![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
jedrus ja czekam na twoja rakiete, w piekarni podobno cos jest z dołu "h...o" a może jakieś inne określenie?, odnosnie wtrysków to zagadaj z arczim bo piekarskie 440cc beda wyjente, a te drugie to jakies miejsze przywiezli, ale maja przywiesc trzecie cos posredniego, moze uda ci sie jakies biznes znimi przeprowadzic.
-------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
no takie 330cc leza u mnie jak bys byl zainteresowany. i w Twoich widelkach finansowych.
440cc mysle ze beda za duze do projektu jendrka -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
te 440 brałem od Ciebie jakis rok temu:) dopiero teras sie doczekały..
![]() -------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
pametam - przy statoil sie widzielismy.
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
i potrzebuje miejsze, ale to juz chyba jedrek z toba załatwia wiec niebede mieszał.
-------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
jestesmy z jendrkiem wstepnie umowieni.
![]() jendrek - jakie sa te dodatkowe wtryskiwacze co masz teraz zalozone? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Ja ma takie pytanie odnosnie dodatkowych wtrysków.Pora juz nie ta i zmęczenie tłuste ale po wysiłku umysłowym pytanie wydaje się sęsowne a mianowicie....Skoro przed przepustnicą są wtryski to czy po zamknieciu przepustnicy mieszanka nie będzie wydostawała się do komory silnika przy wysokich wartościach obrotowych?Rozpylenie mieszanki przez upust może się skończyc ogniskiem...
-------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Koszalin ![]() |
no jak da upustowy między wtryskami dodatkowymi a przepustnicą to tak by było - a z drugiej strony to włącznik nadciśnieniowy je włącza , jak nie ma ciśnienia to nie leją. w Kadecie 2.0 16V miałem 20cm przed przeustnicą blowa ,a 10cm przed przepustnicą wtryski by grabowski i było OKI.
-------------------- ------------------------------------
był Kadett turbo 16V .... była Omega A 3000 24V big tuurrrbbbooo ... jest dupowóz Oma Bee MV6. |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Wtryski jak widać sa ~50 cm od przepustnicy a blow off jest ~50cm przed wtryskami. Po za tym jak tylko ciśnienie w kolektorze spadnie ponizej pewnej wartości to świnka bedzie je odcinać.
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Sądziłem że ten zaślepiony kruciec to miejsce na zawór.Co do załanczanie wtrysków przez MAP to podkreśliłem ze chodzi mi o wysokie wartości.
Pzrd -------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Ten króciec to od odmy bo nie mogłem dojść dlaczego nie chodzi i podłączyłem wszystko tak jak było na początku i zaczęło hulać no a potem ją odłączyłem bo tak być nie może że odma jest podłączona do dmuchania . A blow-off jest poniżej wtrysków i jest taki jak ma korona czyli mocowanie jest na zeger , uchwyt jest przyspawany do dolotu a sam blow-off jest wsadzony w to mocowanie i zapięty zegerem żeby się trzymał .
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Właśnie dziś dotarły do mnie zegary BOST i TEMP WODY czekam jeszcze na EGT znaczy zegar bo czujnik mam zamontuje to wszystko i będziemy stroić. Pewnie poleją się słowa krytyki że lipa bo to AUTO GAUGE itp. na inne mnie nie stać , kolega ma już jakiś czas takie serii SMOKE wyglądają ok i działają spoko , tym się za sugerowałem że u niego działają są w miarę estetyczne więc i ja postanowiłem zakupić jak będzie to się okaże ale mam nadzieje że też u mnie podziałają .
![]() ![]() ![]() ![]() Mam nadzieje że następny ras to już jakiś filmik będzie jak to lata POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
jaka masz turbine?
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
kkk27 T4 LUB 26 nie pamiętam
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam nic takiego się nie wydarzyło zamontowałem zegary , nie mam czasu stanąć i dokończyć zawsze coś ale już bliżej jak dalej , jedyna rzecz jak się wydarzyła na 0.2b dzieje się ładnie EGT w normie generalnie jest ok. Tylko nie mogę sobie poradzić z wolnymi obrotami niby trzyma ale kuleje , przebiera nie równo pracuje jednym slowem.
![]() ![]() ![]() ![]() POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Koszalin ![]() |
wiesz co - ja u siebie reguluje obroty czujnikiem położenia przepustnicy , a najlepiej to wychodzi z poluzowaniem naciągu sprężyny w przepływce ( to czarne kółko jak zębatka )...
u mnie to działa i nawet na doładowaniu 1.0 bara jeszcze nie upaliłem motora , bo przez tą regulacje spalanie bez dodatkowych wtrysków to 20l na 100km... ![]() pozdro. -------------------- ------------------------------------
był Kadett turbo 16V .... była Omega A 3000 24V big tuurrrbbbooo ... jest dupowóz Oma Bee MV6. |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
cos slychac w projekcie/
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
jedrek , po co ci dwa tempy do wody ?
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam brak czasu na dokończenie , w pracy nie mogę się ogarnąć żeby jakoś normalnie skończyć i mieć troszkę czasu żeby podłubać . Dwa zegary do temp wody dlatego że kiedyś w zwykłym silniku taki zegar zewnętrzny zainstalowałem bo ten na desce pokazywał cały czas 3\4 a ten dodatkowy niecałe 90 S . W projekcie pozostało założyć pompę paliwa i wystroić i jeszcze takie tam jak kubełek , pasy i jeszcze elektro-szpera . Też już się nie mogę doczekać ale jak skończę to filmik i wykres na pewno pokażę , mam nadzieje że już niedługo bo wiecie jak to jest jak nie urok to sraczka i zawsze coś wypada.
POZDRAWIAM ![]() |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Dziś wpadł ECU MASTER Zibi122 podłączył , wsadziliśmy MAFA ale coś nie hula jak trzeba ale zaczęliśmy troszkę ogarniać na fabrycznych wtryskach jeszcze nie podłączyliśmy dodatkowych troszkę dolaliśmy paliwka i zaczęło się robić miło. Zibi122 będzie szukał nowego MAFA i zdobędzie nowego (znaczy działającego właściwie) to będziemy działać dalej i podłączać dodatkowe paliwo i tak myślimy 0.5b dmuchnąć i tak na razie zostawić żeby zobaczyć co będzie nie domagać eliminować no i wtedy zastanowimy się ile więcej dmuchnąć . A tak na marginesie to jeździłem dziś z Zibi122 jego uniakiem powiem tak na 2 i 3 więcej nie dało się rozpędzić ja pier…….. masakra jak to lata naprawdę wrażenia niesamowite polecam
POZDRO ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 20:09 |