![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Owszem, ale nie można popadać w skrajności. Najlepszy do driftu i tak jest Nissan
![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Jesli mowimy o profi drift car ja bym bral kombi. Chyba ze tacy zawodnicy jak Paul czu Suhil wybieraja kombi bo sa ladne
![]() Rafal ktory najwiecej najezdzil sie kombi podpowiada ze zachowuje sie bardzo podobnie do nissana . -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
"Jedna dupa w mini wiosny nie czyni"
To, że jeden Sahli jeździ E30 z plecakiem naprawdę o niczym nie świadczy. Z kolei Vlasblom jeździ E36, a jak zapewne doskonale wiesz, to już kompletnie inny samochód. Ju-by chciał budować S-klasse do driftu (lol). Czy wtedy też perfect d-car to byłaby locha na bling bling felach? Zresztą mówimy o E30 do driftu budowanych home-made, nie pro driftowozach za wywrotkę hajsu. W warunkach low budget można zbudować auto dające mnóstwo frajdy z jazdy, jednak więcej frajdy da zrzucony na glebe i zeszperowany sedan/coupe niż kombiak. Serio. -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Posty o nocnym upalaniu E30 przeniesione tutaj:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...mp;#entry862211 -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Spormil ale Vlasblum poszedł w stabilne auto do długich driftów, popatrz na jakich on torach startuje. Czy to w europie czy w stanach wszędzie jest potrzebna duża prędkość i stabilne auto. Z technicznych torów na którym widziałem że latał tym wynalazkiem było tylko na Węgrzech z szybkim wejściem i wyjściem... Wracając do e30 to fakt że Suhil ogarnia kombi o niczym nie świadczy bo to auto za worek kasy. Pod maską S38 (co poniekąt równoważy masę z przodu i z tyłu bo to też kloc), zawias profi i wkoło laminat.
Z perspektywy tego co robiłem z moim autem to na chwile obecną postawił bym na lekkość: wąska e30 coupe + M54b30 (czyli to z czym swoją karierę zaczynał i w dodatku wymiatał Mospinek) http://www.youtube.com/watch?v=KGU6vJX_bbM |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Dlatego napisalem ze wazne do czego to auto i jak przygotowane ma byc. W warunkach domowych gdy ma zostac np 2.5 tez wybralbym 2d. Ale jesli robimy swapa to wzial bym kombi
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
chłopiec czytaj ze zrozumieniem.
E30 z nadwoziem uniwersalnym faktycznie najlepsze i najłatwiej o nie zamordowane. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Siwy to wogole ma rarytasa. W roku 1982 wychodzily seria e30 ktora byla lzejsza o 150 kg od pozniejszych lat. Ja polecam kombi naprawde mialem e30 z 3.5 , 3.6 m5 , 2.0 i 2.5 ... teraz mamy 2 szt na parkingowe upalanie ale zadna nie jest kombi ( niestety ). Dodatkowym atutem jest to ze kombi z natury nie jest katowane i mozna trafic bude/auto w lepszym stanie . Ja bym bral taka widac ze dobra baza http://allegro.pl/okazja-kombi-e30-pilne-c...1335749316.html Adam,zamiast tej,ktora podlinkowales wolalbym znalezc jakas bez szybra. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:30 |