![]() ![]() |
Mon, 04 Feb 2008 - 21:58
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa |
Ten kolektor co zrobiłeś ma taką zaletę że turbina będzie na nim stawała niesamowicie szybko - pod tym względem nie ma lepszego rozwiązania zakładając że nie zmienia seryjnego wałka -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 04 Feb 2008 - 21:58
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 04 Feb 2008 - 22:03
Post
#22
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos |
Przy 3,5 l silniku raczej wstanie szybko. Turbo to K26 z czescią gorącoą T4 chyba
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
|
Mon, 04 Feb 2008 - 22:43
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa |
No tak no tak.. ale odpisywalem w sprawie kolektora nie "relacji" silnik/turbo
-------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
|
Tue, 05 Feb 2008 - 01:47
Post
#24
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa |
Wałek będzie seryjny jak cały silnik . Z opinii różnych magików wynika że do 1bara wytrzyma ale nie będę ryzykował i będę dmuchał od 0.3 do 0.6 bar stawiam na żywotność i żeby się nauczyć co w trawie piszczy . Jak już się uporam z defektami i awariami ogarnę to wszystko to wtedy wywalę motor i zrobię remoncik i wtedy mam plany że latać tak 0.6 do 0.8 bara celuje jakieś 300km nie ukrywam że auto szykuje do driftu jedną e-30 z m30b35 miałem polatałem bokami i się spodobało sprzędło na początek będzie seria nowa tarcza i docisk potem spiek . Tak jak mówiłem nie dysponuje dużym budżetem i te wszystkie mody muszą się rozciągnąć w czasie więc priorytet dla mnie to włożyć silnik odpalić ustawić bezpieczny wiatr no i latać(pomysł na kolektor dał mi Coobcio od niego również zakupiłem turbinę) . Zdaje sobie sprawę że jeszcze nie jedna zagadka mi wyskoczy .
Dla zainteresowanych fotka pod spodem poprzedniej e-30 + jak lecę bokiem POZDRAWIAM ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
Tue, 05 Feb 2008 - 09:58
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
wiesz że do tej turbiny potrzebujesz jeszcze zewnętrzengo WG - najtańsze i odpowiednie są z AUDI S2 i wiem kto taki ma w przyzwoitej cenie.
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Tue, 05 Feb 2008 - 10:43
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy |
maleckis mial takiego WG do sprzedania - zapytaj sie, moze jeszcze ma
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
|
Tue, 05 Feb 2008 - 11:33
Post
#27
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa |
Dzięki Coobcio już truknełem do niego i ustawiałem się z nim na przyszły tydzień i łykam go
|
|
|
|
Tue, 05 Feb 2008 - 12:08
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Koszalin |
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd6ad5bdb0c527c3.html
he he widze bliżniaczy projekt więc wrzuce ci foto mojego kolektora - chyba lepiej taki zrób -------------------- ------------------------------------
był Kadett turbo 16V .... była Omega A 3000 24V big tuurrrbbbooo ... jest dupowóz Oma Bee MV6. |
|
|
|
Tue, 05 Feb 2008 - 12:44
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław |
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd6ad5bdb0c527c3.html he he widze bliżniaczy projekt więc wrzuce ci foto mojego kolektora - chyba lepiej taki zrób A czy przy takim kolektorze nie trzeba czasem klepać kielicha ? Ps. Trzymam kciuki za projekt. |
|
|
|
Tue, 05 Feb 2008 - 14:05
Post
#30
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa |
mój kolektor będzie działał nie gożej od twojego a jak będze musiał zrobić inny to bede robił barany a na marginesie to ja bym spawów nie szlifował bo osłabiasz konstrukcję conajmniej o połowe
a ten kolektorek to dla siebie robisz czy komuś jak sobie byś pokazał projekt pozdro |
|
|
|
Tue, 05 Feb 2008 - 15:40
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Koszalin |
mój kolektor będzie działał nie gożej od twojego a jak będze musiał zrobić inny to bede robił barany a na marginesie to ja bym spawów nie szlifował bo osłabiasz konstrukcję conajmniej o połowe a ten kolektorek to dla siebie robisz czy komuś jak sobie byś pokazał projekt pozdro projekt robie sam w swoim aucie - Omega A 3.0 24V R6 na turbosprężarce też jak ty K26 tyle że od diesla , a pochwale się jak wyzdrowieje i dokończe dzieła (złamana noga). pozdro. -------------------- ------------------------------------
był Kadett turbo 16V .... była Omega A 3000 24V big tuurrrbbbooo ... jest dupowóz Oma Bee MV6. |
|
|
|
Tue, 05 Feb 2008 - 17:36
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam |
Przy 3,5 l silniku raczej wstanie szybko. Turbo to K26 z czescią gorącoą T4 chyba Turbosprężarka na zdjęciach to K27 z częścią gorącą T4 z tego co pamiętam Omega A 3.0 24V R6 na turbosprężarce też jak ty K26 tyle że od diesla Te K26 będziesz miał za małe, max wydajność to ok 260KM (typowa z audi, a z diesla pewnie mniej), poza tym strona gorąca trochę za mała do 3.0l jendrek e-30 - możesz jeszcze rozważyć zamocowanie turbosprężarki z boku silnika w miejscu sprężarki klimy - z tyłu silnika będzie mało miejsca, z góry z kolei może być za gorąco (tak, wiem że większość R6 tak ma) |
|
|
|
Wed, 06 Feb 2008 - 12:31
Post
#33
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa |
Właśnie to jest problem tam gdzie sprężarka od klimy obok jest łapa oryginalną i tam wątpię żeby wlazła bo planuje uspawać mocowania do podłużnicy bo w poprzednim silniku miałem łapy home-made zaadaptowałem inne otwory działało rozważam każdą możliwość ale dopiero zobaczymy jak to będzie jak wsadzę silnik ale widziałem ori taki silnik zamontowany z ori kolektorem i miał ją właśnie z tyłu pod spodem nie wiele miejsca było ale jakoś to utkane ale jak będzie na dole to trzeba będzie przez kolektor ze smarowaniem jakoś przeskoczyć jak będzie z przodu od góry ze smarowaniem zero problemu i ze spływam bo wypadnie właśnie centralnie pod sprężarka zobaczę jak wsadzę to się okaże gdzie będzie ale rozważam każdą możliwość
Pytanie techniczne te bandaże do kolektorów na allegro po 10zł to sobie nawet dupy nie zawracać a jak już to jaki zakupić |
|
|
|
Fri, 08 Feb 2008 - 22:12
Post
#34
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa |
Wyłuskałem dzis troche czasu i poleciałem przygotować komorę silnika , wymyć , co nie potrzebne wywalić
Przed myciem ![]() ![]() ![]() Po myciu ![]() ![]() ![]() ![]() A tak się skończyło sprawdzanie wentylator e-32 klima nie działał ale jak zadziałał nie, aż się od ziemi oderwał i 13 szwów założone na dłoni . Nie kontaktowała wtyczka Troszkę się w czasie odciągnie cała robota , tak że nie tylko czas i kase się wkłada ale i zdrowie ![]() Wentylator działa Pozdro |
|
|
|
Fri, 08 Feb 2008 - 22:56
Post
#35
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 June 2007 Skąd: NYSA/Wrocław |
To jest masakra jakaś.....
-------------------- BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY youtube.pl/ngrARTUR |
|
|
|
Fri, 08 Feb 2008 - 23:27
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa |
Przykre to co sie stalo, zwyczajny pech :/
Zycze ci szybkiego i bezproblemowego powrotu do zdrowia! Projekt bardzo fajny, bedzie smigac cudnie |
|
|
|
Sat, 09 Feb 2008 - 01:54
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 March 2005 Skąd: Zgierz |
nie chce Cie martwic ale mialem podobny przypadek.
Rana goila sie okolo 3 miesiecy w tym miejscu (a dbalem o nia i staralem sie nie uzywac reki) a to i tak do momentu w ktorym moglem np prowadzic auto. nie bylo mowy o podniesieniu czegos ciezkszego czy mocniejszego scisniecia. Chyba ze powstrzymasz bol lub wytrzyma blizna... -------------------- "JDM is not longer determined by a "Made in Japan" sticker,
it has evolved into something far bigger." |
|
|
|
Sat, 09 Feb 2008 - 15:37
Post
#38
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa |
Jeżeli chodzi o jeżdżenie autem to do szpitala z garażu zawiózł mnie stary po powrocie wsiadłem w swojego auto i pojechałem do domu powiem tak nie ma tragedii spodziewałem się że będzie bardziej boleć dziś niż wczoraj . Boli ale nie aż tak jak się tego spodziewałem myśle że jakieś 3 tygodnie góra 4 wrócę do formy (taka mam nadzieje)
|
|
|
|
Sat, 09 Feb 2008 - 17:18
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa |
Uhhh ja niedawno czegos podobnego z reka uniknalem :/ Kiedy podlaczalem wentylator moj brat 'niechcacy ' przekrecil kluczyk w stacyjne. Paskudne miejsce na rane, ani reki umyc, ani chwycic. Szybkiego powrotu do zdrowia zycze
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
|
Sat, 09 Feb 2008 - 18:25
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) |
Ja rok temu naprawiałem wentylator ogrzewania kabiny w berlingo. Trzymając go w reku na full obrotach pękła ta plastikowa turbina. odlamki w twarzy,spuchniety jak po walce z Gołotą od uderzenia mnie zamroczyło,takie małe a jaka siła kinetyczna przy tych obrotach. Panowie ostrożnie z wiatrakami!!!
EOT i powodzenia. -------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 21:42 |