Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Moje e-30 335 turbo, Home Made
wzkurczak
post Sun, 17 Aug 2008 - 22:54
Post #141


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 May 2007
Skąd: W-wa





jedrus ja czekam na twoja rakiete, w piekarni podobno cos jest z dołu "h...o" a może jakieś inne określenie?, odnosnie wtrysków to zagadaj z arczim bo piekarskie 440cc beda wyjente, a te drugie to jakies miejsze przywiezli, ale maja przywiesc trzecie cos posredniego, moze uda ci sie jakies biznes znimi przeprowadzic.


--------------------
Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III
E30 325tTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Aug 2008 - 22:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bobr4
post Mon, 18 Aug 2008 - 04:26
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





no takie 330cc leza u mnie jak bys byl zainteresowany. i w Twoich widelkach finansowych.
440cc mysle ze beda za duze do projektu jendrka


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wzkurczak
post Tue, 19 Aug 2008 - 01:48
Post #143


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 May 2007
Skąd: W-wa





te 440 brałem od Ciebie jakis rok temu:) dopiero teras sie doczekały..smile.gif a i tak okazuje sie ze za duze:D


--------------------
Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III
E30 325tTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Tue, 19 Aug 2008 - 06:56
Post #144


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





pametam - przy statoil sie widzielismy.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wzkurczak
post Tue, 19 Aug 2008 - 16:22
Post #145


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 May 2007
Skąd: W-wa





i potrzebuje miejsze, ale to juz chyba jedrek z toba załatwia wiec niebede mieszał.


--------------------
Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III
E30 325tTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Tue, 19 Aug 2008 - 16:28
Post #146


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





jestesmy z jendrkiem wstepnie umowieni. wink.gif

jendrek - jakie sa te dodatkowe wtryskiwacze co masz teraz zalozone?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zgred
post Tue, 19 Aug 2008 - 22:28
Post #147


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





Ja ma takie pytanie odnosnie dodatkowych wtrysków.Pora juz nie ta i zmęczenie tłuste ale po wysiłku umysłowym pytanie wydaje się sęsowne a mianowicie....Skoro przed przepustnicą są wtryski to czy po zamknieciu przepustnicy mieszanka nie będzie wydostawała się do komory silnika przy wysokich wartościach obrotowych?Rozpylenie mieszanki przez upust może się skończyc ogniskiem...


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymon gsi
post Tue, 19 Aug 2008 - 22:59
Post #148


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 February 2005
Skąd: Koszalin





no jak da upustowy między wtryskami dodatkowymi a przepustnicą to tak by było - a z drugiej strony to włącznik nadciśnieniowy je włącza , jak nie ma ciśnienia to nie leją. w Kadecie 2.0 16V miałem 20cm przed przeustnicą blowa ,a 10cm przed przepustnicą wtryski by grabowski i było OKI.


--------------------
------------------------------------
był Kadett turbo 16V .... była Omega A 3000 24V big tuurrrbbbooo ... jest dupowóz Oma Bee MV6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Tue, 19 Aug 2008 - 23:20
Post #149


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Wtryski jak widać sa ~50 cm od przepustnicy a blow off jest ~50cm przed wtryskami. Po za tym jak tylko ciśnienie w kolektorze spadnie ponizej pewnej wartości to świnka bedzie je odcinać.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zgred
post Wed, 20 Aug 2008 - 08:44
Post #150


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





Sądziłem że ten zaślepiony kruciec to miejsce na zawór.Co do załanczanie wtrysków przez MAP to podkreśliłem ze chodzi mi o wysokie wartości.
Pzrd


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Wed, 20 Aug 2008 - 11:31
Post #151


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Ten króciec to od odmy bo nie mogłem dojść dlaczego nie chodzi i podłączyłem wszystko tak jak było na początku i zaczęło hulać no a potem ją odłączyłem bo tak być nie może że odma jest podłączona do dmuchania . A blow-off jest poniżej wtrysków i jest taki jak ma korona czyli mocowanie jest na zeger , uchwyt jest przyspawany do dolotu a sam blow-off jest wsadzony w to mocowanie i zapięty zegerem żeby się trzymał .


POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Mon, 25 Aug 2008 - 17:19
Post #152


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Właśnie dziś dotarły do mnie zegary BOST i TEMP WODY czekam jeszcze na EGT znaczy zegar bo czujnik mam zamontuje to wszystko i będziemy stroić. Pewnie poleją się słowa krytyki że lipa bo to AUTO GAUGE itp. na inne mnie nie stać , kolega ma już jakiś czas takie serii SMOKE wyglądają ok i działają spoko , tym się za sugerowałem że u niego działają są w miarę estetyczne więc i ja postanowiłem zakupić jak będzie to się okaże ale mam nadzieje że też u mnie podziałają .












Mam nadzieje że następny ras to już jakiś filmik będzie jak to lata


POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Mon, 25 Aug 2008 - 20:21
Post #153


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





jaka masz turbine?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Mon, 25 Aug 2008 - 21:09
Post #154


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





kkk27 T4 LUB 26 nie pamiętam


POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Mon, 08 Sep 2008 - 20:00
Post #155


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Witam nic takiego się nie wydarzyło zamontowałem zegary , nie mam czasu stanąć i dokończyć zawsze coś ale już bliżej jak dalej , jedyna rzecz jak się wydarzyła na 0.2b dzieje się ładnie EGT w normie generalnie jest ok. Tylko nie mogę sobie poradzić z wolnymi obrotami niby trzyma ale kuleje , przebiera nie równo pracuje jednym slowem.












POZDRO ph34r.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymon gsi
post Mon, 08 Sep 2008 - 22:24
Post #156


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 February 2005
Skąd: Koszalin





wiesz co - ja u siebie reguluje obroty czujnikiem położenia przepustnicy , a najlepiej to wychodzi z poluzowaniem naciągu sprężyny w przepływce ( to czarne kółko jak zębatka )...
u mnie to działa i nawet na doładowaniu 1.0 bara jeszcze nie upaliłem motora , bo przez tą regulacje spalanie bez dodatkowych wtrysków to 20l na 100km... tongue.gif
pozdro.


--------------------
------------------------------------
był Kadett turbo 16V .... była Omega A 3000 24V big tuurrrbbbooo ... jest dupowóz Oma Bee MV6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROTOR
post Fri, 26 Sep 2008 - 20:09
Post #157


Forum Killer
Dołączył: Tue, 08 March 2005
Skąd: Lublin





cos slychac w projekcie/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 26 Sep 2008 - 20:17
Post #158


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





jedrek , po co ci dwa tempy do wody ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sun, 28 Sep 2008 - 10:02
Post #159


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Witam brak czasu na dokończenie , w pracy nie mogę się ogarnąć żeby jakoś normalnie skończyć i mieć troszkę czasu żeby podłubać . Dwa zegary do temp wody dlatego że kiedyś w zwykłym silniku taki zegar zewnętrzny zainstalowałem bo ten na desce pokazywał cały czas 3\4 a ten dodatkowy niecałe 90 S . W projekcie pozostało założyć pompę paliwa i wystroić i jeszcze takie tam jak kubełek , pasy i jeszcze elektro-szpera . Też już się nie mogę doczekać ale jak skończę to filmik i wykres na pewno pokażę , mam nadzieje że już niedługo bo wiecie jak to jest jak nie urok to sraczka i zawsze coś wypada.


POZDRAWIAM ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Mon, 10 Nov 2008 - 19:43
Post #160


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Dziś wpadł ECU MASTER Zibi122 podłączył , wsadziliśmy MAFA ale coś nie hula jak trzeba ale zaczęliśmy troszkę ogarniać na fabrycznych wtryskach jeszcze nie podłączyliśmy dodatkowych troszkę dolaliśmy paliwka i zaczęło się robić miło. Zibi122 będzie szukał nowego MAFA i zdobędzie nowego (znaczy działającego właściwie) to będziemy działać dalej i podłączać dodatkowe paliwo i tak myślimy 0.5b dmuchnąć i tak na razie zostawić żeby zobaczyć co będzie nie domagać eliminować no i wtedy zastanowimy się ile więcej dmuchnąć . A tak na marginesie to jeździłem dziś z Zibi122 jego uniakiem powiem tak na 2 i 3 więcej nie dało się rozpędzić ja pier…….. masakra jak to lata naprawdę wrażenia niesamowite polecam



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 20:09