![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Jimmy Beam i monter25, a kto tu go negatywnie skrytykował?
i pisze się home made a nie hand made |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 November 2007 Skąd: Gliwice ![]() |
Joker- to nie było do Ciebie tylko takie ogólne stwierdzenie,że większość krytykuje nie robiąc samemu nic.
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 24 February 2008 Skąd: Jastrzębie Zdrój ![]() |
Sory za OT ale napisalem ze komentowac kazdy potrafi ale lepiej cos z robic a czy pisze sie home czy hand made to i tak znaczenie jest bardzo blisko znaczne. EOT
![]() |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Kolego rapautosport nie idę na partyzanta ani na skróty tylko zrobiłem tak bo po pierwsze nie dostałem tylu kolanek co chciałem potrzebowałem 6 a dostałem 2 po drugie sam dół dolotu musi być taki na 90 ostro bo wlot i wylot z IC wypada idealnie na czołowym wzmocnieniu .
I nie chcę za szybko z kończyć bo jak bym chciał to nie kupił bym blow off nie kupił bym czujnika do egt i nie kupił bym ECU do sterowania dodatkowymi wtryskami też bym pompy nie kupował tylko leciał na fabrycznej .Jeżeli ktoś uważa że to partyzantka i ze za szybko chę skończyć to go pozdrawiam . Dolot hmm jeżeli ktoś ma lepszy pomysł ja chętnie wysłucham rad bardziej doświadczonych kolegów mało tego zapraszam do siebie żeby ktoś pokazał może czegoś nie wiem albo robie coś nie zgodnie ze sztuką ,poza tym to pochłonęło masę czasu ręczne cięcie i składanie tego ze sobą żeby ładnie pasowało. I tak jak kolega Bambus wentylator będzie elektro i ogromny więc jakieś 2 może 3 centymetry by wszedł tylko wtedy w żaden sposób bym nie podszedł z rurkami do IC. POZDRAWIAM ![]() |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
.... Dolot hmm jeżeli ktoś ma lepszy pomysł ja chętnie wysłucham rad bardziej doświadczonych kolegów mało tego zapraszam do siebie żeby ktoś pokazał może czegoś nie wiem albo robie coś nie zgodnie ze sztuką ,poza tym to pochłonęło masę czasu ręczne cięcie i składanie tego ze sobą żeby ładnie pasowało.... Cześć Jendrek. Kolanka można składać tak jak ja zrobiłem, nacinasz rurę i wyginasz w kilku miejscach, można uzyskać dowolny kąt i dowolny promień łuku więc by się zmieściło, przepływ jest lepszy niż na ostrym 90*, zaś całość jest z jednego kawałka więc nie ma problemu ze składaniem by pasowało ![]() |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Dzięki krona znam ten sposób i to co na górze pod maską do kolektora i od turbiny właśnie zrobiłem takim sposobem tylko pod spodem musiałem zrobić dwa ostre 90 bo nie było innej możliwości po prostu. Potem zrobiłem takim sposobem dwa następne ale się okazało że nawet gęsto nacinając jest łuk 90 stopni jest ale za łagodny. Więc zrobiłem jak zrobiłem a jak dokupię takie kolanka jak trzeba to poprawię.
PZDRAWIAM ![]() |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 April 2008 Skąd: Nowy Dwór Maz. ![]() |
Nie kapuję. Tniesz podłużnicę, żeby zamontować chłodnicę cieczy, a przeszkodą jest dla Ciebie wzmocnienie przedniego pasa wewnetrznego. Wycinasz wzmocnienie, wycinasz pas zewnętrzny, cofasz intercooler i łagodnie wychodzisz z rurami , nawet jak wychodzą pod podłużnicami, kolankami o jakich pisze korona. Wentylator akurat nie ma tu nic do rzeczy.
A czy ja nic nie robię? Własnie składam M20B27. -------------------- Rally drivers do it sideways.
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Ta wizja z podcięciem pasa i wpuszczeniem IC do środka towarzyszyła mi do momentu kiedy nie zabrałem się za to akurat tu nie mogę wyciąć ponieważ jest to newralgiczne miejsce które łączy obie podłużnicę i jest tam przykręcany przedni pas .A poza tym wentylator jest szeroki bardzo i musi mieć przerwę od IC lub zamontować dwie chłodnice ze sobą i dopiero wentylator , a na takie rozwiązanie nie ma miejsca .M20B27 to inna bajka łapy pasują wisko wchodzi bez problemu łapy seryjne wszystko seria tam nie ma co poprawiać .Nie neguje tego że się znasz na robocie ale wierz mi wsadzając M30 to nie za wiele miejsca zostaje na jakieś niuanse a już jak wsadziłem turbo to powiem tak , po założeniu przepływki nie mam gdzie założyć filtra powietrza jakiego kolwiek tyle miejsca gdzie kolwiek zostaje na co kolwiek i tak też było z IC plan inny a rzeczywistość zweryfikowała wszystko.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 11 April 2008 Skąd: malbork ![]() |
powodzenia z projektem nie przejmuj sie tymi krytykami niech oni lepiej pokaza co oni potrafia masz łeb stary...
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
jak postępy w projekcie?
kilka pytań co zrobiłeś z przepływką- czym ją zastąpiłeś? jakie masz wtryski? udało Ci się juź wytroić auto? pzdr |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam dawno nie aktualizowałem tematu ponieważ nie wiele się działo ale ostatnio prace posunęły się mocno do przodu . Poskładałem dolot zamontowałem IC podłączone już chyba wszystko auto generalnie odpala i jeździ . Pozostało prę drobiazgów do dokończenia muszę dokupić wskaźnik ciśnienia doładowania i wskaźnik do EGT i zamontować pompę paliwa , uporządkować pod maską no i wystroić . Wydech zrobiłem przelot na rurze 60mm od początku do końca . Jest jedna rzecz która mnie troszkę martwi mianowicie auto na wolnych obrotach nie pracuje równo i nie mogę za bardzo sobie z tym poradzić trzyma około 1000 obr ale jak by nie dopalał . Przepławkę założyłem na ssaniu turbiny zdaje egzamin wkręca się przyzwoicie . W tym tygodniu kupie tłumik końcowy i zegary no i będziemy ogarniać strojenie znaczy Zibi122 będzie to robił ja będę pilnym uczniem . Już nie mogę się doczekać na efekty po strojeniu bo na razie się przejechałem kontrolnie tak pyr pyr żeby zobaczyć czy nic od razu nie odpadnie i nie odpadło musze założyć inne makpersony z innymi sprężynami i amorkami które mam bo te tragedia , generalnie drzemie potencjał w tym silniku jak nawet delikatnie się jedzie jak zaczyna pompować to czuć że zaczyna się dziać . A strojone będzie na ECU i trzy dodatkowe w do locie jak nazbieram kapusty to dokupię duże wtryski na razie będzie tak . W tygodniu dorzucę parę fotek i może jakiś filmik jak pracuje silnik . Generalnie jak na razie jestem zadowolony jak to wyszło może nie jest najpiękniej ale starałem się niestosować drut made tylko przykręcić dorobić mocowanie jak było potrzeba.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Brawo Jendrek
![]() |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
jestem ciekaw efektu koncowego po strojeniu, czy wszytsko bedzie dobrze? czy aby ni bedzie zalewalo itp
![]() |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Dzięki korona , pewnie wiesz jak ciężko się taki projekt realizuje pierwszy raz chwil zwątpienia było nie mało ale dwa tygodnie temu był największy kryzys byłem gotów to pościągać założyć ori kolektor i latać, ale spotkałem brata po drodze i zaczął się że jestem lamusem bo nie dokończę . I tak mi wjechał na ambicje że się zmobilizowałem i poskładałem . Wiem że to nie koniec ale zapala jakoś się porusza zostało parę pierdol ale bardzo istotnych , kryzys ten maxymalny nastąpił jak założeniu wszystkiego auto zapalało i zdychało i ledwo na wolnych prykało aż wstyd się przyznać jaka przyczyna był (po prostu nie było paliwa w zbiorniku) wstyd jak beret . Nalałem paliwa i autko od razu zapaliło i w obroty wchodziło i to była dodatkowy doping że to zakończyć a jak pierwszy raz się nią wytoczyłem z garażu to normalnie uśmiech na twarzy przez dwa dni nie schodził , pomimo tego że doskonale zdaje sobie sprawę że teraz będzie najpoważniejsze zadanie czyli wystroić to żeby było bezpiecznie ale akurat tu mocno liczę na Zibiego122 . W sobotę będę robił i w piątek to porobię parę fotek i wstawię . Od razu mowie że samo auto nie wygląda , jak korozja była tak jest i nic z tym nie robiłem i na razie nie będę robił chcę ogarnąć silnik żeby było jak należy a
estetykę zdążę poprawić . POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
User Dołączył: Fri, 17 March 2006 Skąd: Tarnów ![]() |
trzymam kciuki za ostateczny wynik.lubie takie garazowe projekty.spogladajac na fote z pod maski przypominaja mi sie filmiki ze szwedzkimi BMW turbo
![]() |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Aż się prosi by wjechać z jakimś świniakiem i dokonać konwersji na map sensor bo ten klapkowicz wybitnie psuje wygląd pod maską
![]() A tak to bardzo fajnie że udało się zabrnąć tak daleko ! -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Aż się prosi by wjechać z jakimś świniakiem i dokonać konwersji na map sensor bo ten klapkowicz wybitnie psuje wygląd pod maską ![]() A tak to bardzo fajnie że udało się zabrnąć tak daleko ! Najpierw wystroimy aby jeździło na ecumasterze a potem bedzie konwersja MAF->MAP. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
a nie lepiej odrazu zrobic to jak nalez, szkoda tracic czas a map mozna kupic za grosze
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
a nie lepije odrazu zrobic to jak nalez, szkoda tracic czas a map mozna kupic za grosze Map i tak bedzie odrazu a jak zacznie jeździć to bedzie automatyczna konwersja. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 23:46 |