Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Po wymianie uszczelki pod glowica - to samo :(
Marlon
post Mon, 01 Sep 2003 - 13:06
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





Powtarzam sie z tym we wszystkich topicach typu 'woda w oleju/olej w wodzie":
Czy głowica była dociągnięta jak trzeba, kluczem dynamometrycznym, a po ułożeniu dociągnięta drugi raz, też tym kluczem?
W całym wątku o tym nie ma mowy. Jeśli mówiliście o tym w innym wątku - to przepraszam za śmiecenie.
Przeważnie w takich przypadkach to jest sprawa niedociągniętej głowicy. Zadna nowa uszczelka nie pomoże, blok i głowica są "wporzo" a kisiel i tak się robi (nie w majtach )
To jest w końcu Pornolez czy co?


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 01 Sep 2003 - 13:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Adalbert
post Mon, 01 Sep 2003 - 14:10
Post #22


User
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Warszawa





>Czy głowica była dociągnięta jak trzeba, kluczem dynamometrycznym, a po ułożeniu dociągnięta drugi raz, też tym kluczem?

Pamiętajmy że nie we wszystkich silnikach się tak robi. Gdybyś tak zrobił w moim byłoby już po głowicy! Wtedy właśnie mógł by mieszać olej z wodą w najlepszym wypadku. Gdzie niegdzie dokręca się odpowiednim momentem, a następnie o określoną wartość kątową.


--------------------
"Silnik musi coś palić, jak nie paliwo to zawory"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Mon, 01 Sep 2003 - 14:35
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT("Adalbert":2220cqtz)
Pamiętajmy że nie we wszystkich silnikach się tak robi. Gdybyś tak zrobił w moim byłoby już po głowicy! Wtedy właśnie mógł by mieszać olej z wodą w najlepszym wypadku. Gdzie niegdzie dokręca się odpowiednim momentem, a następnie o określoną wartość kątową.


Ale zasada jest ta sama - żeby dokręcić, trzeba umić
W rowerku się dokręca o określony kąt? pewnie to właśnie z tąd problem wynika.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Mon, 01 Sep 2003 - 18:17
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





Auto to peugeot 405 a nie Polonez - w Polonezie nie odwazylbym sie na wymianae uszczelki. - zreszta w kazdym nowym temacie zaznaczam dokladnie model i typ silnika w pierwszym poscie - w tym rowniez...
Aby wyeliminowac watpliwosci - to na pewno nie gora silnika.
Glowice zakladalem sam i zrobilem to jota w jote zgodnie z ksiazka serwisowa.
U mnie glowice dokreca sie momentem 60 nm pozniej odkreca sruba po srubie i dokreca 20 NM i nastepnie o kat 300 stopni. Mam sruby torx - zwykle dokreca sie o kat 120 stopni...
Glowica nie wymaga ponownego dokrecania chociaz dostep do srob jest dobry - nie trzeba nawet sciagac pokrywy zaworow. To nie mozliwe ze to gora silnika bo dostawanie sie wody do oleju zauwazylem 3 min po uruchomieniu silnika (para z odmy).


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 12:38