![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Skladamy dlatego ze wszystkie miejsca mamy zajete lacznie z podnosnikami a nie widze potrzeby wypychania aut po to aby skladac silnik chyba ze ci to przeszkadza wtedy w corelu przerobie tlo np na widok z morza ?. Jezeli dokladnie patrzac to srodek mniej wiecej wyznacza prawa kolumna podnosnika wiec widac ze raczej skladamy po skrajnej lewej patrzac od srodke lub skrajnie prawo patrzac od wejscia naszych bram. Jutro zmierze dokladnie odleglosc jaka dzieli motor od stolu znajdujacego sie po lewej stronie ale mysle ze mniej wiecej max to 1.5m prz szer hali ok 10 m . Jesli chodzi o kolektory to beda owiniete tasma wiec spokojnie
![]() -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Zastanawiam się czemu składacie silnik na środku garażu ? No też mnie to zastanawia, ale ten "wózek" jest chyba jeżdżący, więc może na potrzeby zdjęć chłopaki z nim wyjeżdżają na środek warsztatu (aby tło było ładne ![]() BTW taśma na kolektory to niegłupi pomysł. Tak poza tym podoba mi się podejście do tematu - robota kompleksowa, czysta i przemyślana. Oby efekt był podobny. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Skladamy dlatego ze wszystkie miejsca mamy zajete lacznie z podnosnikami a nie widze potrzeby wypychania aut po to aby skladac silnik chyba ze ci to przeszkadza wtedy w corelu przerobie tlo np na widok z morza ?. Jezeli dokladnie patrzac to srodek mniej wiecej wyznacza prawa kolumna podnosnika wiec widac ze raczej skladamy po skrajnej lewej patrzac od srodke lub skrajnie prawo patrzac od wejscia naszych bram. Jutro zmierze dokladnie odleglosc jaka dzieli motor od stolu znajdujacego sie po lewej stronie ale mysle ze mniej wiecej max to 1.5m prz szer hali ok 10 m . Jesli chodzi o kolektory to beda owiniete tasma wiec spokojnie ![]() Heh wyczerpująca odpowiedź ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Busko-Zdrój ![]() |
Możecie napisać jakie numery mają te K04?
One pasują P&P do ori kolektorów, spływów, downpipe'ów itp. ? -------------------- Calibra V6 BiTurbo - ET: 12.994s - FWD
Viper RT/10 - ET: 12,768 - RWD Lancer EVO 3 - ET: 12.087s - AWD |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
to jest zestaw p & p
-------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
przyszlo mi wczoraj do domu ale nie dali żadnej instrukcji jak to zamontowac
![]() ma moze ktos instrukcje i itp ? ![]() znalazłem dodaje po dłuższych poszukiwaniach w necie cos juz znalazlem instrukcja montarzu -------------------- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Heh szalony
![]() Do moderatora glownego specjalnie dla ciebie wykonalism dzisiaj fotke obrazujaca odleglosc mierzona na " czuja " od stojaka z silnikiem do stolu znajdujacego sie po lewej stronie sciany oto ona ![]() ![]() -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Możecie napisać jakie numery mają te K04? One pasują P&P do ori kolektorów, spływów, downpipe'ów itp. ? k04-025 i k04-026 mozna odrazu zamontowac tez delikatnie zmodyfikowane http://cgi.ebay.de/Audi-RS4-S4-A6-2-7-Bi-T...1QQcmdZViewItem w seri auto posiada 2 termopary gdzie zostanie zamontowan kolejna ? jak to jest z tym cisnieniem przy 2 turbinach , ma byc 1,6-1,7 czyli kazda bedzie pompowac 0,8 bara?? ile wytrzyma seryjny dol sinika?? -------------------- GG 4722389
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Pytając o miejsce składania nie chodziło mi o to czy składacie na środku, z boku czy z tyłu. Chodziło mi o to czemu to składacie w garażu ? Nagrzewnica wieje i nawiewa .... a wy macie otwarty motor
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
jak to jest z tym cisnieniem przy 2 turbinach , ma byc 1,6-1,7 czyli kazda bedzie pompowac 0,8 bara?? A to od kiedy ciśnienie turbin się "sumuje"? ![]() Przecież to chyba oczywiste, że obydwie turbiny będą dmuchały po te 1,6bar, a nie, że każda 0,8bar i to się sumuje ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
w garazu hmmm ? a gdzie mamy to skladac nie mamy poki co odrebnego pomieszczenia tylko do skladania motorow i nie wydaje mi sie ze jest takowe potrzebne. Poki co moje pedantyczne podejscie do czystosci hali eliminuje jakiekolwiek szanse wdmuchania syfu do silnika czy turbin poza tym ta nagrzewnica nie jest turbina od samolotu . Calosc wirniki itd kanaly zawory itp itd jest zakryta i odkrywana tylko na potrzeby robienia zdjec. Oto zdjecia silnika ze zlozonym rozrzadem calosc na bierzaco bedzie uzupelniana pozdrawiam.
![]() ![]() -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Pytając o miejsce składania nie chodziło mi o to czy składacie na środku, z boku czy z tyłu. Chodziło mi o to czemu to składacie w garażu ? Nagrzewnica wieje i nawiewa .... a wy macie otwarty motor ![]() ale ja tego nie wiedzialem czy w tym jest cos dziwnego ![]() skoro tak to watpie aby dalo rade utrzymac takie cisnenie do konca, k04 jest zbyt mala -------------------- GG 4722389
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
w garazu hmmm ? a gdzie mamy to skladac nie mamy poki co odrebnego pomieszczenia tylko do skladania motorow i nie wydaje mi sie ze jest takowe potrzebne. Poki co moje pedantyczne podejscie do czystosci hali eliminuje jakiekolwiek szanse wdmuchania syfu do silnika czy turbin poza tym ta nagrzewnica nie jest turbina od samolotu . Calosc wirniki itd kanaly zawory itp itd jest zakryta i odkrywana tylko na potrzeby robienia zdjec. Oto zdjecia silnika ze zlozonym rozrzadem calosc na bierzaco bedzie uzupelniana pozdrawiam. OK -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
k04 powinna utrzymac przynajmniej nam w jednym rs4 trzyma chodz jest lekko zmodyfikowana. Bywalo nawet tak ze dmuchala prawie 2 bary a trzymala 1.8
![]() Albert licze na pomoc i twoja wiedze na temat s2 bo juz powoli powoli sie za nia zabieramy ( tylko nie gniewaj sie ze bedzie szybsza niz twoja ) -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Albert licze na pomoc i twoja wiedze na temat s2 bo juz powoli powoli sie za nia zabieramy ( tylko nie gniewaj sie ze bedzie szybsza niz twoja ) Szybsza na prostej napewno ![]() Po zakrętach wątpię ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
A ja wątpię czy będzie wgogóle można cokolwiek porównywać bo:
Albert wyjedzie z warsztatu za 5 lat ![]() A Adam jak zrobi S2 to zaraz mu wybuchnie. Tak jak za 2 i za 3 podejściem. Z tymi autami wszyscy tak mają więc to zostało powiedziane bez złośliwości...:-) -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
bueheheh no mistrz . Kuba czy znane ci sa losy mojego niedoszlego a twego bylego audi kto je dokancza itd ? walnij cos na priv . Wybuchnie hmm tego nie ma w naszym projekcie ale kto wie co sie bedzie dzialo
![]() -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
w jakie moce celujecie przy s2? jesli 400 to nie wybuchnie ..jesli 400-500 przy dobrych kutych gratach powinno troche palowania wytrzymac..ale jesli celujecie w powyzej 500 to sklaniam sie do opinii bullita
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: z zaskoczenia ![]() |
Zastanawiam się czemu składacie silnik na środku garażu ? to samo pytanie mi sie nasunelo i czemu na podlodze? -------------------- Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD 1.48 @ Poznan AWD |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Słyszałem, zę ma sie wysoko kręcić. Jeżeli tak wysoko jak słyszałem- to jebnie już przy pierwszym odpalaniu. Macie tam w warsztatcie jakieś kaski i tarcze zomo, żeby sie zabezpieczyć przed latającymi zaworami?
Co do Audi- to chciałem zauważyć ze fotele BiMarco są zajebiste ale do 126/5 p. We fiatach to wogóle super rozwiązanie jest. Tak samo jak piesek z oderwanym łbem "aj łona bi amerikano". -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 12 September 2025 - 16:44 |