Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Moje e-30 335 turbo, Home Made
jendrek e-30
post Mon, 29 Dec 2008 - 22:45
Post #201


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Tak 4.10 ale nie chcę wkładać 2.90 lub coś w tym guście bo uważam że będzie za długi myślę nad 3.45. Nie chcę niewiadomo jak długiego mostu żeby na 3 szafę zamykać bo i wtedy sprzęgło będzie mocno obciążone. Jakiś wypośrodkowanie by się przydało ale właśnie co wybrać żeby był ten środek?????


POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 29 Dec 2008 - 22:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sportmile
post Mon, 29 Dec 2008 - 23:00
Post #202


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Ja mialem w swojwej 3.25 i przy n/a byl lekko za dlugi na wolne tory natomiast na ulice rewelacja wiec polecam. Mialem 3.45 i mysle ze bedzie troszke za krotki przy twoim turbo


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bambus
post Tue, 30 Dec 2008 - 01:19
Post #203


User
Dołączył: Tue, 05 September 2006
Skąd: Kutno





Zwykłe 335i na dyfrze 4,10 lata dobrze choc też trzeba sie lewarkiem namachać bo biegi krótkie
Dyfer 3,45 ja zakładam na zime bo dłuższe biegi są a i tak przewaznie jest mokro i trzeba uwazać z brakiem przyczepności
Jak założysz dyferek 3,45 to mniej więcej licznikowo bedziesz miał:
II bieg 100 km/h
III bieg coś ponad 150km/h
IV bieg 205km/h
Pod turbo tak jak u Ciebie taki byłby spoko myślę. Wystepował w 324d z tym przełożeniem napewno bo ja swój z takiego wyciagnąłem.
Problem w tym że ten dyfer jest w małej głowie, lepiej jakbyś znalazł dla siebie 3,46 w dużej głowie bo wiadomo więcej potrafi znieśc.
Fajnie, że jestes na finiszu prac
Pozdrawiam


--------------------
E36 318is coupe
E30 335i sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Tue, 30 Dec 2008 - 20:28
Post #204


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Wiem jak ziała most 3.45 miałem w poprzedniej e30 taki ale był za długi , miałem tam zwykłe m30b35do jazdy super ale do ślizgania było za długo(bynajmniej dla mnie). I ten most był w małej głowie i zniósł bardzo dużo i ją sprzedałem na tym moście i z tego co mi wiadomo to następny właściciel też się nim cieszył . Ale wydaje mi się że to by było ok. taki 3.45.





POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 31 Dec 2008 - 07:48
Post #205


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





moim zdaniem przy tej ilości niutków 2.9 bedzie jak znalazł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Wed, 31 Dec 2008 - 16:29
Post #206


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





2.9 hmmm dry.gif . ale nie wpływał by dobrze na sprzęgło, a na razie nie mam floty żeby zainwestować w sprzęgło. Myślę że skusze się na 3.45 pożyjemy zobaczymy na razie pojawił się wyciek płynu i nie bardzo widać skąd pewnie był wcześniej ale jak zaczęło się latać to i wyszło. Hamulce się skończyły, po ostatnich testach przed wczoraj to jak by felgi były stalowe to i pewnie one też by były czerwone. Ale było fajnie, już wstępnie z Zibim122 umówiliśmy się na dalsze strojenie 0.7 0.8 .




POZDRO ph34r.gif
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI PANOWIE W NOWYM ROKU biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Thu, 01 Jan 2009 - 13:58
Post #207


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa






o
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Tue, 06 Jan 2009 - 15:57
Post #208


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





jak możesz zdradż nam od czego dałeś pompe paliwa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Tue, 06 Jan 2009 - 20:56
Post #209


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Pompa paliwa od jakiegoś wtrysku mechanicznego ciśnienie znamionowe 9b robocze 6b wydajność 220 litrów i spokojnie wystarczy zapłaciłem za nową 180zł, aha jest to pompa zewnętrzna.





POZDRO ph34r.gif






Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Wed, 11 Mar 2009 - 15:31
Post #210


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Witam
Mógłbyś opisać dokładnie jak zamontowałeś skrzynkę od 1.8 m10 bo sam mam ten problem i nie wiem jak to ogarnac min. rozrusznik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Wed, 11 Mar 2009 - 20:57
Post #211


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





W turbo mam od m30b35 skrzynię, a m10 pasuje na otwory bez problemu i jaki masz problem z rozrusznikiem jak rozrusznik jest mocowany do bloku silnika więc nie kumam.


POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Fri, 13 Mar 2009 - 22:49
Post #212


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Słyszałem coś że trzeba przerabiać bendix i inne cuda. Na razie czekam za spiekiem, więc się jeszcze za to nie zabierałem a chciałbym być przygotowany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Fri, 27 Mar 2009 - 20:19
Post #213


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Witam małe modernizację porting głowicy polerowane doloty i małe odprężenie. Od początku coś nie grało i okazało się po zdjęciu że głowica pęknięta miałem dwie trzecią dostałem i wysoko to ubikacja znaczy pęknięte, pan od głowic mi sprzedał po obróbce wymienione wszystkie zaworki prowadnice, doszedł troszkę ostrzejszy wałek od 2.8 teraz będzie 1b na pewno zobaczymy jak się wystroi jak będzie ok. to będzie więcej. Jak tylko będzie silnik cykał to biorę się za zewnątrz malowanie dookoła, ale na pewno jak tylko wystroje a to będzie prawie natychmiast bo już jestem ustawiony z Zibim122 że jak tylko poskładam to daję znaka i jeździmy. Kilka fotek znaczy przekładki
















Mam nadzieje że już ukończę i będę mógł zhamować auto i pokazać wykres jestem bardzo ciekawy co to wypluje, przy ostatnim 0.8b było bardzo dobrze. Zobaczymy czas pokaże.



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Fri, 27 Mar 2009 - 20:30
Post #214


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Widze ze projekt się rozwija. Moj wzór, na zrobienie mojego 335T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Fri, 27 Mar 2009 - 20:37
Post #215


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Kto robił ci tą przekładkę?? Jaki jest koszt wycinania tego? Musisz mieć komputerowy wzór czy na jakiej zasadzie to robią?


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 28 Mar 2009 - 00:09
Post #216


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Musisz mieć projek na płytce, a z tym jest problem



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sat, 28 Mar 2009 - 06:29
Post #217


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Brawo Jendek, byle do przodu. Sprawdzone rozwiązanie i przy tym tanie, u mnie daje radę na 1 bar już paręnaście tys. km, z tym że w M50 jakby grubsze są ścianki między cylindrami a kanałami wodnymi, tu wydaje mi się jest mniejsza odległość, zobaczymy ile wytrzymie. Tylko nie zapomnij o nowych śrubach głowicy.
Jakiej średnicy jest plecionka wydechu którą widać na zdjęciu i jaki wydech masz do końca auta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 28 Mar 2009 - 19:54
Post #218


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Więc tak nowe śruby (podstawa) co prawda fabryczne podobno ori nie wiem jakie są ori powiedzieli że te są ori mniejsza o to, dociągnęły się ładnie bez bólu na 11nm. Poskładałem do kupy wszystko i odpaliłem pięknie się odpowietrzyła, ale jest inny problem nie pracuje na wszystkich cylindrach (przed rozebraniem chodziła równo i ładnie) a teraz nawet na wyższych obrotach nie chce przepalić tak wygląda jak by wtryski lały do oporu jak się daje gazu to EGT nie przekracza 600 stopni i kopci na czarno jak diesel. Ręce mi odpadają do tego auta. Tak na marginesie to dekielek zrobił w czarnym macie i kolektor ładnie to wygląda. Zobaczymy w poniedziałek, sprawdzę luz zaworowy może gdzieś za ciasno ustawiłem czy jak, założę inne wtryski może od leżenia się zesrały. Szczerze powiem to nie mam pomysłu na to co może nie bangla, nowe świece,palec itp. i gówno przedtem latała pluła wodą a teraz nie pluje wodą ze zbiorniczka, ale nie chodzi. Czy to wszyscy tak macie że jak nie urok to sraczka mi to ręce opadły jak to odpaliłem pracuje gorzej niż źle, myślę rozgrzej się przepali to wszystko i będzie hulać, a tu nic nie równo porażka.
















POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Sat, 28 Mar 2009 - 21:51
Post #219


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Staraj sie staraj, ciągle do przodu biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Sat, 28 Mar 2009 - 23:44
Post #220


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Lepiej mniej dmuchać na doprężonym silniku, czy więcej na odprężonym? Pytam poważnie. Mam na myśli punkt widzenia wytrzymałości i wydajności.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 20:09