Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Problem z immobilizer'em w Audi A4, Daje się uruchomić tylko od czasu do czasu
pieszy
post Wed, 23 Jan 2008 - 18:47
Post #1


Moderator
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0"





Witam

Pacjent:
Audi A4 1.8T 150KM z 1996

Problem:
Nie zawsze daje się uruchomić za pierwszym razem. Czasami "zaskakuje" za pierwszym a czasami dopiero za nastym razem. Nie ma żadnej reguły. Ciepły czy zimny, mokro czy sucho. Przekręcam kluczyk, silnik uruchamia się za każdym razem, ale po ~1-1,5s. zdycha.

Byłem u znajomego, który podłączył się Laptopem (nie wiem jakim softem) przez gniazdo w okolicy tylnej popielniczki. Diagnoza to brak sygnału immobilizera. Zasugerował, że coś jest nie halo z układem (nie wiem jak się to nazywa) wbudowanym w kluczyk. Znalazłem zakład, który na podstwie sygnału odczytanego z oryginalnego kluczyka programuje kopie. Dorobiłem kluczyk i nadal to samo. Oba działają tak samo, czyli nie za każdym razem uruchamiają silnik.
Dzisiaj ojciec pojechał do innego zakładu. Tym razem podpinali się jakimś małym elektronicznym device'em. Diagnoza taka sama - brak sygnału immobilizera.

Co to za cholerstwo? Gdzie szukać przyczyn?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 23 Jan 2008 - 18:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
andrzejrs
post Wed, 23 Jan 2008 - 18:54
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: (Wielkopolska)





po prawej stronie kolumny kierowniczej jest puszka od immo.idz po kablu od pętli przy stacyjce taki czarny okrągły. tam sa 2 wtyczki. popsikaj kontaktem i kika razy wyciagnij i włóz.powinno pomóc.


--------------------
Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arkadius3
post Wed, 23 Jan 2008 - 19:20
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: kuj-pom





znajomy ma ten sam problem ale w Octavi 1.6 98" czy puszka od immo jest w tym samym miejscu? wystarczy że ściągne dolny plastik pod kierą i znajde to wszystko?


--------------------
Blue Fiesta xr1800

Jest Eibach, jest gleba...
... Jest KONI, jest przyczepność ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Wed, 23 Jan 2008 - 23:48
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





w octavi immo jest w zegarach. dziwie sie ze w audi tak nie jest
a na drugim kluczyku tez masz takie problemy?
jak tak to trzeba podmnienic antene


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arkadius3
post Thu, 24 Jan 2008 - 06:45
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: kuj-pom





na drugim kluczyku występuje niestety to samo... antene idzie bez problemu wymienić?? orientuje się ktoś w cenach?


--------------------
Blue Fiesta xr1800

Jest Eibach, jest gleba...
... Jest KONI, jest przyczepność ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Thu, 24 Jan 2008 - 13:06
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





przy stacyjce masz taki gruby przewod, musisz go dodatkowo zaizolowac. To jest typowy problem w A4 i golfach. Na 100% pomoże
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Thu, 24 Jan 2008 - 14:18
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





Problem lezy w barku kontaku miedzy petla indukcyjna przy stacyjce a immo (obojetnie czy jest on jako osobna puszka czy w zegarach).
Rozbierz plastiki pod kierownica i znajdz 2 kabelki ktore ida od takiego czarnego pierscienia wokol stacyjki i dalej piegna w strone licznikow.
Polaczone jest to taka micro kostka przy stacyjce, wypnij ja zastosuj jakis konkakt spray dodatkowo caly przewod (2 zyly) owin folia aluminiowa (zwykla kuchenna). Problemem jest slabe ekranowanie tego przewodu przez co impul od petli indukcyjnej ginie po drodzie do immo.
Typowa ustera starszych A4 i A3 i innych A ;-)
Nie potrzeba nowych kluczykow ani kodowania.
Powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pieszy
post Fri, 25 Jan 2008 - 17:22
Post #8


Moderator
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0"





andrzejrs, Kunio, MACH,
dzięki rolleyes.gif . Pomogło. Auto "pali' za każdym razem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomajor
post Thu, 24 Apr 2008 - 08:38
Post #9


Rookie
Dołączył: Wed, 23 April 2008





Zeby rozebrac plastiki pod kierownica trzeba sciagnac kierownice , poduszka nie wywali ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Thu, 24 Apr 2008 - 09:52
Post #10


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





jak zdejmniesz kleme z aku to nie wypali.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Wed, 30 Apr 2008 - 12:54
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





pieszy - ciekawe na ile Ci pomoze. Bo u mnie sie to zdało na krotko. Potem wywalilem immo całkiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pieszy
post Wed, 30 Apr 2008 - 13:55
Post #12


Moderator
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0"





Nie wiem, czy będę Ci w stanie kiedykolwiek odpowiedzieć. Autko jest powoli szykowane do sprzedania.

Jak do tej pory pomaga idealnie. Na początku ciężko sie było przyzwyczaić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sytrus
post Mon, 10 Oct 2011 - 13:57
Post #13


eMpowered
Dołączył: Mon, 10 October 2011





Witam, mam ten sam problem, auto gaśnie zaraz po zapaleniu. Nie ma na to zasady, czy jest zimno mokro sucho deszcz czy pogoda. Czasami tak po prostu robi. Zrobilem jak pisaliście, owinołem kabel folią a styki oczyściłem. Nic to nie dało. Macie może jakiś inny pomysł? Nie trzeba przypadkiem przelutować coś na tej płytce od alarmu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomikk81
post Wed, 12 Oct 2011 - 10:06
Post #14


User
Dołączył: Fri, 26 February 2010
Skąd: München





Immo out,tak zrobiłem u siebie.Za naprawę w a3 97r krzykneli mi w okolicach 500pln.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Wed, 12 Oct 2011 - 11:24
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





jakieś 5 lat temu jak rodzice kupili a4 1.8 turbo był ten sam problem , auto odpalało i gasło potem zwróciłem uwagę że należy spojrzeć na kontrolkę od IMMO doczytałem że tam nie ma styku na tej małej kosteczce przy pętli . Nie bawiłem się w psikanie tylko pociąłem kostke , zalałem kable cyną i przylutowałem je do pinów w pętli , potem termokurczliwa opaska i izolacja . Cała operacja zajęła 40-50 min z rozebraniem wszystkiego . Jedyna uwage raczej niezbędna lutownica kolbowa . Od tamtej pory do teraz zero problemu . Wywalanie immo przez taką pierdołę to dla mnie abstrakcja rolleyes.gif


pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomikk81
post Wed, 12 Oct 2011 - 13:26
Post #16


User
Dołączył: Fri, 26 February 2010
Skąd: München





A skąd wiesz czy ten sam problem dotyczy opisanych wyżej użytkowników?Jeżeli miałbyś wysypać 500pak za nowy imo do 15 letniego wyłożyłbyś?Jeże;li nawet topo co?Ukradnie Ci to ktoś?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Wed, 12 Oct 2011 - 16:00
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Widze,że problem rozwiązany, miałem podobnie w Ibizie 6L TDI, czasami nie było jakiegoś styku i trzeba było przytrzymać ''zegar'' z prawej strony pod voltomierzem żeby ''złapało'' i auto paliło wtedy bez problemu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MariuszK90
post Wed, 12 Oct 2011 - 17:25
Post #18


User
Dołączył: Sun, 17 April 2011





W moim dupowozie A4 1.8T 95r miałem ten sam problem, ale ja jedynie przeczyściłem styki i popsikałem preparatem. Od roku spokój.

@tomikk81
Fiat 126p, 2xCinqeucento, zardzewiały CRX ED9, E36 318... te fury zniknęły w przeciągu 2lat z mojego osiedla, gdzie stoi naprawdę sporo fajnych a przynajmniej z 10-20lat młodszych aut... więc i nie takie auta kradną wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sytrus
post Wed, 12 Oct 2011 - 19:02
Post #19


eMpowered
Dołączył: Mon, 10 October 2011





tomikk81, masz na myśli kość przy immo? Ta biała plastikowa puszka nad gazem? Tam nie łączy ta kość?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sytrus
post Mon, 26 Mar 2012 - 21:32
Post #20


eMpowered
Dołączył: Mon, 10 October 2011





Witam, Przez całą zime był spokój z immo. Może 2-3 razy w ciagu czterech miesiecy miałem problem z odpaleniem. Gdy wyszło ciepło problem jest cały czas, nie ustępuje. Jakieś nowe wskazówki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28