Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 12 13 14 15 16 >  
Reply to this topicStart new topic
> Moje e-30 335 turbo, Home Made
jendrek e-30
post Mon, 28 Sep 2009 - 19:41
Post #261


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





CYTAT(k64 @ Sat, 26 Sep 2009 - 18:35) *
XC 35 jest chlodzona tez woda?
i ze tak napisze do zdrowego rozsadku ile motorownia zniesie, tzn jakie doladowanie i jakie moce inni osiagaja na tym motorze ?
wyglada to podobnie jak w M50?
strojenie dalej bezproblemowe na det 2?
jak mozesz nagraj jakis filmik jak autko chodzi na wolnych obrotach chcialbym usluszec "klank"

przy okazji gdy turbo jest wysoko bedzie lepiej lapac powietrze i chyba siatka bedzie dobra zamiast stozka , ostatnio ogladalem film made by usa jak stozek mocno filtruje ale i zarazem jak mocno stawia opor itd.



Tylko olejem, hmm ile zniesie to się okaże jakie doładowanie jak się wg ustawi i stuku nie będzie, jakie moce to różnie od 300km do 500km, strojenie na DET 2 nagram jak już będzie wszystko działać jak trzeba



POZDOR ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Sep 2009 - 19:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mcgiver
post Mon, 28 Sep 2009 - 20:26
Post #262


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(makaveli @ Mon, 28 Sep 2009 - 13:19) *
w e34 nie ma tego problemu - miejsca jest duzo wiecej.


własnie dlatego gdy już zaczołem budować silnik , i zaczeły mnie nachodzić mysli jaka budę pod niego kupic , zdecydowałem sie na drugą e34 wink.gif .


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Mon, 28 Sep 2009 - 22:41
Post #263


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Jeździłem ostatnio napompowaną e34 m20b25 było bardzo miło, ale jak być to autko do wariowania to albo 36 albo 30 w e30 by szał robiło takie napompowane m50 na pewno leprze niż e36 czy e34 bo lekka



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Tue, 29 Sep 2009 - 12:38
Post #264


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





dokladnie, e34 to duzy ciezki kloc smile.gif ale dzieki temu latwiej tam upchnac T


--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Tue, 29 Sep 2009 - 19:21
Post #265


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(makaveli @ Tue, 29 Sep 2009 - 12:38) *
dokladnie, e34 to duzy ciezki kloc smile.gif ale dzieki temu latwiej tam upchnac T
hehe dla mnie to zgrabna , stabilna i podatna na mody maszyna smile.gif .


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Tue, 29 Sep 2009 - 20:15
Post #266


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Ktoś prosił żeby nagrać filmik jaki dźwięk więc proszę linka http://www.youtube.com/watch?v=z0zMwU40iok nie wiem jak to zrobić żeby był taki małe okienko z filmikiem. Tak na szybko przed wyjściem do domu




POZDRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Tue, 29 Sep 2009 - 20:58
Post #267


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(jendrek e-30 @ Tue, 29 Sep 2009 - 20:15) *
Ktoś prosił żeby nagrać filmik jaki dźwięk więc proszę linka http://www.youtube.com/watch?v=z0zMwU40iok nie wiem jak to zrobić żeby był taki małe okienko z filmikiem. Tak na szybko przed wyjściem do domu




POZDRO
\
bardzo fajnie to to gwizda biggrin.gif , ale z tą dziurą w masce to narazie wioską zalatuje laugh.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 29 Sep 2009 - 22:03
Post #268


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





dokladnie, sam ubolewam nad tym e36 juz ciezka jest kiedys jeszce wroce do e30 chyba ze sie zamieniamy jedrek? tongue.gif
e34 to raczej by juz m5 musialo byc uturbione zeby jechalo ale to tylko moje zdanie nie bede smiecic ...

dopiero dzisiaj czyltam caly twoj projekt od 1 strony do dzisiaj, kazdy post, nie zauwazylem zebys cos wiecej pisal o wtryskach?
duzo czasu minelo ci, czy jestes zadowolony z amatorskiego dolozenia wtryskow dodatkowych?
no chyba ze znalazly sie fundusze i masz juz wieksze i iloscia dorownoja orginalnym wink.gif

powodzenia



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Tue, 29 Sep 2009 - 23:00
Post #269


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Są większe 440, z dodatkowych też byłem zadowolony bo działało ale były 3 i to sporo większe niż fabryka. Ale dodatkowe wtryski też były sterowane ECU-MASTEREM. Mcgiver wsadź to co masz do e30 a gwarantuję ci że z nad maski będzie wystawać, m50 jeszcze bardziej leży na boku niż m30 więc się przekonasz jak to jest chyba że preferujesz takie setapy które montujesz na zewnątrz i wkładasz z całym silnikiem a jak chcesz coś zrobić to od nowa wyciągasz silnik. Poczekamy zobaczymy jak poupychasz wszystko pod maską.




POZDOR ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Tue, 29 Sep 2009 - 23:28
Post #270


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





Jędrek pozwolę sobie na małe OT - tak brzmi moje m30. Niestety turbinek tak fajnie nie słychać na zewnątrz...
http://www.youtube.com/watch?v=631inKGw0ng
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 30 Sep 2009 - 07:52
Post #271


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(jendrek e-30 @ Tue, 29 Sep 2009 - 23:00) *
Są większe 440, z dodatkowych też byłem zadowolony bo działało ale były 3 i to sporo większe niż fabryka. Ale dodatkowe wtryski też były sterowane ECU-MASTEREM. Mcgiver wsadź to co masz do e30 a gwarantuję ci że z nad maski będzie wystawać, m50 jeszcze bardziej leży na boku niż m30 więc się przekonasz jak to jest chyba że preferujesz takie setapy które montujesz na zewnątrz i wkładasz z całym silnikiem a jak chcesz coś zrobić to od nowa wyciągasz silnik. Poczekamy zobaczymy jak poupychasz wszystko pod maską.




POZDOR ph34r.gif


nie no jendrek jaja sobie robię laugh.gif , ale tak poważnie to szacun za te wszystkie mody home made.
grunt to zabłysnąć własną inicjatywą , a nie powielać czyjeś pomysły które niejednokrotnie wymagają nie worka , ale wagonu kasy.
estetyka dla mnie również jest na dalszej pozycji , za funkcjonalnością wink.gif i wiele rzeczy można wykonać własnym sumptem.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Wed, 30 Sep 2009 - 08:24
Post #272


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





CYTAT(k64 @ Tue, 29 Sep 2009 - 22:03) *
...czy jestes zadowolony z amatorskiego dolozenia wtryskow dodatkowych?
no chyba ze znalazly sie fundusze i masz juz wieksze i iloscia dorownoja orginalnym wink.gif

powodzenia


Możnaby polemizować , czy dodatkowe wtryski to amatorszczyzna.




--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Wed, 30 Sep 2009 - 21:49
Post #273


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Hehehehehe no właśnie ładnie to się prezentuje dziś dotarły wtryski 440 montaż i ognia




POZDRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Thu, 01 Oct 2009 - 01:47
Post #274


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Tylko w przypadku tej M-ki, to N/A i tam celowo sie wstawia dwie szyny, by w różnych zakresach prędkości obrotowych różnie one pracowały (low rev najpierw jedna bliższa- middle rev póżniej dwie - high rev na końcu znów jedna dalsza z regóły ma to charakter płynnej regulacji)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Thu, 01 Oct 2009 - 23:15
Post #275


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Jak masz ecu-mastera i podłączasz do niego dodatkowe wtryski działa to tak jak mówisz sterujesz nimi bez problemu(płynnie nie ON-OFF) w różnych zakresach a generalnie zaczynają działać jak bost wchodzi i czym większy bost tym więcej się otwierają, ja tak miałem u siebie poprzednio i działało bez zarzut.




POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Fri, 02 Oct 2009 - 20:38
Post #276


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Dziś Zibim122 uruchomiliśmy na 440 (bo nie chciała zapalac nawet) troszkę pokręcone i się przejechałem na 0.6b wrażenie ogromne bez porównania co było przedtem, coś będzie z tego na pewno, bym powiedział że nieźle się zapowiada jutro stroimy na około 1b zobaczymy co z tego będzie myślę że będzie się działo biorąc pod uwagę jak dzisiaj zadziałało, możliwość poruszania sie było tylko gaz w podłogę hehhehehehe





POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 02 Oct 2009 - 21:36
Post #277


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





nie chciala zapalac nawet gdyz... zalewalo go?
pytanie drugie, dlaczego az taka roznice czujesz? zmieniles turbine na lepiej pasujaca do twojego setupu?

powodzenia


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Fri, 02 Oct 2009 - 21:43
Post #278


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





myślę, że po prostu teraz wszystko zostało zrobione z głową.... u mnie na wstryskach 320ccm ledwo co się wkręcał, więc na 440 nic dziwnego, że nie odpalał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Fri, 02 Oct 2009 - 22:18
Post #279


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





CYTAT(Karol_e28 @ Fri, 02 Oct 2009 - 21:43) *
myślę, że po prostu teraz wszystko zostało zrobione z głową.... u mnie na wstryskach 320ccm ledwo co się wkręcał, więc na 440 nic dziwnego, że nie odpalał






Naprawde Karol daje radę jedziesz na 2 podłoga i laczek się śmieje i poprawia 3 i też jest spoko mam nadzieje że nic kur...... mnie nie zaskoczy ale jak dziś coś pojechało to gęba mi sie śmieje do tej pory, jutro postaramy ogarnąć strojenie na tip top jak się uda to napewno jakiś filmik nagram jak się odpycha i kapciszek się śmieje








POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Sat, 03 Oct 2009 - 12:43
Post #280


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos







--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 12 13 14 15 16 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 18:33