![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
p.s. Na 320tkach czyli ori wtryskach z s4 przy 4barach mielismy 370ps ;-) przy 3 barach one maja blizej 300cc niz 320cc ![]() mi wyszlo ze 304cc i racja, podniesc cisnienie to do wiecej starcza, ja odnosilem sie do 3 barowego regulatora przy 440cc wtryskach. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
dziekuje za dobrą robote ale wiesz że dziekowac wszystkim bede wtedy jak auto odbiore ![]() szkoda tylko ze jeszcze nie udało sie wywalczyc tych "wałków" bo one psuja cały wykres czy mi sie wydaje czy auto do Was bedzie musialo wrocic w najblizszych dniach ? Maciek chyba zaraz bedzie mial tel. szkoda też że sporo rzeczy ktore kupilem nie udało sie założyc, ale poczete sa juz działania w ich "dopasowwywaniu" do S4 chciałbym wiedziec wiecej info na temat założennia turbin K04 od RS6 tutaj od polskich tunerów bo te wieksze K04 to sa ostatnie mody jakie bym chcial widziec w moim cywilym aucie ps: szukam jeszcze kolektorów do mego auta z prawdziwego zdarzenia lub dobrego PL made Pozdrawiam i Wesołych Świąt Życze Wszystkim ![]() Wrocic bedzie musial ale nie koniecznie odrazu po swietach. Nad problemem walkow musze troszke posiedziec wieczorem przy pifku ![]() Turbosprezarki mozesz sobie kupic te od RS6 ale o zalozeniu pomyslimy kiedy zapniemy to strojenie na ostatni guzik. Kolektory moze polecic od Michala z MG tylko pytanie czy on sie tego podejmie. Trzeba dzwonic. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Spokojnie kolektory sie wyspawa . No nic walczymy walczymy walczymy
-------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
mielismy mały problem z lekkim kołem zamachowym ktore nie spasowalo
![]() ![]() korona okazała sie po jednej stronie koła "zła" i zębatka rozrusznika "wgryzała" sie w korone koła wygladało iż korona koła ma za małe wgłębienia na zębatke rozrusznika i tez zęby są za wysokie zębatka rozrusznika pozostawiała ślady na zębach koła zamachowego należało by poprawic zęby mechanicznie ale jakoś warsztaty kolosalne pieniadze za to chca lub nie chca sie podjac roboty szkoda koła a reklamowac do USA to za duzo roboty i koszta spore co tu robic ? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Modyfikować rozrusznik?
-------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Modyfikować rozrusznik? A nie lepiej sprobowac przelozyc wieniec ze starego/innego pasujacego kola? -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
CYTAT A nie lepiej sprobowac przelozyc wieniec ze starego/innego pasujacego kola? Ten pomysł już padł. Nie pamiętam z jakich powodów został odrzucony... -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
kolosalne to znaczy ile? Podaj mi ilość zębów, materiał i konieczną wartość pogłębienia przestrzeni między zębami.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
kolosalne to znaczy ile? Podaj mi ilość zębów, materiał i konieczną wartość pogłębienia przestrzeni między zębami. nie pamietam czy rozrusznik zrobil caly "obieg" na kole zamachowym bo na nim widac iz 60 % obiegu ma zaznaczone "wżeranie" sie z porównania z orginalnym stalowym kołem z S4 widac iz ścięcie, pogłębiebienie i poszerzenie zębów o wartość 0,5 - 0,8 mm dałoby rozwiazanie problemu korony z ori nie przełożysz tak łatwo i trzebabyloby pozniej pewnie wywarzac od nowa myslalem nad "przerobieniem" zębatki rozrusznika ale Maciek mnie zbił z tropu teraz na spokoju bym obczaił czy ta opcja by nie była OK kupiłem już małą szlifierke i kamienie z myśla obrobienia zębatek, czy sie tego podejme sam zobacze w nast. tyg. teraz nie mam czasu bo jutro rano wyjezdzam za granice na pare dni kazdarazowa próba montarzu koła wiązała sie bedzie z kosztami bo auto na podnosnik, sprzynia out i roboty sporo wiec koło trzeba zrobic raz a dobrze myslałem obrobic koło na spokoju i założyc je przy nast. zakładaniu turbin od RS6 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Moim zdaniem najprosciej seryjny wieniec zalozyc, jezeli ocywiscie jego szerokosc w strone srodka kola jest wieksza - mozna by podtoczyc do wymiaru nowego wienca. A sama jego wymiana nie jest czynnoscia, ktorej powinno sie bac
![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
auto jest złożone na ori kole
a tego mi poprostu szkoda bo kupe kasy kosztowało -------------------- |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
auto mam juz u siebie od tamtego tygodnia - dzis mam czas cos napisac
pod koniec tego tygodnia auto ma wrocic do Wrocławia na dokonczenie strojenia (dopracowac przejscie wałków i podniesc cisnienie na 1,4 - 1,5 bar max) w czasie jazdy powrotnej padło ESP i ABS (kontrolki sie pala i brak jest ABS i EPS), podejrzewamy przepływke ale to sie okaze jak przyjdzie nowa, jutro auto przejdzie test na VAG chyba że ktoś ma inny pomysł czemu padł ABS i ESP (czujniki ABS wszystkie OK) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Padło od przepływki????
A gdzie tu związek?? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
nie wiem
moc delikatnie zaczela falowac i auto ma opoznienie male opoznienie w momencie kiedy dajesz gazu u znajomego na VAG'u wstepnie wyrzucilo bledy komputera i cos z przeplywka poczekam na dzis po poludniu - bedziemy analizowac co i jak boje sie tylko aby cos w napedzie nie poszlo, bo auto juz nie mlode a mocy przybylo -------------------- |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 September 2006 ![]() |
Jak masz błędy kompa to raczej coś ze strojeniem?
Jak go stroiliście? Najpierw soft od RSa, a później strojenie, czy od zera? Jak auto faluje itp. to oczywiście może być to przepływka, ale te kontrolki raczej nie... Moim zdaniem awaria napędu odpada. Nie martw się, bo to na pewno jakaś głupota ![]() |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
Gdy pada przepływka nie działa ESP. ABS powinien działać bez problemu.
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
jesli nie działa ESP to abs rowniez moze nie działać. akurat te elemetny sa powiazane.
Swoja droga pierwszy raz slysze zeby przez przeplywke padalo ESP ?? -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
Nie wiem czym to jest spowodowane, że w RS4 i pewnie w S4 też, może błendem elektroniki, ale keidy padnie przepływka ESP dezaktywuje się
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
nie miałem w tym tyg. czasu aby sie zajac autem i tak dalej nic w tym kierunku nie zrobiłem
kumpel sie dzis nei odezwal to tez nie udalo mi sie podmienic przepływki a maciek obiecał mi przysłac z Wa-wy ![]() Wiec za kazdym razem kiedy włącze zapłon świeca sie kontrolki i w czasie jazdy nie ma ABS i ESP po skasowaniu błędu na VAG on dalej wyskakiwał (w tamtym tyg. jak chłopaki mi podłąnczali) na dodatek poszedł mi kabel od VAG i musze kupic cos nowego a tyle tego na allegro że sam nie wiem co wziąść auto dzis tez mialo pojechac do Wrocławia/jetronik ale pojedzie dopiero za tydzien qurna nie ma czasu na nic w tym życiu ![]() jedynie maske carbon udało sie założyc ale czekam na zapinki ![]() IIIII pytałeś sie o strojenie, wiec ja za wiele nie powiem bo nie było mnie przy tym mam nadzieje ze teraz jak zaprowadze auto w piatek to chłopaki z jetronik'a dokoncza strojenie bo już zaproszenie dostałem podobno problem z wałkami jest już obczajony i do poprawy, no i cisnienie bedzie zwiekszane z 1,2 na wiecej (1,4-1,5) wiec moc 450 KM jak najbardziej realna i może 550 Nm i wiecej narazie walcze z hamulcami bo te co mam to masło ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 April 2008 ![]() |
tyle częsci kasy i roboty ale mocy mało. hmm
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 18:47 |