![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
fabrycznie turbo startuje już przed 2tys obr niestety chinol + długie rurki robią swoje i teraz mamy 2400, trzeba to poprawić i będzie sporo ponad 300Nm, ale to już zapewne z nową turbinką i moment grubo ponad 350Nm
-------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Gratulacje!
![]() Jak widać po Chipsie i na seryjnym IC temp. w dolocie wysoka mimo niskiej temp. otoczenia, widać jak ciężko pracuje ta K03s. Przy letnich temp. autko mogłoby puchnąć(zawsze mogłoby pojawić się ryzyko spalania stukowego). Ale na ratunek przyszedł FMiC i już temperaturka o połowe niższa w dolocie. Orurowania naprawde dużo, a więc i duża pojemność, czyli większy Lag. Turbinka mimo, iż bardzo wcześnie się budzi to moc max tak wysoko. Wynik godny uznania ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
odpowidama na jedno pytanie: z zalozeniem coolera do BPX'a nie bedzie problemu bo juz mozntaz zderzaka z cupry wymagal zdemontowania spryskiwaczy...
a co do coolera to na chinolu temperatury sa duzo ponad dwa razy nizsze niz na seryjnym mikrocoolerku, niestety pojemnosc chinola i dodatkowe rury wywolaly laga... ale cel jest jeden max-fun i zachowanie pelnej uzytecznosci pojazdu w ruchu codziennym... dlatego najpierw zostanie zaaplikowana K04 a nastepnie bedzie rozpatrywana kwestia laga wywolana calym dolotem... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: wroclaw ![]() |
A wszyscy wiemy że aby zachowac pełna użyteczność konieczne jest założenie k04
![]() -------------------- SRTW.pl
Nowe i uzywane czesci do VAG'ow, Porsche i Lancera EVO... Wydechy pod wymiar, IC, orurowania kwasowka i chromonikiel mammoth1@o2.pl 669 517 675 / 669 517 676 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
dalsze prace trwają... pod hasłem "MOCY PRZYBYWAJ - SPRZĘGŁO NIE KLĘKAJ!!!"
![]() ![]() ![]() przy okazji udalo sie pozbyc okolo 80cm rur do intercoolera i jest plan na pozbycie sie kolejnych 70-80cm... jak widac na załączonych obrazkach w ibizie jest naprwde ciasno... strojenie w przyszlym tygodniu... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
No dobrze, a szepniesz która to sprężarka? Daj też ewentualne ceny dla forumowiczów, bo jeżeli to ta, o której myślę - jest naprawdę dobra!
Pozdr |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
jest to hybryda na bazie K04 własnej konstrukcji, do tego specjalny kolektor własnej konstrukcji ktory ma poprawic przebieg momentu i pozwolic jak najwczesniej wstawac sprezarce a jaki bedzie efekt tego dowiemy sie po strojeniu...aleto juz w rekach bobik'a i pat'a
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 January 2008 Skąd: Tarnów ![]() |
W jaka moc celujecie po strojeniu ?
![]() -------------------- -------
AUTO MOTO SERWIS WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Wed, 20 September 2006 ![]() |
bedzie strojone na wtryskach 320ccm?
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
seryjnie było 150KM K03s na 320tkach obecnie jest K04H i 380tki moc jest niewiadomą nie ma co wrożyć z fusów okaze sie po strojeniu...
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Bardzo łądny projekt.
Gratulacje. Mam nadzieję ze niedługo ukończę projekt "Żona" A3 1.8T APP to będzie więcej ciekawostek FORUMOWYCH. Były trudności w strojeniu czy samo chipowanie załatwiło sprawę? -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
co do strojenia to ja sie nie wypowiadam tym zajmują sie Bobik z Jetronik i Pat z CompSport wiec to oni powinni tutaj cos dodac...
ja moge podziekowac im tylko za cierpliwosc -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 October 2006 Skąd: śląskie ![]() |
Panowie jak tam wyglada temat z Ibiza? Co udalo sie uzyskac? Smiga bezawaryjnie??
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
auto mialo ok. 265KM 330Nm przy doladowaniu 1,1Bar co uwazam za wartosc przyzwoitą
obecnie auto zmienilo wlasciciela wiec temat do zamkniecia... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO ![]() |
Witam
to mój pierwszy post na tym forum autko bardzo fajnie jeżdzi naprawde daje dużo frajdy z jazdy co do ibizy sa dalsze plany zakucie i wieksze turbo ![]() pzdr |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja tylko dodam że autka zostało rozbite przez przedmówcę ... upsss
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
no to sie dlugo nie najezdzilo ....
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: europa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 15 April 2007 Skąd: LEGIONOWO ![]() |
Ja tylko dodam że autka zostało rozbite przez przedmówcę ... upsss
sebastian bez watpienia jest to strasznie ważna informacja dla ludzi z tego forum minął juz prawie rok możesz sobie teraz.... temat do zamknięcia |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:16 |