![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Powtarzam sie z tym we wszystkich topicach typu 'woda w oleju/olej w wodzie":
Czy głowica była dociągnięta jak trzeba, kluczem dynamometrycznym, a po ułożeniu dociągnięta drugi raz, też tym kluczem? W całym wątku o tym nie ma mowy. Jeśli mówiliście o tym w innym wątku - to przepraszam za śmiecenie. Przeważnie w takich przypadkach to jest sprawa niedociągniętej głowicy. Zadna nowa uszczelka nie pomoże, blok i głowica są "wporzo" a kisiel i tak się robi (nie w majtach ) To jest w końcu Pornolez czy co? -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
>Czy głowica była dociągnięta jak trzeba, kluczem dynamometrycznym, a po ułożeniu dociągnięta drugi raz, też tym kluczem?
Pamiętajmy że nie we wszystkich silnikach się tak robi. Gdybyś tak zrobił w moim byłoby już po głowicy! Wtedy właśnie mógł by mieszać olej z wodą w najlepszym wypadku. Gdzie niegdzie dokręca się odpowiednim momentem, a następnie o określoną wartość kątową. -------------------- "Silnik musi coś palić, jak nie paliwo to zawory"
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
CYTAT("Adalbert":2220cqtz) Pamiętajmy że nie we wszystkich silnikach się tak robi. Gdybyś tak zrobił w moim byłoby już po głowicy! Wtedy właśnie mógł by mieszać olej z wodą w najlepszym wypadku. Gdzie niegdzie dokręca się odpowiednim momentem, a następnie o określoną wartość kątową.
Ale zasada jest ta sama - żeby dokręcić, trzeba umić W rowerku się dokręca o określony kąt? pewnie to właśnie z tąd problem wynika. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
Auto to peugeot 405 a nie Polonez - w Polonezie nie odwazylbym sie na wymianae uszczelki. - zreszta w kazdym nowym temacie zaznaczam dokladnie model i typ silnika w pierwszym poscie - w tym rowniez...
Aby wyeliminowac watpliwosci - to na pewno nie gora silnika. Glowice zakladalem sam i zrobilem to jota w jote zgodnie z ksiazka serwisowa. U mnie glowice dokreca sie momentem 60 nm pozniej odkreca sruba po srubie i dokreca 20 NM i nastepnie o kat 300 stopni. Mam sruby torx - zwykle dokreca sie o kat 120 stopni... Glowica nie wymaga ponownego dokrecania chociaz dostep do srob jest dobry - nie trzeba nawet sciagac pokrywy zaworow. To nie mozliwe ze to gora silnika bo dostawanie sie wody do oleju zauwazylem 3 min po uruchomieniu silnika (para z odmy). -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 12:38 |