Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> Mitsubishi 3000gt
andrzej1968
post Sat, 13 Sep 2003 - 14:01
Post #21


User
Dołączył: Sun, 15 June 2003





CYTAT("Tomx":2jxm7ry1)
Witam

skontaktowałem sie właśnie z Pawłem i według jego info tak sprawa wygląda ,że koszty utrzymania sa dosyć spore i doszłem do wniosku że mnie poprostu nie stać na ten piękny wóz , pozdrawiam



Dla mnie te koszty sa podobne jak przy utrzymaniu poprzednich galantow, oczywiscie opony sa drozsze:) Baardzo nie wiele rzeczy musialem do niego kupic, m.in. amortyzatory (kayaba w normalnych cenach), napinacz paska (cena standard), pompa wodna i wlasciwie tyle. Jezeli masz ochote jeszcze o tym porozmawiac zapraszam na prv.
Aha jeszcze anegdota, jak kupowalem go i moj mechanik jechal >500km przez Polske za mna to powiedzial mi "Panie andrzeju ja bede musial panu przelozyc kierownice do tylu. Dlaczego spytalem? Po to zeby pan widzial wszystkie lalki ktore sie ogladaja... " i tym milym akcentem koncze, pozdrawiam andrzej


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 13 Sep 2003 - 14:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rottie
post Sat, 13 Sep 2003 - 18:59
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





CYTAT("andrzej1968":wwn5hmwc)
"Panie andrzeju ja bede musial panu przelozyc kierownice do tylu. Dlaczego spytalem? Po to zeby pan widzial wszystkie lalki ktore sie ogladaja... " i tym milym akcentem koncze, pozdrawiam andrzej

A to dobre...
ale prawdziwe...dla 95% kobiet nie wazny jest czas na 400m...A hyundai coupe bedzie dla nich zawsze lepszy od S4 np...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zyzy
post Sat, 13 Sep 2003 - 19:46
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Pruszków





CYTAT("rottie":3u44fo11)
CYTAT("andrzej1968":3u44fo11)
"Panie andrzeju ja bede musial panu przelozyc kierownice do tylu. Dlaczego spytalem? Po to zeby pan widzial wszystkie lalki ktore sie ogladaja... " i tym milym akcentem koncze, pozdrawiam andrzej

A to dobre...
ale prawdziwe...dla 95% kobiet nie wazny jest czas na 400m...A hyundai coupe bedzie dla nich zawsze lepszy od S4 np...

a to prawda rozwiaznie kupujemy lansowóz dla balchar i cichocimnego potwora dla tych ambitnijszych


--------------------
Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pazur
post Sun, 14 Sep 2003 - 22:32
Post #24


User
Dołączył: Sun, 24 August 2003
Skąd: Żary/Wroclaw





Bierze olej co 7500km nie to co calibra. Poz


--------------------
x32xe + f28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hook
post Tue, 16 Sep 2003 - 21:44
Post #25


Super User
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Sulechów - Zielona Góra





kupujesz samochod dla siebie czy dla panienek? Ciekawe jak spojrza panienki jak ktos cie objedzie cichociemna fura


--------------------
Tuuurbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Tue, 16 Sep 2003 - 22:52
Post #26


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





CYTAT("Hook":35zowh39)
kupujesz samochod dla siebie czy dla panienek? Ciekawe jak spojrza panienki jak ktos cie objedzie cichociemna fura


wiesz - 3000GT VR-4 trudno objechac bez duzych nakladow
a dla mnie samochod musi tez dobrze wygladac a nie tylko jezdzic ...


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 16 Sep 2003 - 23:42
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Rolo":3cieilqw)
wiesz - 3000GT VR-4 trudno objechac bez duzych nakladow :-)



Zdefiniuj co rozumiesz przez duże nakłady bo VR-4 ze swoja kolosalna masą nie jest tak szybki jak go malują.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hook
post Wed, 17 Sep 2003 - 00:06
Post #28


Super User
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Sulechów - Zielona Góra





CYTAT("Azrael":3g81y3cw)
CYTAT("Rolo":3g81y3cw)


wiesz - 3000GT VR-4 trudno objechac bez duzych nakladow



Zdefiniuj co rozumiesz przez duże nakłady bo VR-4 ze swoja kolosalna masą nie jest tak szybki jak go malują.


wyjales mi to z ust. Widzialem to auto w akcji nie powiem zbiera sie ladnie ale na kolana az tak nie powala wiec badz co badz da sie to objechac Jeden samochod musi miec wieksze naklady a drugi mniejsze ale sie da, niektore nie musze miec wcale


--------------------
Tuuurbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Wed, 17 Sep 2003 - 08:25
Post #29


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





CYTAT("Hook":in1d0rdr)
CYTAT("Azrael":in1d0rdr)
CYTAT("Rolo":in1d0rdr)


wiesz - 3000GT VR-4 trudno objechac bez duzych nakladow



Zdefiniuj co rozumiesz przez duże nakłady bo VR-4 ze swoja kolosalna masą nie jest tak szybki jak go malują.


wyjales mi to z ust. Widzialem to auto w akcji nie powiem zbiera sie ladnie ale na kolana az tak nie powala wiec badz co badz da sie to objechac Jeden samochod musi miec wieksze naklady a drugi mniejsze ale sie da, niektore nie musze miec wcale


ja nie mowie ze sie nie da tylko ze niewiele "cichociemnych" i na przyklad nam znanych autek to potrafi - mowmy o realiach a nie o tym co sie da ...

powiedzmy ze 3000 kosztuje 50 tys. - bo tyle mniej wiecej kosztuja. to dajcie mi przyklad samochodu cichociemnego ktory po zmianach bedzie tyle kosztowal.


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buni
post Wed, 17 Sep 2003 - 08:32
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: w-wa





wiekszosc zwyklych "GTi" ( golfy , astry gsi, czy bemki 325 - parchow , ktore kuopujesz za 15 -25 tys )
i dokladasz turbo za 25 tys .... i loisz takie vr4 az milo..


--------------------
Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1
BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buni
post Wed, 17 Sep 2003 - 08:33
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: w-wa







--------------------
Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1
BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hook
post Wed, 17 Sep 2003 - 08:51
Post #32


Super User
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Sulechów - Zielona Góra





no nie wiem czy uturiony gti akurat byl dal rade ale mysle ze vr6 mialby szanse a po malych zmianach to juz 100% i bys mogl sie razem z kosztem auta zamknac w 30tys bez problemu.
A te 3000GT nie chodza tylko za 50tys nie przesadzaj. Koles chcial nie wiem czy chce jeszcze sprzedac to za 36tys


--------------------
Tuuurbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Wed, 17 Sep 2003 - 09:16
Post #33


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





CYTAT("Hook":qa9x9b5o)
no nie wiem czy uturiony gti akurat byl dal rade ale mysle ze vr6 mialby szanse a po malych zmianach to juz 100% i bys mogl sie razem z kosztem auta zamknac w 30tys bez problemu.
A te 3000GT nie chodza tylko za 50tys nie przesadzaj. Koles chcial nie wiem czy chce jeszcze sprzedac to za 36tys


A che sprzedać Vr-4 czy nie VR-4 ?


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Wed, 17 Sep 2003 - 09:20
Post #34


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





CYTAT("buni":c892rw8h)
wiekszosc zwyklych "GTi" ( golfy , astry gsi, czy bemki 325 - parchow , ktore kuopujesz za 15 -25 tys )
i dokladasz turbo za 25 tys .... i loisz takie vr4 az milo..


tak z ciekawosci wzialem sobie baze danych czasow na 1/4 mili i sprawdzilem ile tekich cichociemnych samochodow ma ponizej 14,5 ...
nie ma ich za duzo : audi S2, jakis civic, astra Promotor'a i audi A3. Ile z nich ze wszystkimi zmianami kosztuje ponizej VR-4 ?


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Wed, 17 Sep 2003 - 09:26
Post #35


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





przepraszam - pomylilem sie - to sa dokladniejsze dane :

3000GT VR-4, Stealth RT/Turbo:
As quoted from the July 1995, Vol 47, No. 7 issue of Motor Trend:
[NOTE: 1995 3000GT VR-4 tested]
Horsepower, hp @ rpm, SAE net: 320 @ 6000
Torque, lb-ft @rpm, SAE net: 315 @ 2500
Transmission: 6-speed manual
Acceleration, 0-60 mph, sec: 5.4
Standing quarter mile, sec/mph: 13.5/101.6
Braking, 60-0, feet: 118
Handling, lateral acceleration, g: 0.89
Slalom, 600-ft, mph: 68.9


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wally
post Wed, 17 Sep 2003 - 10:43
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





seryjne VR4 i 5,4 do 100 i 13.5 na 400m? jaaaaasne...


--------------------
whatever
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Wed, 17 Sep 2003 - 12:02
Post #37


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





CYTAT("Wally":3hleqbvi)
seryjne VR4 i 5,4 do 100 i 13.5 na 400m? jaaaaasne...


wally - ja nigdy takim nie jezdzilem ale umiem czytac to co pisza ...
wedlug ciebie ile ma miec ? bo to 5,4 s to sa dane fabryczne przeciez ...

a ten tekst wzialem stad :
[url:3hleqbvi]http://www.gate.net/~dhaupert/3000faq.html[/url:3hleqbvi]
a z ciekawostek o czasach to znalazlem jeszcze to :
[url:3hleqbvi]http://www.3000gt.nu/[/url:3hleqbvi] (pierwsza klinia u gory ... )

pozdrawiam


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hook
post Wed, 17 Sep 2003 - 12:51
Post #38


Super User
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Sulechów - Zielona Góra





CYTAT("Rolo":vq5j4rbz)
a z ciekawostek o czasach to znalazlem jeszcze to :
[url:vq5j4rbz]http://www.3000gt.nu/[/url:vq5j4rbz] (pierwsza klinia u gory ... )

pozdrawiam


A czytales Specification na tej stronie? Radze to zrobic


--------------------
Tuuurbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Wed, 17 Sep 2003 - 12:53
Post #39


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





CYTAT("Hook":wiif85rl)
CYTAT("Rolo":wiif85rl)

a z ciekawostek o czasach to znalazlem jeszcze to :
[url:wiif85rl]http://www.3000gt.nu/[/url:wiif85rl] (pierwsza klinia u gory ... )

pozdrawiam


A czytales Specification na tej stronie? Radze to zrobic


czytalem, czytalem dlatego napisalem ze to ciekawostka


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Thu, 18 Sep 2003 - 08:32
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Realne czasy jakie ludzie osiągają całkowicie seryjnymi 3000GT na drag stripach to są wysokie 13. Po kilku delikatnych modach typu boost controler, wydech, stożek itp. schodzą już do niskich 13.
Tutaj można poczytać jakie czasy ludzie robią z jakimi modami:
[url:3bjb98hj]http://www.dynamicracing.com/bb/viewtopic.php?t=283[/url:3bjb98hj]
A tutaj są jeszcze dwie strony z czasami osiąganymi przez 3000GT:
[url:3bjb98hj]http://www.stealth-3000gt.st/FAQ-fastest.htm[/url:3bjb98hj]
[url:3bjb98hj]http://members.aol.com/twinturboedvr4/images/3sdraglist.html[/url:3bjb98hj]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 09:00