Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Moje e-30 335 turbo, Home Made
Coobcio
post Thu, 10 Apr 2008 - 10:00
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jakaś bardzo znana mi suszarka - normalnie jakbym w domu ją miał smile.gif
Powodzenia w projekcie.
Ps. będziesz to stroić na dodatkowych wtryskach ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 10 Apr 2008 - 10:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Zibi122
post Thu, 10 Apr 2008 - 14:41
Post #82


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Tak, beda dodatkowe wtryski sterowane druciarsko albo jakis smt6. Pewnie najpierw bedzie druciarsko a jak nie ogarnie to się smt6 albo ecumastera zapoda.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Thu, 10 Apr 2008 - 20:12
Post #83


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Będą dodatkowe wtryski +smt6 albo ecu .Wtryski seria bom na większe nie ma kasy doładowanie docelowe jeszcze nie wiem zobaczymy jak to bezie wychodzić ile kucy to wyjdzie wszystko ja bym chciał moc tak między 260km do 300km i NM tak 350 400. Jak by było 280km i 400Nm to powiem że bym się nogą po głowie drapał z radości . A ile będzie to się okaże .Bandaż podobno ,sprzedawca zapewniał chwilowo 1100stopni a stała 900stopni .




POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Wed, 16 Apr 2008 - 01:56
Post #84


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Powie mi ktoś jaką minimalną a jaką maksymalną powinien mieć przewód do smarowania turbiny i czy na wejściu do turbo robić zwężkę na 2 może 3 mm żeby za dużo oliwy nie wpływało .



ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Wed, 16 Apr 2008 - 08:02
Post #85


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(jendrek e-30 @ Wed, 16 Apr 2008 - 02:56) *
Powie mi ktoś jaką minimalną a jaką maksymalną powinien mieć przewód do smarowania turbiny i czy na wejściu do turbo robić zwężkę na 2 może 3 mm żeby za dużo oliwy nie wpływało .


Chyba chodzi o średnicę bo nie dopisałeś? Jeśli tak to przewód @5-6mm (śr wewnętrzna) będzie dobry, co do zwężki to zobacz czy na wejściu oleju w turbosprężarce nie ma już restryktora (u mnie jest), jeśli nie to musisz dorobić - 1,5-2mm wystarczy w zupełności, jak dasz za duży to będzie wywalało olej z turbosprężarki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Wed, 16 Apr 2008 - 09:34
Post #86


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Tak chodziło o średnice zwężki nie ma jest otwór o średnicy 6\8mm mniej więcej .Dzięki korona za podpowiedź wczoraj objeździłem kilku fachowców znaczy 3 i żaden nie chciał mi dorobić takiego jak chciałem bo nie mają końcówek tylko trzy rodzaje i więcej się nie .



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Fri, 18 Apr 2008 - 11:08
Post #87


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Przewód jest , prawie taki jak chciałem ale jeszcze nie zamontowałem nie mam czasu. Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu żeby dokończyć auto ale może w majówkę się uda bo mam wolne


POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Mon, 28 Apr 2008 - 13:17
Post #88


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Witam podpowiedzcie mi czy pompa paliwa ciśnienie robocze 6bar znamionowe 9bar wydajność 220litrów wystarczy bo nie chciałbym kupować dwa razy . Konsultowałem się z Zibi122 (powodzenia przy składaniu auta) mówił że raczej powinna styknąć w niedziele zakupiłem IC od RENAULT mastera spory, dokupiłem dziś rurki i kolanka blow off od Zibi122 ECU też jest dodatkowe wtryski też już są no i majówka za pasem mam wolne więc zamierzam zakończyć prace mechaniczne i poczekać jak Zibi122 z majówki powróci i będziemy stroić .Jeszcze paru pierdoł brakuje ale już niebawem mam nadzieje że jakimś filmikie będę mógł się pochwalić


POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Fri, 02 May 2008 - 20:47
Post #89


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Witam na wstepie gorące podziękowania za podpowiedź z pompą paliwa ani jednego chętnego. Ale do rzeczy w środę kupiłem kolanka i rurę stalową niestety kolanka były tylko dwa na składzie a potrzebowałem 6 więc musiałem rzeźbić kolanka 90 z prostej rury .Te rzeźbione umieściłem pod spodem tak żeby nie było kaszanki otworzyć maskę .Wczoraj i dziś rzeźbiłem dolot i mocowanie IC myślałem że szybciej się zejdzie ale niestety tak nie było może jutro jeszcze coś podziałam ale to wielki znak ? .




[IMG]


[URL=http://imageshack.us]




[IMG]

[URL=http://imageshack.us]
















[IMG]

[URL=http://imageshack.us]

[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=501&i=dsc00023iz2.jpg][IMG]



POZDRO MAM NADZIEJE ŻE NIE DŁUGO JAKIŚ TEST DRIVE BĘDZIE NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
amnes
post Fri, 02 May 2008 - 22:59
Post #90


Rookie
Dołączył: Mon, 03 April 2006





Słyszałem kiedyś taki kawał, że oprowadzają kogoś po wariatkowie: -tu jest sala świętych mikołai - banda typów poprzebiaranych - a tu mechaników samochodowych. -A gdzie oni są? - Leżą pod łóżkami i naprawiają auta:P
Jendrek powiem ci tak: Spore masz łóżko biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 02 May 2008 - 23:07
Post #91


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





ten kolektor dolotowy spowodowal niezly balagan pod maska, niemogles go przespawac i umiescic przepustnice po normalnej stronie ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Fri, 02 May 2008 - 23:47
Post #92


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Albo chociaż kup drugi i na nim coś zdziałaj. Przecież to kosztuje grosze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lodoo
post Sat, 03 May 2008 - 00:30
Post #93


Frequent User
Dołączył: Thu, 15 November 2007
Skąd: Wrocław





te rzezbione kolanka to przgiecie... trzeba bylo zrobic na 2-3 katy a nie ostre 90.... albo przeroic IC na wyjscia na boki wklejajac rury te stalowe na zywice a fabryczne zakleic... takie zawijasy i to pod takim katem i z takimi ostrymi krawedziami - no lipa... - ale samo wykonanie - dobra robotka :-)

z kolektorem powalcz :-D z tego co widze to daloby rade wyciac dziure na przepustnice po przeciwnej stronie bez problemu raczej :-D a po tej co jest zalatac chocby kawalkiem blachy na sruby... (taka prowizorka, ale i tak lepsza niz kolejne zawijasy)

powodzenia :-)


--------------------
www.klubrenault5.pl

Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Sat, 03 May 2008 - 00:36
Post #94


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





czy wszystkie rury są na sztywno? jest jakis jeden elestyczny lacznik rur do lub od IC? rozumiem ze w ten sposob silnik bedzie sztywno przykrecony do nadwozia i nie bedzie mial prawa wykonac zadnego ruchu bo inaczej powyrywa orurowanie?


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 03 May 2008 - 09:48
Post #95


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Myślałem nad przepustnicą po normalnej stronie nawet raz chciałem to zrobić ale wbrew pozorom to nie takie proste jak by się wydawało .W takiej pozycji naciskając gaz linka z ciąga przepustnicę na zewnątrz a jak się ją odwróci to linka pędzie przez kolektor przechodzić no i jeszcze ze dwa niuanse by wyszły . Łączniki elastyczne są 4 nie widać bo je zrobiłem pod samochodem jak dolot do kolektora zszedł pod auto tam jest 1 wylot z IC 2 wyjście z turbiny zejście pod auto 3 łącznik no i wejście do IC 4 właśnie się zastanawiam czy nie za mało czy nie zrobić jeszcze jednego na tym długim kawałku .Tak na marginesie nie miałem gdzie kupić więcej kolanek bo nie było po prostu , powiedzcie mi czy takie kolanka ostre 90 będą w czymś przeszkadzać oprócz tego że nie wyglądają jak trzeba a pierwsze dwa kolanka muszą być takie bo o czołowe wzmocnienie się opierają . Z przepustnicą powalczę ale kupie drugi kolektor i na drugim kolektorze pewnie to wykonam a na tą chwile odpalę tak jak jest, ponieważ chciał bym w końcu to usłyszeć i się przejechać .Kolega amnes troszkę przesadził z tym kawałem krytykować i naśmiewać się łatwo , jak taki kozak jesteś to zapraszam do mnnie do garażu i sprawdzimy twoje umiejętności jak spawasz jak w stali pracujesz i wtedy zobaczymy pod jakim ty łużkiem leżałeś pod łożem małżeńskim czy może pod niemowlęcym, zanim coś palniesz to się zastanów chłopie. Powiem tak może nie wygląda(dlatego jest tak umieszczone żeby nie było widać) ale zadanie spełni na pewno. Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz czy każdy zawsze był taki profi .




POZDRAWIAM ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jim Beam
post Sat, 03 May 2008 - 10:34
Post #96


Rookie
Dołączył: Sun, 24 February 2008
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Jedrek nie przejmuj sie wypowiedziami niektorych osob bo pisac i gadac kazdy potrafi. Ja ci gratuluje bo wszytko hand made masz zrobione a to sie najbardziej ceni. Powodzenia i pozdro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
monter25
post Sat, 03 May 2008 - 11:39
Post #97


User
Dołączył: Sun, 04 November 2007
Skąd: Gliwice





To prawda.Krytykować to każdy umie,ale coś samemu podłubać to juz nie.Nic niedaje większej satyswakcji jak własny,skończony projekt.Powodzenia!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Sat, 03 May 2008 - 12:00
Post #98


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





Według mnie lepszym rozwiązaniem byłoby wciśnięcie intercoolera w przedni pas. Skoro udało Ci sie z chłodnicą cieczy, to i z tym nie byłoby pewnie problemu, a uniknąłbyś tych wygibasów i zwiększonych oporów przepływu powietrza. Początek projektu OK, ale za szybko chcesz go skończyć i widzę, że trochę idziesz na partyzanta.


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Sat, 03 May 2008 - 14:22
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





szacunek za włożoną pracę i tylko dodam że każdy robi na miarę swoich możliwości i myślę że wraz z upływem prac ( zdobywanie doświadczenia) będzie tylko lepiej.

A koledze amnes'owi mysle że chodziło tylko o to że straszny zapaleniec jesteś i uparcie dążysz do celu i podzielam jego zdanie w pozytywnym sensie.
Pozdrawiam.


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bambus
post Sat, 03 May 2008 - 14:39
Post #100


User
Dołączył: Tue, 05 September 2006
Skąd: Kutno





Wciśnięcie IC w przedni pas w e30 z motorem 3,5i M30 to raczej rzecz niemożliwa. Brak wiskozy a raczej brak miejsca na nia powoduje że wentylator musisz mieć elektro przed chłodnicą żeby to jakoś ostudzić. Pola do manewru zostaje tyle co kot napłakał.
U Jędrka jeszcze wentylatora nie widać ale napewno będzie...


--------------------
E36 318is coupe
E30 335i sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 16:12