![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: Nysa ![]() |
Piekny projekcik...
![]() Czekam z niecierpliwoscia jak t owyjedzie na drogi ![]() -------------------- "Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem..."
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam prace poszły do przodu .Już zrobiony spływ oleju do miski końcówkę do turbo żeby olej spływał . I się zabrałem za montaż silniczka heheheh już nie mogę się doczekać jeszcze mi się zejdzie wiem ale już bliżej jak dalej .Jutro zamierzam pospawać łapy pokombinować z turbo gdzie i jak zamontować . Coś mi się wydaje że będzie problem z WG gdzie go zamontować bo chciał bym możliwie blisko turbo a wypada że mało miejsca będzie.
Wkrótce dalsze relacje z postępów prac ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() POZDRAWIAM ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
piekny projekt
![]() ![]() 3mam kciuki za was pozdro G_R |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 04 February 2007 Skąd: POZNAŃ ![]() |
No pracy jeszcze troszke zostało...zobaczymy ile wytrzyma ten silniczek
![]() -------------------- Tylko bokiem, o tak!!
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Też jestem ciekaw ile to podziała mam nadzieje że chociaż do jesieni .Według mojego kolegi przy 0.6bara ma szanse na dość długi żywot okaże się , na tym silniki chcę się nauczyć jak zrobić turbo i jak zrobić żeby było ok.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam dziś wsadziłem silnik umocowałem wyrzeźbiłem łapy i przyspawałem mocowanie turbiny do kolektora i generalnie umocowałem turbinę . Słabo z miejcem się zrobiło nie wiem gdzie wepchnę jeszcze WG jak wyjdę z przewodami do IC nie mam pojęcia a bym zapomniał jeszcze chłodnica oleju .Mało miejsca na te wszystkie bajery . Trochę mnie wigor opuścił jak zacząłem przymierzać po kolei to wszystko . Niezły Bangladesz będzie pod tą maską heheh. Mam pytanie tak patrzę że gdzie niegdzie widziałem jak w M30B35 po zamontowaniu turbiny przekładali przepustnicę na drugą mańkę (z wewnątrz kolektora na zewnątrz) . Pytanie moje jest takie czy to będzie działać takie rozwiązanie i jeszcze jedno ewentualnie jak przekładać to w tym samym miejscu na zewnątrz czy na zewnątrz na dole kolektora. Właśnie widziałem jakiś filmik że kolo miał przełożoną przepustnicę na zewnątrz na dole kolektora . Było by łatwiej podejść z przewodami od IC .
![]() Wzór tej łapy skopiowałem z WWW.e30.de ![]() Wzór tej łapy home made ale działa może nie wygląda ale spełnia swoje zadnie ![]() Nareszcie siedzi [URL=http://imageshack.us] ![]() ![]() Przymiarka i tak już zostało ![]() ![]() ![]() ![]() Mam nadzieje że jak się wyśpię to wpadną jakies dobre pomysły do głowy . POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 24 November 2002 Skąd: WARSZAWKA ![]() |
Supper projekt, trzymam kciuki,ale faktycznie mało miejsca sie zrobiło.
-------------------- Thx.. HPG
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 February 2004 Skąd: Tarnobrzeg ![]() |
Projekt ok ale zalatuje drutem strasznie. chlodnice mogles dac od e36 tds tak samo duza i sie miesci bez ciecia. jak juz tak cioles auto to mogles podciac delikatnie grodz i wsadzic silnik max do tylu dla lepszego rozlozenia masy i przy okzaji wisco by sie zmiescilo. ta ledna lapa tragiczna radze poprawic bo poduszka dlugo nie wytrzyma. przeniesc dolot na lewo mozesz spokojnie . ori e30 z takim silnikiem wkladane chyba przez alpine mialy dolot po lewej wlasnie. otwornica wytniesz dziure i po sprawie. zycze lepszych patentow na przyszlosc i radosci z budowy
-------------------- www.MGARAGE.pl - SWAPY , MODYFIKACJE , CZESCI -BMW
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Chłodnica nie ma większej od tds gruba i nie pasuje od td być może .A tej nie musiałem kupować tylko kupiłem z dawcą organów . A co do łapy to w poprzedniej miałem taką kolega też ma taką i drugi kolega ma taką już około 3 lata i nic się nie dzieje .A co do drutu to się nie wypieram, nie stać mnie na profi projekt i robie na co mnie stać . Uturbiam poraz pierwszy jaki kolwiek silnik i większość błędów wyjdzie w praniu a jak wyjdzie to się poprawi zmieni rozwiązania .Rozkład masy , w poprzedniej BMW e-30 z takim samym silnikiem nie widziałem jakiegoś drastycznego problemu do nauczenia .
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 04 February 2007 Skąd: POZNAŃ ![]() |
Jak silnik będzie opierał się albo dotykał kasty, to weź 5 kg młoteczek i zrób sobie miejsce
![]() -------------------- Tylko bokiem, o tak!!
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 September 2006 Skąd: Kutno ![]() |
Też myślę o przerzuceniu filtra na drugą stronę jak Alpinie B6 3,5S
Filtr powietrza ma tam o wiele chłodniej ![]() ![]() ![]() ![]() Całość przeróbki kolektora na e30.de ![]() -------------------- E36 318is coupe
E30 335i sedan |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Faktycznie nie problem będzie , ale jeszcze jedno pytanie mi się nasuwa jak przełożę a drugiej strony będzie tylko zaślepione , a przecież będzie turbo w tym silniku czy nie będzie dmuchać uszczelki pod zaślepką. A gdzie tego szukać na e-30.de .
WIGOR MNIE OPUŚCIŁ ![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Właśnie odnalazłem fotki na e30.de i wiem jak . Tylko nie wiem czy mi starczy odwagi żeby to zrobić ale raczej trzeba będzie musze podumać na tym .Rozległość modyfikacji zaczyna mnie przerażać troszkę .Troszkę żałuje że nie wziąłem się za m20b25 więcej miejsca na wszystko by było .Ale zacząłem to i skończę taki już jestem że nie odpuszczam (albo on albo ja)
![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 22 February 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Widze że szybko Ci to pójdzie
![]() tylko niestety bądz stety ![]() P.S. Trzymam mocno kciuki za twój projekt !! POWODZENIA ile jak dotąd wpakowałeś kasy?? |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Nie poddawaj sie, teraz jest najciezszy moment prac! Nawet jesli robisz cos bardzo powoli to rob to konsekwentnie, to jest najwazniejsze, nie odkladaj rzeczy na pozniej !
Bedzie super, auto bedzie smigac jak szalone a co najwazniejsze sam je zbudowales ! Z miejscem mozesz sobie poradzic montujac dluzsza rurke ktora odsunie WG od kolektora w miejsce gdzie jest juz miejsce. |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam dziś podniosłem turbinę do góry bo za mało miejsca było za blisko przewodów .Zamontowałem WG niestety nie było miejsca od góry poszedł od spodu i mam nadzieje że niczym nie będzie to przeszkadzać ,rozmawiałem z kolegą i powiedział że spoko .Mam problem pomóżcie może ktoś to widział kiedyś . Koło dwu masowe od e-34 tarcza docisk e-32 . Problem polega na tym że jak wkładam tarczę na miejsce i po przykręceniu docisku po prostu tarcza lata jak żyd po pustym sklepie . Acha jeszcze jedno było coś takiego jak kołki ustalające w kole , były to kołki 10mm a w docisku były otwory na 6mm . Myślałem że to jedyna różnica więc wyjąłem kołki tokarz dotoczył takie jak trzeba no i wtedy się okazało że tak jak by koło było czyli to wytoczenie na tarcze za głębokie tarcza ma 9mm więc jest ok. docisk też dobry. I się teraz zastanawiam co tu wydumać. Mój pomysł jest taki żeby koło od strony ciernej splanować ,czyli zlikwidować ten kołnierz i jeszcze troszkę jakieś 5.5mm w sumie by wyszło tylko nie wiem czy ma to sens i czy będzie dobrze wysprzęglać .Jak z jednym się uporam to drugie wychodzi . A byłem pewny i się pytałem kolesia czy będzie pasować on tak na 100% bo e-32 i e-34 nie ma różnicy a jednak się okazało że jest .Może ktoś mi podpowiedzieć o co komon czy może ktoś widział kiedyś coś takiego.
![]() ![]() ![]() POZDRAWIAM I POMOCY ![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam dłuższy czas nic nie pisałem ponieważ zbierałem graty no i z flotą słabo i jak rączka się zagoiła to wróciłem do pracy no i czas się skurczył działam troszkę po pracy i soboty i niedziele (nie każdą ). No ale do rzeczy podłączyłem elektrykę wszystko działa odpaliłem motor (podłączyłem wsadziłem akumulator strzał w bendiks i hula) .Kupiłem bandaż żeby kolektor owinąć dorobiłem uszczelki (pod turbo i wg miedziane a reszta ze zwykłego materiału) kupiłem czujnik EGT zegar będzie LCD taki malutki no i poskładałem to do kupy i dziś zacząłem rzeźbić wydech dziś udało mi się po pracy zamontować turbinkę no i dorobić pierwszy kawałek wydechu czyli pierwsza część za turbo z chodząca pod auto. Do końca tygodnia powinienem mieć IC no i wezmę się za dolot no i trzeba będzie próbować coś postroić nie mam jeszcze pomysłu na to jak i czym ,wszystko zależy ile kasy będzie na dany moment docelowo jakieś SMT6 lub coś w tym guście. IC będzie od TDS e-34 .Sprzęgło koło jedno masowe od m30 dopadłem na razie zwykłe ale docelowo spiek .Resztę tych zmian będę wprowadzał jak ogarnę silnik żeby pracował jak trzeba i było wszystko ok. z silnikiem. A na koniec estetyka z zewnątrz będę zdawał relację na bieżąco jak będą się prace posuwały. Wdech będzie 60mm przelot do końca na końcu jakiś przelotowy tłumik, lub zejdę po samochód 60mm potem rozgałęziacz 2x45mm do końca i na końcu tłumik dwie rurki lub rozejście na dwie strony i dwa tłumiki , wszystko wyjdzie pod czas prac jak kasa będzie starczała .Na koniec kilka fotek poglądowych jak już poskładałem.
![]() ![]() ![]() ![]() POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: War-Maz ![]() |
JA czekam aż silnik zagada razem z Turbo życzę powodzenie i fajnie ze ręka sie zagoiła
no i nie mogę sie doczeka:D |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 March 2005 Skąd: Zgierz ![]() |
koniecznie pokombinuj z przeniesieniem dolotu na druga strone. tak jak jest teraz bedziesz niepotrzebnie rzezbil orurowanie i tym samym bedzie dluzsze.
Ten bandaz to do ilu stopni ? Jakie docelowe doladowanie ? wtryski zostaja seria ? -------------------- "JDM is not longer determined by a "Made in Japan" sticker,
it has evolved into something far bigger." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 16:12 |