Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 38 39 40 41 42 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
ju-by
post Fri, 09 Jan 2009 - 13:09
Post #781


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Maćku nie porównuj Nissana z plebejskim Porsche, no proszę Cię wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 09 Jan 2009 - 13:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
*Sajmon
post Fri, 09 Jan 2009 - 17:27
Post #782


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





CYTAT(hwojtek @ Thu, 08 Jan 2009 - 22:34) *
Nie czytając WCF wiem, że tam jest napisane, że w przecziwieństwie do zwykłego czarnego, kolor Opal Black jest dostępny tylko w SpecV wink.gif


Dzięki No to pewnie się walnęli wink.gif
CYTAT
The GT-R SpecV's will only be offered in an exclusive Ultimate Black Opal body color


Może mój angielski nie jest na wysokim poziomie ale ja to zdanie rozumiem jednoznacznie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 10 Jan 2009 - 15:50
Post #783


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(*Sajmon @ Fri, 09 Jan 2009 - 17:27) *
Dzięki No to pewnie się walnęli wink.gif


Ze wszystkich informacji wynika, że to zdanie jest źle sformułowane - nie SpecV będzie tylko w tym kolorze, tylko kolor będzie dostępny wyłącznie w SpecV smile.gif Zauważ, że w konfiguratorze SpecV można wybrać inne kolory lakieru.

Filmik:




--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Sat, 10 Jan 2009 - 16:50
Post #784


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





CYTAT(hwojtek @ Sat, 10 Jan 2009 - 15:50) *
Ze wszystkich informacji wynika, że to zdanie jest źle sformułowane - nie SpecV będzie tylko w tym kolorze, tylko kolor będzie dostępny wyłącznie w SpecV smile.gif Zauważ, że w konfiguratorze SpecV można wybrać inne kolory lakieru.


Jasne. Uwierzyłem Ci na słowo już przy poprzednim poście wink.gif Musieli się na WCF pomylić.

CYTAT(hwojtek @ Sat, 10 Jan 2009 - 15:50) *
Filmik


Ja tam się nie znam ale dla mnie to wygląda na "szybko" smile.gif Teraz czekać tylko jak Nissan oficjalnie ogłosi pobicie rekordu w postaci.... 7:09? wink.gif
Szkoda tylko, że japoński nie jest moją mocną stroną smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Sat, 10 Jan 2009 - 19:23
Post #785


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





CYTAT(rennen @ Sat, 10 Jan 2009 - 17:13) *
Kolejnego rekrodu? rolleyes.gif Przecież od dawna wiadomo, że czas 7:29 był ściemą, ale w sumie fajnie, że tak się stało bo Europejscy producenci się spieli i naprawdę podkręcili swoje wózki i teraz GT-R ze swoimi wirtualnymi rekordami i papierowymi skrzyniami biegów jest w czarnej d... zobaczymy jak z tego wybrnie, ale obawiam się że nijak wink.gif


OK, zabrakło cudzysłowu. To, że "rekord" 7:29 był nie seryjnym autem to chyba wszyscy wiedzą, którzy śledzą ten wątek. Było o tym sporo tego tutaj. Chodziło mi o to, że jeśli Nissan trzymałby się dalej swoich marketingowych zagrywek, to nic tylko czekać aż ogłoszą, że SpecV poleciał kolejny "rekord". Generalnie to miała być ironia. Wyszło nie zrozumiale smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Sat, 10 Jan 2009 - 20:20
Post #786


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





ale przeciez specV bedzie tylko JDM to po co czas na ringu smile.gif


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 14 Jan 2009 - 19:26
Post #787


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT(Szeli @ Wed, 14 Jan 2009 - 18:36) *
Czy chociaz jeździłes GT-Rem? Myśle, że znasz to auto tylko ze zdjęć... Ja jeździłem kilka razy i uwierz mi, ze słowo CRAP nie pasuje do tego auta i absolutnie się z tym nie zgodzę; Auto moim zdaniem jest rewelacyjne i wolałbym je od nowego 911. Nie wiem o jakich ty pieniądzach mówisz? Jeśli dla ciebie upgrade skrzyni za 5tysPLN, który rozwiązuje problem skrzyni to są koszmarne pieniądze to nie będziemy rozmawiali na ten temat; Jaka koszmarna cena auta? Auto jest prawie 2x tańsze od 911 T; osiągami dorównuje takim autom jak Ferrari bijąc cenowo wszystkie na głowę wiec skąd ta niechęć do GT-Ra? Dziś postanowiłem skonfigurować sobie Porsche 911 T i okazało sie, ze 128tys$ to wersja podstawowa gdzie siedzenia nawet nie są elektryczne... za wersje z pełnym wyposażeniem trzeba zapłacić prawie 140tys$ + podatek (to cena u mnie w USA w salonie)... a ty masz problem z koszmarną ceną upgrade skrzyni za 1600$


Tyle, ze pomijasz drobny szczegół. Taki prawie niezauważalny. UPGRADE skrzyni to ingerencja w seryjność auta, dzięki której (interwencji) stracisz gwarancję nie tylko na skrzynię ale jak się uprą to będą próbowali tez ukrócić gwarancje na lewy tylni migacz i na podsufitkę.

Pozatym:

1 Kupując porshe/ferrari/Astona/whereva- kupujesz auto i zapominasz o naprawach. Interesuje Cie tylko serwis podczas przeglądów.
2 Kompromitacją jest wydawanie takiej kupy szmalu i szukanie warsztatu, który rozbierze tą skomplikowana skrzynie i w NOWYM aucie przeprowadzi bardzo skomplikowany upgrade. Znajdź mi warsztat w PL który to zrobi i nie spierdzeli roboty. Jesteś bez szans.
3 I tu cię dobiję- Dając przykłady z ameryki- kto powiedział, ze ten upgrade wytrzyma standardowe dla każdego amerykańskiego citizena, 100 000 mil? Nikt. Bo ma małe szanse.

Koniec kropka. Niech sie w dupę ugryzą w nissanie z tym projektem. Przyjdzie kryzys i pozamiata takie frajerskie ekscesy marketingowe. Nie będzie żalu. Przynajmniej ja nie będę żałował.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Wed, 14 Jan 2009 - 19:39
Post #788


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





CYTAT(freq @ Wed, 14 Jan 2009 - 10:57) *
Niby masz racje ale powiedz ile powstało generacji corvetty i 911 turbo a GT-R był budowany od podstaw a jak powszechnie wiadomo Krakowa od razu nie zbudowano tak więc trzeba dać mu szansę

GT-R'y startowaly w wyscigach juz od poczatku lat siedemdziesiatych, 40 lat to chyba sporo czasu zeby sie nauczyc jak sie buduje samochody sportowe.
http://www.youtube.com/watch?v=byJ5NH5t37U
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Wed, 14 Jan 2009 - 19:43
Post #789


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT
1 Kupując porshe/ferrari/Astona/whereva- kupujesz auto i zapominasz o naprawach. Interesuje Cie tylko serwis podczas przeglądów.


Ferrari i Aston bezawaryjne ? Kaman,zastanów sie.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 14 Jan 2009 - 19:48
Post #790


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





A co psują sie im skrzynie biegów i producenci nie uznają gwarancji? Czy moze silniki wybuchają albo ukręcaja się dyfry z półosiami? I tez producent mówi fuck off...

Kaaaaman.

Pozatym- milion razy bardziel wolałbym miec astona niz GTRa. No chyba że R34.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Wed, 14 Jan 2009 - 19:55
Post #791


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Psuje sie im wszystko wink.gif Ale racja,nikt nie robi afer w związku z gwarancją tylko grzecznie naprawiają.

CYTAT
Pozatym- milion razy bardziel wolałbym miec astona niz GTRa. No chyba że R34.



Wiadomo smile.gif


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Wed, 14 Jan 2009 - 20:05
Post #792


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Moim zdaniem, to co oddziela GT-R od samochodu wyscigowego, to jego masa. Taki samochod moze jest dobry na jedno szybkie okrazenie po Nürburgring, ale jak by mu przyszlo sie scigac przez godzine albo w wyscigach dlugodystansowych to opony i hamulce powiedza szybko papa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Wed, 14 Jan 2009 - 20:50
Post #793


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(Faceman @ Wed, 14 Jan 2009 - 10:13) *
No właśnie, a jak pisałem dawno temu, że ten czas na Nur. jest absolutnie nierealny seryjnym GTRem to byłem wyśmiany. rolleyes.gif

Zostałeś wyśmiany za fanatyczne wychwalanie Corvette.

CYTAT(Faceman @ Wed, 14 Jan 2009 - 10:13) *
koszmarnej cenie auta

Która i tak jest o połowę niższa niż 911 i porównywalna do Corvette.

CYTAT(Faceman @ Wed, 14 Jan 2009 - 10:13) *
Ten GTR LM w Le Mans nic nie osiągnie, zostanie zmieciony przez Corvette i Astony już dziś to mogę zaprognozować. rolleyes.gif

Nie mów hop...

CYTAT(mile @ Wed, 14 Jan 2009 - 19:43) *
Ferrari i Aston bezawaryjne ? Kaman,zastanów sie.

O tym samym pomyślałem, zresztą w jednym z tematów w "Chce kupić samochód..." było o tym wspomniane.

CYTAT(Kubek @ Wed, 14 Jan 2009 - 20:05) *
Moim zdaniem, to co oddziela GT-R od samochodu wyscigowego, to jego masa.

I to o dobre kilkaset kilogramów.

Generalnie IMO problemem Nissana jest to, że z R34 GTR to on ma wspólną chyba tylko ilość kół i cylindrów.

Porsche nie dokonywało rewolucyjnych zmian na przestrzeni lat. Po prostu dopracowywało swoją konstrukcję.

IMO gdyby GTR był po prostu ulepszonym R34 to byłby zajebiście groźnym przeciwnikiem dla Porsche.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Wed, 14 Jan 2009 - 22:12
Post #794


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





CYTAT(Faceman @ Wed, 14 Jan 2009 - 10:13) *
szarpnęli się na takie ikony jak Porsche i Corvette


Pomijajac dalsze dywagacje, to nie "ikonizuj" tak tej corvetty, bo to lekka przesada.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Wed, 14 Jan 2009 - 23:49
Post #795


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(Bullitt @ Wed, 14 Jan 2009 - 12:26) *
Tyle, ze pomijasz drobny szczegół. Taki prawie niezauważalny. UPGRADE skrzyni to ingerencja w seryjność auta, dzięki której (interwencji) stracisz gwarancję nie tylko na skrzynię ale jak się uprą to będą próbowali tez ukrócić gwarancje na lewy tylni migacz i na podsufitkę.

Pozatym:

1 Kupując porshe/ferrari/Astona/whereva- kupujesz auto i zapominasz o naprawach. Interesuje Cie tylko serwis podczas przeglądów.
2 Kompromitacją jest wydawanie takiej kupy szmalu i szukanie warsztatu, który rozbierze tą skomplikowana skrzynie i w NOWYM aucie przeprowadzi bardzo skomplikowany upgrade. Znajdź mi warsztat w PL który to zrobi i nie spierdzeli roboty. Jesteś bez szans.
3 I tu cię dobiję- Dając przykłady z ameryki- kto powiedział, ze ten upgrade wytrzyma standardowe dla każdego amerykańskiego citizena, 100 000 mil? Nikt. Bo ma małe szanse.

Koniec kropka. Niech sie w dupę ugryzą w nissanie z tym projektem. Przyjdzie kryzys i pozamiata takie frajerskie ekscesy marketingowe. Nie będzie żalu. Przynajmniej ja nie będę żałował.

Ja nadal obstawiam przy swoim zwłaszcza, że nie spotkałem jeszcze Ferrari, Lamborghini, Astona z przebiegami ponad 100tys mil. Spotkałem 911 po dużych przebiegach, nigdy wersję T - za 100tys mil jak już kiedyś powiedziałem pojawi się nowa zabawka Made in Japan; Niebawem premiera Najnowszej Supry.

Co do tego zakładu z wyjęciem skrzyni i upgrade: Człowiek to zbudował i człowiek potrafi to rozebrać, to nie NASA; Pozatym uważam, że w PL są zakłady - także na tym forum, które by się tego podjęły; Dodatkowo ostatnio osobiście dzwoniłem do PPG w Australii i oni już to zrobili - jeśli zakupisz od nich upgrade to ze słuchawką na telefonie powiedzą ci co i jak a jak nie to nie ma sprawy - shipping skrzyni do nich i za kilkanaście dni odeślą ci gotowy komponent już z założonym upgrade.




--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Thu, 15 Jan 2009 - 00:11
Post #796


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(VTEC @ Wed, 14 Jan 2009 - 15:12) *
Pomijajac dalsze dywagacje, to nie "ikonizuj" tak tej corvetty, bo to lekka przesada.


Mimo iż lubię Vette i uważam, że za rozsądne pieniądze można mieć naprawdę fajne i mocne auto to sprawdzałem osobiście i rzeczywiście - takie są cyrki z tylnym zderzakiem:

Tylny zderzak w C6


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Thu, 15 Jan 2009 - 10:03
Post #797


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT(Szeli @ Thu, 15 Jan 2009 - 00:11) *
Mimo iż lubię Vette i uważam, że za rozsądne pieniądze można mieć naprawdę fajne i mocne auto to sprawdzałem osobiście i rzeczywiście - takie są cyrki z tylnym zderzakiem:

Tylny zderzak w C6



Nie znasz się. To jest najnowszy wynalazek- "dyfuzor kinetyczny". Wykorzystuje zjawisko "dyfuzji kinetycznej".


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RMS6
post Thu, 15 Jan 2009 - 11:58
Post #798


User
Dołączył: Sun, 17 July 2005





W całej rozciągłości zgadzam się z Szelim.
Wiecej lamentu odn skrzyni jak i całego r35 nie mozna spotkac na największych forach userów Gt-ra .
Auto doskonale radzi sobie w bezpośrednim,realnym zestawieniu z 997 t na torze oraz podczas codziennego uzytkowania/jeszcze lepiej/
Nie widze też sensu brania pod uwage"wiarygodnych" testów porsche wzgledem gt-r oraz takich samych nissana.Jaki jest ten samochód najlepiej ocenic samemu ,ja tak zrobiłem ...,moze dlatego podzielam zdanie kolegi ,tóry tym samochodem jezdził.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Thu, 15 Jan 2009 - 12:55
Post #799


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT(RMS6 @ Thu, 15 Jan 2009 - 11:58) *
W całej rozciągłości zgadzam się z Szelim.
Wiecej lamentu odn skrzyni jak i całego r35 nie mozna spotkac na największych forach userów Gt-ra .
Auto doskonale radzi sobie w bezpośrednim,realnym zestawieniu z 997 t na torze oraz podczas codziennego uzytkowania/jeszcze lepiej/
Nie widze też sensu brania pod uwage"wiarygodnych" testów porsche wzgledem gt-r oraz takich samych nissana.Jaki jest ten samochód najlepiej ocenic samemu ,ja tak zrobiłem ...,moze dlatego podzielam zdanie kolegi ,tóry tym samochodem jezdził.


Acha. No to wspaniale. Po prostu cudownie. C-U-D-O-W-N-I-E.

PEES: Na ile dasz rade się rozciągnąć? Bo ja się rozciągam na 10,5 a ty?



--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freq
post Thu, 15 Jan 2009 - 17:21
Post #800


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 October 2008
Skąd: okolice Breslau





CYTAT(Kubek @ Wed, 14 Jan 2009 - 19:39) *
GT-R'y startowaly w wyscigach juz od poczatku lat siedemdziesiatych, 40 lat to chyba sporo czasu zeby sie nauczyc jak sie buduje samochody sportowe.
http://www.youtube.com/watch?v=byJ5NH5t37U


Ja o tym doskonale wiem ale co ma wspólnego ten z filmiku z tym nowym ..... Nic ?? ten był ma całkiem inne rozwiązania niż r34 poza wzystkimi kołami skrętnymi. Poza tym skrzynia jest Getraga i chyba została także przez niego zaprojektowana więc nissan jest pod tym względem niewinny
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 38 39 40 41 42 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 04:02