![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Super projekt, super auto
![]() ![]() Najfajniejsze jest w nim to ze zewnetrznie wyglada na normalnego żunia, jedynie te lampy przednie troszke nie seryjne ![]() -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 May 2007 Skąd: Whitestock ![]() |
A ja bym bardzo chcial zobaczyc jakis pogladowy filmik jak to przyspiesza
![]() A poza tym chcialbym zobaczyc zdjecie Żuka na hamowni ![]() ![]() Fantastyczny pomysl ![]() -------------------- Soda Cleaning System
_http://sodujemy.pl |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 11 July 2007 ![]() |
Czy Wam też pierwszy post z opisem projektu się popsuł (widoczny kod, brak obrazków itp.)?
-------------------- www.szerokiewidoki.pl
Wirtualne wycieczki, fotografie panoramiczne i inne usługi fotograficzne |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Taa, i tak się stało w wielu tematach, niestety taki bałagan się narobił przy konwersji skryptu forum i raczej nie idzie tego automatycznie poprawić, trzeba by po kolei edytować ręcznie posty
![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 November 2007 Skąd: Gliwice ![]() |
Wstawiam jeszcze jeden filmik.jade około 140km/h kawałkiem autostrady,niewiem ile dokładnie bo licznik niedziała ale na tablicy ostro mruga ograniczenie do 130 (taki fotoradar)
http://www.youtube.com/v/ae00YvVjnnQ |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Wstawiam jeszcze jeden filmik.jade około 140km/h kawałkiem autostrady miny ludzi którzy sobie spokojnie pomykają autostradą na tempomacie 130km/h kiedy wyprzedza ich ŻUK - bezcenne ![]() ja bym lekko się zdziwił i podejrzewam że wyraz twarzy móglbym mieć nieco komiczny... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
czlowiek ktory jechal w tym srebrnym samochodzie lewym pasem, po popatrzeniu w luserko musial miec niezle zdziwienie, zreszta kierowcy ciezarowek tez, bo seryjnego zuka chyba juz kazda ciezarowka lyknie. Cos pieknego
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 November 2007 Skąd: Gliwice ![]() |
No jeszcze jeden filmik i narazie ostatni,latem jak będe znowu w domu to napewno nakręce coś lepszego.
http://www.youtube.com/watch?v=AdopSPvpHmY Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Ten Żuk jest mistrzem
![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Buntingford ![]() |
wchodzi na gume?
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
A co dalej z projektem V8 kiedy zobaczymy jakieś fotki z prac ?
![]() pzdr -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 November 2007 Skąd: Gliwice ![]() |
No jesli chodzi o projekt V8 to prace sie zaczną dopiero pod koniec wakacji bo wtedy wracam na stałe do Polski.Teraz rozgladam sie jakimś dawcą i przemyslam na spokojnie pewne rozwiązania techniczne.Jeszcze pare miesięcy,kupno nowego dużego TIG-a i kilku innych sprzętów a potem do roboty
![]() |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 20 February 2008 Skąd: śląsk ![]() |
filmiki spoko, projekt rowniez, gratki. czekam jak reszta na v8
-------------------- S4 B5 AVANT 310 PS i plany......
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 November 2007 Skąd: Gliwice ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 August 2006 ![]() |
Respekt że chce Ci się to robić, powodzenia z V8.
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Respect chłopaki za tyle włożonej pracy
![]() Czekam na jakieś filmiki itp jak to jezdzi ![]() -------------------- 2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Zapomniałem dodać ,że udało mi sie w koncu zainstalować hamulce tarczowe z zaciskami z bmw e38.Całkiem fajnie działają ![]() ![]() ![]() A dałoby sie troszkę więcej szczegółów, tzn jakie tarcze, jak z rozstawem śrub itp?? Pytam, bo prawdopodobnie czeka mnie o w tarpanie i być może gazie 69... Gratuliję samozaparcia, zdolności i furaka... Pozdro |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
User Dołączył: Wed, 02 May 2007 Skąd: Śląsk - rejon Gliwic ![]() |
LT1 moze i jest technologicznie wtórny, ale chłopaki z www.hpg.org.pl ostro mieszają w LT-1 więc nie pisz takich rzeczy, to po pierwsze. Po drugie jest jeszcze najlepszy na świecie silnik V8 - LS1 , każdy wie, co ten silnik potrafi, poza Tobą chyba ( bez urazy). Nie mówie tutaj już o LS-7, LS-6 i LS-9 bo to generalnie podobna architektura. Ktoś mi powie 1UZ-FE, a ja mu powiem LSX, stalowy bloczek w architekturze LS-1, który stabilnie wytrzymuje moce rzędu 2500 km. To tyle w kwestii przestarzałych amerykańkich silników. Boszsz... Już dawno mnie nie było na forum fbody, gdzie bełkot o najlepszych tonach żeliwa (a nawet czasem aluminium - LS1) odlanych w kształt urządzeń o minimalnie dodatnim bilansie energetycznym, stanowi codzienność... Muszę znów zajrzeć i Was trochę powkurzać ![]() |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 November 2007 Skąd: Gliwice ![]() |
Witam
Wstawiłem jeszcze jeden filmik: http://www.youtube.com/watch?v=3TziH5myFtA Jeśli chodzi o zetaw hamulcowy to piasta z Lublina II 2,9T(z modelu 3.5 piasta ma inny wymiar łożysk i jest głębsza co za tym idzie czop zwrotnicy jest za krótki i nakrętka łapie na tylko na kilka zwoi) pasuje idealnie na zwrotnice żukowską,ten sam wymiar łożysk.Zacisk w moim przypadku to BMW E38,mocowanie trzeba było dorobić.Widoczny zacisk na zdjęciu założyłem bo taki przyszedł a kupiłem zupełnie inne ale jak to bywa na Allegro.... ![]() ![]() ![]() ![]() Przy pierwszych zciskach felga wchodzi bez problemu (15 cali z Tarpana Honkera) a jeśli chodzi o te nowe to potrzeba będzie dodać 15 mm dystanse bo zacisk jest grubszy od strony felgi.Jeśli chodzi o pompe paliwa to narazie mam żukowską ale będe zmianiał na Fordowską o mniejszej średnicy. Tak mniej więcej wygląda nowy zacisk na tarczy ![]() A tak przy okazji to za pare tygodni wracam na stałe do Polski i polecam swoje usługi w zakresie przeróbek i modernizacji najróżniejszych pojazdów oraz spawanie aluminium i nierdzewki (Tig AC/DC) Pozdrawiam Monter |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 November 2007 Skąd: Gliwice ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 14:58 |