![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
eliminatora ustawisz sobie na 1.0 Bara i na wtryskach 380ccm powinno być minimum 240KM No tak fajnie by było mieć jakis zapas, ale co z Lagiem, przy większym turbo będzie większy i turbo będzie się pózniej wkręcało. Może być tak, że będe się cieszył zapasem ale martwił Lagiem i będzie to nie do przeskoczenia. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
myśląc o gt28rs w ośce pomyśl od razu o firmie peloquin lub kaaz. bez tego pierwsze 3 biegi są bez sensu...
-------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie! pomyliłem się, przepraszam- chodziło mi o K04-23. Prosze moderatora o poprawienie nazwy tematu bo nie umiem znalezć tej opcji-to prawdopodobnie jej nie ma! . Jak wypada to porównanie?? Czy K04-23 odpowiada wielkości K04-023. Mam jakis już materiał na temat tych turbin: ![]() ![]() Na stronie MJM podana jest błędna informacja. Turbo K04-23 wygląda zupełnie inaczej. Było to wałkowane na wielu forach. Pozostaje albo K04-15 albo to K03-73 (?) z Audi A4 B6 1.8T 190KM kod silnika BEX. To ostatnie, momo że K03, ma większą suszarkę niż K04-15. PS. Moje Auto na K04 ma awaryjność wynoszącą 0 (słownie: zero) od daty założenia większej turbiny. Pali i jeździ jak seria (tylko szybciej) - zima, lato, deszcz czy śnieg. Pod maską również wygląda jak 100% seria. I tak ma być - a nie jakieś wydumki i druty których właściciele spędzają tyle samo czasu w warsztacie co na drodze. Nawet nie chce mi się słuchac o tak zmodyfikowanych autach. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
No wkońcu się Pan Elberoth wypowiedział
![]() Udało mi się nawiązać kontakt z MJM,rozmawiałem na temat K04-23. Wyniki rozmowy są zaskakujące(na plus oczywiscie). Jeszcze nie wszystko zostało dogadane ale jak będe znać konkrety to napisze o tym tu. Edit: Elb przypomnij mi ile ostatecznie udało ci sie uzyskać na tej dmuchawce, bo z tego co pamiętam to robiłeś tam jakies roszady z tym kolektorem, powlekałeś go, i jeszcze wymieniałeś Tip-a. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
wlasnie Elberoth - co tam z kolektorem? w srodku tez odpadal?
naprawili? przepraszam za OT -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
CYTAT Edit: Elb przypomnij mi ile ostatecznie udało ci sie uzyskać na tej dmuchawce sam Elb tego chyba nie wie ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
przecież wszystko jest u niego w projekcie, looknijcie
230KM na shell V-power i wyprzedzonym zapłonie bez zapłonu i paliwka było około 207-209 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Na V-Power i delikatnie pchnietym zapłonie było 230KM. Bez ruszania zapłonu chyba 223KM. 208KM to było na poczatku bez Turbo Inlet Pipe i jeszcze z ori katem. Ostatnio wciagnąłem nosem dzikiego diesla Adamoo (ex Matschke) robionego przez Rogalottiego @ 220KM. Więc źle nie jest :-)
Myślę, że przy odpowiednio ustawionym zapłonie na wysokich obrotach i doładowaniu zwiększonym o 0,1bar (wykonalne) powinno się dać na tym turbo zrobić ok 240KM. Tyle że mówimy tu już o max modach (pełen wydech, TIP, wydajniejszy IC itd) Miałem jeszcze wysłać ECU do Szwajcarii na poprawę tego zapłonu, ale przez ostatnie pół roku nie miałem czasu zajmować się autem. Poza tym zastanawiam się nad sprzedażą auta i jego rozebraniem do serii (chyba że ktoś mi da za niego +8000zł za cały setup Sporteca z wydechem Millteka warty 25.000zł ... w co osobiście watpię). Kolektor leży na krasnobrodzkiej chyba od września. W sumie to o nim zapomniałem, LOL. Dzięki za przypomnienie ! -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
CYTAT Ostatnio wciagnąłem nosem dzikiego diesla Adamoo (ex Matschke) robionego przez Rogalottiego @ 220KM. Więc źle nie jest :-) LOL to sie Adas musial wkurzyc ![]() Wiem jaki Elb mial setup ale pisal cos kiedys ze w listopadzie jedzie na remap do Sporteca, a od tamtej pory cisza w temacie wiec dlatego napisalem ze tego nikt nie wie. No i po zmianie wydechu auto nie bylo hamowane wiec tak naprawdę nikt nie wie ile ma kucykow ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Podjąłem kontakt z Firmą MJM jak już pisałem. Gość z którym rozmawiałem powiedział, że na stronie jest zły opis i K04-23 ze zdjęcia to tak naprawde jest K04-20. Z tego co zdążyłem wyczytać na różnych forach to turbo K04-020 było montowane w TT i S3. Ale gość powiedział, że turbo które on sprzedaje pasuje P&P do wzdłużnego 1.8T tak jak K04-015 . Jest dużo większe od K04-015 i można na nim uzyskać 350-380Hp. Ktoś słyszał o takiej bajce??
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Mon, 08 December 2003 Skąd: Wawa ![]() |
myślę że to jakaś hybryda zrobiona na podstawie k04-15 albo którejś z k03...
jakbyś zamawiał to bardzo chętnie dołączę się do zamówienia... ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: Mazowieckie ![]() |
![]() ![]() k04-020 to turbina z s3 tt jest identyczna co k04-023 , roznica jest takze ze k04-023 ma wejscie na termopare a k04-20 nie ma -------------------- GG 4722389
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
to gabaryty powinny byc jak w gt30. Jaka hybryda robiona z dowolnych k03/k04 pozwoli na taki wynik. imo zadna.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Mon, 08 December 2003 Skąd: Wawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
MJM napisało, że to nie jest żadna hybryda! Tylko nowe turbo KKK. Nie wiem czy sie ten pan z MJM-Turbo pomylił ale szczerze wątpie. Powiedzcie mi wobec tego co to za turbo pokazane na zdjęciu obok K04-15, pisze że jest 1/2 większe od K04-15 i też jest plug&play? Tak jak mi ten gość napisał.
To turbo oznaczone jako K04-23 tak naprawde jest to K04-20 tak jak mi napisał. ![]() ![]() ![]() A tutaj z ich strony www też turbina K04-06, widać że o wiele większa od tej 15-stki i pisze, że Plug&Play. To jacys idioci co to sprzedawają, że robią tyle byków?? Bo nie sądze: ![]() ![]() Również z ich strony turbo K04-6 z Audi TT 225 wygląda całkiem inaczej: ![]() Pisze, że wszystkie turba są brand new!! Ktoś umie mi to wyjaśnic?? -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: Mazowieckie ![]() |
to co jest na 2 ostatnich fotkach to jest k04-020 lub k04-023 w zaleznosci od tego czy ma termopare ale o tym juz pisalem tyle tylko ze muszla strony zimnej jest przekrecona ta turbina jest p%p do tt/s3/cupryR badz poprzecznego 1.8T z odpowiednim kolektorem i przewodami itp
co to za nowe oznaczenie k04-06 ? to taki "hłypt matetingowy" ?? obecnie kompoty koncza swoj mod z k04 , ktory polega na wpakowaniu k04 od nowej s3/cupry w muszle od starej k04 tak aby uzyskac wiecej mocy nazywaja ja k04/06 ale watpie ze jest to to samo co oferuje ta firma na niemieckim ebay ale tez i w polsce mozna zmodyfikowac k04-02X w taki sposob ze zmienia sie kolo kompresji z 4/4 na 6/6 http://cgi.ebay.de/K04-Upgrade-Turbolader-...1QQcmdZViewItem aukcja pogladowa z tego co bylo na forum walkowane ze pod kolektor od wzdłuznego silnika pasuje tylko k04-15 badz BEX -------------------- GG 4722389
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
z tego co bylo na forum walkowane ze pod kolektor od poprzecznego silnika pasuje tylko k04-15 badz BEX Jak już to chyba wzdłużnego. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Wiem, wiem , że to było już wałkowane. Koleś najwyrazniej puścił mi niezłą Baje. A ja się napaliłem, że może udało mi się znaleść coś troche większego od K04-15
![]() Wklejam wątek rozmowy z nim: gregory write: Hi! Im looking for a KKK K04-23 turbo for my 1.8T AEB, that is Plug&Play to the serial manifold from serial turbo K03 ; Audi A4 1.8T . Do you have this turbo for sale?? Im interest for buing this Turbo! MJM answer: Actually its K04-20 not K04-23. Its a wrong description. The K04-20 will fit to 1.8T and plug and play. The cost is $995. + shipping gregory write: Hi! ok! I understund. 1.It is realy so that this turbo K04-20 will fit Plug&Play to AEB- longitudinally mounted 1.8T motors?? 2.What is this turbo? It is brand new turbo from KKK Company?? or rebuilded from another K04 ? 3.Is K04-20 Larger than K04-15? And much much larger Than K03?? 4.How much BHP can I get with K04-20 in my engine 1.8T AEB?? MJM answer: Yes the turbo is plug and play for your longitudinally mounted. Yes the turbo is brand new Yes the turbo is bigger than the upgrade K04-15 and also your stock K03 This will support between 350 to 380hp I have one left. ![]() Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem tego turba za tą cene to może je smiało kupować na www.mjmturbos.com Temat jest chyba zakończony! Już napewno nie będzie podobnego na tym forum ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
ten temat mógł zostać zamknięty już po poście #3
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
ten temat mógł zostać zamknięty już po poście #3 raczej po #5 ![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 23:35 |