Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 39 40 41 42 43 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
RMS6
post Thu, 15 Jan 2009 - 18:01
Post #801


User
Dołączył: Sun, 17 July 2005





CYTAT(Bullitt @ Thu, 15 Jan 2009 - 12:55) *
Acha. No to wspaniale. Po prostu cudownie. C-U-D-O-W-N-I-E.

PEES: Na ile dasz rade się rozciągnąć? Bo ja się rozciągam na 10,5 a ty?


to dajesz rade ,trenuj dalej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 15 Jan 2009 - 18:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
240Z
post Thu, 15 Jan 2009 - 21:36
Post #802


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





CYTAT(freq @ Thu, 15 Jan 2009 - 17:21) *
Ja o tym doskonale wiem ale co ma wspólnego ten z filmiku z tym nowym ..... Nic ?? ten był ma całkiem inne rozwiązania niż r34 poza wzystkimi kołami skrętnymi. Poza tym skrzynia jest Getraga i chyba została także przez niego zaprojektowana więc nissan jest pod tym względem niewinny


A dlaczego Sky z lat 70. miał mieć wszystkie koła skrętne? Oczywiście że nie miał, to klasyczne RWD z dwulitrowym, sześciocylindrowym silnikiem konstrukcji Prince Motors, i po tej ostatniej z Nissanem w 1966 roku przemianowany na S20. Pierwsze GT-Ry (C10 i C110) nie mają NIC wspólnego z późniejszymi z wyjątkiem nazwy...

Co do "winy" Nissana to pamiętaj, że to Nissan zlecił budowę skrzyni GR6, bo nikt inny producent jej nie używa... A Nissan mógł poprosić o obcięcie kosztów "tu i tam" co skończyło się jak na załączonym obrazku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Thu, 15 Jan 2009 - 21:51
Post #803


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(freq @ Thu, 15 Jan 2009 - 17:21) *
Ja o tym doskonale wiem ale co ma wspólnego ten z filmiku z tym nowym ..... Nic ?? ten był ma całkiem inne rozwiązania niż r34 poza wzystkimi kołami skrętnymi. Poza tym skrzynia jest Getraga i chyba została także przez niego zaprojektowana więc nissan jest pod tym względem niewinny

Gdyby skrzynia była Getraga (jak w R34 GTR) to całej afery by nie było. Ale GR6 to wytwór BorgWarner.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freq
post Thu, 15 Jan 2009 - 22:16
Post #804


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 October 2008
Skąd: okolice Breslau





kurcze byłem pewien że ta w nowym to też getrag. Rozumiem obcięcie kosztów "tu i tam" ale ona nie wytrzymuje seryjnej mocy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Fri, 16 Jan 2009 - 09:32
Post #805


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(Kubek @ Wed, 14 Jan 2009 - 20:05) *
Moim zdaniem, to co oddziela GT-R od samochodu wyscigowego, to jego masa.


Odkrowianie GT-R-a.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 17 Jan 2009 - 13:58
Post #806


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





trochę na rozluźnienie



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 17 Jan 2009 - 21:10
Post #807


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Doskonałe. ROTFL i w ogóle biggrin.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
unreall
post Mon, 19 Jan 2009 - 18:07
Post #808


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 March 2004
Skąd: Warszawa





http://www.worldcarfans.com/9090119.030/so...kit-gives-820hp

nie wspomnieli o skrzyni. :-| Ciekawe jak ona sobie poradzi z czymś takim..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Mon, 19 Jan 2009 - 18:43
Post #809


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Nie wytrzymam. Usraliscie sie na ta skrzynie jak sa 3 przypadki wysrania sie jej. 2 pierwszego biegu i jeden podczas toczenia sie na 2 co moglo byc spowodowana jakimis kawalkami trybow z pierwszego biegu. Podkreccie Subaru/Evo do 500hp z gigantycznym momentem, spieka na sprzegle, zalozcie kapcie ~285 a potem ze 100x wystartujcie z podtrzymaniem turbo i strzalem ze sprzegla. Zobaczymy jak szybko kleknie pierwszy bieg.
Kazdy narzeka na ten pierwszy bieg a tak naprawde nie wiemy ile razy ktos uzywal procedury startowej a przy mocy i przyczepnosci jaka dysponuje GTR jest to gigantyczne przeciazenie dla skrzyni. Nawet BMW w swojej gwarancji do M'ek mowi o jakiejs liczbie procedur startowych.
Nie mozna zapominac ze GTR jest nowym samochodem a nie kontynuacja juz instniejacego modelu i zawsze bedzie miec choroby wieku dzieciecego a przy tak atrakcyjnej cenie nikt nie zastanawia sie ze cos moze kleknac dopoki tak sie nie stanie.
Tak wiec skonczcie lamentowac nad skrzynia bo ona ma sie swietnie ale nic nie jest idiotoodporne.

Jedyne do czego naprawde mozna sie przyczepic to do zachowania Nissana ktory na podstawie durnego zapisu z czarnej skrzynki uznaja odmowe naprawy gwarancyjnej nie rozbierajac nawet skrzyni na czesci.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Mon, 19 Jan 2009 - 19:04
Post #810


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(Feluke @ Mon, 19 Jan 2009 - 18:43) *
Usraliscie sie na ta skrzynie jak sa 3 przypadki wysrania sie jej.

Chyba Hwojtek (nie bij, jeśli to nie ty) w tym temacie pisał już o 5 przypadkach. Zresztą pierwszy raz klękła skrzynia podczas testów na torze, a to jednak daje do myślenia.

CYTAT(Feluke @ Mon, 19 Jan 2009 - 18:43) *
Nie mozna zapominac ze GTR jest nowym samochodem a nie kontynuacja juz instniejacego modelu i zawsze bedzie miec choroby wieku dzieciecego

Na tym polega jego problem.

CYTAT(Feluke @ Mon, 19 Jan 2009 - 18:43) *
przy tak atrakcyjnej cenie nikt nie zastanawia sie ze cos moze kleknac dopoki tak sie nie stanie.

Tak to można mówić o Dacii Logan, a nie Nissanie GTR, który miał robić rekordowe czasy na Nur, miał lać Porsche jak sie patrzy, miał być godnym następcą legendy Skyline GTR.

Ten samochód powinien być dopracowany w najmniejszych szczegółach, nawet jeśli miałby kosztować 20k $ więcej. A jeśli tak by było, to uwierz, że byłby mega groźnym przeciwnikiem dla Porsche.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freq
post Mon, 19 Jan 2009 - 19:32
Post #811


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 October 2008
Skąd: okolice Breslau





CYTAT(Feluke @ Mon, 19 Jan 2009 - 18:43) *
Nie wytrzymam. Usraliscie sie na ta skrzynie jak sa 3 przypadki wysrania sie jej. 2 pierwszego biegu i jeden podczas toczenia sie na 2 co moglo byc spowodowana jakimis kawalkami trybow z pierwszego biegu. Podkreccie Subaru/Evo do 500hp z gigantycznym momentem, spieka na sprzegle, zalozcie kapcie ~285 a potem ze 100x wystartujcie z podtrzymaniem turbo i strzalem ze sprzegla. Zobaczymy jak szybko kleknie pierwszy bieg.
Kazdy narzeka na ten pierwszy bieg a tak naprawde nie wiemy ile razy ktos uzywal procedury startowej a przy mocy i przyczepnosci jaka dysponuje GTR jest to gigantyczne przeciazenie dla skrzyni. Nawet BMW w swojej gwarancji do M'ek mowi o jakiejs liczbie procedur startowych.
Nie mozna zapominac ze GTR jest nowym samochodem a nie kontynuacja juz instniejacego modelu i zawsze bedzie miec choroby wieku dzieciecego a przy tak atrakcyjnej cenie nikt nie zastanawia sie ze cos moze kleknac dopoki tak sie nie stanie.
Tak wiec skonczcie lamentowac nad skrzynia bo ona ma sie swietnie ale nic nie jest idiotoodporne.

Jedyne do czego naprawde mozna sie przyczepic to do zachowania Nissana ktory na podstawie durnego zapisu z czarnej skrzynki uznaja odmowe naprawy gwarancyjnej nie rozbierajac nawet skrzyni na czesci.


Skrzynia to nie mechanizm od podnoszenia szyb żeby go olewać. Poza tym mówisz od 500 konnych evo/imprezach w których skrzynie mogą się poddać bo nie zostały zaprojektowane do przenoszenia takiej mocy. Skrzynia GT-R`a to nie skrzynia z almery tylko przekładnia, ona została specjalnie zaprojektowana do tego bolidu. Dlatego tak zwracamy na nią uwagę przynajmniej ja. Ciekawe czy będzie wersja manualna bo automat w aucie sportowym to dla mnie sygnał od producenta że nie ufa moim umiejętnością, poza tym z automatem to można sobie powalczyć z mercedesami AMG o dodatkowe punkty do lansu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Mon, 19 Jan 2009 - 19:37
Post #812


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(Feluke @ Mon, 19 Jan 2009 - 18:43) *
Podkreccie Subaru/Evo do 500hp z gigantycznym momentem, spieka na sprzegle, zalozcie kapcie ~285 a potem ze 100x wystartujcie z podtrzymaniem turbo i strzalem ze sprzegla. Zobaczymy jak szybko kleknie pierwszy bieg.


Trochę zmieniasz warunki brzegowe. O ile ja dobrze rozumiem, to skrzynię w GT-R można załatwić bez podkręcania, wystarczy skorzystać z tego, co dała fabryka (a teraz już nie daje): procedury startowej. A to już jest niedopracowany produkt.

CYTAT
Jedyne do czego naprawde mozna sie przyczepic to do zachowania Nissana ktory na podstawie durnego zapisu z czarnej skrzynki uznaja odmowe naprawy gwarancyjnej nie rozbierajac nawet skrzyni na czesci.


A to, w kontekście powyższego, to po prostu jawna granda.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Mon, 19 Jan 2009 - 20:56
Post #813


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Kleka odrazu po pierwszym uzyciu procedury startowej czy moze za n-tym razem i czy ten n-ty raz mozna nazwac niedopracowaniem czy juz glupota w uzytkowaniu samochodu? Czy niedopracowaniem jest eksplozja silnika po 15minutowym paleniu kapcia i kreceniu baczkow w miejscu? Mam w samochodzie poduszki powietrzne i kontrolowane strefy zniotu to uzyje ich i w kogos przywale, wkoncu ja je mam to moge z nich kozystac. :/
Chodzi o to ze kazdy placze nad tym ze skrzynia seryjnie kleka a konkretnie 1 bieg, tylko nikt nie podaje rzetelnych informacji ile razy zrobil procedure startowa ktora przy takiej mocy i ilosci trakcji zaklada okrutne baty skrzyni.
Nawet seryjne auto mozna w bardzo latwy sposob zarznac a z Subaru/Evo to sie moze za daleko posunalem bo wystarczy zalozyc opony 285 i spieka i nawet przy seryjnej mocy cos pojdzie.

Gdzies mi uciekly te 2 przypadki i jezeli mogli byscie je przypomniec, szczegolnie ten z padem na torze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Os_
post Mon, 19 Jan 2009 - 22:14
Post #814


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Feluke @ Mon, 19 Jan 2009 - 17:43) *
Nawet BMW w swojej gwarancji do M'ek mowi o jakiejs liczbie procedur startowych.


Nic nie mówi, na e46 się skończyło.


--------------------
E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm
Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Mon, 19 Jan 2009 - 22:23
Post #815


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(Feluke @ Mon, 19 Jan 2009 - 20:56) *
Gdzies mi uciekly te 2 przypadki i jezeli mogli byscie je przypomniec, szczegolnie ten z padem na torze.

Właśnie pierwsza skrzynia padła na torze. Potem sypnęła sie jakiemuś hamburgerowi.

Edit : To nie Hwojtek, tylko Azrael (wybacz Wojtku)

CYTAT(Azrael @ Tue, 11 Nov 2008 - 19:13) *
Jakbyś poczytał te wątki to nie chodzi o jedną ani o 5 skrzyń.

A zaraz potem moja wypowiedź laugh.gif

CYTAT(Javie @ Tue, 11 Nov 2008 - 19:20) *
Przy czym jedna już na torze podczas jazd testowych.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 19 Jan 2009 - 22:49
Post #816


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT(Feluke @ Mon, 19 Jan 2009 - 18:43) *
Nie wytrzymam. Usraliscie sie na ta skrzynie jak sa 3 przypadki wysrania sie jej. 2 pierwszego biegu i jeden podczas toczenia sie na 2 co moglo byc spowodowana jakimis kawalkami trybow z pierwszego biegu. Podkreccie Subaru/Evo do 500hp z gigantycznym momentem, spieka na sprzegle, zalozcie kapcie ~285 a potem ze 100x wystartujcie z podtrzymaniem turbo i strzalem ze sprzegla. Zobaczymy jak szybko kleknie pierwszy bieg.
Kazdy narzeka na ten pierwszy bieg a tak naprawde nie wiemy ile razy ktos uzywal procedury startowej a przy mocy i przyczepnosci jaka dysponuje GTR jest to gigantyczne przeciazenie dla skrzyni. Nawet BMW w swojej gwarancji do M'ek mowi o jakiejs liczbie procedur startowych.
Nie mozna zapominac ze GTR jest nowym samochodem a nie kontynuacja juz instniejacego modelu i zawsze bedzie miec choroby wieku dzieciecego a przy tak atrakcyjnej cenie nikt nie zastanawia sie ze cos moze kleknac dopoki tak sie nie stanie.
Tak wiec skonczcie lamentowac nad skrzynia bo ona ma sie swietnie ale nic nie jest idiotoodporne.

Jedyne do czego naprawde mozna sie przyczepic to do zachowania Nissana ktory na podstawie durnego zapisu z czarnej skrzynki uznaja odmowe naprawy gwarancyjnej nie rozbierajac nawet skrzyni na czesci.



Tia... blablabla. Tylko pozostali producenci zacierają rączki, że Nissan wyprodukował badziew i do tego się błaźni z gwarancją.

Zresztą, mogli przecież zrobić GTRa z mocą 200 koni i nie było by problemu, nie mądralo?Wtedy skrzynia na pewno by dobrze działała... No a już poza wszystkim to wogóle w nissanie to po raz pierwszy robią samochód. Wcześniej tylko wozy drabiniaste i mikrofalówki produkowali. Wybaczmy Nissanowi za to, że klientów nabija w butelkę i czcijmy ten fantastyczny zespół fachowców z działu marketingu który jakże doskonale to wszystko wymyślił.

CYTAT(Feluke @ Mon, 19 Jan 2009 - 20:56) *
Kleka odrazu po pierwszym uzyciu procedury startowej czy moze za n-tym razem i czy ten n-ty raz mozna nazwac niedopracowaniem czy juz glupota w uzytkowaniu samochodu?


Klęka na gwarancji. To wystarcza. Ale nie w Nissanie. No ale cóż w końcu oni to robią pierwszy raz....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 19 Jan 2009 - 22:53
Post #817


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Feluke @ Mon, 19 Jan 2009 - 18:43) *
Nie wytrzymam. Usraliscie sie na ta skrzynie jak sa 3 przypadki wysrania sie jej. 2 pierwszego biegu i jeden podczas toczenia sie na 2 co moglo byc spowodowana jakimis kawalkami trybow z pierwszego biegu. Podkreccie Subaru/Evo do 500hp z gigantycznym momentem, spieka na sprzegle, zalozcie kapcie ~285 a potem ze 100x wystartujcie z podtrzymaniem turbo i strzalem ze sprzegla. Zobaczymy jak szybko kleknie pierwszy bieg.
Kazdy narzeka na ten pierwszy bieg a tak naprawde nie wiemy ile razy ktos uzywal procedury startowej a przy mocy i przyczepnosci jaka dysponuje GTR jest to gigantyczne przeciazenie dla skrzyni. Nawet BMW w swojej gwarancji do M'ek mowi o jakiejs liczbie procedur startowych.
Nie mozna zapominac ze GTR jest nowym samochodem a nie kontynuacja juz instniejacego modelu i zawsze bedzie miec choroby wieku dzieciecego a przy tak atrakcyjnej cenie nikt nie zastanawia sie ze cos moze kleknac dopoki tak sie nie stanie.
Tak wiec skonczcie lamentowac nad skrzynia bo ona ma sie swietnie ale nic nie jest idiotoodporne.

Jedyne do czego naprawde mozna sie przyczepic to do zachowania Nissana ktory na podstawie durnego zapisu z czarnej skrzynki uznaja odmowe naprawy gwarancyjnej nie rozbierajac nawet skrzyni na czesci.


Ciekawe co byś powiedział jakbyś miał tego GT-Ra i by ci padła skrzynia.. czy też byś ich bronił, że przecież to drobnostka wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 19 Jan 2009 - 22:58
Post #818


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Tia, taki drobny szczegół ważący jakieś pewnie z 40 kilo jak nie więcej za zresztą drobne 20 000 usd z podatkiem. No po prostu pomijalny tak jak lewy tylni migacz który uporczywie nie kontakci w nowym żiguli mojego kumpla.



--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 20 Jan 2009 - 00:11
Post #819


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(Os_ @ Mon, 19 Jan 2009 - 22:14) *
Nic nie mówi, na e46 się skończyło.


A przy okazji, to nie było czasem tak, że SMG pozwalała na wykonanie tylko konkretnej liczby startów z procedury i ani sztuki więcej?

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Tue, 20 Jan 2009 - 01:39
Post #820


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





M5 E60 chyba tez miało/ma ograniczoną liczbę startów z launch control. Choć możliwe, że coś pomyliłem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 39 40 41 42 43 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:11