Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 6 7 8 9 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi s4 Sida by SPORTMILE, 1 wykres strona 7 po swietach jeszcze powalczymy
bobr4
post Sun, 23 Mar 2008 - 10:31
Post #141


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





CYTAT(PatTDI @ Sun, 23 Mar 2008 - 09:36) *
p.s. Na 320tkach czyli ori wtryskach z s4 przy 4barach mielismy 370ps ;-)


przy 3 barach one maja blizej 300cc niz 320cc wink.gif
mi wyszlo ze 304cc

i racja, podniesc cisnienie to do wiecej starcza, ja odnosilem sie do 3 barowego regulatora przy 440cc wtryskach.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 23 Mar 2008 - 10:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PatTDI
post Sun, 23 Mar 2008 - 11:53
Post #142


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(SID @ Sun, 23 Mar 2008 - 09:52) *
dziekuje za dobrą robote ale wiesz że dziekowac wszystkim bede wtedy jak auto odbiore wink.gif
szkoda tylko ze jeszcze nie udało sie wywalczyc tych "wałków" bo one psuja cały wykres

czy mi sie wydaje czy auto do Was bedzie musialo wrocic w najblizszych dniach ?
Maciek chyba zaraz bedzie mial tel.

szkoda też że sporo rzeczy ktore kupilem nie udało sie założyc, ale poczete sa juz działania w ich "dopasowwywaniu" do S4

chciałbym wiedziec wiecej info na temat założennia turbin K04 od RS6 tutaj od polskich tunerów
bo te wieksze K04 to sa ostatnie mody jakie bym chcial widziec w moim cywilym aucie

ps: szukam jeszcze kolektorów do mego auta z prawdziwego zdarzenia lub dobrego PL made

Pozdrawiam i Wesołych Świąt Życze Wszystkim smile.gif


Wrocic bedzie musial ale nie koniecznie odrazu po swietach. Nad problemem walkow musze troszke posiedziec wieczorem przy pifku smile.gif
Turbosprezarki mozesz sobie kupic te od RS6 ale o zalozeniu pomyslimy kiedy zapniemy to strojenie na ostatni guzik.
Kolektory moze polecic od Michala z MG tylko pytanie czy on sie tego podejmie. Trzeba dzwonic.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2fast4you
post Sun, 23 Mar 2008 - 14:35
Post #143


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Warszawa





Spokojnie kolektory sie wyspawa . No nic walczymy walczymy walczymy


--------------------
WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS
SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU
ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 27 Mar 2008 - 14:47
Post #144


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





mielismy mały problem z lekkim kołem zamachowym ktore nie spasowalo



korona okazała sie po jednej stronie koła "zła" i zębatka rozrusznika "wgryzała" sie w korone koła
wygladało iż korona koła ma za małe wgłębienia na zębatke rozrusznika i tez zęby są za wysokie
zębatka rozrusznika pozostawiała ślady na zębach koła zamachowego
należało by poprawic zęby mechanicznie ale jakoś warsztaty kolosalne pieniadze za to chca
lub nie chca sie podjac roboty

szkoda koła a reklamowac do USA to za duzo roboty i koszta spore
co tu robic ? huh.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Thu, 27 Mar 2008 - 18:37
Post #145


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Modyfikować rozrusznik?


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 27 Mar 2008 - 19:18
Post #146


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(PMN @ Thu, 27 Mar 2008 - 18:37) *
Modyfikować rozrusznik?

A nie lepiej sprobowac przelozyc wieniec ze starego/innego pasujacego kola?


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Thu, 27 Mar 2008 - 20:33
Post #147


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





CYTAT
A nie lepiej sprobowac przelozyc wieniec ze starego/innego pasujacego kola?

Ten pomysł już padł. Nie pamiętam z jakich powodów został odrzucony...


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 27 Mar 2008 - 22:14
Post #148


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





kolosalne to znaczy ile? Podaj mi ilość zębów, materiał i konieczną wartość pogłębienia przestrzeni między zębami.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 27 Mar 2008 - 22:51
Post #149


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Fawor @ Thu, 27 Mar 2008 - 22:14) *
kolosalne to znaczy ile? Podaj mi ilość zębów, materiał i konieczną wartość pogłębienia przestrzeni między zębami.


nie pamietam czy rozrusznik zrobil caly "obieg" na kole zamachowym bo na nim widac iz 60 % obiegu ma zaznaczone "wżeranie" sie
z porównania z orginalnym stalowym kołem z S4 widac iz ścięcie, pogłębiebienie i poszerzenie zębów
o wartość 0,5 - 0,8 mm dałoby rozwiazanie problemu
korony z ori nie przełożysz tak łatwo i trzebabyloby pozniej pewnie wywarzac od nowa
myslalem nad "przerobieniem" zębatki rozrusznika ale Maciek mnie zbił z tropu
teraz na spokoju bym obczaił czy ta opcja by nie była OK

kupiłem już małą szlifierke i kamienie z myśla obrobienia zębatek, czy sie tego podejme sam zobacze w nast. tyg.
teraz nie mam czasu bo jutro rano wyjezdzam za granice na pare dni
kazdarazowa próba montarzu koła wiązała sie bedzie z kosztami bo auto na podnosnik, sprzynia out i roboty sporo
wiec koło trzeba zrobic raz a dobrze
myslałem obrobic koło na spokoju i założyc je przy nast. zakładaniu turbin od RS6



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 27 Mar 2008 - 23:01
Post #150


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Moim zdaniem najprosciej seryjny wieniec zalozyc, jezeli ocywiscie jego szerokosc w strone srodka kola jest wieksza - mozna by podtoczyc do wymiaru nowego wienca. A sama jego wymiana nie jest czynnoscia, ktorej powinno sie bac smile.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 27 Mar 2008 - 23:17
Post #151


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





auto jest złożone na ori kole
a tego mi poprostu szkoda bo kupe kasy kosztowało


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Mon, 07 Apr 2008 - 21:05
Post #152


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





auto mam juz u siebie od tamtego tygodnia - dzis mam czas cos napisac

pod koniec tego tygodnia auto ma wrocic do Wrocławia na dokonczenie strojenia (dopracowac przejscie wałków
i podniesc cisnienie na 1,4 - 1,5 bar max)

w czasie jazdy powrotnej padło ESP i ABS (kontrolki sie pala i brak jest ABS i EPS), podejrzewamy przepływke ale to sie
okaze jak przyjdzie nowa, jutro auto przejdzie test na VAG

chyba że ktoś ma inny pomysł czemu padł ABS i ESP (czujniki ABS wszystkie OK)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 07 Apr 2008 - 22:16
Post #153


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Padło od przepływki????

A gdzie tu związek??



--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Tue, 08 Apr 2008 - 08:14
Post #154


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





nie wiem
moc delikatnie zaczela falowac i auto ma opoznienie male opoznienie w momencie kiedy dajesz gazu
u znajomego na VAG'u wstepnie wyrzucilo bledy komputera i cos z przeplywka

poczekam na dzis po poludniu - bedziemy analizowac co i jak

boje sie tylko aby cos w napedzie nie poszlo, bo auto juz nie mlode a mocy przybylo


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IIIII
post Wed, 09 Apr 2008 - 00:04
Post #155


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 September 2006





Jak masz błędy kompa to raczej coś ze strojeniem?
Jak go stroiliście? Najpierw soft od RSa, a później strojenie, czy od zera?
Jak auto faluje itp. to oczywiście może być to przepływka, ale te kontrolki raczej nie...

Moim zdaniem awaria napędu odpada.

Nie martw się, bo to na pewno jakaś głupota wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Thu, 10 Apr 2008 - 17:13
Post #156


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





Gdy pada przepływka nie działa ESP. ABS powinien działać bez problemu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Thu, 10 Apr 2008 - 18:40
Post #157


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





jesli nie działa ESP to abs rowniez moze nie działać. akurat te elemetny sa powiazane.

Swoja droga pierwszy raz slysze zeby przez przeplywke padalo ESP ??


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JacekRS
post Thu, 10 Apr 2008 - 19:16
Post #158


User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





Nie wiem czym to jest spowodowane, że w RS4 i pewnie w S4 też, może błendem elektroniki, ale keidy padnie przepływka ESP dezaktywuje się
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 10 Apr 2008 - 19:21
Post #159


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





nie miałem w tym tyg. czasu aby sie zajac autem i tak dalej nic w tym kierunku nie zrobiłem
kumpel sie dzis nei odezwal to tez nie udalo mi sie podmienic przepływki

a maciek obiecał mi przysłac z Wa-wy dry.gif

Wiec za kazdym razem kiedy włącze zapłon świeca sie kontrolki i w czasie jazdy nie ma ABS i ESP
po skasowaniu błędu na VAG on dalej wyskakiwał (w tamtym tyg. jak chłopaki mi podłąnczali)

na dodatek poszedł mi kabel od VAG i musze kupic cos nowego a tyle tego na allegro że sam nie wiem co wziąść
auto dzis tez mialo pojechac do Wrocławia/jetronik ale pojedzie dopiero za tydzien

qurna nie ma czasu na nic w tym życiu huh.gif

jedynie maske carbon udało sie założyc ale czekam na zapinki


IIIII pytałeś sie o strojenie, wiec ja za wiele nie powiem bo nie było mnie przy tym
mam nadzieje ze teraz jak zaprowadze auto w piatek to chłopaki z jetronik'a dokoncza strojenie
bo już zaproszenie dostałem
podobno problem z wałkami jest już obczajony i do poprawy, no i cisnienie bedzie zwiekszane z 1,2 na wiecej (1,4-1,5)
wiec moc 450 KM jak najbardziej realna i może 550 Nm i wiecej

narazie walcze z hamulcami bo te co mam to masło biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafal_79
post Tue, 15 Apr 2008 - 07:39
Post #160


Rookie
Dołączył: Sun, 13 April 2008





tyle częsci kasy i roboty ale mocy mało. hmm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 6 7 8 9 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 18:47