![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
CYTAT("ade":68olasj4) fajnie, ze zrobiles sam sobie turbo...
ale jak na moj gust to auto nie ma wiecej niz 110-115km... jedynie, to, ze momentu sporo wiecej... z drugiej strony za okolo 1000zl to i tak efekt jest dobry:] teraz dopiero zobaczylem, ze to bylo 8v:] wiec wsumie to calkiem fajna sprawa wyszla:D:P Wykresem się nie jeździ i wiesz o tym doskonale. Znasz jedno auto, które miało mało mocy, a jeździło dziwnie dobrze Dla mnie ten projekt jest bardzo ciekawy - tanie auto, tanie modyfikacje, bezcenna radość z jazdy. Stosunek nakładów do efektu można więc uznać za bardzo dobry... Chyba o to tu chodzi tak naprawdę. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
CYTAT("TOMEKKK":33fehq8f) CYTAT("ade":33fehq8f) fajnie, ze zrobiles sam sobie turbo... ale jak na moj gust to auto nie ma wiecej niz 110-115km... jedynie, to, ze momentu sporo wiecej... z drugiej strony za okolo 1000zl to i tak efekt jest dobry:] teraz dopiero zobaczylem, ze to bylo 8v:] wiec wsumie to calkiem fajna sprawa wyszla:D:P Wykresem się nie jeździ i wiesz o tym doskonale. Znasz jedno auto, które miało mało mocy, a jeździło dziwnie dobrze Dla mnie ten projekt jest bardzo ciekawy - tanie auto, tanie modyfikacje, bezcenna radość z jazdy. Stosunek nakładów do efektu można więc uznać za bardzo dobry... Chyba o to tu chodzi tak naprawdę. moc przewidzialem na podstawie osiagow jakie podal wlasciciel:D no i sprezarka tez duzo wiecej pewnie nie da rady:] -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 September 2007 Skąd: Mazowsze ![]() |
Gratuluje projektu i jak patrze na cene za jaką to wykonałeś to stawiam wielkie oczy ale nie dlatego ze ci nie wierze tylko mnie to kosztowalo znacznie wiecej
Jesli moge sie wtrącić to mam kilka pytań - ze zdjec wynika ze masz turbine na seryjnym kolektorze....czy oleju turbina ci nie bierze???? bo tam przeciez nie ma wogole spływu do miski olejowej? u mnie bylo to za nisko i Mario (MTG) robil od podstaw cały kolektor, http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 275a728d83 - stary kolektor http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 593abee030 - nowy http://img141.imageshack.us/my.php?imag ... 112pw9.jpg - nowy - nie ładuj dodatkowej listwy bo ja mialem problem z wystrojeniem jej na smt6....lepsze sa wtryski wieksze od GSi lub od leta i wystroic to na ecumasterze. - mi na doladowaniu 0,4b wywalilo juz 2 razy uszczelke odprezającą!! wiec podziwiam ze ty jeszcze masz seryjną...chyba ze masz szpilki ARP. - wywal kata i zrób przelot. - zainwestuj w EGT Podsumowując, szczerze gratuluje projektu pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Fajny projekcik gratuluje coraz więcej zmodyfikowanych Wuu widze robi się konkurencja w klasie
-------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 15 May 2003 Skąd: Starachowice/Kielce/Krakow ![]() |
CYTAT("Marcin-Lanos 1 @ 5T":fijh3cec) - nie ładuj dodatkowej listwy bo ja mialem problem z wystrojeniem jej na smt6....lepsze sa wtryski wieksze od GSi lub od leta i wystroic to na ecumasterze.
z czym miales problem przy strojeniu z dodatkowa listwa ?? -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 September 2007 Skąd: Mazowsze ![]() |
zalewał mi sie i przy 5,5rpm byl strzał, nie moglem do odcinki pociągnąć.....byc moze którys z wtrysków był wadliwy lub cos innego. Teraz mam seryjne zastapione 300ccm od leta i jest suuper. Ale nadal mam w kolektorze te 4 dodatkowe, tylko nie sa podlaczone. Uwazam ze mimo wszystko łatwiej jest wystroic 4 wtryski niz 8, chyba mniej wadliwe rozwiazanie....moje zdanie
-------------------- Lanos Turbo 300+@400+ / ET 13.1
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Wieliczka ![]() |
CYTAT("coobcio":z3oww2q3) Jak turbina jest na wyczerpaniu i apetyt wzrósł to proponował bym nie podnosić doładowania a zastąpić suszarkę T25, turbo dziura w zasadzie bez zmian a sporo lepsza góra by się zrobiła i mniej powietrze by się grzało - nie trzeba by było przenosić zgrabnie zamontowanego IC Własnie mam zamiar zrobic cos takiego zmienić turbine na większa bez zmiany doładowania a ic i tak będzie zmienione na wieksze i w jedynym słusznym miejscu ps. w jakich autach siedzi T25 CYTAT("coobcio":z3oww2q3) Ps. Dla czego trzymasz się tak katalizatora ?? aż się prosi żeby zastąpić go kawałkiem rury albo tłumikiem przelotowym... nietrzymam sie katalizatora poprostu jak robiłem wydech to kupiłem za mało rury i mi brakło:) a potem jakoś niebyło ciagle czasu ale teraz przez zimę napewno go wywalam CYTAT("marcin-lanos1 @ 5T":z3oww2q3) - ze zdjec wynika ze masz turbine na seryjnym kolektorze....czy oleju turbina ci nie bierze???? bo tam przeciez nie ma wogole spływu do miski olejowej? u mnie bylo to za nisko i Mario (MTG) robil od podstaw cały kolektor, turbo jest na seryjnym kolektorze i spływ jest ok może masz wieksza turbina i dlatego niema miejsca. CYTAT("marcin-lanos 1 @ 5t":z3oww2q3) - nie ładuj dodatkowej listwy bo ja mialem problem z wystrojeniem jej na smt6....lepsze sa wtryski wieksze od GSi lub od leta i wystroic to na ecumasterze. i dlatego nie chciałem nic wystrajac na dodatkowym kompie poprostu jak to sie zrobi do kitu to są wieksze problemy niż na takim układzie jak ja mam CYTAT("marcin-lanos 1 @ 5t":z3oww2q3) - mi na doladowaniu 0,4b wywalilo juz 2 razy uszczelke odprezającą!! wiec podziwiam ze ty jeszcze masz seryjną...chyba ze masz szpilki ARP. a po cholere ci uszczelka odprężajaca do takiego doładowania obmyslałem rózne warianty i po pierwsze do takiego małego doładowania nie ma sensu obnizać stopnia sprężania a po drugie lepsza seryjna uszczelka renomowanej firmy niż jakiś badziew odprężajacy nie mam szpilek ARP co lepsze mam seryjne szpilki których niezmieniłem na nowe po wymianie uszczelki pod głowicą CYTAT("marcin-lanos 1 @ 5t":z3oww2q3) - wywal kata i zrób przelot.
- zainwestuj w EGT kat bedzie wywalony a w EGT nie inwestuje bo wychodze z założenia że jak przez 10kkm nic się nie stopiło to jest ok:) nawet w lecie w najwieksze upały jak dawałem mu popalić to niedziało sie z nim nic Wiem że w auto pasowało by włozyć troche roboty ale od kiedy mam motor to odeszła mi ochota na grzebanie w aucie w tej chwili poważnie rozważam mozliwość sprzedaży auta na wiosne ale co bedzie to sie zobaczy -------------------- Lanos C20XE 172km 218nm
Astra Coupe Bertone Z22SE Yamaha YZF-R1 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
CYTAT("sparci":2rycu6q9) CYTAT("coobcio":2rycu6q9) Własnie mam zamiar zrobic cos takiego zmienić turbine na większa bez zmiany doładowania a ic i tak będzie zmienione na wieksze i w jedynym słusznym miejscu ps. w jakich autach siedzi T25 Najpopularniejszy u nas wóz z nią to 200SX S13 1,8... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp
Bylo już. Mała uwaga: jak wybieram 200sx ca18det, nie pojawia się T25 tylko TB252, z kolei wybierając T25 z turbosprężarek też inne auto wychodzi. Ogólnie na pewno przydatna baza, ale jak ktoś może, to niech wyjaśni tą kwestię, o której napisałem. Peace -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 15 May 2003 Skąd: Starachowice/Kielce/Krakow ![]() |
CYTAT("Marcin-Lanos 1 @ 5T":11fp2cag) zalewał mi sie i przy 5,5rpm byl strzał, nie moglem do odcinki pociągnąć.....byc moze którys z wtrysków był wadliwy lub cos innego. Teraz mam seryjne zastapione 300ccm od leta i jest suuper. Ale nadal mam w kolektorze te 4 dodatkowe, tylko nie sa podlaczone. Uwazam ze mimo wszystko łatwiej jest wystroic 4 wtryski niz 8, chyba mniej wadliwe rozwiazanie....moje zdanie hmmm mozliwe, ze to kwestia wtryskow... mozliwe, ze kwestia wystrojenia.... w kazdym razie widzialem kilka aut z takim rozwiazaniem i wszystko jak najbardziej dzialalo... powiedz mi jeszcze jak u Ciebie wyglada afr, glowie chodzi mi o niskie obroty, zanim turbo zaczyna ladowac? CYTAT("Coobcio":11fp2cag) CYTAT("sparci":11fp2cag) CYTAT("coobcio":11fp2cag) Własnie mam zamiar zrobic cos takiego zmienić turbine na większa bez zmiany doładowania a ic i tak będzie zmienione na wieksze i w jedynym słusznym miejscu ps. w jakich autach siedzi T25 Najpopularniejszy u nas wóz z nią to 200SX S13 1,8... z rownie popularnych to jeszcze eclipse pakowali to tez do saabow.... jakbys chcial to wal na pw bo wiem gdzie w krk leza takie dwie sprezareczki -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
CYTAT("lorak":24ef6l4p) pakowali to tez do saabow....
Jak T25 z SAABA to tylko z jakiegoś 2,3L te z 2,0 to były TB25 znacznie mniejsze... Ostatnio stroiłem Toyote CORROLE 1,3 76KM z takową fakt że niepotrzebnie odprężona była bo przy 0,7 bara osiągneliśmy zaledwie 170KM i 220Nm przy czym full boost najniżej mógł się pojawiać od 3500obr.min Przy 0,4Bara Moc oscylowała w granicy 130KM i pełne doładowanie od 3000obr.min. Tutaj na szczęście silnik nie był odprężany więc jest szansa na nieco lepsze rezultaty przy jednocześnie mniejszym lagu... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Sparci nie chciałbym pisac tutaj za Marcina lecz jego 1.5 16 jest bardzo doinwestowanym projektem i zapowiada się na to że bedzie to jeden z najmocniejszych lanków Turbo.... Kolegi nie interesuja moce rzedu 150km ale od 160 wzwyz stad uszczelka odpręzająca . Nie jest badziewna lecz gruba dodam że 400konny swift Pg lata na takiej samej więc o czyms to swiadczy ....... Prawdopodobnie wina stoji po stronie szpilek . Jeżeli chodzi o pobór oleju to na kolektorze seryjnym takim jak twoj jest to mozliwe poniewaz chodzi tu o wysokośc podwieszenia Turbiny a nie o jej wielkość
2. Jak już poszedleś w Turbo to uważam że należy Lanka wystroić EGT to jedno a AFR to drugie nie wyobrażam sobie jazdy bez wystrojenia w ten sposób ryzykujesz uszkodzenie silnika zresztą poprzez strojenie zawsze pare konków więcej wyciągniesz . -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 September 2007 Skąd: Mazowsze ![]() |
Jest dokładnie tak jak kolega LaniR1 mówi gdyż był od samego początku zaangażowany w mój projekt.
Uszczelke wywalilo prawdopodobnie (dzis sie okaze) ze zastosowano seryjne szpilki, ktore juz raz byly dokrecane, a uszczelka jest naprawde bardzo gruba gdyz głowica byla ostro obrobiona i szykowanan pod wieksze doladowanie niz 0,4. Dodam ze taka sama uszczele ma Radek84 i ładuje gruuuubo ponad 1bar + nitro i nic sie nie dzieje. EGT jest baardzo potrzebne bo jak jezdzilem na nie wystrojonym to temp. bardzo szybko dochodzila do 800stop. przy lekkim katowaniu i gdybym ciągnął go wyżej byłaby wyższa, teraz mozna go pałowac ile wlezie i nie przekroczy 700stop. --> warto to kontrolować! AFR jakie hmmm nie chce wprowadzac w błąd ale chyba ok 12,5, dokladniej podam w sobote kiedy bedzie hamowany i jeszcze raz sprawdzany na sondzie. A jesli chodzi o te spalanie oleju przez turbine to niestety seryjny kolektor ma to do siebie ze turbina jakaby nie byla jest baardzo nisko i jesli splyw oleju jest prawidlowo zainstalowany to splyw z turbiny do miski jest prawie na tym samym poziomie, tak bylo u mnie i wcale niemialem duzej turbiny. Ale jesli faktycznie wszystko dobrze ci sie sprawuje to GRATULUJE sprytu i umiejetnosci ![]() -------------------- Lanos Turbo 300+@400+ / ET 13.1
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Mon, 22 October 2007 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("Marcin-Lanos 1 @ 5T":2qatfasl) ...
- mi na doladowaniu 0,4b wywalilo juz 2 razy uszczelke odprezającą!! wiec podziwiam ze ty jeszcze masz seryjną...chyba ze masz szpilki ARP. ... A splaowałeś zarówno głowice jak i blok silnika po zmianie na uszczelkę odprężajacą? |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 September 2007 Skąd: Mazowsze ![]() |
Silnik byl przygotowany profi pod turbo...z Płocka powedrował do Krakowa wraz ze sprzeglem na zrobienie wraz z dynamicznym wywazeniem wału i sprzegla. Blok seryjnie jest krzywy więc takze byl planowany a glowica tym bardziej gdyz byla solidnie obrabina w tym i planowana.
Pierwsza uszczelke mi wywalilo bo wiatrak sie nie zalaczyl i sie zagrzał wiec miala prawo. Druga mi poszla podczas strojenia gdyz prawdopodobnie puscily seryjne szpilki ktore byly juz 2 razy zakladane...i to byl mój bład. Teraz bedzie ciensza uszczelka ok 1,5mm i sruby ARP. -------------------- Lanos Turbo 300+@400+ / ET 13.1
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Wieliczka ![]() |
CYTAT("laniR1":2swwok11) Sparci nie chciałbym pisac tutaj za Marcina lecz jego 1.5 16 jest bardzo doinwestowanym projektem i zapowiada się na to że bedzie to jeden z najmocniejszych lanków Turbo
No chyba że tak myslałem że kolega nie celuje tak wysoko w takim razie życze powodzenia , chociaż uwazam że uszczelka nie została wydmuchana przez szpilki stawiałbym raczej ze było skopane cos ze strojeniem ale to moje zdanie i niechce nic sugerować Mam turbinę TD04L-12T z volvo 2,0 benzyna myslicie że się nada bo w sumie wolałbym ja założyć niż kupować coś innego Ps. fajnie że jest coraz wiecej szybkich daewoo bo ludzie myslą ze to złom a tu niespodzianka pozdro dla gościa z merca s-klasy troche miał dziwna minę jak go zacząłem wyprzedzać przy 200km/h -------------------- Lanos C20XE 172km 218nm
Astra Coupe Bertone Z22SE Yamaha YZF-R1 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Porównaj te nową turbinę do starej - pomierz śmigła, jak ma większe to montuj
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 September 2007 Skąd: Mazowsze ![]() |
Moim zdaniem DU to baaardzo dobry samochód, niedoceniony i traktowany z hmm moze z ironią......swoim Lankiem mam zamiar udowodnic ze nie wolno lekceważyć DU, bo sie mozna zdziwic
Sparci, jak masz juz Lanka turbo to teraz mzesz juz tylko go udoskonalac by byl jeszcze szybszy. Powodzenia. -------------------- Lanos Turbo 300+@400+ / ET 13.1
|
|
|
gość_MarcinGRL_* |
![]()
Post
#39
|
![]() |
wyjatkowo niedocenione, ale dzieki temu tanie jak barszcz
za 10k dostajesz dobrze zabezpieczona bude i nie musisz martwic sie o ruda tak jak to jest w przypadku astry F ja powoli zbieram na nowy projekt i prawdopodobnie bedzie to wlasnie lanosik albo bede turbil 1.6, albo 2.0 ala Klonek, albo jak sobie ubzduram, ze zostaje przy wolnossacym to przeloze c20xe z mojej VA ostatnio lanosy o mocach 150+ wyrastaja jak grzyby po deszczu, tylko sie cieszyc zycze bezawaryjnych kilometrow pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 15 November 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
super projekt
gratuluje i mam nadizeje ze mi uda sie cos podobnego zrobic - ale na renault mozesz powiedziec jak iczujnik cisnienia zastosowales?? i czy odcinales jakos map sensor elektrozaworkiem ?? (nawet nie wiem czy go masz) jestem pod wrazeniem pozdro |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 03:53 |