![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Witek nie wiem co palisz ale przestan to jarac chlopie
![]() A jesli chodzi o temat s2 to spokojnie bedzie to osobny watek wiec nie ma sensu zasmiecac opisu tej pieknej s4. -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
User Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: warszawa ![]() |
o co te spory to ja niewiem jak trzeba bedzie to będa kaski i pałki
![]() -------------------- www.pm-motorsport.pl
Subaru impreza sti 443km 611nm Ford focus RS 303km 390nm na wiosne bedzie więcej |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
TAKI LEKKI PRZESMAK TEGO CO BEDZIE. ZAWORY I SPREZYNY PRZYGOTOWANE DO KRECENIA SIE SILNIKA 9500
![]() ![]() ![]() -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
przechodzicie z hydro na mechanike ?
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Co do Audi- to chciałem zauważyć ze fotele BiMarco są zajebiste ale do 126/5 p. We fiatach to wogóle super rozwiązanie jest. Tak samo jak piesek z oderwanym łbem "aj łona bi amerikano". masz racje te fotele sa do "bani" - jestem na etapie ściagania z USA fotelów ktore dawno chcialem miec i zapewniam iż na nie nikt nie bedzie narzekac BiMarco zakupilem gdyz to sa moje pierwsze fotele kubelki w życiu i chcialem cos taniego aby przetestowac i sprzedac no ale narzekac nie mam co, tak naprawde nie sa zle narazie bo nie mam jak je lepiej przetestowac - auto stoi .... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: z zaskoczenia ![]() |
Witek nie wiem co palisz ale przestan to jarac chlopie ![]() A jesli chodzi o temat s2 to spokojnie bedzie to osobny watek wiec nie ma sensu zasmiecac opisu tej pieknej s4. Uszczypliwosc byla jedynie z twojej strony mowiac o "mojej ukochanej firmie", bo niby w sumie co dla mnie za roznica czy jakies audi sie robi w VTG, w Promotorze czy Carmile? Czy ja cos z tego mam? A jesli mam byc uszczypliwy to zapytam - dlaczego jest to "Najbardziej oczekiwane Audi S4"? Bo osobiscie pierwsze slysze o tym aucie a juz wogole modyfikacje nie sa jakims wow, zeby bylo mega oczekiwane. -------------------- Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD 1.48 @ Poznan AWD |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Hmm, może się nie znam, ale mam nadzieję, że nie będzie takich kwiatków jak w S4 prezesuńcia i jego rozrządzie, który też miał wytrzymac kosmiczne obroty. Szczerze, to można trochę poeksperymentować, ale wątpię, żeby coś ciekawego wyszło z takiego rozwiązania.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Albert tak przechodzimy z hydrauliki na mechanike
![]() Witek wiesz ze nie bylo nic z moich ust uszczypliwosci szczegolnie ze sie znamy ![]() ![]() Saleen to nie s4 2.7 tylko s2 czytaj uwaznie . Pinin killer kreci sie do 9500 i poki co po sezonie i zbadaniu kompresji silnik ma sie swietnie i na wszystki cylindrach ma taka sama kompresje. -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
TAKI LEKKI PRZESMAK TEGO CO BEDZIE. ZAWORY I SPREZYNY PRZYGOTOWANE DO KRECENIA SIE SILNIKA 9500 ![]() ![]() ![]() MAM NADZIEJE ZE te korby wytrzymają to krecienie s2ki ![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
ciiiiiiiiiiiiiiii ........................
![]() -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Proponuje na temat S2 zrobić nowy temat
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
dokladnie tak bedzie ale w swoim czasie a wiec panowie wracamy do audi s4 .
-------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
ło matko jak Wy się wszyscy kochacie
-------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Saleen to nie s4 2.7 tylko s2 czytaj uwaznie . Staram się, ale skoro w temacie o S4 piszesz... CYTAT A jesli chodzi o temat s2 to spokojnie bedzie to osobny watek ... a następnie, dwa posty niżej wrzucasz zdjecia zaworów i sprężynek z podpisem że kręcimy do 9500rpm... to mając na uwadze to co napisałeś chwilę wcześniej, wnioskuję, że to do S4. Ale już OK, zrozumiałem ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
podobno wtryski 440 cc przy mocach 400-420 KM juz "wymiękaja" w S4/RS4
i wyglada na to iz powinno sobie poszukac wtryski 500-630 cc czy to prawda ? wiec jesli komp. ori bedzie mógł wystroic na wiecej niz 400 KM to słabym punktem bedą wtryski 440 cc ? jakie sa opcje kupienia w PL wiekszych wtryskow niz 440 cc ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
można kupić wtryski Bosch od starego GT2 nr 0 280 150 791 - pomarańczowe - 511 cm³/min przy 3bar
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 09 November 2006 Skąd: Częstochowa ![]() |
Tak z czystej ciekawości pytam bo docelowo mierzycie między 400-450KM , czy nie prościej i taniej było zaaplikować motor z RS-a?
![]() -------------------- www.intertuning.fotolog.pl
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
A masz gdzieś taki na zbyciu we w miarę dobrym stanie i za rozsądną cenę? To co właśnie jest tu na zdjęciach pokazane, to w dużej mierze replika motoru z RS'a, pewnie za sporo niższą cenę niż orginał.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
SID a na te patrzyłeś ??
http://www.ecodetuning.com/shop/cart.php?m...tail&p=1306 z tym, że trzeba jeszcze przejściówki dokupić... popatrz na audizine, czasem goście sprzedają 510ccm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 12 September 2025 - 16:44 |