![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
mam nadzieje ze adaptery ktore mam i felgi jakos zmieszcza takie zaciski, 1000 za obydwa z klockami to taka srednio dobra cena
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
mam nadzieje ze adaptery ktore mam i felgi jakos zmieszcza takie zaciski, 1000 za obydwa z klockami to taka srednio dobra cena ![]() Moim zdaniem warto dopłacić do nowszych i mnie styranych zacisków i mieć święty spokój niż kupić tanie kapcie i potem bujać się z regeneracją. -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
Ostatecznie wybór padł za zaciski z alfy brery, te z vipera były jak nowe i o stan Sie nie martwilem, od alfy tloczki mają ten sam rozmiar a są jeszcze tańsze więc to samo za mniej
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
U mnie została hydraulika, więc poza jej doprowadzeniem do stanu sprawności niczego nie zmieniałem. Jednak mam wrażenie, że pompa się poprostu kończy ze starości...
![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A skok pedalu sie nie wydluzyl po przejsciu na 4 tloczki ? To było dość dawno, nie pamiętam tego teraz. Wrażenia opisałem wcześniej ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
wzorujac sie na twoim temacie (wzorowalem sie dlatego ze dorwalem takie same zaciski) powoli zblizam sie do konca mojej modyfikacji
![]() ![]() ![]() ![]() roznica u mnie jest taka, ze bede to mial na A4 B5, z tarczą 320x30 od B8 (ok 52mm wysokości/głębokości) i na adapterze od pavla który był pierwotnie do tarcz 312mm z zaciskami tylnymi prosiaka musiałem dać podkladki (ok 3mm) miedzy adapter a zacisk żeby klocek byl mniejwiecej rowno z rantem tarczy czekam jeszcze na odpowiedni sruby z aso, i musze podpilowac zwrotnice bo glebsza tarcza od seryjnej o ok 6mm ociera się o nią bezlitośnie w 2 miejscach |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Ladnie to wymierzyles do tarczy. Jaka felga na to siada ?
Z pilowaniem zwrotnicy troche zaszalales sa rzeczy ktorych sie nie tyka.. moim zdaniem oczywiscie. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
bez obaw, temat jest znany wsrod posiadaczy miedzy innymi B5tek z nowszymi zwrotnicami i zaciskami porsche 6 tłokowymi z tarczami od mercedesa MLa 330 oraz 350mm... chodzi jedynei o delikatne zeszlifowanie powierzchni a nie o jakieś nacinanie
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
na dniach bede mial drugi komplet podobnych zaciskow wiec ten trafi na sprzedaz jakby ktos chcial
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Mam 6 tloczkow z Q7 na 360mm w mojej coupejce. Nic nie ocieralo, nic nie szlifowane. Wiadomo ze elementy zawieszenia sa wyliczone z duzym zapasem bezpieczenstawa. Przynajmniej w przypadku starszych samochodow a nie tych projektowanych przez ksiegowych.
![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
W coupe jest inna bajka bo jest inną zwrotnica, piasta też bardziej wysunieta na zewnatrz, problem tyczy się głównie s4 b5 i podobnych ozenionych z 6 tlokiem na tarczach z mercedesa mla
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
FOOR!4 jaka to fela na tym twoim coupe, wygląda maśnie.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Pioteros, a czemu nie założysz seryjnego hamulca z S4 albo RS4? Ile mocy masz w tym B5? W S2 takie kombinacje to rozumiem, bo nie bardzo jest co założyć za seryjny/ujowy hamulec ale w B5.. Ja mam w S2 tarcze 321 (seria S4) i 4tłokowy zacisk, seryjna pompa i jest rewelacja, więc patrząc po hamulcu FOOR-a, to już jest konkretna kotwica..
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Pioteros, a czemu nie założysz seryjnego hamulca z S4 albo RS4? Ile mocy masz w tym B5? W S2 takie kombinacje to rozumiem, bo nie bardzo jest co założyć za seryjny/ujowy hamulec ale w B5.. Ja mam w S2 tarcze 321 (seria S4) i 4tłokowy zacisk, seryjna pompa i jest rewelacja, więc patrząc po hamulcu FOOR-a, to już jest konkretna kotwica.. dokładnie w B5 ie ma problemu zadnego S4B5 albo gotowe sety na zaciskach z touarega bez zadnych adapterów, SID ma wszystko ogarniete w dobrych cenach -------------------- |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
FOOR!4, jak masz ogarniety temat recznego? Co masz pod maska, ze taki balast zalozyles w postaci hamulcow?
-------------------- No limits With S2Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
nie do końca tak jest, historia jest tego typu że S4 jako wyjątek w B5 miało zwrotnice z rozstawem śrub na jarzma zacisku 145mm, czyli takei same jak B6 i późniejsze AUDI, dlatego w eSce nie ma problemu z zaciskami i każdy typ z nowszych modeli pasuje, czy to 4 tłoki, czy to 6tłokó itp itd
w b5 generalnie rozstaw śrub w jarzmie jest 94mm, czyli tak sam jak np. w golfie IV, musiałbym wymienić zwrotnice żeby móc bez przeróbek montować lepsze heble, a że mam 1.8T to mam jeszcze półośki cienkie i małe przeguby, więc dodatkowo musiałbym wymienić i półosie i przeguby, i zwrotnice i pewnie łożyska (mając już zwrotnice wyjete to by wypadalo je wymienić) zanim zaczalem myslec co by tu zrobic z heblami niestety powymieniałem całą przednia zawieche, przeguby, łozyska, wiec szkoda by bylo to wywalac za cene zlomu i robic robote jeszcze raz na nowych zwrotnicach z eSy, stad pomysl na adapter pozatym, większy rozstaw i tak nie dałby mi takiej konfiguracji, czyli tarczy 320mm na 4tłoku, bo takich hebli nigdzie nie było, a na tym też mi zależało, musiałbym odrazu wskoczyć na 6tłoków ZL17/ZR17 i tarcze z MLa 330mm, ale cena tych zacisków też jest nie mała ze względu na to że to się robi dość deficytowy towar pojeżdzę rok dwa, jak posypie mi się zawiecha może przeskoczę na zwrotnicę z eSy i coś większego "bardziej" plug'n'play |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie musiałbys isc zaraz w 6 tloków, sa tanie 4 tłoczkowe z touarega, akurat ZR17 to chyba najbardziej poszukiwane zaciski, zreszta zamienne PnP z tymi 4 tłokami
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
tak ale nie ma zadnych 4 tlokow zeby pod ori mocowania zwrotnicy pasowaly by na tarcze 320-330mm...
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 07:41 |