Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 41 42 43 44 45 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
cfaniak
post Tue, 20 Jan 2009 - 19:36
Post #836


Super User
Dołączył: Fri, 26 November 2004
Skąd: Warsaw





CYTAT(Feluke @ Tue, 20 Jan 2009 - 15:15) *
Bo dlaczego ma wzmacniac pierwszy bieg tylko dla tych osobnikow ktorzy katuja GTR'a podczas startu spod swiatel? Usuna procedure startowa, stracisz te 0,2s do setki ale skoncza sie problemy z padajacym pierwszym biegiem.
Dla mnie EOT w kwestia mialczenia nad padajaca skrzynia dopoki nikt nie poda ile tak naprawde razy uzywal LC zanim padla mu skrzynia.



Feluke samochód jest do wszystkiego i do walenia z pod świateł i do jazdy po torze, zrozum to. Przy kupnie nie podpisujesz umowy że będziesz katował tylko po torze i to najlepiej jeszcze przy odpowiednich warunkach atmosferycznych...... Wystarczy spojrzeć na stare GT-R'y, sprawowały się i w dragi i na torze zajebiście. Po prostu zrobili ciężką niedopracowaną Amerykańską kluche.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 20 Jan 2009 - 19:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Azrael
post Tue, 20 Jan 2009 - 19:44
Post #837


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Owko @ Tue, 20 Jan 2009 - 20:15) *
I nie oczekiwałbym, że Az (to tylko przykład, chyba nikt inny wiarygodny nie opisywał swoich przeżyć za sterami GTRa) napisze nam drugi, trzeci i siódmy raz to samo - zapewne przypuszcza, że nie wzbogaci to wątku.


Ja tam mogę coś napisać, tylko co i po co? Mnie się skrzynia nie ukręciła przy upalaniu, ale coś grzechotało i strasznie gość z Nissana krzyczał żeby ująć gazu przechodząc z symulowanego lodu na asfalt...


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 20 Jan 2009 - 22:33
Post #838


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(Azrael @ Tue, 20 Jan 2009 - 19:44) *
strasznie gość z Nissana krzyczał żeby ująć gazu przechodząc z symulowanego lodu na asfalt...


Już to gdzieś widziałem. Nawet literki te same ;>

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 20 Jan 2009 - 22:44
Post #839


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





?


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 20 Jan 2009 - 22:58
Post #840


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





GT-R.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 20 Jan 2009 - 23:00
Post #841


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





aaaa Mazda biggrin.gif


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Tue, 20 Jan 2009 - 23:45
Post #842


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(Owko @ Tue, 20 Jan 2009 - 12:15) *
2) uwaga do Szeli i głosów w tym stylu: rozumiemy i szanujemy, że handlujesz samochodami USA->PL (też nas boli dolar, rozumiemy ból). akceptujemy, że podoba Ci się GTR i że uważasz go za kul sprzęta. naprawdę: OKEJ. ale przez szacunek do forumowiczów nie ma sensu powtarzać tej samej opinii po raz siedemnasty, ponieważ w gąszczu opinii: (1) fajny, (2) niefajny, (3) Ci, co mówią, że jest niefajny to sami są niefajni ginie, że Azrael jeździł GTRem i to opisał. Sorry, pogląd, że się komuś zdjęcia podobały, albo, że mu kuzyn mówił, że jego siostra widziała są trochę nie na miejscu. I nie oczekiwałbym, że Az (to tylko przykład, chyba nikt inny wiarygodny nie opisywał swoich przeżyć za sterami GTRa) napisze nam drugi, trzeci i siódmy raz to samo - zapewne przypuszcza, że nie wzbogaci to wątku.


Masz rację, nie ma sensu upierać się przy swoim... ja skatowałem GT-Ra i nic się nie popsuło a skatowałem kilka razy - Osobiście znam 2 osoby, które zamówiły to auto w PL i nadal obstawiają przy swoim, że nie mogą doczekać się odbioru w kwietniu; ale jednocześnie każda z nich uważnie czyta jak przygotować się do tego aby takie cyrki z gwarancją i skrzynią żadnemu z nich się nie przytrafiły... Tak naprawdę myślę, że najbliższe 2, 3 lata czas pokaże jak auto będzie się sprawowało przy większych przebiegach... PEACE


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Fri, 23 Jan 2009 - 15:21
Post #843


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT(Azrael @ Tue, 20 Jan 2009 - 19:44) *
Ja tam mogę coś napisać, tylko co i po co? Mnie się skrzynia nie ukręciła przy upalaniu, ale coś grzechotało i strasznie gość z Nissana krzyczał żeby ująć gazu przechodząc z symulowanego lodu na asfalt...


LOL


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
borntoroll
post Sat, 24 Jan 2009 - 01:06
Post #844


User
Dołączył: Wed, 11 June 2008





nowe ciekawe info

http://www.nagtroc.org/forums/index.php?showtopic=27997

Co do ceny to jest jeszcze jeden powód dla którego za rok, dwa będzie można kupić ten samochód za 40k$, chodzi o podejście w USA do marki Nissan, ludzie, którch stać aby wydac te 80k$+ na sportowe auto nie chcą siedzieć w serwisie z gościem od przykładowej micry, chodzi o to co się kupuje wraz z marką i tyle. Tu na forum wszyscy podniecają się legendą GT-r ale dla goscia z Wisconsin to jest Nissan, szybki nawet bardzo ale tylko nissan, który na dodatek ma zonk w konstrukcji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
F_ado
post Sun, 25 Jan 2009 - 20:56
Post #845


User
Dołączył: Wed, 26 March 2008





Nie wiem czy było

http://www.gtrcenter.net/?p=1835
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 30 Jan 2009 - 10:36
Post #846


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





No, i już jest akcja serwisowa. Nie, nie na skrzynie smile.gif
Wszystkie dotychczas kupione GT-Ry MY2009 dostaną nowe oprogramowanie do skrzyń, pozbawione ukrytego Launch Control, za to ze zrewidowanymi algorytmami sprzęgieł, które pozwolą ruszać praktycznie tak samo szybko, jednak bez ryzyka uszkodzenia skrzyni w sposób pozbawiający gwarancji.

http://www.edmunds.com/insideline/do/Featu...rticleId=140966


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 30 Jan 2009 - 11:05
Post #847


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(F_ado @ Sun, 25 Jan 2009 - 20:56) *


Ciekawe czy dodają w komplecie carbonową zmiotke i szufelkę do zbierania resztek napędu.. Na serii klęka a oni 800 hp chcą robić laugh.gif

No i interesujący jest ten nowy patent, że niby ma nie być takiego agresywnego LC a czasy do setki identyczne.. chętnie to zobacze smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Fri, 30 Jan 2009 - 12:46
Post #848


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





No i, co charakterystyczne dla naszych czasów, błędy konstrukcyjne łata się jak zwykle kostką. W prestiżowym, bądź co bądź, modelu, za drobne $80k, to chyba jednak wycieranie dupy szkłem?

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Fri, 30 Jan 2009 - 20:03
Post #849


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Bledem konstrukcyjnym bylo nie zalozenie bezpiecznika ktory chroni skrzynie przed nadmierna chlosta.
Taka mala podpowiedz, przy 4x4 tym bezpiecznikiem jest sprzeglo. tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 30 Jan 2009 - 22:37
Post #850


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Niebardzo wiem, jak sobie wyobrażasz skrzynię dwusprzęgłową, w której ślizgają się sprzęgła. Przecież to by była jatka i żelazny deszcz przy pierwszej szybszej zmianie na lekkim progamie, zmiany biegów muszą być niej być idealnie zsychronizowane w czasie...


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Fri, 30 Jan 2009 - 23:10
Post #851


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Chodzi o sam start ze jest zbyt agresywny i przypomina strzal ze sprzegla tylko ze to sprzeglo wytrzymuje pewnie z 10x wiecej niz nawet jakies wzmocnione o normalnej konstrukcji. A poslizg podczas startu mozna przeciez zaprogramowac i nie wplywa na pozniejsza prace przy zmianach biegow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sat, 31 Jan 2009 - 00:54
Post #852


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





To już chyba lepiej by było, mając do dyspozycji transaxle, zaprojektować wał łączący silnik ze skrzynią z przegubem, który by się ukręcał powyżej pewnego momentu.

Swoją szosą to tam wał się kręci cały czas z silnikiem?

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Sat, 31 Jan 2009 - 01:05
Post #853


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(k11 @ Sat, 31 Jan 2009 - 00:54) *
Swoją szosą to tam wał się kręci cały czas z silnikiem?

Wg tego foto http://img.netcarshow.com/Nissan-GT-R_2008...allpaper_37.jpg
Jeden wał kręci się z silnikiem, a drugi z kołami.


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sat, 31 Jan 2009 - 01:27
Post #854


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





To wiem, ale w większości układów transaxle sprzęgło jest przy silniku, tu sprzęgła są raczej przy skrzyni, czyli wychodzi mi, że wał jest spięty sztywno z silnikiem.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 31 Jan 2009 - 19:42
Post #855


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(Feluke @ Fri, 30 Jan 2009 - 23:10) *
A poslizg podczas startu mozna przeciez zaprogramowac i nie wplywa na pozniejsza prace przy zmianach biegow.

No i właśnie to zrobili z tym update'm.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 41 42 43 44 45 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 14:43