Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Moje e-30 335 turbo, Home Made
Joker
post Sat, 03 May 2008 - 17:49
Post #101


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Jimmy Beam i monter25, a kto tu go negatywnie skrytykował?

i pisze się home made a nie hand made
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 03 May 2008 - 17:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
monter25
post Sat, 03 May 2008 - 18:02
Post #102


User
Dołączył: Sun, 04 November 2007
Skąd: Gliwice





Joker- to nie było do Ciebie tylko takie ogólne stwierdzenie,że większość krytykuje nie robiąc samemu nic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jim Beam
post Sat, 03 May 2008 - 18:47
Post #103


Rookie
Dołączył: Sun, 24 February 2008
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Sory za OT ale napisalem ze komentowac kazdy potrafi ale lepiej cos z robic a czy pisze sie home czy hand made to i tak znaczenie jest bardzo blisko znaczne. EOT biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 03 May 2008 - 20:35
Post #104


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Kolego rapautosport nie idę na partyzanta ani na skróty tylko zrobiłem tak bo po pierwsze nie dostałem tylu kolanek co chciałem potrzebowałem 6 a dostałem 2 po drugie sam dół dolotu musi być taki na 90 ostro bo wlot i wylot z IC wypada idealnie na czołowym wzmocnieniu .
I nie chcę za szybko z kończyć bo jak bym chciał to nie kupił bym blow off nie kupił bym czujnika do egt i nie kupił bym ECU do sterowania dodatkowymi wtryskami też bym pompy nie kupował tylko leciał na fabrycznej .Jeżeli ktoś uważa że to partyzantka i ze za szybko chę skończyć to go pozdrawiam . Dolot hmm jeżeli ktoś ma lepszy pomysł ja chętnie wysłucham rad bardziej doświadczonych kolegów mało tego zapraszam do siebie żeby ktoś pokazał może czegoś nie wiem albo robie coś nie zgodnie ze sztuką ,poza tym to pochłonęło masę czasu ręczne cięcie i składanie tego ze sobą żeby ładnie pasowało. I tak jak kolega Bambus wentylator będzie elektro i ogromny więc jakieś 2 może 3 centymetry by wszedł tylko wtedy w żaden sposób bym nie podszedł z rurkami do IC.




POZDRAWIAM ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 04 May 2008 - 07:07
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(jendrek e-30 @ Sat, 03 May 2008 - 20:35) *
.... Dolot hmm jeżeli ktoś ma lepszy pomysł ja chętnie wysłucham rad bardziej doświadczonych kolegów mało tego zapraszam do siebie żeby ktoś pokazał może czegoś nie wiem albo robie coś nie zgodnie ze sztuką ,poza tym to pochłonęło masę czasu ręczne cięcie i składanie tego ze sobą żeby ładnie pasowało....

Cześć Jendrek. Kolanka można składać tak jak ja zrobiłem, nacinasz rurę i wyginasz w kilku miejscach, można uzyskać dowolny kąt i dowolny promień łuku więc by się zmieściło, przepływ jest lepszy niż na ostrym 90*, zaś całość jest z jednego kawałka więc nie ma problemu ze składaniem by pasowało
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sun, 04 May 2008 - 09:11
Post #106


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Dzięki krona znam ten sposób i to co na górze pod maską do kolektora i od turbiny właśnie zrobiłem takim sposobem tylko pod spodem musiałem zrobić dwa ostre 90 bo nie było innej możliwości po prostu. Potem zrobiłem takim sposobem dwa następne ale się okazało że nawet gęsto nacinając jest łuk 90 stopni jest ale za łagodny. Więc zrobiłem jak zrobiłem a jak dokupię takie kolanka jak trzeba to poprawię.


PZDRAWIAM ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Sun, 04 May 2008 - 13:58
Post #107


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





Nie kapuję. Tniesz podłużnicę, żeby zamontować chłodnicę cieczy, a przeszkodą jest dla Ciebie wzmocnienie przedniego pasa wewnetrznego. Wycinasz wzmocnienie, wycinasz pas zewnętrzny, cofasz intercooler i łagodnie wychodzisz z rurami , nawet jak wychodzą pod podłużnicami, kolankami o jakich pisze korona. Wentylator akurat nie ma tu nic do rzeczy.
A czy ja nic nie robię? Własnie składam M20B27.


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sun, 04 May 2008 - 14:32
Post #108


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Ta wizja z podcięciem pasa i wpuszczeniem IC do środka towarzyszyła mi do momentu kiedy nie zabrałem się za to akurat tu nie mogę wyciąć ponieważ jest to newralgiczne miejsce które łączy obie podłużnicę i jest tam przykręcany przedni pas .A poza tym wentylator jest szeroki bardzo i musi mieć przerwę od IC lub zamontować dwie chłodnice ze sobą i dopiero wentylator , a na takie rozwiązanie nie ma miejsca .M20B27 to inna bajka łapy pasują wisko wchodzi bez problemu łapy seryjne wszystko seria tam nie ma co poprawiać .Nie neguje tego że się znasz na robocie ale wierz mi wsadzając M30 to nie za wiele miejsca zostaje na jakieś niuanse a już jak wsadziłem turbo to powiem tak , po założeniu przepływki nie mam gdzie założyć filtra powietrza jakiego kolwiek tyle miejsca gdzie kolwiek zostaje na co kolwiek i tak też było z IC plan inny a rzeczywistość zweryfikowała wszystko.


POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
globik_malbork
post Sun, 04 May 2008 - 16:39
Post #109


Rookie
Dołączył: Fri, 11 April 2008
Skąd: malbork





powodzenia z projektem nie przejmuj sie tymi krytykami niech oni lepiej pokaza co oni potrafia masz łeb stary...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Sat, 05 Jul 2008 - 15:43
Post #110


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





jak postępy w projekcie?
kilka pytań

co zrobiłeś z przepływką- czym ją zastąpiłeś?
jakie masz wtryski?
udało Ci się juź wytroić auto?

pzdr

Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sun, 10 Aug 2008 - 15:46
Post #111


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Witam dawno nie aktualizowałem tematu ponieważ nie wiele się działo ale ostatnio prace posunęły się mocno do przodu . Poskładałem dolot zamontowałem IC podłączone już chyba wszystko auto generalnie odpala i jeździ . Pozostało prę drobiazgów do dokończenia muszę dokupić wskaźnik ciśnienia doładowania i wskaźnik do EGT i zamontować pompę paliwa , uporządkować pod maską no i wystroić . Wydech zrobiłem przelot na rurze 60mm od początku do końca . Jest jedna rzecz która mnie troszkę martwi mianowicie auto na wolnych obrotach nie pracuje równo i nie mogę za bardzo sobie z tym poradzić trzyma około 1000 obr ale jak by nie dopalał . Przepławkę założyłem na ssaniu turbiny zdaje egzamin wkręca się przyzwoicie . W tym tygodniu kupie tłumik końcowy i zegary no i będziemy ogarniać strojenie znaczy Zibi122 będzie to robił ja będę pilnym uczniem . Już nie mogę się doczekać na efekty po strojeniu bo na razie się przejechałem kontrolnie tak pyr pyr żeby zobaczyć czy nic od razu nie odpadnie i nie odpadło musze założyć inne makpersony z innymi sprężynami i amorkami które mam bo te tragedia , generalnie drzemie potencjał w tym silniku jak nawet delikatnie się jedzie jak zaczyna pompować to czuć że zaczyna się dziać . A strojone będzie na ECU i trzy dodatkowe w do locie jak nazbieram kapusty to dokupię duże wtryski na razie będzie tak . W tygodniu dorzucę parę fotek i może jakiś filmik jak pracuje silnik . Generalnie jak na razie jestem zadowolony jak to wyszło może nie jest najpiękniej ale starałem się niestosować drut made tylko przykręcić dorobić mocowanie jak było potrzeba.





POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Wed, 13 Aug 2008 - 16:54
Post #112


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa






To zdjęcie poglądowe jestem na etapie porządkowani pod maską na razie do soboty nic nie będzie się działo w sobote wkładam ostatni tłumik i porządek pod maską i makpersony wywalę.




POZDRO



Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Wed, 13 Aug 2008 - 17:49
Post #113


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Brawo Jendrek excl.gif Nawet nieźle to wygląda pod maską, jesteś jedną z nielicznych osób która doprowadziła sprawę do końca. Czekam na więcej zdjęć i oby jeździło bezawaryjnie, pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Wed, 13 Aug 2008 - 21:16
Post #114


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





jestem ciekaw efektu koncowego po strojeniu, czy wszytsko bedzie dobrze? czy aby ni bedzie zalewalo itp wink.gif ... trzymam kciuki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Wed, 13 Aug 2008 - 21:20
Post #115


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Dzięki korona , pewnie wiesz jak ciężko się taki projekt realizuje pierwszy raz chwil zwątpienia było nie mało ale dwa tygodnie temu był największy kryzys byłem gotów to pościągać założyć ori kolektor i latać, ale spotkałem brata po drodze i zaczął się że jestem lamusem bo nie dokończę . I tak mi wjechał na ambicje że się zmobilizowałem i poskładałem . Wiem że to nie koniec ale zapala jakoś się porusza zostało parę pierdol ale bardzo istotnych , kryzys ten maxymalny nastąpił jak założeniu wszystkiego auto zapalało i zdychało i ledwo na wolnych prykało aż wstyd się przyznać jaka przyczyna był (po prostu nie było paliwa w zbiorniku) wstyd jak beret . Nalałem paliwa i autko od razu zapaliło i w obroty wchodziło i to była dodatkowy doping że to zakończyć a jak pierwszy raz się nią wytoczyłem z garażu to normalnie uśmiech na twarzy przez dwa dni nie schodził , pomimo tego że doskonale zdaje sobie sprawę że teraz będzie najpoważniejsze zadanie czyli wystroić to żeby było bezpiecznie ale akurat tu mocno liczę na Zibiego122 . W sobotę będę robił i w piątek to porobię parę fotek i wstawię . Od razu mowie że samo auto nie wygląda , jak korozja była tak jest i nic z tym nie robiłem i na razie nie będę robił chcę ogarnąć silnik żeby było jak należy a
estetykę zdążę poprawić .



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elton
post Wed, 13 Aug 2008 - 21:52
Post #116


User
Dołączył: Fri, 17 March 2006
Skąd: Tarnów





trzymam kciuki za ostateczny wynik.lubie takie garazowe projekty.spogladajac na fote z pod maski przypominaja mi sie filmiki ze szwedzkimi BMW turbo wink.gif powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 13 Aug 2008 - 21:59
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Aż się prosi by wjechać z jakimś świniakiem i dokonać konwersji na map sensor bo ten klapkowicz wybitnie psuje wygląd pod maską biggrin.gif
A tak to bardzo fajnie że udało się zabrnąć tak daleko !


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 13 Aug 2008 - 22:16
Post #118


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Coobcio @ Wed, 13 Aug 2008 - 21:59) *
Aż się prosi by wjechać z jakimś świniakiem i dokonać konwersji na map sensor bo ten klapkowicz wybitnie psuje wygląd pod maską biggrin.gif
A tak to bardzo fajnie że udało się zabrnąć tak daleko !


Najpierw wystroimy aby jeździło na ecumasterze a potem bedzie konwersja MAF->MAP.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Wed, 13 Aug 2008 - 22:21
Post #119


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





a nie lepiej odrazu zrobic to jak nalez, szkoda tracic czas a map mozna kupic za grosze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 13 Aug 2008 - 22:22
Post #120


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Karol_e28 @ Wed, 13 Aug 2008 - 22:21) *
a nie lepije odrazu zrobic to jak nalez, szkoda tracic czas a map mozna kupic za grosze


Map i tak bedzie odrazu a jak zacznie jeździć to bedzie automatyczna konwersja.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 23:46