Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Moje e-30 335 turbo, Home Made
k64
post Fri, 25 Sep 2009 - 21:32
Post #241


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





heheh ale maaderszjaskomandor hardcore, czy ostatni miesiac to jakis ZAKLAD ? milion bmw doladowanych tu sie chwali .

widac nie masz czasu na estetyke a i dobrze bo to ma latac, tylko napisz jak lata na nowej suszarce (twoja bynajmniej nie leje .... )

podoba mi sie cool.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 25 Sep 2009 - 21:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jendrek e-30
post Fri, 25 Sep 2009 - 22:13
Post #242


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Jak się wystroi to dam znać, ledwo znalazłem czas żeby to poskładać kolektor dobre 2 miesiące leżał gotowy, wyjechała turbinka wysoko bo niżej nie za wiele miejsca a chciałem tak zrobić żeby jednym kolankiem złamać się bezpośredni w IC i połączyć suszarę jednym prostym kawałkiem bez zbędnych załamań, mi sie podoba to kwestia gustu pewnie że by było fajniej jak by maska się zamknęła i nic by nie był widać ale się nie dało. A jak jest tak wysoko to wszystko weszło i jest w miarę dostęp do wszystkiego, poprzednio przykręcić turbo był nie lada wyczyn a nie wspomnę o przykręceniu spływu do turbo masakra. Co do wydechu to średnica wylotu to 60mm rura 65mm a po za tym nie wiem jak bym zszedł na dół większą jak owinąłem bandażem to dotyka to kolektora i szczelinomierz 0.20 by nie wszedł między down pipe a budę więc wydaje mi się że to maks.



POZDOR ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 25 Sep 2009 - 22:15
Post #243


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Oł jes...
Ogarniesz to turbo? Czy zostaje tak jak jest?

Bo na razie to ta wystająca turbinka przypomina mi sławnego poloneza na tym forum. Pisze celowo turbinka, bo żeby wywalenie sprężarki nad maskę dobrze wyglądało, to raz, że turbo musi być sporych rozmiarów, a dwa, że przydało by się chociaż umyć muszlę ( choć i tak bez polerki to średnio wygląda ). Czekam na wykres rolleyes.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przem
post Fri, 25 Sep 2009 - 22:20
Post #244


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: wpr/wgm





a ja mam pytanko:
dlaczego przy spawaniu kolektora wylot ze środkowych cylindrów (3,4) rury są puszczone największym "zawijasem"??
niemożna ich było puścić bezpośrednio środkiem do góry?? nie to żebym się czepiał bo niby dlaczego, tylko czysta ciekawość.
Fura to będzie typowy street car czy będzie można spotkać ją spotkać na jakiś zawodach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Fri, 25 Sep 2009 - 22:59
Post #245


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





A tak z innej beczki. Jak ta mała głowa to wytrzymuje tongue.gif ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Fri, 25 Sep 2009 - 23:36
Post #246


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Czemu takim zawijasem, dobre pytanie ale już ci na nie odpowiadam żeby nie miały najkrótszej drogi tylko żeby się jakoś to równoważyło wiem że nie jest idealnie równo ale mniej więcej jakoś to jest tym się kierowałem robiąc to. Hmhmhm mała głowa jak to znosi jak dostanie odpowiednią ilość drutu to zniesie jest mała głowa ale dobre przełożenie 3,45 jest ok




POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K A L I
post Sat, 26 Sep 2009 - 07:49
Post #247


Frequent User
Dołączył: Thu, 20 March 2008
Skąd: Złotokłos/Piaseczno





Jak będziesz stroił to wpadnij oblookam i przy okazji przejedziemy się ze stukiem[osłuchamy łobuza] cool.gif
Na holseta wjedzie filtr czy po prostu siatka.


--------------------
Skyline GTR- drift spec

Haltech EMS sprzedaż - instalowanie - strojenie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sat, 26 Sep 2009 - 08:44
Post #248


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Wygląda hardkorowo biggrin.gif pozdrawiam! Napisz jakie wyniki strojenia smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 26 Sep 2009 - 09:47
Post #249


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Chyba siatka pójdzie szczerze nie zastanawiałem się nad tym, siatka będzie wygodniejsza





POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 26 Sep 2009 - 09:48
Post #250


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(pinin @ Fri, 25 Sep 2009 - 22:15) *
.... bo żeby wywalenie sprężarki nad maskę dobrze wyglądało, to raz, że turbo musi być sporych rozmiarów....

hx35 to dla Ciebie małe turbo ? to jakie jest duże ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 26 Sep 2009 - 09:51
Post #251


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa












POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 26 Sep 2009 - 15:53
Post #252


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Tak, hx35 jest nieco za małe wizualnie. Nie piszę tutaj o mocy czy doładowaniu, czytaj uważnie.
Do efektu wizualnego raczej się czepiam nie bez powodu - turbina wystawiona nad maskę ewidentnie zwraca uwagę. Więc jak już wcześniej napisałem, dla mnie (ale to tylko moje odczucie) ta turbina jest nieco za mała na taki "szoł", a i też przydało by się choć wypiaskować/wyszkiełkować jej muszle, bo teraz to w ogóle nie wygląda ładnie.

Ale tak czy siak projekt ciekawy, czekam na dalsze info i wykres wink.gif
Peace biggrin.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Sat, 26 Sep 2009 - 16:13
Post #253


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Ieeedźta wieśnioki.
Ludzie czemu nie ? no co w tym złego ? jak ktoś ma moc to musi chować ? i czy zawsze u nas najlepsze streetowe auta to sleepery ?
a czemu nie tak sprężara nad maską ? dla mnie jest to odczucie obojetne aczkolwiek nie mam nic przeciwko i sam bym tak zrobił jak bym miał takie auto.
a w szewi jak jest kompresor na 0,5m nad maską to wieś ? moim zdaniem ok
Oczywiście każdy ma swój gu s ale już nie mogę czytać jak każdy opisuje że mi się nie podoba bo to i tamto.
Dobry tuning nie jest zalezny od wyglądu tylko od solidności i może mieć znaczek tuning gdzieś naklejony ale jak z głową będzie naklejony to i będzie nieźle wyglądał .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chedder
post Sat, 26 Sep 2009 - 16:22
Post #254


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 March 2005
Skąd: Zgierz





CYTAT(Cieniu @ Sat, 26 Sep 2009 - 16:13) *
Dobry tuning nie jest zalezny od wyglądu tylko od solidności


Dokladnie, Jedrek pisal przeciez, ze turbo jest tak a nie inaczej zeby pozbyc sie rzezby z orurowaniem.


--------------------
"JDM is not longer determined by a "Made in Japan" sticker,
it has evolved into something far bigger."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sat, 26 Sep 2009 - 16:40
Post #255


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





i miejsca teraz wiecej pod maska - latwiej pracowac smile.gif

czekamy, czekamy na wykresik smile.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 26 Sep 2009 - 18:11
Post #256


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Pini masz, miałeś kiedyś HX 35 w ręku to spora turbina i jak zwykle zdjęcie nie oddaje tego co na żywo, na żywo proporcjonalnie wygląda mi się podoba z dolotem wyszło lala jedna prosta rura, żeby było jak świece wymienić, jak zdjąć dekiel żeby zaworki cyknąć, spływ poszedł pod bardzo małymi kontami, było gdzie WG wsadzić, generalnie chodziło mi o dolot żeby był jak najprostszy, dzięki temu wiele rzeczy na funkcjonalności zyskało. W między czasie kilka samochodów zrobiłem nabyłem troszkę doświadczenia i podczas robienia takich przeróbek trzeba myśleć do przodu 10 następnych posunięć żeby potem się nie okazało że chcesz uszczelnić dekiel zaworów a tu trzeba zdjąć turbo żeby się dobrać do niego. Tak było poprzednio skracałem szpilki od dekla żeby go zdjąć a świec to nawet małe dziecięce rączki by nie wymieniły na 3 i 4 cylindrze.


POZDOR ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 26 Sep 2009 - 18:35
Post #257


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





XC 35 jest chlodzona tez woda?
i ze tak napisze do zdrowego rozsadku ile motorownia zniesie, tzn jakie doladowanie i jakie moce inni osiagaja na tym motorze ?
wyglada to podobnie jak w M50?
strojenie dalej bezproblemowe na det 2?
jak mozesz nagraj jakis filmik jak autko chodzi na wolnych obrotach chcialbym usluszec "klank"

przy okazji gdy turbo jest wysoko bedzie lepiej lapac powietrze i chyba siatka bedzie dobra zamiast stozka , ostatnio ogladalem film made by usa jak stozek mocno filtruje ale i zarazem jak mocno stawia opor itd.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Sat, 26 Sep 2009 - 18:43
Post #258


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





w takim przypadku trzeba zalozyc duzy stozek i wtedy na malej powierzchni opor moze byc nadal duzy, jednak calosciowo bedzie niewielki.

Jedrek - siatka wystarczy? turbo jest odporne na tyle ze lopatki nie poniszcza sie od zanieczyszczen?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 26 Sep 2009 - 21:09
Post #259


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Tak, miałem styczność z seriami 35, 40 i hx50. Są to spore turbiny, ale tak czy siak zdania nie zmienię.
Chill wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Mon, 28 Sep 2009 - 13:19
Post #260


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





miedzy hx35 a hx50 to jest roznica jak miedzy hx35 a k03.
niestety,ale w e30 czy nawet e36 nie ma tam duzo miejsca..i takie turbo jak hx35 ciezko upchnac pod maska .
w e34 nie ma tego problemu - miejsca jest duzo wiecej.


--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 22:57