![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ten kolektor co zrobiłeś ma taką zaletę że turbina będzie na nim stawała niesamowicie szybko - pod tym względem nie ma lepszego rozwiązania ![]() zakładając że nie zmienia seryjnego wałka ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Przy 3,5 l silniku raczej wstanie szybko. Turbo to K26 z czescią gorącoą T4 chyba
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
No tak no tak.. ale odpisywalem w sprawie kolektora nie "relacji" silnik/turbo
![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Wałek będzie seryjny jak cały silnik . Z opinii różnych magików wynika że do 1bara wytrzyma ale nie będę ryzykował i będę dmuchał od 0.3 do 0.6 bar stawiam na żywotność i żeby się nauczyć co w trawie piszczy . Jak już się uporam z defektami i awariami ogarnę to wszystko to wtedy wywalę motor i zrobię remoncik i wtedy mam plany że latać tak 0.6 do 0.8 bara celuje jakieś 300km nie ukrywam że auto szykuje do driftu jedną e-30 z m30b35 miałem polatałem bokami i się spodobało sprzędło na początek będzie seria nowa tarcza i docisk potem spiek . Tak jak mówiłem nie dysponuje dużym budżetem i te wszystkie mody muszą się rozciągnąć w czasie więc priorytet dla mnie to włożyć silnik odpalić ustawić bezpieczny wiatr no i latać(pomysł na kolektor dał mi Coobcio od niego również zakupiłem turbinę) . Zdaje sobie sprawę że jeszcze nie jedna zagadka mi wyskoczy .
Dla zainteresowanych fotka pod spodem poprzedniej e-30 + jak lecę bokiem POZDRAWIAM ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
wiesz że do tej turbiny potrzebujesz jeszcze zewnętrzengo WG - najtańsze i odpowiednie są z AUDI S2 i wiem kto taki ma w przyzwoitej cenie.
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
maleckis mial takiego WG do sprzedania - zapytaj sie, moze jeszcze ma
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Dzięki Coobcio już truknełem do niego i ustawiałem się z nim na przyszły tydzień i łykam go
![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Koszalin ![]() |
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd6ad5bdb0c527c3.html
he he widze bliżniaczy projekt więc wrzuce ci foto mojego kolektora - chyba lepiej taki zrób ![]() -------------------- ------------------------------------
był Kadett turbo 16V .... była Omega A 3000 24V big tuurrrbbbooo ... jest dupowóz Oma Bee MV6. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd6ad5bdb0c527c3.html he he widze bliżniaczy projekt więc wrzuce ci foto mojego kolektora - chyba lepiej taki zrób ![]() A czy przy takim kolektorze nie trzeba czasem klepać kielicha ? Ps. Trzymam kciuki za projekt. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
mój kolektor będzie działał nie gożej od twojego a jak będze musiał zrobić inny to bede robił barany a na marginesie to ja bym spawów nie szlifował bo osłabiasz konstrukcję conajmniej o połowe
a ten kolektorek to dla siebie robisz czy komuś jak sobie byś pokazał projekt pozdro ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Koszalin ![]() |
mój kolektor będzie działał nie gożej od twojego a jak będze musiał zrobić inny to bede robił barany a na marginesie to ja bym spawów nie szlifował bo osłabiasz konstrukcję conajmniej o połowe a ten kolektorek to dla siebie robisz czy komuś jak sobie byś pokazał projekt pozdro ![]() projekt robie sam w swoim aucie - Omega A 3.0 24V R6 na turbosprężarce też jak ty K26 tyle że od diesla , a pochwale się jak wyzdrowieje i dokończe dzieła (złamana noga). pozdro. -------------------- ------------------------------------
był Kadett turbo 16V .... była Omega A 3000 24V big tuurrrbbbooo ... jest dupowóz Oma Bee MV6. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Przy 3,5 l silniku raczej wstanie szybko. Turbo to K26 z czescią gorącoą T4 chyba Turbosprężarka na zdjęciach to K27 z częścią gorącą T4 z tego co pamiętam Omega A 3.0 24V R6 na turbosprężarce też jak ty K26 tyle że od diesla Te K26 będziesz miał za małe, max wydajność to ok 260KM (typowa z audi, a z diesla pewnie mniej), poza tym strona gorąca trochę za mała do 3.0l jendrek e-30 - możesz jeszcze rozważyć zamocowanie turbosprężarki z boku silnika w miejscu sprężarki klimy - z tyłu silnika będzie mało miejsca, z góry z kolei może być za gorąco (tak, wiem że większość R6 tak ma) |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Właśnie to jest problem tam gdzie sprężarka od klimy obok jest łapa oryginalną i tam wątpię żeby wlazła bo planuje uspawać mocowania do podłużnicy bo w poprzednim silniku miałem łapy home-made zaadaptowałem inne otwory działało rozważam każdą możliwość ale dopiero zobaczymy jak to będzie jak wsadzę silnik ale widziałem ori taki silnik zamontowany z ori kolektorem i miał ją właśnie z tyłu pod spodem nie wiele miejsca było ale jakoś to utkane ale jak będzie na dole to trzeba będzie przez kolektor ze smarowaniem jakoś przeskoczyć jak będzie z przodu od góry ze smarowaniem zero problemu i ze spływam bo wypadnie właśnie centralnie pod sprężarka zobaczę jak wsadzę to się okaże gdzie będzie ale rozważam każdą możliwość
![]() Pytanie techniczne te bandaże do kolektorów na allegro po 10zł to sobie nawet dupy nie zawracać a jak już to jaki zakupić ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Wyłuskałem dzis troche czasu i poleciałem przygotować komorę silnika , wymyć , co nie potrzebne wywalić
Przed myciem ![]() ![]() ![]() Po myciu ![]() ![]() ![]() ![]() A tak się skończyło sprawdzanie wentylator e-32 klima nie działał ale jak zadziałał nie, aż się od ziemi oderwał i 13 szwów założone na dłoni . Nie kontaktowała wtyczka Troszkę się w czasie odciągnie cała robota , tak że nie tylko czas i kase się wkłada ale i zdrowie ![]() Wentylator działa Pozdro |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 June 2007 Skąd: NYSA/Wrocław ![]() |
To jest masakra jakaś.....
-------------------- BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY youtube.pl/ngrARTUR |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Przykre to co sie stalo, zwyczajny pech :/
Zycze ci szybkiego i bezproblemowego powrotu do zdrowia! Projekt bardzo fajny, bedzie smigac cudnie ![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 March 2005 Skąd: Zgierz ![]() |
nie chce Cie martwic ale mialem podobny przypadek.
Rana goila sie okolo 3 miesiecy w tym miejscu (a dbalem o nia i staralem sie nie uzywac reki) a to i tak do momentu w ktorym moglem np prowadzic auto. nie bylo mowy o podniesieniu czegos ciezkszego czy mocniejszego scisniecia. Chyba ze powstrzymasz bol lub wytrzyma blizna... -------------------- "JDM is not longer determined by a "Made in Japan" sticker,
it has evolved into something far bigger." |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Jeżeli chodzi o jeżdżenie autem to do szpitala z garażu zawiózł mnie stary po powrocie wsiadłem w swojego auto i pojechałem do domu powiem tak nie ma tragedii spodziewałem się że będzie bardziej boleć dziś niż wczoraj . Boli ale nie aż tak jak się tego spodziewałem myśle że jakieś 3 tygodnie góra 4 wrócę do formy (taka mam nadzieje)
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Uhhh ja niedawno czegos podobnego z reka uniknalem :/ Kiedy podlaczalem wentylator moj brat 'niechcacy ' przekrecil kluczyk w stacyjne. Paskudne miejsce na rane, ani reki umyc, ani chwycic. Szybkiego powrotu do zdrowia zycze
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) ![]() |
Ja rok temu naprawiałem wentylator ogrzewania kabiny w berlingo. Trzymając go w reku na full obrotach pękła ta plastikowa turbina. odlamki w twarzy,spuchniety jak po walce z Gołotą od uderzenia mnie zamroczyło,takie małe a jaka siła kinetyczna przy tych obrotach. Panowie ostrożnie z wiatrakami!!!
EOT i powodzenia. -------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 14:15 |