Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> E36 328i kompresor, 99% Home Made str.2 konwersja sprzęgła -> 3.0d
mcgiver
post Wed, 24 Sep 2008 - 09:47
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT
a czytałeś opis? oglądałeś zdjęcia ? tarcza od 3.0d ma duzo większy wieloklin ...

czytałem , oglądałem ale z opisu to nie wynika , a co do zdjec to nie da sie tego ocenić na oko z dokładnością 100% , ale dzieki coś juz wiem.
Niewiem tylko jakie są te wymiary wieloklinu.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 24 Sep 2008 - 09:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
VTEC
post Wed, 24 Sep 2008 - 11:30
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





A co z M54B30 pasuje do M52B28 ? Bo mam okazje kupić komplet sprzęgła. I czy docisk od E39 2.5 TD pasuje to 3.0d a co za tym idzie równiez do M52B28 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Wed, 24 Sep 2008 - 11:33
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Powiem krótko - chlew robicie z tematu kolegi, to jest dział projekty, macie pytania (zresztą w kółko te same) - są inne działy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 24 Sep 2008 - 12:00
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





Dobra spoko dam sobie radę sam skoro sie łaske robi aby coś pomóc , zadałem pytanie i dałem odnosnik do mojego tematu , ale dzieki mellow.gif .
brus ik sory za zasmiecanie Twojego tematu , moderatora proszę o wywalenie mojego oftopa. pozdro


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Santino
post Wed, 23 Mar 2011 - 15:59
Post #45


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





Cześć własnie czytam Twoj temat, ale fotki sie nie wyswitlaja juz, możesz podpowiedzieć jak maja wygladac te podkladki? moga byc zwykłe okrągłe takie jak do srub, czy to cos specjalnego musi byc?








CYTAT
Po pierwszym montażu okazało się, że będzie trzeba zastosować podkładki dystansowe między dwumas a docisk. Po kilku kolejnych próbach (montaż/demontaż skrzyni) i wielu telefonach z prośba o zmierzenie wyszło, że z kołem dwumasowym od m52b28 trzeba zastosować przekładki 0,6-0,8mm aby docisk był odsadzony tak jak fabrycznie w 3.0d.

Generalnie, żeby zaoszczędzić komuś w przyszłości sporo pracy i kombinowania: Odległość między płaszczyzną oporową tarczy sprzęgłowej, a płaszczyzną na której leży docisk ma wynosić 8,6-9mm ( u mnie jest to 8,8mm) dla docisku od 3.0d

Podkładki dystansowe z blachy 0.8mm.


--------------------
330Ci SC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Wed, 23 Mar 2011 - 16:03
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





Mogą być takie jak do śrub. Jeżeli o nic nie wadzą, to jest to bez znaczenia - liczy się ich grubość.


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Santino
post Wed, 23 Mar 2011 - 18:40
Post #47


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





dziekuje za informacje.
pozdrawiam


--------------------
330Ci SC
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 05:46