![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#816
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Nie wytrzymam. Usraliscie sie na ta skrzynie jak sa 3 przypadki wysrania sie jej. 2 pierwszego biegu i jeden podczas toczenia sie na 2 co moglo byc spowodowana jakimis kawalkami trybow z pierwszego biegu. Podkreccie Subaru/Evo do 500hp z gigantycznym momentem, spieka na sprzegle, zalozcie kapcie ~285 a potem ze 100x wystartujcie z podtrzymaniem turbo i strzalem ze sprzegla. Zobaczymy jak szybko kleknie pierwszy bieg. Kazdy narzeka na ten pierwszy bieg a tak naprawde nie wiemy ile razy ktos uzywal procedury startowej a przy mocy i przyczepnosci jaka dysponuje GTR jest to gigantyczne przeciazenie dla skrzyni. Nawet BMW w swojej gwarancji do M'ek mowi o jakiejs liczbie procedur startowych. Nie mozna zapominac ze GTR jest nowym samochodem a nie kontynuacja juz instniejacego modelu i zawsze bedzie miec choroby wieku dzieciecego a przy tak atrakcyjnej cenie nikt nie zastanawia sie ze cos moze kleknac dopoki tak sie nie stanie. Tak wiec skonczcie lamentowac nad skrzynia bo ona ma sie swietnie ale nic nie jest idiotoodporne. Jedyne do czego naprawde mozna sie przyczepic to do zachowania Nissana ktory na podstawie durnego zapisu z czarnej skrzynki uznaja odmowe naprawy gwarancyjnej nie rozbierajac nawet skrzyni na czesci. Tia... blablabla. Tylko pozostali producenci zacierają rączki, że Nissan wyprodukował badziew i do tego się błaźni z gwarancją. Zresztą, mogli przecież zrobić GTRa z mocą 200 koni i nie było by problemu, nie mądralo?Wtedy skrzynia na pewno by dobrze działała... No a już poza wszystkim to wogóle w nissanie to po raz pierwszy robią samochód. Wcześniej tylko wozy drabiniaste i mikrofalówki produkowali. Wybaczmy Nissanowi za to, że klientów nabija w butelkę i czcijmy ten fantastyczny zespół fachowców z działu marketingu który jakże doskonale to wszystko wymyślił. Kleka odrazu po pierwszym uzyciu procedury startowej czy moze za n-tym razem i czy ten n-ty raz mozna nazwac niedopracowaniem czy juz glupota w uzytkowaniu samochodu? Klęka na gwarancji. To wystarcza. Ale nie w Nissanie. No ale cóż w końcu oni to robią pierwszy raz.... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#817
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Nie wytrzymam. Usraliscie sie na ta skrzynie jak sa 3 przypadki wysrania sie jej. 2 pierwszego biegu i jeden podczas toczenia sie na 2 co moglo byc spowodowana jakimis kawalkami trybow z pierwszego biegu. Podkreccie Subaru/Evo do 500hp z gigantycznym momentem, spieka na sprzegle, zalozcie kapcie ~285 a potem ze 100x wystartujcie z podtrzymaniem turbo i strzalem ze sprzegla. Zobaczymy jak szybko kleknie pierwszy bieg. Kazdy narzeka na ten pierwszy bieg a tak naprawde nie wiemy ile razy ktos uzywal procedury startowej a przy mocy i przyczepnosci jaka dysponuje GTR jest to gigantyczne przeciazenie dla skrzyni. Nawet BMW w swojej gwarancji do M'ek mowi o jakiejs liczbie procedur startowych. Nie mozna zapominac ze GTR jest nowym samochodem a nie kontynuacja juz instniejacego modelu i zawsze bedzie miec choroby wieku dzieciecego a przy tak atrakcyjnej cenie nikt nie zastanawia sie ze cos moze kleknac dopoki tak sie nie stanie. Tak wiec skonczcie lamentowac nad skrzynia bo ona ma sie swietnie ale nic nie jest idiotoodporne. Jedyne do czego naprawde mozna sie przyczepic to do zachowania Nissana ktory na podstawie durnego zapisu z czarnej skrzynki uznaja odmowe naprawy gwarancyjnej nie rozbierajac nawet skrzyni na czesci. Ciekawe co byś powiedział jakbyś miał tego GT-Ra i by ci padła skrzynia.. czy też byś ich bronił, że przecież to drobnostka ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#818
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Tia, taki drobny szczegół ważący jakieś pewnie z 40 kilo jak nie więcej za zresztą drobne 20 000 usd z podatkiem. No po prostu pomijalny tak jak lewy tylni migacz który uporczywie nie kontakci w nowym żiguli mojego kumpla.
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#819
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Nic nie mówi, na e46 się skończyło. A przy okazji, to nie było czasem tak, że SMG pozwalała na wykonanie tylko konkretnej liczby startów z procedury i ani sztuki więcej? r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#820
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
M5 E60 chyba tez miało/ma ograniczoną liczbę startów z launch control. Choć możliwe, że coś pomyliłem.
|
|
|
![]()
Post
#821
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#822
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
A przy okazji, to nie było czasem tak, że SMG pozwalała na wykonanie tylko konkretnej liczby startów z procedury i ani sztuki więcej? r. W E46 można startować ile się chce. Po wykonaniu bodajże 40 startów gwarancja na skrzynię przestawała działać. M5 E60 chyba tez miało/ma ograniczoną liczbę startów z launch control. Choć możliwe, że coś pomyliłem. Tu nie ma żadnych ograniczeń. -------------------- E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm |
|
|
![]()
Post
#823
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Hehe. W M5 nie ma ograniczeń ale po kilku strzałach zapala się dyskoteka, notlauf, warning, overheat, i działa launch control ale tylko i wyłącznie na kierowcę którego katapultuje z auta....
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#824
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No i jeszcze ludziska tego nie rozumiecie. Nikogo nie bronie tylko mowie zebyscie przestali lamentowac nad skrzynia bo skonczyl sie zachwyt a zaczely sie lamenty. A ze skrzynia okazala sie najslabszym ogniwem przy glupocie czlowieka to i jest na co wyladowac swoj zawod ze legenda urosla zanim wogole pojawil sie samochod. GTR to nie zabawka do 1/4 mili ale zeby szybko pojezdzic na torze i ta awaria skrzyni na torze to wlasnie mogla byc choroba wieku dzieciecego czy poprostu jeden, jedyny przypadek. Jak by skrzynia byla slaba to i cos innego by klekalo a jakos dziwnym trafem tylko pierwszy bieg kleka. Ciekawe z jakiej przyczy??
![]() Tak wiec do czasu kiedy ktos poda wiarygodne wyniki po ilu LC skrzynia kleka wstrzymajcie sie od mowienia ze skrzynia niedopracowana i takie tam bleble. |
|
|
![]()
Post
#825
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
awaria skrzyni na torze to wlasnie mogla byc choroba wieku dzieciecego czy poprostu jeden, jedyny przypadek. Jak by skrzynia byla slaba to i cos innego by klekalo a jakos dziwnym trafem tylko pierwszy bieg kleka. Ciekawe z jakiej przyczy?? ![]() Klęka jedynka, bo tam działają największe siły. Choroba wieku dziecięcego? Ewidentnie, tylko dlaczego Nissan usunął ją usuwając procedurę startową? r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#826
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Klęka jedynka, bo tam działają największe siły. Choroba wieku dziecięcego? Ewidentnie, tylko dlaczego Nissan usunął ją usuwając procedurę startową? r. Bo dlaczego ma wzmacniac pierwszy bieg tylko dla tych osobnikow ktorzy katuja GTR'a podczas startu spod swiatel? Usuna procedure startowa, stracisz te 0,2s do setki ale skoncza sie problemy z padajacym pierwszym biegiem. Dla mnie EOT w kwestia mialczenia nad padajaca skrzynia dopoki nikt nie poda ile tak naprawde razy uzywal LC zanim padla mu skrzynia. |
|
|
![]()
Post
#827
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
No i jeszcze ludziska tego nie rozumiecie. Nikogo nie bronie tylko mowie zebyscie przestali lamentowac nad skrzynia bo skonczyl sie zachwyt a zaczely sie lamenty. A ze skrzynia okazala sie najslabszym ogniwem przy glupocie czlowieka to i jest na co wyladowac swoj zawod ze legenda urosla zanim wogole pojawil sie samochod. GTR to nie zabawka do 1/4 mili ale zeby szybko pojezdzic na torze i ta awaria skrzyni na torze to wlasnie mogla byc choroba wieku dzieciecego czy poprostu jeden, jedyny przypadek. Jak by skrzynia byla slaba to i cos innego by klekalo a jakos dziwnym trafem tylko pierwszy bieg kleka. Ciekawe z jakiej przyczy?? ![]() Tak wiec do czasu kiedy ktos poda wiarygodne wyniki po ilu LC skrzynia kleka wstrzymajcie sie od mowienia ze skrzynia niedopracowana i takie tam bleble. BTW jest już następny "szczęśliwiec" - tym razem klęknęła skrzynia, która nigdy nie była używana z LC, zostały facetowi biegi 2, 4, 6. Odstawił auto Nissanowi, czeka na wyrok. Feluke, nadal twierdzisz, że to wina głupoty kierowcy ? LC nigdy nie używane, skrzynia zdechła. Ta skrzynia to JEST niedopracowane gówno. |
|
|
![]()
Post
#828
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Tak wiec do czasu kiedy ktos poda wiarygodne wyniki po ilu LC skrzynia kleka wstrzymajcie sie od mowienia ze skrzynia niedopracowana i takie tam bleble. Czy na prawde sądzisz że Nissan to zrobi? Poda takie dane? Bo rozumiem, ze to jest jedyne wiarygodne źródło... producent...Tak? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#829
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy na prawde sądzisz że Nissan to zrobi? Poda takie dane? Bo rozumiem, ze to jest jedyne wiarygodne źródło... producent...Tak? A czy ja gdziekolwiek napisalem ze chce odpowiedzi Nissana?! Poprostu interesowala mnie ilosc LC jaka dana osoba przeprowadzila zanim sie skrzynia zepsula. Najwiekszy problem to zachowanie Nissana z odmowa naprawy a narazie nie mozna jeszcze mowic o jakims niedopracowaniu bo to tylko 5 przypadkow (2 to katowanie z uzyciem LC) na xxxx wyprodukowanych. |
|
|
![]()
Post
#830
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Pies je..ł skrzynię, jakby Nissan uznawał gwarancję to byłby spokój. A tak ludzie się denerwują.
-------------------- E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm |
|
|
![]()
Post
#831
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#832
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#833
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
Cała ta nagonka na GT-Ra w zasadzie mi nie przeszkadza a wręcz przeciwnie... każdy się uparł na skrzynie jako najsłabsze ogniwo a to sprawia, że auto zaczyna być uważane za niedopracowane i jego ceny spadają. Osobiście przewiduje, że za 2, 3 lata używany egzemplarz będzie można kupić za ok 40-45tys$... a uwierzcie, że ktokolwiek oglądał na żywo GT-Ra musi stwierdzić, że wykonanie jest bdb - mogę stwierdzić, że nawet lepsze od Lamborghini; nawet taki szczegół jak łopatki do zmiany biegów to połączenie skóry i metalu... nie mówiąc już, ze w Gallardo są one niedopracowane (za krótkie)
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#834
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Cała ta nagonka na GT-Ra w zasadzie mi nie przeszkadza a wręcz przeciwnie... każdy się uparł na skrzynie jako najsłabsze ogniwo a to sprawia, że auto zaczyna być uważane za niedopracowane i jego ceny spadają. Osobiście przewiduje, że za 2, 3 lata używany egzemplarz będzie można kupić za ok 40-45tys$... a uwierzcie, że ktokolwiek oglądał na żywo GT-Ra musi stwierdzić, że wykonanie jest bdb - mogę stwierdzić, że nawet lepsze od Lamborghini; nawet taki szczegół jak łopatki do zmiany biegów to połączenie skóry i metalu... nie mówiąc już, ze w Gallardo są one niedopracowane (za krótkie) Ale Lambo to Lambo a nie GTR- i nie czarujmy sie człowieka którego stać na Lambo, Ferrari czy 911T nawet nie pomyśli o GTRze. Narazie Nissan napinał sie jak tylko mógł, chciał pokazać co to oni nie potrafią -a w najprostrzej sprawie dali ciała. Wiekszość ludzi kupujących nowy samochód liczy na gwarancje - inaczej jaki sens kupować nówke? Sam napisałeś że ceny spadają na łeb, to jaki sens wkładać kolejną kase w skrzynie żeby pojeździć na maxa- bo chyba nikt nie kupuje GTRa dla łopatek czy bdb wykonania. |
|
|
![]()
Post
#835
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
w tym zajebistym z gruntu temacie męczą mnie 2 rzeczy:
1) wszyscy możemy sobie poczytać w necie te same doniesienia takie, czy siakie, że skrzynia klękła. niektórzy mogą twierdzić, że to dowód na mizerię Nissana, inni, że bynajmniej, bo ze składni angielszczyzny donoszących o wadach GTRa wywnioskowali, że ich (tych, co jeździli, nie tych, co czytali w necie) IQ dyskwalifikuje ich głos krytyczny. OKEJ, ale nie powtarzajcie od trzech stron, że moja racja jest najmojsza, a Ci, którzy oceniają TE SAME FAKTY inaczej niż ja to zgniją w piekle. zwróćcie uwagę na element wspólny tych biegunowych opinii w tem temacie: ch... sasa interesuje pogląd lasa i vice versa. rozmawiajmy o GTRze. 2) uwaga do Szeli i głosów w tym stylu: rozumiemy i szanujemy, że handlujesz samochodami USA->PL (też nas boli dolar, rozumiemy ból). akceptujemy, że podoba Ci się GTR i że uważasz go za kul sprzęta. naprawdę: OKEJ. ale przez szacunek do forumowiczów nie ma sensu powtarzać tej samej opinii po raz siedemnasty, ponieważ w gąszczu opinii: (1) fajny, (2) niefajny, (3) Ci, co mówią, że jest niefajny to sami są niefajni ginie, że Azrael jeździł GTRem i to opisał. Sorry, pogląd, że się komuś zdjęcia podobały, albo, że mu kuzyn mówił, że jego siostra widziała są trochę nie na miejscu. I nie oczekiwałbym, że Az (to tylko przykład, chyba nikt inny wiarygodny nie opisywał swoich przeżyć za sterami GTRa) napisze nam drugi, trzeci i siódmy raz to samo - zapewne przypuszcza, że nie wzbogaci to wątku. -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 14:43 |