![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jakaś bardzo znana mi suszarka - normalnie jakbym w domu ją miał
![]() Powodzenia w projekcie. Ps. będziesz to stroić na dodatkowych wtryskach ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Tak, beda dodatkowe wtryski sterowane druciarsko albo jakis smt6. Pewnie najpierw bedzie druciarsko a jak nie ogarnie to się smt6 albo ecumastera zapoda.
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Będą dodatkowe wtryski +smt6 albo ecu .Wtryski seria bom na większe nie ma kasy doładowanie docelowe jeszcze nie wiem zobaczymy jak to bezie wychodzić ile kucy to wyjdzie wszystko ja bym chciał moc tak między 260km do 300km i NM tak 350 400. Jak by było 280km i 400Nm to powiem że bym się nogą po głowie drapał z radości . A ile będzie to się okaże .Bandaż podobno ,sprzedawca zapewniał chwilowo 1100stopni a stała 900stopni .
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Powie mi ktoś jaką minimalną a jaką maksymalną powinien mieć przewód do smarowania turbiny i czy na wejściu do turbo robić zwężkę na 2 może 3 mm żeby za dużo oliwy nie wpływało .
![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Powie mi ktoś jaką minimalną a jaką maksymalną powinien mieć przewód do smarowania turbiny i czy na wejściu do turbo robić zwężkę na 2 może 3 mm żeby za dużo oliwy nie wpływało . Chyba chodzi o średnicę bo nie dopisałeś? Jeśli tak to przewód @5-6mm (śr wewnętrzna) będzie dobry, co do zwężki to zobacz czy na wejściu oleju w turbosprężarce nie ma już restryktora (u mnie jest), jeśli nie to musisz dorobić - 1,5-2mm wystarczy w zupełności, jak dasz za duży to będzie wywalało olej z turbosprężarki |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Tak chodziło o średnice zwężki nie ma jest otwór o średnicy 6\8mm mniej więcej .Dzięki korona za podpowiedź wczoraj objeździłem kilku fachowców znaczy 3 i żaden nie chciał mi dorobić takiego jak chciałem bo nie mają końcówek tylko trzy rodzaje i więcej się nie .
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Przewód jest , prawie taki jak chciałem ale jeszcze nie zamontowałem nie mam czasu. Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu żeby dokończyć auto ale może w majówkę się uda bo mam wolne
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam podpowiedzcie mi czy pompa paliwa ciśnienie robocze 6bar znamionowe 9bar wydajność 220litrów wystarczy bo nie chciałbym kupować dwa razy . Konsultowałem się z Zibi122 (powodzenia przy składaniu auta) mówił że raczej powinna styknąć w niedziele zakupiłem IC od RENAULT mastera spory, dokupiłem dziś rurki i kolanka blow off od Zibi122 ECU też jest dodatkowe wtryski też już są no i majówka za pasem mam wolne więc zamierzam zakończyć prace mechaniczne i poczekać jak Zibi122 z majówki powróci i będziemy stroić .Jeszcze paru pierdoł brakuje ale już niebawem mam nadzieje że jakimś filmikie będę mógł się pochwalić
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam na wstepie gorące podziękowania za podpowiedź z pompą paliwa ani jednego chętnego. Ale do rzeczy w środę kupiłem kolanka i rurę stalową niestety kolanka były tylko dwa na składzie a potrzebowałem 6 więc musiałem rzeźbić kolanka 90 z prostej rury .Te rzeźbione umieściłem pod spodem tak żeby nie było kaszanki otworzyć maskę .Wczoraj i dziś rzeźbiłem dolot i mocowanie IC myślałem że szybciej się zejdzie ale niestety tak nie było może jutro jeszcze coś podziałam ale to wielki znak ? .
![]() [IMG] [URL=http://imageshack.us] ![]() ![]() ![]() [IMG] [URL=http://imageshack.us] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [IMG] [URL=http://imageshack.us] ![]() [URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=501&i=dsc00023iz2.jpg][IMG] POZDRO MAM NADZIEJE ŻE NIE DŁUGO JAKIŚ TEST DRIVE BĘDZIE NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ ![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 03 April 2006 ![]() |
Słyszałem kiedyś taki kawał, że oprowadzają kogoś po wariatkowie: -tu jest sala świętych mikołai - banda typów poprzebiaranych - a tu mechaników samochodowych. -A gdzie oni są? - Leżą pod łóżkami i naprawiają auta:P
Jendrek powiem ci tak: Spore masz łóżko ![]() |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
ten kolektor dolotowy spowodowal niezly balagan pod maska, niemogles go przespawac i umiescic przepustnice po normalnej stronie ?
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Albo chociaż kup drugi i na nim coś zdziałaj. Przecież to kosztuje grosze.
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 15 November 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
te rzezbione kolanka to przgiecie... trzeba bylo zrobic na 2-3 katy a nie ostre 90.... albo przeroic IC na wyjscia na boki wklejajac rury te stalowe na zywice a fabryczne zakleic... takie zawijasy i to pod takim katem i z takimi ostrymi krawedziami - no lipa... - ale samo wykonanie - dobra robotka :-)
z kolektorem powalcz :-D z tego co widze to daloby rade wyciac dziure na przepustnice po przeciwnej stronie bez problemu raczej :-D a po tej co jest zalatac chocby kawalkiem blachy na sruby... (taka prowizorka, ale i tak lepsza niz kolejne zawijasy) powodzenia :-) -------------------- www.klubrenault5.pl
Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
czy wszystkie rury są na sztywno? jest jakis jeden elestyczny lacznik rur do lub od IC? rozumiem ze w ten sposob silnik bedzie sztywno przykrecony do nadwozia i nie bedzie mial prawa wykonac zadnego ruchu bo inaczej powyrywa orurowanie?
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Myślałem nad przepustnicą po normalnej stronie nawet raz chciałem to zrobić ale wbrew pozorom to nie takie proste jak by się wydawało .W takiej pozycji naciskając gaz linka z ciąga przepustnicę na zewnątrz a jak się ją odwróci to linka pędzie przez kolektor przechodzić no i jeszcze ze dwa niuanse by wyszły . Łączniki elastyczne są 4 nie widać bo je zrobiłem pod samochodem jak dolot do kolektora zszedł pod auto tam jest 1 wylot z IC 2 wyjście z turbiny zejście pod auto 3 łącznik no i wejście do IC 4 właśnie się zastanawiam czy nie za mało czy nie zrobić jeszcze jednego na tym długim kawałku .Tak na marginesie nie miałem gdzie kupić więcej kolanek bo nie było po prostu , powiedzcie mi czy takie kolanka ostre 90 będą w czymś przeszkadzać oprócz tego że nie wyglądają jak trzeba a pierwsze dwa kolanka muszą być takie bo o czołowe wzmocnienie się opierają . Z przepustnicą powalczę ale kupie drugi kolektor i na drugim kolektorze pewnie to wykonam a na tą chwile odpalę tak jak jest, ponieważ chciał bym w końcu to usłyszeć i się przejechać .Kolega amnes troszkę przesadził z tym kawałem krytykować i naśmiewać się łatwo , jak taki kozak jesteś to zapraszam do mnnie do garażu i sprawdzimy twoje umiejętności jak spawasz jak w stali pracujesz i wtedy zobaczymy pod jakim ty łużkiem leżałeś pod łożem małżeńskim czy może pod niemowlęcym, zanim coś palniesz to się zastanów chłopie. Powiem tak może nie wygląda(dlatego jest tak umieszczone żeby nie było widać) ale zadanie spełni na pewno. Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz czy każdy zawsze był taki profi .
POZDRAWIAM ![]() |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 24 February 2008 Skąd: Jastrzębie Zdrój ![]() |
Jedrek nie przejmuj sie wypowiedziami niektorych osob bo pisac i gadac kazdy potrafi. Ja ci gratuluje bo wszytko hand made masz zrobione a to sie najbardziej ceni. Powodzenia i pozdro.
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 November 2007 Skąd: Gliwice ![]() |
To prawda.Krytykować to każdy umie,ale coś samemu podłubać to juz nie.Nic niedaje większej satyswakcji jak własny,skończony projekt.Powodzenia!
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 April 2008 Skąd: Nowy Dwór Maz. ![]() |
Według mnie lepszym rozwiązaniem byłoby wciśnięcie intercoolera w przedni pas. Skoro udało Ci sie z chłodnicą cieczy, to i z tym nie byłoby pewnie problemu, a uniknąłbyś tych wygibasów i zwiększonych oporów przepływu powietrza. Początek projektu OK, ale za szybko chcesz go skończyć i widzę, że trochę idziesz na partyzanta.
-------------------- Rally drivers do it sideways.
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
szacunek za włożoną pracę i tylko dodam że każdy robi na miarę swoich możliwości i myślę że wraz z upływem prac ( zdobywanie doświadczenia) będzie tylko lepiej.
A koledze amnes'owi mysle że chodziło tylko o to że straszny zapaleniec jesteś i uparcie dążysz do celu i podzielam jego zdanie w pozytywnym sensie. Pozdrawiam. -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 September 2006 Skąd: Kutno ![]() |
Wciśnięcie IC w przedni pas w e30 z motorem 3,5i M30 to raczej rzecz niemożliwa. Brak wiskozy a raczej brak miejsca na nia powoduje że wentylator musisz mieć elektro przed chłodnicą żeby to jakoś ostudzić. Pola do manewru zostaje tyle co kot napłakał.
U Jędrka jeszcze wentylatora nie widać ale napewno będzie... -------------------- E36 318is coupe
E30 335i sedan |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 16:12 |