Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> IBIZA SPORT 6K2 ARL BIGT
slg
post Fri, 01 Feb 2008 - 08:36
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





- swap silnika z ASV na ARL
- bardzo duże turbo smile.gif
- fmic ARL
- dolot z nierdzewki
- wydech 2.5 z jednym koncowym dedykowanym tłumikiem supersprint
- skrzynia 5 , sprzegło VR6
- indywidualny mocny program

waga auta to ~1100kg



a tu sprawca całego zamieszania



--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 01 Feb 2008 - 08:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
danielCRV
post Fri, 01 Feb 2008 - 10:57
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sun, 04 April 2004
Skąd: Lublin





TO chyba do działy projekty się nadaje wink.gif


--------------------
ET 13:72 Bemowo 1.05.05
ET 13:78 BP 12.06.05
ET 13:21 Stalowa '06

http://www.hondatech.pl
http://www.LKT.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 01 Feb 2008 - 11:24
Post #3


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





GRATKI, na jakim doładowaniu ten wykres ?

masz jeszcze jakieś plany czy to juz moc docelowa?

z sentymentu mnie cały czas szkoda tych 230KM na pompie ... tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Fri, 01 Feb 2008 - 11:31
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





1.85 bara , narazie to moc docelowa , więcej w tym aucie naprawde potrzebne nie jest smile.gif
ja nie miałem 230koni na pompie , to raczej niemożliwe na wtryskach 0.230 , myśle że moje vp miało 205-210km
sentymentów żadnych nie mam , nowy silnik jest według mnie pod każdym względem lepszy biggrin.gif



--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sat, 02 Feb 2008 - 14:59
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Jak na PD bez wałka ostrego to bardzo ładnie sie kreci wysoko gratki!


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Sat, 02 Feb 2008 - 15:52
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





LBN power biggrin.gif

A czy skrzynia 6 nie byłaby lepsza?? Tylko nie krzyczcie jeśli to tak oczywiste. Nie wiem to pytam rolleyes.gif


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Tue, 05 Feb 2008 - 21:53
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





az sie prosi waleczek do kompletu biggrin.gif
jakie osiagi ?



--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noodl3s
post Thu, 07 Feb 2008 - 08:51
Post #8


User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(Taffarel @ Tue, 05 Feb 2008 - 21:53) *
az sie prosi waleczek do kompletu biggrin.gif
jakie osiagi ?

Walka absolutnie nie trzeba- to auto ciagnie niemilosiernie do 4.5krpm. Spadku mocy absolutnie nie czuc, wrecz przeciwnie. Nie wiem czy osiagi w tych warunkach da sie zmierzyc, wczoraj nie bylo trakcji na 4 ( mokro troche) biegu


--------------------
Best ET- 14.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob555
post Thu, 07 Feb 2008 - 10:32
Post #9


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Trojmiasto





Osiagi napewno zrywaja czapki z głow a spod tylka fotele uciekaja. Mialem mocne 1.9 TDI VP i przy tej masie do 100 5.9sek jak na przednio napedowke to wynik swietny (na drogowych oponach gdzie nie mozna bylo dobrze gazu wciskac nawet na suchym).
Tutaj mamy PD i momentu jeszcze wiecej sadze ze jak juz zlapie trakcje to podluznice wyciaga biggrin.gif
GRATULUJE !!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Thu, 07 Feb 2008 - 11:04
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





Ale moc spada już przy 4200 i moment leci szybko na łeb,więc wałek napewno sie przyda.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Thu, 07 Feb 2008 - 11:45
Post #11


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





może nie ten sam wykres oglądamy , bo tu wyraznie widac ze moc spada od 4400obr biggrin.gif
ale wiadomo wałek sie przyda i po zawieszeniu i heblach będzie też wałeczek biggrin.gif


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Thu, 07 Feb 2008 - 17:44
Post #12


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





Wałeczek potrzebny nie tylko zeby wyżej kręcic ale co ważniejse zeby tej mocy bylo wiecej na wysokich obrotach a nawet i troche wczesniej


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Thu, 07 Feb 2008 - 18:39
Post #13


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(luki-TDI @ Thu, 07 Feb 2008 - 17:44) *
Wałeczek potrzebny nie tylko zeby wyżej kręcic ale co ważniejse zeby tej mocy bylo wiecej na wysokich obrotach a nawet i troche wczesniej

piszecie o rzeczach dla mnie oczywistych , wiem jak działa wałek o sportowej charakterystyce w silniku pd smile.gif



--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Thu, 07 Feb 2008 - 21:36
Post #14


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





CYTAT(slg @ Thu, 07 Feb 2008 - 18:39) *
piszecie o rzeczach dla mnie oczywistych , wiem jak działa wałek o sportowej charakterystyce w silniku pd smile.gif

Michal nikt tego pewnie nie kwestionuje to było raczej do Twojego kolegi, który pewnie żadnym innym szybkim dieslem nie jeździł.
Pozdro działaj dalej smile.gif bo bedziesz sie musiał zmierzyc z paroma mocnymi pompami w Twojej klasie wagowej wink.gif


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Fri, 08 Feb 2008 - 07:26
Post #15


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





hehe , no tak niedoczytałem smile.gif , teraz działam z zawiasem i heblami , bo jak wiemy z samej mocy czasów nie będzie . Potem może wałek i zobaczymy jak wyjdzie konfrontacja z tymi paroma mocnymi pompami smile.gif


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mirass
post Fri, 08 Feb 2008 - 12:50
Post #16


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





CYTAT(slg @ Fri, 08 Feb 2008 - 07:26) *
hehe , no tak niedoczytałem smile.gif , teraz działam z zawiasem i heblami , bo jak wiemy z samej mocy czasów nie będzie . Potem może wałek i zobaczymy jak wyjdzie konfrontacja z tymi paroma mocnymi pompami smile.gif


z przyjemnością...jeśli moje korby wytrzymają to co im zafundowałem...mam miesięczny poślizg, ale takie jest życie

wczoraj była pierwsza mocniejsza przejażdżka na nowym setupie...czas pokaże co z tego będzie - fabryczne śruby dalej współpracują z uszczelką .... oby jak najdłużej smile.gif




--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 11:07