![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
- swap silnika z ASV na ARL
- bardzo duże turbo ![]() - fmic ARL - dolot z nierdzewki - wydech 2.5 z jednym koncowym dedykowanym tłumikiem supersprint - skrzynia 5 , sprzegło VR6 - indywidualny mocny program waga auta to ~1100kg ![]() a tu sprawca całego zamieszania ![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 April 2004 Skąd: Lublin ![]() |
TO chyba do działy projekty się nadaje
![]() -------------------- ET 13:72 Bemowo 1.05.05
ET 13:78 BP 12.06.05 ET 13:21 Stalowa '06 http://www.hondatech.pl http://www.LKT.pl |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
GRATKI, na jakim doładowaniu ten wykres ?
masz jeszcze jakieś plany czy to juz moc docelowa? z sentymentu mnie cały czas szkoda tych 230KM na pompie ... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
1.85 bara , narazie to moc docelowa , więcej w tym aucie naprawde potrzebne nie jest
![]() ja nie miałem 230koni na pompie , to raczej niemożliwe na wtryskach 0.230 , myśle że moje vp miało 205-210km sentymentów żadnych nie mam , nowy silnik jest według mnie pod każdym względem lepszy ![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Jak na PD bez wałka ostrego to bardzo ładnie sie kreci wysoko gratki!
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
LBN power
![]() A czy skrzynia 6 nie byłaby lepsza?? Tylko nie krzyczcie jeśli to tak oczywiste. Nie wiem to pytam ![]() -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
az sie prosi waleczek do kompletu
![]() jakie osiagi ? -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: Lublin ![]() |
az sie prosi waleczek do kompletu ![]() jakie osiagi ? Walka absolutnie nie trzeba- to auto ciagnie niemilosiernie do 4.5krpm. Spadku mocy absolutnie nie czuc, wrecz przeciwnie. Nie wiem czy osiagi w tych warunkach da sie zmierzyc, wczoraj nie bylo trakcji na 4 ( mokro troche) biegu -------------------- Best ET- 14.5
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
Osiagi napewno zrywaja czapki z głow a spod tylka fotele uciekaja. Mialem mocne 1.9 TDI VP i przy tej masie do 100 5.9sek jak na przednio napedowke to wynik swietny (na drogowych oponach gdzie nie mozna bylo dobrze gazu wciskac nawet na suchym).
Tutaj mamy PD i momentu jeszcze wiecej sadze ze jak juz zlapie trakcje to podluznice wyciaga ![]() GRATULUJE !!!!!! |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ale moc spada już przy 4200 i moment leci szybko na łeb,więc wałek napewno sie przyda.
-------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
może nie ten sam wykres oglądamy , bo tu wyraznie widac ze moc spada od 4400obr
![]() ale wiadomo wałek sie przyda i po zawieszeniu i heblach będzie też wałeczek ![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Wałeczek potrzebny nie tylko zeby wyżej kręcic ale co ważniejse zeby tej mocy bylo wiecej na wysokich obrotach a nawet i troche wczesniej
-------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Wałeczek potrzebny nie tylko zeby wyżej kręcic ale co ważniejse zeby tej mocy bylo wiecej na wysokich obrotach a nawet i troche wczesniej piszecie o rzeczach dla mnie oczywistych , wiem jak działa wałek o sportowej charakterystyce w silniku pd ![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
piszecie o rzeczach dla mnie oczywistych , wiem jak działa wałek o sportowej charakterystyce w silniku pd ![]() Michal nikt tego pewnie nie kwestionuje to było raczej do Twojego kolegi, który pewnie żadnym innym szybkim dieslem nie jeździł. Pozdro działaj dalej ![]() ![]() -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
hehe , no tak niedoczytałem
![]() ![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
hehe , no tak niedoczytałem ![]() ![]() z przyjemnością...jeśli moje korby wytrzymają to co im zafundowałem...mam miesięczny poślizg, ale takie jest życie wczoraj była pierwsza mocniejsza przejażdżka na nowym setupie...czas pokaże co z tego będzie - fabryczne śruby dalej współpracują z uszczelką .... oby jak najdłużej ![]() -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 11:07 |