10:24
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: Płock/W-wa





Z 3.0TDI wlasnie jest taka fajna sprawa, ze 204KM mozna dlubac na takie same moce, jak te mocniejsze wersje, czyli okolice 280-300KM i ~550Nm. Do tego jak dojdzie pare modów, to tylko pozostaje sie martwic o skrzynie, kolo zamachowe i sprzeglo. Ale daje rade osprzet w ciezszych o 200-300kg (w zaleznosci od wyposazenia) A4kach i A6kach, wiec moze i tutaj sie uda zachowac zerową awaryjność...

Czekam z niecierpliwoscią na wyniki!


--------------------
Forum Leasing.pl

TDIRACINGTEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilachgt
post Fri, 15 Feb 2008 - 15:26
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(Albert @ Fri, 15 Feb 2008 - 08:42) *
a ile mogło mieć na Elfie 112 oktan i 2.2 bara z GT35R + zapłon bardzo do przodu ? 300?400?500?600? wystarczy dokonać analizy mapy turbo by powiedzieć ile ~ było koni.

To nadal będzie tylko gdybanie co do mocy. rolleyes.gif
PS. Czasy rzędu 12-12,5 są troche słabe jak na 500konną wydmuszkę

CYTAT(aw69 @ Fri, 15 Feb 2008 - 02:53) *
Bzdury opowiadasz ! Seryjne S2 to sie nadaje na drzwi do lasu, a nie na wyścigi, 3.0 tdi w budzie coupe zmiazdzy takie S2

Jasne


Mod mógłby wydzielić nasze OTy bo zaśmieciliśmy temat dotyczący bardz bardzo ciekawego projektu.


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 09:41