![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#836
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
Bo dlaczego ma wzmacniac pierwszy bieg tylko dla tych osobnikow ktorzy katuja GTR'a podczas startu spod swiatel? Usuna procedure startowa, stracisz te 0,2s do setki ale skoncza sie problemy z padajacym pierwszym biegiem. Dla mnie EOT w kwestia mialczenia nad padajaca skrzynia dopoki nikt nie poda ile tak naprawde razy uzywal LC zanim padla mu skrzynia. Feluke samochód jest do wszystkiego i do walenia z pod świateł i do jazdy po torze, zrozum to. Przy kupnie nie podpisujesz umowy że będziesz katował tylko po torze i to najlepiej jeszcze przy odpowiednich warunkach atmosferycznych...... Wystarczy spojrzeć na stare GT-R'y, sprawowały się i w dragi i na torze zajebiście. Po prostu zrobili ciężką niedopracowaną Amerykańską kluche. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#837
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
I nie oczekiwałbym, że Az (to tylko przykład, chyba nikt inny wiarygodny nie opisywał swoich przeżyć za sterami GTRa) napisze nam drugi, trzeci i siódmy raz to samo - zapewne przypuszcza, że nie wzbogaci to wątku. Ja tam mogę coś napisać, tylko co i po co? Mnie się skrzynia nie ukręciła przy upalaniu, ale coś grzechotało i strasznie gość z Nissana krzyczał żeby ująć gazu przechodząc z symulowanego lodu na asfalt... -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#838
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
strasznie gość z Nissana krzyczał żeby ująć gazu przechodząc z symulowanego lodu na asfalt... Już to gdzieś widziałem. Nawet literki te same ;> r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#839
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
?
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#840
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
GT-R.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#841
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
aaaa Mazda
![]() -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#842
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
2) uwaga do Szeli i głosów w tym stylu: rozumiemy i szanujemy, że handlujesz samochodami USA->PL (też nas boli dolar, rozumiemy ból). akceptujemy, że podoba Ci się GTR i że uważasz go za kul sprzęta. naprawdę: OKEJ. ale przez szacunek do forumowiczów nie ma sensu powtarzać tej samej opinii po raz siedemnasty, ponieważ w gąszczu opinii: (1) fajny, (2) niefajny, (3) Ci, co mówią, że jest niefajny to sami są niefajni ginie, że Azrael jeździł GTRem i to opisał. Sorry, pogląd, że się komuś zdjęcia podobały, albo, że mu kuzyn mówił, że jego siostra widziała są trochę nie na miejscu. I nie oczekiwałbym, że Az (to tylko przykład, chyba nikt inny wiarygodny nie opisywał swoich przeżyć za sterami GTRa) napisze nam drugi, trzeci i siódmy raz to samo - zapewne przypuszcza, że nie wzbogaci to wątku. Masz rację, nie ma sensu upierać się przy swoim... ja skatowałem GT-Ra i nic się nie popsuło a skatowałem kilka razy - Osobiście znam 2 osoby, które zamówiły to auto w PL i nadal obstawiają przy swoim, że nie mogą doczekać się odbioru w kwietniu; ale jednocześnie każda z nich uważnie czyta jak przygotować się do tego aby takie cyrki z gwarancją i skrzynią żadnemu z nich się nie przytrafiły... Tak naprawdę myślę, że najbliższe 2, 3 lata czas pokaże jak auto będzie się sprawowało przy większych przebiegach... PEACE -------------------- |
|
|
![]()
Post
#843
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Ja tam mogę coś napisać, tylko co i po co? Mnie się skrzynia nie ukręciła przy upalaniu, ale coś grzechotało i strasznie gość z Nissana krzyczał żeby ująć gazu przechodząc z symulowanego lodu na asfalt... LOL -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#844
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 11 June 2008 ![]() |
nowe ciekawe info
http://www.nagtroc.org/forums/index.php?showtopic=27997 Co do ceny to jest jeszcze jeden powód dla którego za rok, dwa będzie można kupić ten samochód za 40k$, chodzi o podejście w USA do marki Nissan, ludzie, którch stać aby wydac te 80k$+ na sportowe auto nie chcą siedzieć w serwisie z gościem od przykładowej micry, chodzi o to co się kupuje wraz z marką i tyle. Tu na forum wszyscy podniecają się legendą GT-r ale dla goscia z Wisconsin to jest Nissan, szybki nawet bardzo ale tylko nissan, który na dodatek ma zonk w konstrukcji |
|
|
![]()
Post
#845
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 26 March 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#846
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
No, i już jest akcja serwisowa. Nie, nie na skrzynie
![]() Wszystkie dotychczas kupione GT-Ry MY2009 dostaną nowe oprogramowanie do skrzyń, pozbawione ukrytego Launch Control, za to ze zrewidowanymi algorytmami sprzęgieł, które pozwolą ruszać praktycznie tak samo szybko, jednak bez ryzyka uszkodzenia skrzyni w sposób pozbawiający gwarancji. http://www.edmunds.com/insideline/do/Featu...rticleId=140966 -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#847
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Ciekawe czy dodają w komplecie carbonową zmiotke i szufelkę do zbierania resztek napędu.. Na serii klęka a oni 800 hp chcą robić ![]() No i interesujący jest ten nowy patent, że niby ma nie być takiego agresywnego LC a czasy do setki identyczne.. chętnie to zobacze ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#848
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
No i, co charakterystyczne dla naszych czasów, błędy konstrukcyjne łata się jak zwykle kostką. W prestiżowym, bądź co bądź, modelu, za drobne $80k, to chyba jednak wycieranie dupy szkłem?
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#849
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Bledem konstrukcyjnym bylo nie zalozenie bezpiecznika ktory chroni skrzynie przed nadmierna chlosta.
Taka mala podpowiedz, przy 4x4 tym bezpiecznikiem jest sprzeglo. ![]() |
|
|
![]()
Post
#850
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Niebardzo wiem, jak sobie wyobrażasz skrzynię dwusprzęgłową, w której ślizgają się sprzęgła. Przecież to by była jatka i żelazny deszcz przy pierwszej szybszej zmianie na lekkim progamie, zmiany biegów muszą być niej być idealnie zsychronizowane w czasie...
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#851
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Chodzi o sam start ze jest zbyt agresywny i przypomina strzal ze sprzegla tylko ze to sprzeglo wytrzymuje pewnie z 10x wiecej niz nawet jakies wzmocnione o normalnej konstrukcji. A poslizg podczas startu mozna przeciez zaprogramowac i nie wplywa na pozniejsza prace przy zmianach biegow.
|
|
|
![]()
Post
#852
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
To już chyba lepiej by było, mając do dyspozycji transaxle, zaprojektować wał łączący silnik ze skrzynią z przegubem, który by się ukręcał powyżej pewnego momentu.
Swoją szosą to tam wał się kręci cały czas z silnikiem? r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#853
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Swoją szosą to tam wał się kręci cały czas z silnikiem? Wg tego foto http://img.netcarshow.com/Nissan-GT-R_2008...allpaper_37.jpg Jeden wał kręci się z silnikiem, a drugi z kołami. -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#854
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
To wiem, ale w większości układów transaxle sprzęgło jest przy silniku, tu sprzęgła są raczej przy skrzyni, czyli wychodzi mi, że wał jest spięty sztywno z silnikiem.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#855
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
A poslizg podczas startu mozna przeciez zaprogramowac i nie wplywa na pozniejsza prace przy zmianach biegow. No i właśnie to zrobili z tym update'm. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 14:43 |