![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" ![]() |
Witam
Pacjent: Audi A4 1.8T 150KM z 1996 Problem: Nie zawsze daje się uruchomić za pierwszym razem. Czasami "zaskakuje" za pierwszym a czasami dopiero za nastym razem. Nie ma żadnej reguły. Ciepły czy zimny, mokro czy sucho. Przekręcam kluczyk, silnik uruchamia się za każdym razem, ale po ~1-1,5s. zdycha. Byłem u znajomego, który podłączył się Laptopem (nie wiem jakim softem) przez gniazdo w okolicy tylnej popielniczki. Diagnoza to brak sygnału immobilizera. Zasugerował, że coś jest nie halo z układem (nie wiem jak się to nazywa) wbudowanym w kluczyk. Znalazłem zakład, który na podstwie sygnału odczytanego z oryginalnego kluczyka programuje kopie. Dorobiłem kluczyk i nadal to samo. Oba działają tak samo, czyli nie za każdym razem uruchamiają silnik. Dzisiaj ojciec pojechał do innego zakładu. Tym razem podpinali się jakimś małym elektronicznym device'em. Diagnoza taka sama - brak sygnału immobilizera. Co to za cholerstwo? Gdzie szukać przyczyn? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) ![]() |
po prawej stronie kolumny kierowniczej jest puszka od immo.idz po kablu od pętli przy stacyjce taki czarny okrągły. tam sa 2 wtyczki. popsikaj kontaktem i kika razy wyciagnij i włóz.powinno pomóc.
-------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: kuj-pom ![]() |
znajomy ma ten sam problem ale w Octavi 1.6 98" czy puszka od immo jest w tym samym miejscu? wystarczy że ściągne dolny plastik pod kierą i znajde to wszystko?
-------------------- Blue Fiesta xr1800
Jest Eibach, jest gleba... ... Jest KONI, jest przyczepność ;) |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w octavi immo jest w zegarach. dziwie sie ze w audi tak nie jest
a na drugim kluczyku tez masz takie problemy? jak tak to trzeba podmnienic antene -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: kuj-pom ![]() |
na drugim kluczyku występuje niestety to samo... antene idzie bez problemu wymienić?? orientuje się ktoś w cenach?
-------------------- Blue Fiesta xr1800
Jest Eibach, jest gleba... ... Jest KONI, jest przyczepność ;) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
przy stacyjce masz taki gruby przewod, musisz go dodatkowo zaizolowac. To jest typowy problem w A4 i golfach. Na 100% pomoże
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Problem lezy w barku kontaku miedzy petla indukcyjna przy stacyjce a immo (obojetnie czy jest on jako osobna puszka czy w zegarach).
Rozbierz plastiki pod kierownica i znajdz 2 kabelki ktore ida od takiego czarnego pierscienia wokol stacyjki i dalej piegna w strone licznikow. Polaczone jest to taka micro kostka przy stacyjce, wypnij ja zastosuj jakis konkakt spray dodatkowo caly przewod (2 zyly) owin folia aluminiowa (zwykla kuchenna). Problemem jest slabe ekranowanie tego przewodu przez co impul od petli indukcyjnej ginie po drodzie do immo. Typowa ustera starszych A4 i A3 i innych A ;-) Nie potrzeba nowych kluczykow ani kodowania. Powodzenia |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" ![]() |
andrzejrs, Kunio, MACH,
dzięki ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 23 April 2008 ![]() |
Zeby rozebrac plastiki pod kierownica trzeba sciagnac kierownice , poduszka nie wywali ?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
jak zdejmniesz kleme z aku to nie wypali.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
pieszy - ciekawe na ile Ci pomoze. Bo u mnie sie to zdało na krotko. Potem wywalilem immo całkiem.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" ![]() |
Nie wiem, czy będę Ci w stanie kiedykolwiek odpowiedzieć. Autko jest powoli szykowane do sprzedania.
Jak do tej pory pomaga idealnie. Na początku ciężko sie było przyzwyczaić. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
eMpowered Dołączył: Mon, 10 October 2011 ![]() |
Witam, mam ten sam problem, auto gaśnie zaraz po zapaleniu. Nie ma na to zasady, czy jest zimno mokro sucho deszcz czy pogoda. Czasami tak po prostu robi. Zrobilem jak pisaliście, owinołem kabel folią a styki oczyściłem. Nic to nie dało. Macie może jakiś inny pomysł? Nie trzeba przypadkiem przelutować coś na tej płytce od alarmu?
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 February 2010 Skąd: München ![]() |
Immo out,tak zrobiłem u siebie.Za naprawę w a3 97r krzykneli mi w okolicach 500pln.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
jakieś 5 lat temu jak rodzice kupili a4 1.8 turbo był ten sam problem , auto odpalało i gasło potem zwróciłem uwagę że należy spojrzeć na kontrolkę od IMMO doczytałem że tam nie ma styku na tej małej kosteczce przy pętli . Nie bawiłem się w psikanie tylko pociąłem kostke , zalałem kable cyną i przylutowałem je do pinów w pętli , potem termokurczliwa opaska i izolacja . Cała operacja zajęła 40-50 min z rozebraniem wszystkiego . Jedyna uwage raczej niezbędna lutownica kolbowa . Od tamtej pory do teraz zero problemu . Wywalanie immo przez taką pierdołę to dla mnie abstrakcja
![]() pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 February 2010 Skąd: München ![]() |
A skąd wiesz czy ten sam problem dotyczy opisanych wyżej użytkowników?Jeżeli miałbyś wysypać 500pak za nowy imo do 15 letniego wyłożyłbyś?Jeże;li nawet topo co?Ukradnie Ci to ktoś?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Widze,że problem rozwiązany, miałem podobnie w Ibizie 6L TDI, czasami nie było jakiegoś styku i trzeba było przytrzymać ''zegar'' z prawej strony pod voltomierzem żeby ''złapało'' i auto paliło wtedy bez problemu
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sun, 17 April 2011 ![]() |
W moim dupowozie A4 1.8T 95r miałem ten sam problem, ale ja jedynie przeczyściłem styki i popsikałem preparatem. Od roku spokój.
@tomikk81 Fiat 126p, 2xCinqeucento, zardzewiały CRX ED9, E36 318... te fury zniknęły w przeciągu 2lat z mojego osiedla, gdzie stoi naprawdę sporo fajnych a przynajmniej z 10-20lat młodszych aut... więc i nie takie auta kradną ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
eMpowered Dołączył: Mon, 10 October 2011 ![]() |
tomikk81, masz na myśli kość przy immo? Ta biała plastikowa puszka nad gazem? Tam nie łączy ta kość?
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
eMpowered Dołączył: Mon, 10 October 2011 ![]() |
Witam, Przez całą zime był spokój z immo. Może 2-3 razy w ciagu czterech miesiecy miałem problem z odpaleniem. Gdy wyszło ciepło problem jest cały czas, nie ustępuje. Jakieś nowe wskazówki?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28 |