![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
ade muszę podpuścić w takim razie Joannę (wyższą instancję Wojtka) żeby przyjechala do pracy kupeta ![]() ![]() ![]() haha:D no jeszcze troche minie i nie wiem czy dostanie coupete po przygodzie z czarna ![]() -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
pomalu do przodu ... przystosowanie walka w prawej glowicy do napedu vacum pompy, scislej rzecz biorac wiercenie wiertarka elektroerozyjna ( pod takim katem ciezki temat wiercenie w tak twardym "szpeju") otworku ktorym to olej bedzie smarowal pompe ( podziekowania dla Bartka - konstruktor wiertarki)
![]() http://www.youtube.com/watch?v=PH6eG9fKHIY -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
User Dołączył: Tue, 25 May 2010 Skąd: London/Zurich/Cannes ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
Szkoda, że tak późno czytam, wydech częściowo pospawany.
Ale jakby co mam głowice z angola(oddam po taniości) także jakby potrzebne były na pw. |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A nie dalo sie wejsc w walek najpierw frezem palcowym zeby przygotowac plaska powierzchnie pod wiertlo a potem jazda wiertlem? Czy otworek musial byc tak maly i na tyle dlugi ze nie bylo takiego wiertla?
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 16 January 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A nie dalo sie wejsc w walek najpierw frezem palcowym zeby przygotowac plaska powierzchnie pod wiertlo a potem jazda wiertlem? Czy otworek musial byc tak maly i na tyle dlugi ze nie bylo takiego wiertla? a znajdź mi frezy które dadzą radę frezować w wałkach rozrządu ![]() -------------------- Frezowanie, cięcie CNC
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978 |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
dlugosc otworka 18mm srednicy nie chcialem duzej bo i po co ?? chcialem aby bylo to zrobione "prawie" jak fabryka i sie udalo otworek ma 1.2 mm
wiecej czasu i zabawy z frezami i wierceniem tradycyjnymi metodami a tu precyzja czas i jakos wykonania raczej bezkonkurencyjna -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
IC widzialem ze sie tez juz konczy powoli... Oczywiscie co sie da jest robione na czesciach OEM i to mnie bardzo cieszy - zadnej fantazji chinczykow itp
![]() Natomiast rzezba z wiazka jeszcze zostala - jak widze ten pek kabli to sie mi wydaje, ze dla zdrowia lepiej sie bedzie do Wojtka nie zblizac podczas ich podlaczania ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
a to dorzuce co sie zrobilo
![]() ![]() ![]() puszeczka filtra "prawie" gotowa ![]() hamulce tyl 300x22 ich najwieksza zaleta : pasuja P&P do coupe quattro PS wszystko wskazuje ze zostalo wykonane kupe dobrej nikomu niepotrzebnej roboty ...wczorajsze ustalenia telefoniczne ida od autoR'a walki z anglika...eh zycie -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
ee tam od razu nie potrzebnej, kolejna sprawnosc - wiercenie otworow w walkach pod roznymi katami - opanowana:d
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2008 Skąd: Kraków ![]() |
puszke widzialem - full profi a na zdjeciu widze ze juz podfrezowana ;d
wczoraj byla jeszcze z calym kolnierzem ![]() |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Od czego te hamulce?? (zacisk,tarcza,jarzmo)...rozstaw 5x112??
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Od czego te hamulce?? (zacisk,tarcza,jarzmo)...rozstaw 5x112?? przypadkiem S4 B5 nie ma 300/22 ? zacisk w S4 jest chyba taki jak w S8 D2 czyli 43mm być może więc zacisk jest aluminiowy z S8, a reszta z S4 ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
S4 B5 ma 256mm/22mm
Zacisk 43mm Sam jestem ciekaw od czego jest ten zacisk/zestaw (może przód z jakiegoś Vag'a)? Pozdro i powodzenia w projekcie, bo to jeden z moich ulubionych! |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
zacisk, jarzmo i tarcza s4 chyba po 2002 roku zacisk ma tloczek rzeczywiscie 43mm ale jest to zupelnie inny zacisk niz w S8, klocki sa ok 50% wieksze
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
S4 B5 przedliftowe miały tarcze 245/10mm, poliftowe 256/22mm, żeby założyć 300/22mm wystarczy zacisk poliftowy, i specjalny adapter
Powodzenia Wojtku w projekcie! -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
no wiec ja mam zacisk seryjny jarzmo seryjne i wszystko jest przykrecone bez adaptera/podkladek na tarcze 300/22 jak bede tam zagladal zrobie fotki jak wszystko pasuje...jakby stad bylo
dzieki za mile slowa za tym podejsciem musi sie udac ![]() -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
S4 B5 ma 256mm/22mm kurcze chodziło mi o S4 B6... juz temat omawialismy na forum niedźwiadka w razie czego juz koncząć OT podaję linka nt konwersji tylnych hebli w S2, jesli ktoś jest zainteresowany http://homepage.mac.com/nugentp/PhotoAlbum11.html -------------------- |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
No tak ,ale voj2s ma heble,które pasuja p&p...a to chyba bardziej nas interesuje.
Jak wyglada temat półosi przy swapie skrzyni 3,0TDI?? Powodzenia w projekcie...mocno Ci kibicuje ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
A skrzynia chyba nie jest z 3.0, napewno nie jest z tym dyfrem nowym wiec z polosiami nie bedzie problemow.
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 20:42 |