Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 20VT Jetronik/CompSport, MAMMOTH MANAGEMENT
mammoth
post Tue, 12 Feb 2008 - 01:26
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





MODEL: Seat Ibiza 6L FR 1,8 20VT 150KM

Silnik: seria 1,8 20VT BJX
Modyfikacje głowicy: brak

Modyfikacje bloku: brak

Układ dolotowy: centralny intercooler z "własnym" orurowaniem

Układ wydechowy: "własny" na jednym tłumiku przelotowym z puszką rozprezajacą (bez DP)

Układ wtryskowy: seria ( wtryskiwacze BOSCH 320cc/3Bar)

Elektronika: seria

Układ chłodzenia: seria + FMIC "chinol"

Układ napędowy: seria

Zawieszenie: już seria wink.gif

BODY KIT: oryginał Cupra 6L

PODZIĘKOWANIA: Ania właścicielka ibizona, bobik Jetronik, krzysiek Wydechy i spółka, patTDI CompSport

Autko postanowilem opisac powiewaz lamie ono kolejne stereotypy ze na K03S nie da sie zrobic 225KM...
to autko ukazuje ze jeszcze wiele rzeczy mozna w tak "oklepanym" temacie zrobic...

seria 150KM
po zadaniu wirusa autko ładnie zareagowało 203KM 286Nm


nastepnie narzedzia poszły w ruch...


autko przyjechalo z coolerem (chinol) w bagazniku


niestety okazalo sie ze wzgledu na xenony, polozenie akumulatora i zabudowe rure trzba puscic przodem (znacznie wydluzył sie dolot co zaowocowalo spadkiem momentu i doładowania)


na hamownii to sie potwierdzilo 207KM i 275Nm (narazie taki cooler zostaje ale w planach jest albo zalozenie coolera z ibizy 6L Cupra TDI z wyjsciem po jednej stronie lub zalozenie kolektora ssacego z APY z przepustnica po stronie kierowcy)

autko zlozone... modyfikacje padły na zdemontowanie brewek...


teraz na koniec przyszedl wydech na jednym tlumiku (be DownPipe'u dlatego ze juz padla decyzja na zmiane sprezarki podkoniec lutego)

narazie na K03s bez korekty softu wyszło 225KM 290Nm tak wiec autko odzylo przebieg momentu jest rewelacyjny jak na seryjne wałki...


mysle ze jakby wydech mial zrobione DP mozna byloby jeszcze troche tutaj powalczyc z softem ale nic takiego nie bedzie

dalsze modyfikacje planowane na przełom lutego i marca zmodyfikowane K04-02 na seryjnym zeliwnym kolektorze

wiecej informacji pozniej...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 12 Feb 2008 - 01:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
TJung
post Tue, 12 Feb 2008 - 06:29
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Ha ! Miałem okazję poznać tego szalonego spawacza ! biggrin.gif
Co do Iby - wynik zajebisty, zwłaszcza szokuje moment na tym wiatraczku - widać tu oczywiście, że przy strojeniu ręce maczał Bobik i Patryk. Te chłopy znają się na rzeczy jak mało kto.
Gratuluje.

OT: szkoda tego Prosiaka Turbo - widzę, ze wciąż stoi :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Tue, 12 Feb 2008 - 09:29
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





Czy można wiedzieć na jakim ciśnieniu jeździ i do jakiego afr schodzi przy 6 tyś. Proszę pw.


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 12 Feb 2008 - 09:59
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(mammoth @ Tue, 12 Feb 2008 - 01:26) *
PODZIĘKOWANIA: Ania właścicielka ibizona, bobik Jetronik, krzysiek Wydechy i spółka, patTDI CompSport


A dla mnie za pożyczenie Gtecha...? sad.gif wink.gif

Kodi wyzdrowiał to teraz czas skonfronotwać te koniki ze stritkingiem,kiedy latamy? wink.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Tue, 12 Feb 2008 - 10:10
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





Stritkim??


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kodi
post Tue, 12 Feb 2008 - 10:48
Post #6


Frequent User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: wroclaw





Sluger tobie naprawde dzięki ze gtecha bo bez niego to nie wiadomo jaki jest start.

Daj mi jeszcze miesiąc a potam tak cię skonfrontuje... stritking hyhyhyhy


--------------------
SRTW.pl
Nowe i uzywane czesci do VAG'ow, Porsche i Lancera EVO... Wydechy pod wymiar, IC, orurowania kwasowka i chromonikiel mammoth1@o2.pl 669 517 675 / 669 517 676
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Tue, 12 Feb 2008 - 11:02
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





prosiaczek stoi bo wlasciciel ma jeszcze targe i cayenna wiec auta trzeba gdzies parkowac...

co do AFR'u to nie pamietam a co do cisnienia to postarams ie zrzucic wykres z nalozony przebiegiem doladowania i zamiescic...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 12 Feb 2008 - 11:09
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Cavaas @ Tue, 12 Feb 2008 - 10:10) *
Stritkim??



CYTAT(kodi @ Tue, 12 Feb 2008 - 10:48) *
Sluger tobie naprawde dzięki ze gtecha bo bez niego to nie wiadomo jaki jest start.

Daj mi jeszcze miesiąc a potam tak cię skonfrontuje... stritking hyhyhyhy



Tabele SSS nie kłamią wink.gif

Ale co do konfrontacji to rozumiem,że teraz odpada?


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Tue, 12 Feb 2008 - 11:10
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





CYTAT(kodi @ Tue, 12 Feb 2008 - 10:48) *
Sluger tobie naprawde dzięki ze gtecha bo bez niego to nie wiadomo jaki jest start.

Daj mi jeszcze miesiąc a potam tak cię skonfrontuje... stritking hyhyhyhy



wykres z przebiegiem boostu i AFRem pozostaw dla siebie, ze swojej strony dodać mogę, że oba parametry są za niskie wink.gif
auto dostało lekką korektę softu, niemniej wynik poprawił się tylko o kilka koni, wydaje nam się że przy tym setupie osprzętu jest to optymalna bezpieczna moc, wyżesz moce już z nowym wirnikiem


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Tue, 12 Feb 2008 - 11:31
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





nieprawdopodony przebieg.... gratulację Panowie

k03 z mocą max przy 6200rpm... KOKS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Tue, 12 Feb 2008 - 11:38
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





a jakby zapodać dobrego inlet pipe'a i kolektorek...hmmmmm ?


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Tue, 12 Feb 2008 - 12:06
Post #12


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





no co wy się tak kryjecie z tym boostem czy afr. to może przynajmniej boost pokażcie, po prostu chcę zrozumieć jak długo jest w stanie utrzymać ciśnienie seryjna k03s bo ten wynik jest dla mnie nieprawdopodobny, jeśli nie przekroczyliście/oscylujecie w okolicy 1,0 bara. Zapłon bez zmian ?


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Tue, 12 Feb 2008 - 12:42
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





CYTAT(mammoth @ Tue, 12 Feb 2008 - 01:26) *
w planach jest albo zalozenie coolera z ibizy 6L Cupra TDI z wyjsciem po jednej stronie

Jeżeli tam są xenony to pewnie są też spryskiwacze i założenie coolera z Cupry TDI wiązać się będzie z likwidacją jednego spryskiwacza.


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Tue, 12 Feb 2008 - 13:15
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





udany kambek Kodi, smile.gif nasz stritktoś juz chyba trzepie porami wink.gif ... tylko nie kop leżącego Kodi, PLZZZ wink.gif


CYTAT(Stf @ Tue, 12 Feb 2008 - 12:06) *
no co wy się tak kryjecie z tym boostem czy afr. to może przynajmniej boost pokażcie, po prostu chcę zrozumieć jak długo jest w stanie utrzymać ciśnienie seryjna k03s bo ten wynik jest dla mnie nieprawdopodobny, jeśli nie przekroczyliście/oscylujecie w okolicy 1,0 bara. Zapłon bez zmian ?


CHYBA ZA duzo bys chciał ... wynik jak najbardziej prawdziwy smile.gif podjedz do Jetronika na soft i bedziesz miał pewnie podobną mapę i znał wszytsko co i jak smile.gif


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Tue, 12 Feb 2008 - 14:36
Post #15


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





grencan źle mnie zrozumiałeś. chciałem się tylko dowiedzieć czym ruszyć by przynajmniej zbliżyć się do tego wyniku.


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 12 Feb 2008 - 14:42
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(grencan @ Tue, 12 Feb 2008 - 13:15) *
udany kambek Kodi, smile.gif nasz stritktoś juz chyba trzepie porami wink.gif ... tylko nie kop leżącego Kodi, PLZZZ wink.gif


hehe chyba za +100 koni zacznę wink.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Tue, 12 Feb 2008 - 15:34
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





STF ja tez chętnie bym się dowiedział... Na mojej K03 z fmicem, wydechem 2,5 cala, carbonio, forgem nigdy nie udało się przebić 209KM...Afr przy odcince był pod 10,8 wiec wtrysków starczało. A tutaj ponad 220 i to gdzie przy 6200rpm. Nie wiem jak to się robi zeby taka turbawe tak wysoko trzymać...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kodi
post Tue, 12 Feb 2008 - 16:49
Post #18


Frequent User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: wroclaw





Na końcu doładowanie jest w okolicy 0.75.


--------------------
SRTW.pl
Nowe i uzywane czesci do VAG'ow, Porsche i Lancera EVO... Wydechy pod wymiar, IC, orurowania kwasowka i chromonikiel mammoth1@o2.pl 669 517 675 / 669 517 676
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 12 Feb 2008 - 17:07
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Ja też kiedyś chciałem wszystko wiedzieć, ale po bliższym zapoznaniu się z pewnymi tajnikami już rozumiem, ze to know how jest właśnie cechą dobrego tunera. I wcale się nie dziwię, że trzyma to dla siebie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Tue, 12 Feb 2008 - 18:33
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Moment ma jak w dieslu prawie. Od jakich obrotów turbo zaczyna się budzić??


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 01:30