![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Też miałem taką wizje jak eklips ale to nie takie proste jak by się zdawało ale i tak użyłem starego błotnika o MZtki on był taki niby kanciasty by wyglądał ok. ale powiem za wąski i trzeba było go rozpłaszczyć i kanty zniknęły i się zrobił okrągły , jest funkcjonalny działa zamykam maskę i nic nie stuka nie drży. Mniejsza o większość wczoraj zaskoczyła nas zapalała i chodziła na wolnych obrotach ,jakieś cuda wianki. Zaczęliśmy z Zibi122 szukać o co komon no i okazało się że przepływak i krokowy nie współpracuje z nami. Odłączyliśmy krokowy i przepływkę Zibi122 stworzył mapę od zera od zapłonu do odcinki nie mieliśmy nic rzeźbienia było sporo ale powiem tak ten silnik jeszcze tak nie chodził na wolnych obrotach nie kuleje po prostu igiełka wkręca się ok. podczas jazdy też płynnie jestem zaskoczony jak to może działać bez przepływki.
POZDRO ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Na 3 zdjęciu to bardziej jak cycek wygląda, a nie garb
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Na allegro masz maske do Eclipse za <100 zl
![]() Auto? Rzeznik. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
Tak jak Zibie122 napisał wał bił dlatego że miałem duży łącznik przerobiony na mały znaczy otwory były zaspawane i nawiercone nowe niby pasowało ale jednak nie. Zdobyłem łącznik duży końcówkę walu ale teraz tak skrócenie i wyważenie 300zł więc budżet cienki postanowiliśmy z kolegą ARTKIEM że ciach diaksem mój wał ale wiadomo było że różnica średnic była spora znaczy duża końcówka miała średnicę wału 60mm a mała końcówka 50mm więc pojechaliśmy dotoczyć tulejkę centrująca na ścisk spasowaną na setki. Przed tym wszystkim zrobiliśmy pomiary i skróciliśmy o 4cm i zespawaliśmy zamontowałem wał łącznik gumowy wygrzebaliśmy z pod ściany z biżuterii tak zwanej powiem szczerze że nie bardzo wierzyłem w powodzenie tej modernizacji więc odpaliłem i postanowiłem zrobić TEST DRIVE no i okazało się że jest cacy rogal z twarzy mi nie znikał do wieczora. Generalnie dziś nic nie zrobiłem okazało się że brak czasu (praca) więc nic nie planuję jak zrobię garba to wstawię jakąś fote jak to wyszło. POZDRO ![]() Takie rzeczy tylko w Special Garage ![]() Jedrus nieprzylukałes bo jak wyciagnełem swojego diesla to leżały łapy od niego i tam były amortyzatory silnika ![]() -------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Co do rzeźnika to zapraszam pokaż jak to się robi , o co do maski Eclipse to jak bym tego garba zaadoptował to dopiero był by kibel. Miałem taką maskę w ręku i ani kształtem ani niczym nie pasuje i nie zapominaj że maska od bmw ma przetłoczenie na środku i nie bardzo jest jak to ugryźć. Muszę pomyśleć jak to poprawić bo to nie jest proste. A na razie spełnia swoje zadanie turbina nie opiera się o maskę i można jeździć z zamkniętą maską i taki był cel tej modyfikacji, tylko efekt wizualny nie do końca porządany.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
Co do rzeźnika to zapraszam pokaż jak to się robi , o co do maski Eclipse to jak bym tego garba zaadoptował to dopiero był by kibel. Miałem taką maskę w ręku i ani kształtem ani niczym nie pasuje i nie zapominaj że maska od bmw ma przetłoczenie na środku i nie bardzo jest jak to ugryźć. Muszę pomyśleć jak to poprawić bo to nie jest proste. A na razie spełnia swoje zadanie turbina nie opiera się o maskę i można jeździć z zamkniętą maską i taki był cel tej modyfikacji, tylko efekt wizualny nie do końca porządany. POZDRO ![]() panowie on czaruje tu o masce i ze wogóle nie ma czasu a po cichaczu składa drugiego kilera... ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Ponieważ jendrek nic nie pisze to ja cos napisze. Silnik już chodzi bez przepływki a tylko na mapie i det2. Wczoraj podłaczyłem do deta dodatkowe wtryski. Oczywiście nie obeszło sie bez kłopotów. Sonda która kupiłem aby mieć na zapas do strojenia niestety okazała sie szrotem i musieliśmy jechac 60km po drugą. Potem wyjechaliśmy z bramy i po 400 m staneliśmy bo skończyło sie paliwo. jendrek już chciał koła urywac i rozbierać auto na czesci ale szybka podwózka na stacje i uśmiech ponownie pojawił się na jego twarzy. Stroić na wolnych nie było czasu ale na doładowaniu juz zapina ładnie. W przyszłą sobote jak dobrze pójdzie zatankujemy z 20 l , podkrecimy doładowanie na 0,5-0,7(teraz 0,3) i bedziemy stroić o ile pogoda nam na to pozwoli.
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Jak wyglada kwestia stopnia sprezania? I przygotowania samego silnika do doladowania?
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
Jędrek ma serie czyli 9.1 lub coś w tych granicach jeśli chcesz mieć mniejsze stopień sprężania można założyć tłoki od M106 będziesz miał wtedy 8.1
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Silnik nie przygotowywany wogóle. Seryjnia tak jak karol napisał ma 9:1 . jedrek gdzieś w necie znalał, że ten silnik znosi oko 1 bar doładowania w serii a wiec zapowiada się fajnie. Na 0,6 bara powinno być około 280 KM i sporo ponad 300 Nm. Jedynie co pewnie kleknie lada chwila to bedzie sprzegło.
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
300Nm to on chyba w serii ma więc pewnie troszkę więcej będzie
![]() -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Więc tak panowie 0.5b jest wystrojone , jest git 190kmh moment. Trzeba uważać jak się depcze do gleby bo dupsko myszkuje może powieźć. Naprawdę jest zajefajnie AFR w normie EGT 900C nie dochodzi nawet na 5 biegu przy V MAX . jestem bardzo zadowolony myślę że na dniach podkręcimy bosta na tyle co wtryski pozwolą a to będzie tak 0,6b 0,7b max. Ale jak to u nas bez kłód pod nogami się nie obeszło na koniec pękł nam pasek klinowy (był stary) gdyby nie to pewnie dziś byśmy podkręcili bosta na 0.7b a tak z placu boju wróciliśmy na krawacie ale i tak micha mi się cieszyła od ucha do ucha bo latała już naprawdę po kozaku(moim zdaniem) Zibiemu też się podobało. Karol pompuj Bume naprawdę frajda niesamowita z jazdy.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
gratuluje! jakie masz teraz wtryski?
Bunia już jest na etapie skręcania:) |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Karol wtryski są fabryczne te dodatkowe również ,jest 0.5 bara i jeszcze na troszkę starczy przy ciśnieniu paliwa 2,5bara. Jak by podniósł tak na 3.0 lub 3.5 to pewnie do bara dało by rade, powiem tobi żebyś kładł ECU MASTERA bo w miarę szybko się uporaliśmy z e strojeniem i bez problemowo(ze strony świnki). Naprawdę jestem zadowolony zegar doładowania troszkę zaniża map pokazuje 0.5b a wskaźnik 0.45b grubość wskazówki brakuje do 0.5b.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Będzie jakiś filmik jak to lata?? Dużo roboty z konwersją maf na map??
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Będzie na pewno ale jeszcze nie było czasu coś zmontować znaczy nagrać ale na pewno będzie. Roboty raczej nie za wiele ale biorąc pod uwagę że nie mogliśmy ECU nauczyć bo nie było z czego zaczęły się problemy z przepływką i zbudował Zibi122 mapę od zera od zaplonu do odcinki troszkę rzeźby było. Zawsze wierzyłem w Zibiego i się nie pomyliłem generalni jestem zadowolony bardzo z efektów. Troszkę się boje chamowni ale cóż do odważnych świat należy. Jutro będę się widział z kolegą co ma e36 m50b25 turbo i nie omieszkam z nim stanąć, jak go objadę czego nie jestem pewien raczej stawiam na remis z jego delikatną przewagą. Jego maszyna naprawdę zacnie pomyka i wtedy będę miał jakiś pogląd, tak naprawdę też nie wiemy co tam drzemie pod maską bo jak był na chamowni to rozsypała się tarcza sprzęgła i przy 255km wykres spadł do zera. Teraz jest spiek i jest bardzo dobrze , jak pójdę z nim łeb w łeb lub nawet przegram to nie będzie wstyd bo on dmucha u siebie 1bar i naprawdę robi wrażenie to auto jak się odpycha.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
A u ciebie jakie sprzęgło obecnie siedzi?? Daje jeszcze radę?? Od jakich obrotów masz już pełny boost?
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Sprzęgło mam jedno masowe m30 daje rade jeszcze i to nawet nieźle na 4 jeszcze guma się śmieje , jak długo nie wie nikt. Bost na ful od 3000 obr a turbo wstaje od 2000 obr . Tylko jedna rzecz mnie nie pokoi bo tak na 1 i na 2 to bost tak wskakuje na te prawie 0.5b a potem spada tak na 0.3b a dopiero od 3 jest 0.4 a 4 i 5 0.5b. Nie wiem czemu tak się dzieje mam wrażenie że Dyfer za krutki i silnik nie ma wystarczającego obciążenia i turbo nie ma jak się napędzić . Może ktoś może się wypowiedzieć na ten temat. Dziś założyłem pasek i tak polatałem no i właśnie to zauważyłem że na niskich biegach ten bost nie jest taki sam jak na 3,4,5.No i heble się skończyły po powrocie z przejażdżki tarcze były czerwone że fajka można było odpalić. Jak się ogarnie silnik do końca znaczy bost 0.7b i będzie wystrojone to zajmę się taki rzeczami jak wybujany zawias i hebelki.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
jedrus jutro jak z piekarnia staniesz to cos nagramy bo dzis czasu zbrakło... wsadzaj drucik w dyfer
![]() -------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
jeśli masz dyfer 4.1 to stanowczo za krótki, nie masz nawt jak wykorzystać momentu obr.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 20:09 |