Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Moje e-30 335 turbo, Home Made
jendrek e-30
post Sun, 23 Nov 2008 - 11:26
Post #181


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Też miałem taką wizje jak eklips ale to nie takie proste jak by się zdawało ale i tak użyłem starego błotnika o MZtki on był taki niby kanciasty by wyglądał ok. ale powiem za wąski i trzeba było go rozpłaszczyć i kanty zniknęły i się zrobił okrągły , jest funkcjonalny działa zamykam maskę i nic nie stuka nie drży. Mniejsza o większość wczoraj zaskoczyła nas zapalała i chodziła na wolnych obrotach ,jakieś cuda wianki. Zaczęliśmy z Zibi122 szukać o co komon no i okazało się że przepływak i krokowy nie współpracuje z nami. Odłączyliśmy krokowy i przepływkę Zibi122 stworzył mapę od zera od zapłonu do odcinki nie mieliśmy nic rzeźbienia było sporo ale powiem tak ten silnik jeszcze tak nie chodził na wolnych obrotach nie kuleje po prostu igiełka wkręca się ok. podczas jazdy też płynnie jestem zaskoczony jak to może działać bez przepływki.




POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 23 Nov 2008 - 11:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Javie
post Sun, 23 Nov 2008 - 14:22
Post #182


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





Na 3 zdjęciu to bardziej jak cycek wygląda, a nie garb laugh.gif Pozdro smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sun, 23 Nov 2008 - 14:32
Post #183


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Na allegro masz maske do Eclipse za <100 zl smile.gif I to w dobrym jak na moje oko stanie, w sam raz do wyciecia potrzebnego kawalka.
Auto? Rzeznik.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wzkurczak
post Mon, 15 Dec 2008 - 20:20
Post #184


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 May 2007
Skąd: W-wa





CYTAT(jendrek e-30 @ Thu, 20 Nov 2008 - 20:21) *
Tak jak Zibie122 napisał wał bił dlatego że miałem duży łącznik przerobiony na mały znaczy otwory były zaspawane i nawiercone nowe niby pasowało ale jednak nie. Zdobyłem łącznik duży końcówkę walu ale teraz tak skrócenie i wyważenie 300zł więc budżet cienki postanowiliśmy z kolegą ARTKIEM że ciach diaksem mój wał ale wiadomo było że różnica średnic była spora znaczy duża końcówka miała średnicę wału 60mm a mała końcówka 50mm więc pojechaliśmy dotoczyć tulejkę centrująca na ścisk spasowaną na setki. Przed tym wszystkim zrobiliśmy pomiary i skróciliśmy o 4cm i zespawaliśmy zamontowałem wał łącznik gumowy wygrzebaliśmy z pod ściany z biżuterii tak zwanej powiem szczerze że nie bardzo wierzyłem w powodzenie tej modernizacji więc odpaliłem i postanowiłem zrobić TEST DRIVE no i okazało się że jest cacy rogal z twarzy mi nie znikał do wieczora. Generalnie dziś nic nie zrobiłem okazało się że brak czasu (praca) więc nic nie planuję jak zrobię garba to wstawię jakąś fote jak to wyszło.



POZDRO ph34r.gif


Takie rzeczy tylko w Special Garage cool.gif

Jedrus nieprzylukałes bo jak wyciagnełem swojego diesla to leżały łapy od niego i tam były amortyzatory silnika wink.gif


--------------------
Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III
E30 325tTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Tue, 16 Dec 2008 - 20:12
Post #185


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Co do rzeźnika to zapraszam pokaż jak to się robi , o co do maski Eclipse to jak bym tego garba zaadoptował to dopiero był by kibel. Miałem taką maskę w ręku i ani kształtem ani niczym nie pasuje i nie zapominaj że maska od bmw ma przetłoczenie na środku i nie bardzo jest jak to ugryźć. Muszę pomyśleć jak to poprawić bo to nie jest proste. A na razie spełnia swoje zadanie turbina nie opiera się o maskę i można jeździć z zamkniętą maską i taki był cel tej modyfikacji, tylko efekt wizualny nie do końca porządany.



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wzkurczak
post Tue, 16 Dec 2008 - 22:07
Post #186


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 May 2007
Skąd: W-wa





CYTAT(jendrek e-30 @ Tue, 16 Dec 2008 - 20:12) *
Co do rzeźnika to zapraszam pokaż jak to się robi , o co do maski Eclipse to jak bym tego garba zaadoptował to dopiero był by kibel. Miałem taką maskę w ręku i ani kształtem ani niczym nie pasuje i nie zapominaj że maska od bmw ma przetłoczenie na środku i nie bardzo jest jak to ugryźć. Muszę pomyśleć jak to poprawić bo to nie jest proste. A na razie spełnia swoje zadanie turbina nie opiera się o maskę i można jeździć z zamkniętą maską i taki był cel tej modyfikacji, tylko efekt wizualny nie do końca porządany.



POZDRO ph34r.gif



panowie on czaruje tu o masce i ze wogóle nie ma czasu a po cichaczu składa drugiego kilera...




--------------------
Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III
E30 325tTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Sun, 21 Dec 2008 - 09:51
Post #187


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Ponieważ jendrek nic nie pisze to ja cos napisze. Silnik już chodzi bez przepływki a tylko na mapie i det2. Wczoraj podłaczyłem do deta dodatkowe wtryski. Oczywiście nie obeszło sie bez kłopotów. Sonda która kupiłem aby mieć na zapas do strojenia niestety okazała sie szrotem i musieliśmy jechac 60km po drugą. Potem wyjechaliśmy z bramy i po 400 m staneliśmy bo skończyło sie paliwo. jendrek już chciał koła urywac i rozbierać auto na czesci ale szybka podwózka na stacje i uśmiech ponownie pojawił się na jego twarzy. Stroić na wolnych nie było czasu ale na doładowaniu juz zapina ładnie. W przyszłą sobote jak dobrze pójdzie zatankujemy z 20 l , podkrecimy doładowanie na 0,5-0,7(teraz 0,3) i bedziemy stroić o ile pogoda nam na to pozwoli.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Sun, 21 Dec 2008 - 10:28
Post #188


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Jak wyglada kwestia stopnia sprezania? I przygotowania samego silnika do doladowania?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Sun, 21 Dec 2008 - 10:36
Post #189


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





Jędrek ma serie czyli 9.1 lub coś w tych granicach jeśli chcesz mieć mniejsze stopień sprężania można założyć tłoki od M106 będziesz miał wtedy 8.1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Sun, 21 Dec 2008 - 15:32
Post #190


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Silnik nie przygotowywany wogóle. Seryjnia tak jak karol napisał ma 9:1 . jedrek gdzieś w necie znalał, że ten silnik znosi oko 1 bar doładowania w serii a wiec zapowiada się fajnie. Na 0,6 bara powinno być około 280 KM i sporo ponad 300 Nm. Jedynie co pewnie kleknie lada chwila to bedzie sprzegło.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Sun, 21 Dec 2008 - 16:58
Post #191


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





300Nm to on chyba w serii ma więc pewnie troszkę więcej będzie tongue.gif


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 27 Dec 2008 - 20:06
Post #192


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Więc tak panowie 0.5b jest wystrojone , jest git 190kmh moment. Trzeba uważać jak się depcze do gleby bo dupsko myszkuje może powieźć. Naprawdę jest zajefajnie AFR w normie EGT 900C nie dochodzi nawet na 5 biegu przy V MAX . jestem bardzo zadowolony myślę że na dniach podkręcimy bosta na tyle co wtryski pozwolą a to będzie tak 0,6b 0,7b max. Ale jak to u nas bez kłód pod nogami się nie obeszło na koniec pękł nam pasek klinowy (był stary) gdyby nie to pewnie dziś byśmy podkręcili bosta na 0.7b a tak z placu boju wróciliśmy na krawacie ale i tak micha mi się cieszyła od ucha do ucha bo latała już naprawdę po kozaku(moim zdaniem) Zibiemu też się podobało. Karol pompuj Bume naprawdę frajda niesamowita z jazdy.








POZDRO ph34r.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Sun, 28 Dec 2008 - 12:17
Post #193


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





gratuluje! jakie masz teraz wtryski?
Bunia już jest na etapie skręcania:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sun, 28 Dec 2008 - 13:42
Post #194


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Karol wtryski są fabryczne te dodatkowe również ,jest 0.5 bara i jeszcze na troszkę starczy przy ciśnieniu paliwa 2,5bara. Jak by podniósł tak na 3.0 lub 3.5 to pewnie do bara dało by rade, powiem tobi żebyś kładł ECU MASTERA bo w miarę szybko się uporaliśmy z e strojeniem i bez problemowo(ze strony świnki). Naprawdę jestem zadowolony zegar doładowania troszkę zaniża map pokazuje 0.5b a wskaźnik 0.45b grubość wskazówki brakuje do 0.5b.




POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Sun, 28 Dec 2008 - 17:28
Post #195


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Będzie jakiś filmik jak to lata?? Dużo roboty z konwersją maf na map??


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sun, 28 Dec 2008 - 19:03
Post #196


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Będzie na pewno ale jeszcze nie było czasu coś zmontować znaczy nagrać ale na pewno będzie. Roboty raczej nie za wiele ale biorąc pod uwagę że nie mogliśmy ECU nauczyć bo nie było z czego zaczęły się problemy z przepływką i zbudował Zibi122 mapę od zera od zaplonu do odcinki troszkę rzeźby było. Zawsze wierzyłem w Zibiego i się nie pomyliłem generalni jestem zadowolony bardzo z efektów. Troszkę się boje chamowni ale cóż do odważnych świat należy. Jutro będę się widział z kolegą co ma e36 m50b25 turbo i nie omieszkam z nim stanąć, jak go objadę czego nie jestem pewien raczej stawiam na remis z jego delikatną przewagą. Jego maszyna naprawdę zacnie pomyka i wtedy będę miał jakiś pogląd, tak naprawdę też nie wiemy co tam drzemie pod maską bo jak był na chamowni to rozsypała się tarcza sprzęgła i przy 255km wykres spadł do zera. Teraz jest spiek i jest bardzo dobrze , jak pójdę z nim łeb w łeb lub nawet przegram to nie będzie wstyd bo on dmucha u siebie 1bar i naprawdę robi wrażenie to auto jak się odpycha.




POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Sun, 28 Dec 2008 - 19:17
Post #197


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





A u ciebie jakie sprzęgło obecnie siedzi?? Daje jeszcze radę?? Od jakich obrotów masz już pełny boost?


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Mon, 29 Dec 2008 - 19:14
Post #198


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Sprzęgło mam jedno masowe m30 daje rade jeszcze i to nawet nieźle na 4 jeszcze guma się śmieje , jak długo nie wie nikt. Bost na ful od 3000 obr a turbo wstaje od 2000 obr . Tylko jedna rzecz mnie nie pokoi bo tak na 1 i na 2 to bost tak wskakuje na te prawie 0.5b a potem spada tak na 0.3b a dopiero od 3 jest 0.4 a 4 i 5 0.5b. Nie wiem czemu tak się dzieje mam wrażenie że Dyfer za krutki i silnik nie ma wystarczającego obciążenia i turbo nie ma jak się napędzić . Może ktoś może się wypowiedzieć na ten temat. Dziś założyłem pasek i tak polatałem no i właśnie to zauważyłem że na niskich biegach ten bost nie jest taki sam jak na 3,4,5.No i heble się skończyły po powrocie z przejażdżki tarcze były czerwone że fajka można było odpalić. Jak się ogarnie silnik do końca znaczy bost 0.7b i będzie wystrojone to zajmę się taki rzeczami jak wybujany zawias i hebelki.




POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wzkurczak
post Mon, 29 Dec 2008 - 20:04
Post #199


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 May 2007
Skąd: W-wa





jedrus jutro jak z piekarnia staniesz to cos nagramy bo dzis czasu zbrakło... wsadzaj drucik w dyfer biggrin.gif


--------------------
Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III
E30 325tTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Mon, 29 Dec 2008 - 21:03
Post #200


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





jeśli masz dyfer 4.1 to stanowczo za krótki, nie masz nawt jak wykorzystać momentu obr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 20:09