![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
MODEL: Seat Ibiza 6L FR 1,8 20VT 150KM
Silnik: seria 1,8 20VT BJX Modyfikacje głowicy: brak Modyfikacje bloku: brak Układ dolotowy: centralny intercooler z "własnym" orurowaniem Układ wydechowy: "własny" na jednym tłumiku przelotowym z puszką rozprezajacą (bez DP) Układ wtryskowy: seria ( wtryskiwacze BOSCH 320cc/3Bar) Elektronika: seria Układ chłodzenia: seria + FMIC "chinol" Układ napędowy: seria Zawieszenie: już seria ![]() BODY KIT: oryginał Cupra 6L PODZIĘKOWANIA: Ania właścicielka ibizona, bobik Jetronik, krzysiek Wydechy i spółka, patTDI CompSport Autko postanowilem opisac powiewaz lamie ono kolejne stereotypy ze na K03S nie da sie zrobic 225KM... to autko ukazuje ze jeszcze wiele rzeczy mozna w tak "oklepanym" temacie zrobic... seria 150KM po zadaniu wirusa autko ładnie zareagowało 203KM 286Nm ![]() nastepnie narzedzia poszły w ruch... ![]() autko przyjechalo z coolerem (chinol) w bagazniku ![]() niestety okazalo sie ze wzgledu na xenony, polozenie akumulatora i zabudowe rure trzba puscic przodem (znacznie wydluzył sie dolot co zaowocowalo spadkiem momentu i doładowania) ![]() na hamownii to sie potwierdzilo 207KM i 275Nm (narazie taki cooler zostaje ale w planach jest albo zalozenie coolera z ibizy 6L Cupra TDI z wyjsciem po jednej stronie lub zalozenie kolektora ssacego z APY z przepustnica po stronie kierowcy) autko zlozone... modyfikacje padły na zdemontowanie brewek... ![]() teraz na koniec przyszedl wydech na jednym tlumiku (be DownPipe'u dlatego ze juz padla decyzja na zmiane sprezarki podkoniec lutego) narazie na K03s bez korekty softu wyszło 225KM 290Nm tak wiec autko odzylo przebieg momentu jest rewelacyjny jak na seryjne wałki... ![]() mysle ze jakby wydech mial zrobione DP mozna byloby jeszcze troche tutaj powalczyc z softem ale nic takiego nie bedzie dalsze modyfikacje planowane na przełom lutego i marca zmodyfikowane K04-02 na seryjnym zeliwnym kolektorze wiecej informacji pozniej... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Ha ! Miałem okazję poznać tego szalonego spawacza !
![]() Co do Iby - wynik zajebisty, zwłaszcza szokuje moment na tym wiatraczku - widać tu oczywiście, że przy strojeniu ręce maczał Bobik i Patryk. Te chłopy znają się na rzeczy jak mało kto. Gratuluje. OT: szkoda tego Prosiaka Turbo - widzę, ze wciąż stoi :/ |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
Czy można wiedzieć na jakim ciśnieniu jeździ i do jakiego afr schodzi przy 6 tyś. Proszę pw.
-------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
PODZIĘKOWANIA: Ania właścicielka ibizona, bobik Jetronik, krzysiek Wydechy i spółka, patTDI CompSport A dla mnie za pożyczenie Gtecha...? ![]() ![]() Kodi wyzdrowiał to teraz czas skonfronotwać te koniki ze stritkingiem,kiedy latamy? ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Stritkim??
-------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: wroclaw ![]() |
Sluger tobie naprawde dzięki ze gtecha bo bez niego to nie wiadomo jaki jest start.
Daj mi jeszcze miesiąc a potam tak cię skonfrontuje... stritking hyhyhyhy -------------------- SRTW.pl
Nowe i uzywane czesci do VAG'ow, Porsche i Lancera EVO... Wydechy pod wymiar, IC, orurowania kwasowka i chromonikiel mammoth1@o2.pl 669 517 675 / 669 517 676 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
prosiaczek stoi bo wlasciciel ma jeszcze targe i cayenna wiec auta trzeba gdzies parkowac...
co do AFR'u to nie pamietam a co do cisnienia to postarams ie zrzucic wykres z nalozony przebiegiem doladowania i zamiescic... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Stritkim?? Sluger tobie naprawde dzięki ze gtecha bo bez niego to nie wiadomo jaki jest start. Daj mi jeszcze miesiąc a potam tak cię skonfrontuje... stritking hyhyhyhy Tabele SSS nie kłamią ![]() Ale co do konfrontacji to rozumiem,że teraz odpada? -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
Sluger tobie naprawde dzięki ze gtecha bo bez niego to nie wiadomo jaki jest start. Daj mi jeszcze miesiąc a potam tak cię skonfrontuje... stritking hyhyhyhy wykres z przebiegiem boostu i AFRem pozostaw dla siebie, ze swojej strony dodać mogę, że oba parametry są za niskie ![]() auto dostało lekką korektę softu, niemniej wynik poprawił się tylko o kilka koni, wydaje nam się że przy tym setupie osprzętu jest to optymalna bezpieczna moc, wyżesz moce już z nowym wirnikiem -------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
nieprawdopodony przebieg.... gratulację Panowie
k03 z mocą max przy 6200rpm... KOKS |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
a jakby zapodać dobrego inlet pipe'a i kolektorek...hmmmmm ?
-------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
no co wy się tak kryjecie z tym boostem czy afr. to może przynajmniej boost pokażcie, po prostu chcę zrozumieć jak długo jest w stanie utrzymać ciśnienie seryjna k03s bo ten wynik jest dla mnie nieprawdopodobny, jeśli nie przekroczyliście/oscylujecie w okolicy 1,0 bara. Zapłon bez zmian ?
-------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
w planach jest albo zalozenie coolera z ibizy 6L Cupra TDI z wyjsciem po jednej stronie Jeżeli tam są xenony to pewnie są też spryskiwacze i założenie coolera z Cupry TDI wiązać się będzie z likwidacją jednego spryskiwacza. -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
udany kambek Kodi,
![]() ![]() ![]() no co wy się tak kryjecie z tym boostem czy afr. to może przynajmniej boost pokażcie, po prostu chcę zrozumieć jak długo jest w stanie utrzymać ciśnienie seryjna k03s bo ten wynik jest dla mnie nieprawdopodobny, jeśli nie przekroczyliście/oscylujecie w okolicy 1,0 bara. Zapłon bez zmian ? CHYBA ZA duzo bys chciał ... wynik jak najbardziej prawdziwy ![]() ![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
grencan źle mnie zrozumiałeś. chciałem się tylko dowiedzieć czym ruszyć by przynajmniej zbliżyć się do tego wyniku.
-------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
udany kambek Kodi, ![]() ![]() ![]() hehe chyba za +100 koni zacznę ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
STF ja tez chętnie bym się dowiedział... Na mojej K03 z fmicem, wydechem 2,5 cala, carbonio, forgem nigdy nie udało się przebić 209KM...Afr przy odcince był pod 10,8 wiec wtrysków starczało. A tutaj ponad 220 i to gdzie przy 6200rpm. Nie wiem jak to się robi zeby taka turbawe tak wysoko trzymać...
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: wroclaw ![]() |
Na końcu doładowanie jest w okolicy 0.75.
-------------------- SRTW.pl
Nowe i uzywane czesci do VAG'ow, Porsche i Lancera EVO... Wydechy pod wymiar, IC, orurowania kwasowka i chromonikiel mammoth1@o2.pl 669 517 675 / 669 517 676 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Ja też kiedyś chciałem wszystko wiedzieć, ale po bliższym zapoznaniu się z pewnymi tajnikami już rozumiem, ze to know how jest właśnie cechą dobrego tunera. I wcale się nie dziwię, że trzyma to dla siebie.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Moment ma jak w dieslu prawie. Od jakich obrotów turbo zaczyna się budzić??
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 01:30 |