Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> BMW E30 do driftu - Kompendium
Raceboy
post Tue, 07 Dec 2010 - 09:51
Post #21


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Owszem, ale nie można popadać w skrajności. Najlepszy do driftu i tak jest Nissan smile.gif Natomiast jak już padło pytanie o budę E30, to ja nie poledam Touringa. Zgadzam się z tym co napisał Blacha. Ja osobiście i jest to tylko moje zdanie, zamiast E30 szukałbym E36 w sedanie lub coupe. W chwili obecnej te auta są żałośnie tanie, a jest spora szansa na kupno egzemplarza zdrowszego niż mocno już leciwe E30.



--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Dec 2010 - 09:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sportmile
post Tue, 07 Dec 2010 - 10:32
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Jesli mowimy o profi drift car ja bym bral kombi. Chyba ze tacy zawodnicy jak Paul czu Suhil wybieraja kombi bo sa ladne biggrin.gif
Rafal ktory najwiecej najezdzil sie kombi podpowiada ze zachowuje sie bardzo podobnie do nissana .



--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Tue, 07 Dec 2010 - 11:04
Post #23


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





"Jedna dupa w mini wiosny nie czyni"
To, że jeden Sahli jeździ E30 z plecakiem naprawdę o niczym nie świadczy. Z kolei Vlasblom jeździ E36, a jak zapewne doskonale wiesz, to już kompletnie inny samochód.
Ju-by chciał budować S-klasse do driftu (lol). Czy wtedy też perfect d-car to byłaby locha na bling bling felach?
Zresztą mówimy o E30 do driftu budowanych home-made, nie pro driftowozach za wywrotkę hajsu. W warunkach low budget można zbudować auto dające mnóstwo frajdy z jazdy, jednak więcej frajdy da zrzucony na glebe i zeszperowany sedan/coupe niż kombiak. Serio.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Tue, 07 Dec 2010 - 14:13
Post #24


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Posty o nocnym upalaniu E30 przeniesione tutaj:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...mp;#entry862211


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Tue, 07 Dec 2010 - 17:13
Post #25


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





Spormil ale Vlasblum poszedł w stabilne auto do długich driftów, popatrz na jakich on torach startuje. Czy to w europie czy w stanach wszędzie jest potrzebna duża prędkość i stabilne auto. Z technicznych torów na którym widziałem że latał tym wynalazkiem było tylko na Węgrzech z szybkim wejściem i wyjściem... Wracając do e30 to fakt że Suhil ogarnia kombi o niczym nie świadczy bo to auto za worek kasy. Pod maską S38 (co poniekąt równoważy masę z przodu i z tyłu bo to też kloc), zawias profi i wkoło laminat.
Z perspektywy tego co robiłem z moim autem to na chwile obecną postawił bym na lekkość: wąska e30 coupe + M54b30 (czyli to z czym swoją karierę zaczynał i w dodatku wymiatał Mospinek)
http://www.youtube.com/watch?v=KGU6vJX_bbM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Tue, 07 Dec 2010 - 20:43
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Dlatego napisalem ze wazne do czego to auto i jak przygotowane ma byc. W warunkach domowych gdy ma zostac np 2.5 tez wybralbym 2d. Ale jesli robimy swapa to wzial bym kombi tongue.gif Vlaslum latal po Poznaniu ale to w miare szybki tor. Sam mialem s38 w e30 i pamietam ze byla cholernie nerwowa . Dalsza dyskusja nie ma wogole sensu bo jednemu podoba sie 70A a mi np 75C +


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Tue, 07 Dec 2010 - 21:55
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





chłopiec czytaj ze zrozumieniem.
E30 z nadwoziem uniwersalnym faktycznie najlepsze i najłatwiej o nie zamordowane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Thu, 09 Dec 2010 - 18:43
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Sportmile @ Sun, 05 Dec 2010 - 23:33) *
Siwy to wogole ma rarytasa. W roku 1982 wychodzily seria e30 ktora byla lzejsza o 150 kg od pozniejszych lat. Ja polecam kombi naprawde mialem e30 z 3.5 , 3.6 m5 , 2.0 i 2.5 ... teraz mamy 2 szt na parkingowe upalanie ale zadna nie jest kombi ( niestety ). Dodatkowym atutem jest to ze kombi z natury nie jest katowane i mozna trafic bude/auto w lepszym stanie . Ja bym bral taka widac ze dobra baza
http://allegro.pl/okazja-kombi-e30-pilne-c...1335749316.html


Adam,zamiast tej,ktora podlinkowales wolalbym znalezc jakas bez szybra.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:30