Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi s4 Sida by SPORTMILE, 1 wykres strona 7 po swietach jeszcze powalczymy
2fast4you
post Tue, 29 Jan 2008 - 00:21
Post #21


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Warszawa





Skladamy dlatego ze wszystkie miejsca mamy zajete lacznie z podnosnikami a nie widze potrzeby wypychania aut po to aby skladac silnik chyba ze ci to przeszkadza wtedy w corelu przerobie tlo np na widok z morza ?. Jezeli dokladnie patrzac to srodek mniej wiecej wyznacza prawa kolumna podnosnika wiec widac ze raczej skladamy po skrajnej lewej patrzac od srodke lub skrajnie prawo patrzac od wejscia naszych bram. Jutro zmierze dokladnie odleglosc jaka dzieli motor od stolu znajdujacego sie po lewej stronie ale mysle ze mniej wiecej max to 1.5m prz szer hali ok 10 m . Jesli chodzi o kolektory to beda owiniete tasma wiec spokojnie smile.gif


--------------------
WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS
SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU
ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 29 Jan 2008 - 00:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
TJung
post Tue, 29 Jan 2008 - 07:08
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(Albert @ Mon, 28 Jan 2008 - 23:54) *
Zastanawiam się czemu składacie silnik na środku garażu ?

No też mnie to zastanawia, ale ten "wózek" jest chyba jeżdżący, więc może na potrzeby zdjęć chłopaki z nim wyjeżdżają na środek warsztatu (aby tło było ładne smile.gif )

BTW taśma na kolektory to niegłupi pomysł. Tak poza tym podoba mi się podejście do tematu - robota kompleksowa, czysta i przemyślana. Oby efekt był podobny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 29 Jan 2008 - 07:09
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(2fast4you @ Tue, 29 Jan 2008 - 02:21) *
Skladamy dlatego ze wszystkie miejsca mamy zajete lacznie z podnosnikami a nie widze potrzeby wypychania aut po to aby skladac silnik chyba ze ci to przeszkadza wtedy w corelu przerobie tlo np na widok z morza ?. Jezeli dokladnie patrzac to srodek mniej wiecej wyznacza prawa kolumna podnosnika wiec widac ze raczej skladamy po skrajnej lewej patrzac od srodke lub skrajnie prawo patrzac od wejscia naszych bram. Jutro zmierze dokladnie odleglosc jaka dzieli motor od stolu znajdujacego sie po lewej stronie ale mysle ze mniej wiecej max to 1.5m prz szer hali ok 10 m . Jesli chodzi o kolektory to beda owiniete tasma wiec spokojnie smile.gif

Heh wyczerpująca odpowiedź smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek_GSi
post Tue, 29 Jan 2008 - 10:26
Post #24


Super User
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Busko-Zdrój





Możecie napisać jakie numery mają te K04?
One pasują P&P do ori kolektorów, spływów, downpipe'ów itp. ?


--------------------
Calibra V6 BiTurbo - ET: 12.994s - FWD
Viper RT/10 - ET: 12,768 - RWD
Lancer EVO 3 - ET: 12.087s - AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Tue, 29 Jan 2008 - 10:31
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





to jest zestaw p & p


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Tue, 29 Jan 2008 - 10:38
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





przyszlo mi wczoraj do domu ale nie dali żadnej instrukcji jak to zamontowac blink.gif
ma moze ktos instrukcje i itp ?


znalazłem
dodaje po dłuższych poszukiwaniach w necie
cos juz znalazlem
instrukcja montarzu


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2fast4you
post Tue, 29 Jan 2008 - 11:23
Post #27


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Warszawa





Heh szalony smile.gif przyslij to do nas

Do moderatora glownego specjalnie dla ciebie wykonalism dzisiaj fotke obrazujaca odleglosc mierzona na " czuja " od stojaka z silnikiem do stolu znajdujacego sie po lewej stronie sciany oto ona smile.gif no offence Po zawilej konsultacji z kierownikiem Mackiem doszlismy po calonocnej dyskusji do kompromisu otoz " Mozemy przesunac stojak z silnikiem o 30 cm w lewa strone "


--------------------
WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS
SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU
ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Grześ_
post Tue, 29 Jan 2008 - 13:02
Post #28


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: Mazowieckie





CYTAT(Maciek_GSi @ Tue, 29 Jan 2008 - 10:26) *
Możecie napisać jakie numery mają te K04?
One pasują P&P do ori kolektorów, spływów, downpipe'ów itp. ?



k04-025 i k04-026

mozna odrazu zamontowac tez delikatnie zmodyfikowane http://cgi.ebay.de/Audi-RS4-S4-A6-2-7-Bi-T...1QQcmdZViewItem



w seri auto posiada 2 termopary gdzie zostanie zamontowan kolejna ?

jak to jest z tym cisnieniem przy 2 turbinach , ma byc 1,6-1,7 czyli kazda bedzie pompowac 0,8 bara??

ile wytrzyma seryjny dol sinika??


--------------------
GG 4722389
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 29 Jan 2008 - 13:04
Post #29


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Pytając o miejsce składania nie chodziło mi o to czy składacie na środku, z boku czy z tyłu. Chodziło mi o to czemu to składacie w garażu ? Nagrzewnica wieje i nawiewa .... a wy macie otwarty motor ohmy.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Tue, 29 Jan 2008 - 13:24
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(_Grześ_ @ Tue, 29 Jan 2008 - 13:02) *
jak to jest z tym cisnieniem przy 2 turbinach , ma byc 1,6-1,7 czyli kazda bedzie pompowac 0,8 bara??


A to od kiedy ciśnienie turbin się "sumuje"? laugh.gif

Przecież to chyba oczywiste, że obydwie turbiny będą dmuchały po te 1,6bar, a nie, że każda 0,8bar i to się sumuje rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2fast4you
post Tue, 29 Jan 2008 - 14:10
Post #31


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Warszawa





w garazu hmmm ? a gdzie mamy to skladac nie mamy poki co odrebnego pomieszczenia tylko do skladania motorow i nie wydaje mi sie ze jest takowe potrzebne. Poki co moje pedantyczne podejscie do czystosci hali eliminuje jakiekolwiek szanse wdmuchania syfu do silnika czy turbin poza tym ta nagrzewnica nie jest turbina od samolotu . Calosc wirniki itd kanaly zawory itp itd jest zakryta i odkrywana tylko na potrzeby robienia zdjec. Oto zdjecia silnika ze zlozonym rozrzadem calosc na bierzaco bedzie uzupelniana pozdrawiam.



--------------------
WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS
SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU
ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Grześ_
post Tue, 29 Jan 2008 - 14:11
Post #32


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: Mazowieckie





CYTAT(Albert @ Tue, 29 Jan 2008 - 13:04) *
Pytając o miejsce składania nie chodziło mi o to czy składacie na środku, z boku czy z tyłu. Chodziło mi o to czemu to składacie w garażu ? Nagrzewnica wieje i nawiewa .... a wy macie otwarty motor ohmy.gif



ale ja tego nie wiedzialem czy w tym jest cos dziwnego unsure.gif


skoro tak to watpie aby dalo rade utrzymac takie cisnenie do konca, k04 jest zbyt mala


--------------------
GG 4722389
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 29 Jan 2008 - 14:12
Post #33


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(2fast4you @ Tue, 29 Jan 2008 - 14:10) *
w garazu hmmm ? a gdzie mamy to skladac nie mamy poki co odrebnego pomieszczenia tylko do skladania motorow i nie wydaje mi sie ze jest takowe potrzebne. Poki co moje pedantyczne podejscie do czystosci hali eliminuje jakiekolwiek szanse wdmuchania syfu do silnika czy turbin poza tym ta nagrzewnica nie jest turbina od samolotu . Calosc wirniki itd kanaly zawory itp itd jest zakryta i odkrywana tylko na potrzeby robienia zdjec. Oto zdjecia silnika ze zlozonym rozrzadem calosc na bierzaco bedzie uzupelniana pozdrawiam.


OK


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2fast4you
post Tue, 29 Jan 2008 - 14:30
Post #34


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Warszawa





k04 powinna utrzymac przynajmniej nam w jednym rs4 trzyma chodz jest lekko zmodyfikowana. Bywalo nawet tak ze dmuchala prawie 2 bary a trzymala 1.8 smile.gif


Albert licze na pomoc i twoja wiedze na temat s2 bo juz powoli powoli sie za nia zabieramy ( tylko nie gniewaj sie ze bedzie szybsza niz twoja )


--------------------
WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS
SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU
ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 29 Jan 2008 - 14:32
Post #35


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(2fast4you @ Tue, 29 Jan 2008 - 14:30) *
Albert licze na pomoc i twoja wiedze na temat s2 bo juz powoli powoli sie za nia zabieramy ( tylko nie gniewaj sie ze bedzie szybsza niz twoja )


Szybsza na prostej napewno rolleyes.gif

Po zakrętach wątpię tongue.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Tue, 29 Jan 2008 - 18:42
Post #36


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





A ja wątpię czy będzie wgogóle można cokolwiek porównywać bo:

Albert wyjedzie z warsztatu za 5 lat wink.gif

A Adam jak zrobi S2 to zaraz mu wybuchnie. Tak jak za 2 i za 3 podejściem. Z tymi autami wszyscy tak mają więc to zostało powiedziane bez złośliwości...:-)


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2fast4you
post Tue, 29 Jan 2008 - 20:41
Post #37


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Warszawa





bueheheh no mistrz . Kuba czy znane ci sa losy mojego niedoszlego a twego bylego audi kto je dokancza itd ? walnij cos na priv . Wybuchnie hmm tego nie ma w naszym projekcie ale kto wie co sie bedzie dzialo smile.gif


--------------------
WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS
SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU
ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 30 Jan 2008 - 11:00
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





w jakie moce celujecie przy s2? jesli 400 to nie wybuchnie ..jesli 400-500 przy dobrych kutych gratach powinno troche palowania wytrzymac..ale jesli celujecie w powyzej 500 to sklaniam sie do opinii bullita smile.gif tak czy siak zycze powodzenia...czy skrzynia bedzie zamieniana bo to tez dosc slaby punkt eski..(6 biegowe oczywiscie mocniejsze ale powyzej 500KM...hmm.tez moze byc BUM)


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ITR
post Wed, 30 Jan 2008 - 11:25
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: z zaskoczenia





CYTAT(Albert @ Mon, 28 Jan 2008 - 21:54) *
Zastanawiam się czemu składacie silnik na środku garażu ?


to samo pytanie mi sie nasunelo i czemu na podlodze?


--------------------
Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD
1.48 @ Poznan AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 30 Jan 2008 - 11:39
Post #40


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Słyszałem, zę ma sie wysoko kręcić. Jeżeli tak wysoko jak słyszałem- to jebnie już przy pierwszym odpalaniu. Macie tam w warsztatcie jakieś kaski i tarcze zomo, żeby sie zabezpieczyć przed latającymi zaworami?

Co do Audi- to chciałem zauważyć ze fotele BiMarco są zajebiste ale do 126/5 p. We fiatach to wogóle super rozwiązanie jest. Tak samo jak piesek z oderwanym łbem "aj łona bi amerikano".


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 12 September 2025 - 16:44