![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#861
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 Skąd: okolice Breslau ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#862
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Ale będzie lament bo sprzęgło sie będzie kończyło po 10-20 000 mil. Tak jak w Maseratti jak się chce jeździć na drive a nie na łopatkach. I tak samo szybko jak w sekwencjach Ferrari i Lamborghini, z tym szczegółem że w Murcielago wymiana sprzęgła to 18k $. Ale fakt że sprzęgło stanowi całość, razem ze skrzynią, rzeczywiście, żenujący. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#863
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie, a zajzyjcie do swoich krysztalowych kol i powiedzcie jakie numery beda w nastepnym losowaniu Lotto.
|
|
|
![]()
Post
#864
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
K11: kręci się, słychac go wyraźnie na wolnych Wyraźnie? W nowym aucie za $80k? Co to jest? Wannabe F40 dla ubogich? r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#865
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 Skąd: okolice Breslau ![]() |
klik żeby nikt nie płakał że launch control nie będzie
|
|
|
![]()
Post
#866
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
No przynajmniej wiadomo, że LC 2.0 będzie przy 3000rpm, ale przecież mniej więcej o tym samym dał newsa hwojtek stronę wcześniej. Wyglądało nawet na to, że to czytałeś
![]() |
|
|
![]()
Post
#867
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 Skąd: okolice Breslau ![]() |
sorry zdawało mi się że nie było
|
|
|
![]()
Post
#868
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
W tym wątku jest wszystko, co świat wie o GT-Rze
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#869
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
A ja mam takie pytanie : jakie są korzyści z karbonowego wału napędowego ?
|
|
|
![]()
Post
#870
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
A ja mam takie pytanie : jakie są korzyści z karbonowego wału napędowego ? jest lżejszy, a mniejsza masa elementów rotujących to mniejsze straty w układzie napędowym co powoduje lepsze osiągi -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#871
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Dzięki
![]() |
|
|
![]()
Post
#872
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Widziałem dziś auto na żywo, fakt, że tylko z zewnątrz. Ale wystarczyło by usłyszeć ryk motoru, i zobaczyć jak się odpycha. Czarny. Na ulicy robi wrażenie.
Ciekawe czy zostanie u mnie w mieście - Białystok, ktoś coś wie? (był chyba na zaoceańskich blachach) |
|
|
![]()
Post
#873
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT We have seen the car, now we know what its for. Nissan is going to start offering the GT1 version of the Nissan GTR to teams starting in 2010. In 2009, Nismo will compete in four races to check the performance of the cars. The cars will be rear wheel drive. I expect they will be V8. Closer to a Super GT car, than a street car. I wonder if there will be anyone racing in GT1 in 2010. GM is running more or less by themselves now. Aston Martin runs some races, but they are a little on and off. CYTAT Announcement on Global Motorsports Activities for 2009 TOKYO (February 27, 2009) - Nissan Motor Co. Ltd. and Nissan Motorsports International Co., Ltd. (NISMO) today announced their global motorsport programme for 2009. For 2009, Nissan continues to participate in the SUPER GT series, GT500 class, which is the highest level in Japanese domestic motorsports, with the Nissan GT-R. Nissan will also support grassroots activities in select countries outside of Japan to help nurture the motorsports culture, which has millions of fans throughout the world. “Motorsports is an important part of Nissan’s strategy for building a strong brand with consumers who share our passion for high-performance driving,” said Carlos Tavares, Executive Vice President, Nissan Motor Co. Ltd. “In addition to being an important touch-point for consumers, motorsports serve as a dynamic proving ground for automotive innovation.” 1. SUPER GT Vehicles The R35 model Nissan GT-R will be entered in the GT500 class of SUPER GT. This year’s entries will incorporate changes that include an improved air-cooling system and a paddle-shift transmission. The vehicles also conform to the racing body’s latest regulation changes to decrease down force through shortened vehicle overhang. NISMO provides technical assistance and vehicle development to all participating teams. Team Composition This year’s line-up of NISMO, HASEMI MOTORSPORT, TEAM IMPUL and KONDO RACING will deploy 1 car each for a total of 4 Nissan GT-Rs that will race in the GT500 class series. Kunihiko Kakimoto remains as general manager in charge of Nissan related teams with the NISMO team managed by Yutaka Suzuki. HASEMI MOTOR SPORT team welcomes to its roster Hironobu Yasuda, who trained in the rigorous Nissan Driver Development Program (NDDP). Car No: Entrant: Team Manager: Drivers: Vehicle Name: Tyre Maker: 1 NISMO Yutaka Suzuki Satoshi Motoyama / Benoit Treluyer MOTUL AUTECH GT-R Bridgestone 3 HASEMI MOTOR SPORT Masahiro Hasemi Ronnie Quintarelli / Hironobu Yasuda TBA Michelin 12 TEAM IMPUL Kazuyoshi Hoshino Tsugio Matsuda / Sebastien Philippe IMPUL Calsonic GT-R Bridgestone 24 KONDO RACING Masahiko Kondo João Paulo de Oliveira / Seiji Ara HIS ADVAN KONDO GT-R Yokohama 2. Private racers category 1. March Cup series Providing amateur racers a chance to experience the thrill of auto racing, Nissan holds the March Cup races (East Japan Series, West Japan Series, Nissan March Championship Cup). This pits private racers with actual racing conditions, with each car equipped with a data logger and GPS to record the racing lines taken by drivers. As previously announced, 2009 is the final run for the March Cup series. 2. Japanese domestic private teams 1. SUPER GT GT300 class Technical assistance will be given to private teams competing in Fairlady Zs. 2. Super Taikyu series Technical assistance will be given to private teams competing in Fairlady Zs in both ST1 and ST3 classes. 3. Global Race activities China Aiming for a 3rd championship win, Nissan and NISMO will provide technical assistance to its China partner Dongfeng Motor Co., Ltd., which enters its Nissan Tiidas in the 1600cc Class of the China Circuit Championship (CCC). The event is the country’s premier domestic racing event, where locally manufactured production-based race cars compete. Nissan Tiida won the title in 2006 and 2008. South Africa With 8 consecutive Driver’s championship wins, Nissan seeks to retain its title in the South Africa Off-Road Championship. Dominating the event will be the Nissan Navara, well known for its controlled performance and rugged reliability. Europe To check the performance of cars to be sold to racing teams competing in the FIA-GT1 class, a NISMO-developed car will run as a non-championship entry in 4 races in 2009, entered in a team partnership with Gigawave MotorSport. It is expected that the car is to be driven by Michael Krumm (NISMO) and Darren Turner (Gigawave). Gigawave MotorSport, a racing team based in county Essex, England, has been competing in the FIA GT Championship since 2007. The team’s parent company Gigawave Ltd., as an official partner of the FIA GT Championship, provides on-board cameras for real-time coverage of the races. http://www.gigawavemotorsport.com/ za http://www.2009gtr.com/ -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#874
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
foto
![]() ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#875
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2003 Skąd: stolnica ![]() |
Ja ostatnio widziałem dwie sztuki na drodze ze Świecka w kierunku Poznania - blachy niemieckie, kolor "gun metal grey".
Niesamowite wrażenie na żywo -------------------- "(...) Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae
Shodan has evolved... |
|
|
![]()
Post
#876
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Po bydgoszczy lata biała perła, na blachach ze stanów, ktoś z forum?
|
|
|
![]()
Post
#877
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
rozwaliła sie juz komus skrzynia z GT-Ra w Pl ?
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#878
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
GRE jeszcze nie ... nasz przyjezdza okolo 25 marca
![]() ![]() ![]() Na drodze do miami idalo nam sie go rozpedzic tylko do 290 (duzy ruch) ale szczerze to nie przestaje przyspieszac, nawet na 6 ![]() -------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#879
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
A ktoś tu gdzieś chyba pisał, że komuś w PL klękła skrzynia... nie jestem pewien czy nie z Poznania... no chyba, że mi się przyśniło
![]() |
|
|
![]()
Post
#880
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
jak ktos taki jest to prosze o kontakt
![]() -------------------- ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:13 |