![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Tak 4.10 ale nie chcę wkładać 2.90 lub coś w tym guście bo uważam że będzie za długi myślę nad 3.45. Nie chcę niewiadomo jak długiego mostu żeby na 3 szafę zamykać bo i wtedy sprzęgło będzie mocno obciążone. Jakiś wypośrodkowanie by się przydało ale właśnie co wybrać żeby był ten środek?????
POZDRO ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja mialem w swojwej 3.25 i przy n/a byl lekko za dlugi na wolne tory natomiast na ulice rewelacja wiec polecam. Mialem 3.45 i mysle ze bedzie troszke za krotki przy twoim turbo
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 September 2006 Skąd: Kutno ![]() |
Zwykłe 335i na dyfrze 4,10 lata dobrze choc też trzeba sie lewarkiem namachać bo biegi krótkie
Dyfer 3,45 ja zakładam na zime bo dłuższe biegi są a i tak przewaznie jest mokro i trzeba uwazać z brakiem przyczepności Jak założysz dyferek 3,45 to mniej więcej licznikowo bedziesz miał: II bieg 100 km/h III bieg coś ponad 150km/h IV bieg 205km/h Pod turbo tak jak u Ciebie taki byłby spoko myślę. Wystepował w 324d z tym przełożeniem napewno bo ja swój z takiego wyciagnąłem. Problem w tym że ten dyfer jest w małej głowie, lepiej jakbyś znalazł dla siebie 3,46 w dużej głowie bo wiadomo więcej potrafi znieśc. Fajnie, że jestes na finiszu prac Pozdrawiam -------------------- E36 318is coupe
E30 335i sedan |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Wiem jak ziała most 3.45 miałem w poprzedniej e30 taki ale był za długi , miałem tam zwykłe m30b35do jazdy super ale do ślizgania było za długo(bynajmniej dla mnie). I ten most był w małej głowie i zniósł bardzo dużo i ją sprzedałem na tym moście i z tego co mi wiadomo to następny właściciel też się nim cieszył . Ale wydaje mi się że to by było ok. taki 3.45.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
moim zdaniem przy tej ilości niutków 2.9 bedzie jak znalazł
|
|
|
![]()
Post
#206
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
2.9 hmmm
![]() POZDRO ![]() ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI PANOWIE W NOWYM ROKU ![]() |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
o |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
jak możesz zdradż nam od czego dałeś pompe paliwa?
|
|
|
![]()
Post
#209
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Pompa paliwa od jakiegoś wtrysku mechanicznego ciśnienie znamionowe 9b robocze 6b wydajność 220 litrów i spokojnie wystarczy zapłaciłem za nową 180zł, aha jest to pompa zewnętrzna.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Witam
Mógłbyś opisać dokładnie jak zamontowałeś skrzynkę od 1.8 m10 bo sam mam ten problem i nie wiem jak to ogarnac min. rozrusznik. |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
W turbo mam od m30b35 skrzynię, a m10 pasuje na otwory bez problemu i jaki masz problem z rozrusznikiem jak rozrusznik jest mocowany do bloku silnika więc nie kumam.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Słyszałem coś że trzeba przerabiać bendix i inne cuda. Na razie czekam za spiekiem, więc się jeszcze za to nie zabierałem a chciałbym być przygotowany.
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam małe modernizację porting głowicy polerowane doloty i małe odprężenie. Od początku coś nie grało i okazało się po zdjęciu że głowica pęknięta miałem dwie trzecią dostałem i wysoko to ubikacja znaczy pęknięte, pan od głowic mi sprzedał po obróbce wymienione wszystkie zaworki prowadnice, doszedł troszkę ostrzejszy wałek od 2.8 teraz będzie 1b na pewno zobaczymy jak się wystroi jak będzie ok. to będzie więcej. Jak tylko będzie silnik cykał to biorę się za zewnątrz malowanie dookoła, ale na pewno jak tylko wystroje a to będzie prawie natychmiast bo już jestem ustawiony z Zibim122 że jak tylko poskładam to daję znaka i jeździmy. Kilka fotek znaczy przekładki
![]() ![]() ![]() Mam nadzieje że już ukończę i będę mógł zhamować auto i pokazać wykres jestem bardzo ciekawy co to wypluje, przy ostatnim 0.8b było bardzo dobrze. Zobaczymy czas pokaże. POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Widze ze projekt się rozwija. Moj wzór, na zrobienie mojego 335T
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Kto robił ci tą przekładkę?? Jaki jest koszt wycinania tego? Musisz mieć komputerowy wzór czy na jakiej zasadzie to robią?
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Musisz mieć projek na płytce, a z tym jest problem
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Brawo Jendek, byle do przodu. Sprawdzone rozwiązanie i przy tym tanie, u mnie daje radę na 1 bar już paręnaście tys. km, z tym że w M50 jakby grubsze są ścianki między cylindrami a kanałami wodnymi, tu wydaje mi się jest mniejsza odległość, zobaczymy ile wytrzymie. Tylko nie zapomnij o nowych śrubach głowicy.
Jakiej średnicy jest plecionka wydechu którą widać na zdjęciu i jaki wydech masz do końca auta? |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Więc tak nowe śruby (podstawa) co prawda fabryczne podobno ori nie wiem jakie są ori powiedzieli że te są ori mniejsza o to, dociągnęły się ładnie bez bólu na 11nm. Poskładałem do kupy wszystko i odpaliłem pięknie się odpowietrzyła, ale jest inny problem nie pracuje na wszystkich cylindrach (przed rozebraniem chodziła równo i ładnie) a teraz nawet na wyższych obrotach nie chce przepalić tak wygląda jak by wtryski lały do oporu jak się daje gazu to EGT nie przekracza 600 stopni i kopci na czarno jak diesel. Ręce mi odpadają do tego auta. Tak na marginesie to dekielek zrobił w czarnym macie i kolektor ładnie to wygląda. Zobaczymy w poniedziałek, sprawdzę luz zaworowy może gdzieś za ciasno ustawiłem czy jak, założę inne wtryski może od leżenia się zesrały. Szczerze powiem to nie mam pomysłu na to co może nie bangla, nowe świece,palec itp. i gówno przedtem latała pluła wodą a teraz nie pluje wodą ze zbiorniczka, ale nie chodzi. Czy to wszyscy tak macie że jak nie urok to sraczka mi to ręce opadły jak to odpaliłem pracuje gorzej niż źle, myślę rozgrzej się przepali to wszystko i będzie hulać, a tu nic nie równo porażka.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Staraj sie staraj, ciągle do przodu
![]() |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Lepiej mniej dmuchać na doprężonym silniku, czy więcej na odprężonym? Pytam poważnie. Mam na myśli punkt widzenia wytrzymałości i wydajności.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 20:09 |