![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#781
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Maćku nie porównuj Nissana z plebejskim Porsche, no proszę Cię
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#782
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
Nie czytając WCF wiem, że tam jest napisane, że w przecziwieństwie do zwykłego czarnego, kolor Opal Black jest dostępny tylko w SpecV ![]() Dzięki No to pewnie się walnęli ![]() CYTAT The GT-R SpecV's will only be offered in an exclusive Ultimate Black Opal body color Może mój angielski nie jest na wysokim poziomie ale ja to zdanie rozumiem jednoznacznie ![]() |
|
|
![]()
Post
#783
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Dzięki No to pewnie się walnęli ![]() Ze wszystkich informacji wynika, że to zdanie jest źle sformułowane - nie SpecV będzie tylko w tym kolorze, tylko kolor będzie dostępny wyłącznie w SpecV ![]() Filmik: -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#784
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
Ze wszystkich informacji wynika, że to zdanie jest źle sformułowane - nie SpecV będzie tylko w tym kolorze, tylko kolor będzie dostępny wyłącznie w SpecV ![]() Jasne. Uwierzyłem Ci na słowo już przy poprzednim poście ![]() Filmik Ja tam się nie znam ale dla mnie to wygląda na "szybko" ![]() ![]() Szkoda tylko, że japoński nie jest moją mocną stroną ![]() |
|
|
![]()
Post
#785
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
Kolejnego rekrodu? ![]() ![]() OK, zabrakło cudzysłowu. To, że "rekord" 7:29 był nie seryjnym autem to chyba wszyscy wiedzą, którzy śledzą ten wątek. Było o tym sporo tego tutaj. Chodziło mi o to, że jeśli Nissan trzymałby się dalej swoich marketingowych zagrywek, to nic tylko czekać aż ogłoszą, że SpecV poleciał kolejny "rekord". Generalnie to miała być ironia. Wyszło nie zrozumiale ![]() |
|
|
![]()
Post
#786
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
ale przeciez specV bedzie tylko JDM to po co czas na ringu
![]() -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#787
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Czy chociaz jeździłes GT-Rem? Myśle, że znasz to auto tylko ze zdjęć... Ja jeździłem kilka razy i uwierz mi, ze słowo CRAP nie pasuje do tego auta i absolutnie się z tym nie zgodzę; Auto moim zdaniem jest rewelacyjne i wolałbym je od nowego 911. Nie wiem o jakich ty pieniądzach mówisz? Jeśli dla ciebie upgrade skrzyni za 5tysPLN, który rozwiązuje problem skrzyni to są koszmarne pieniądze to nie będziemy rozmawiali na ten temat; Jaka koszmarna cena auta? Auto jest prawie 2x tańsze od 911 T; osiągami dorównuje takim autom jak Ferrari bijąc cenowo wszystkie na głowę wiec skąd ta niechęć do GT-Ra? Dziś postanowiłem skonfigurować sobie Porsche 911 T i okazało sie, ze 128tys$ to wersja podstawowa gdzie siedzenia nawet nie są elektryczne... za wersje z pełnym wyposażeniem trzeba zapłacić prawie 140tys$ + podatek (to cena u mnie w USA w salonie)... a ty masz problem z koszmarną ceną upgrade skrzyni za 1600$ Tyle, ze pomijasz drobny szczegół. Taki prawie niezauważalny. UPGRADE skrzyni to ingerencja w seryjność auta, dzięki której (interwencji) stracisz gwarancję nie tylko na skrzynię ale jak się uprą to będą próbowali tez ukrócić gwarancje na lewy tylni migacz i na podsufitkę. Pozatym: 1 Kupując porshe/ferrari/Astona/whereva- kupujesz auto i zapominasz o naprawach. Interesuje Cie tylko serwis podczas przeglądów. 2 Kompromitacją jest wydawanie takiej kupy szmalu i szukanie warsztatu, który rozbierze tą skomplikowana skrzynie i w NOWYM aucie przeprowadzi bardzo skomplikowany upgrade. Znajdź mi warsztat w PL który to zrobi i nie spierdzeli roboty. Jesteś bez szans. 3 I tu cię dobiję- Dając przykłady z ameryki- kto powiedział, ze ten upgrade wytrzyma standardowe dla każdego amerykańskiego citizena, 100 000 mil? Nikt. Bo ma małe szanse. Koniec kropka. Niech sie w dupę ugryzą w nissanie z tym projektem. Przyjdzie kryzys i pozamiata takie frajerskie ekscesy marketingowe. Nie będzie żalu. Przynajmniej ja nie będę żałował. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#788
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Niby masz racje ale powiedz ile powstało generacji corvetty i 911 turbo a GT-R był budowany od podstaw a jak powszechnie wiadomo Krakowa od razu nie zbudowano tak więc trzeba dać mu szansę GT-R'y startowaly w wyscigach juz od poczatku lat siedemdziesiatych, 40 lat to chyba sporo czasu zeby sie nauczyc jak sie buduje samochody sportowe. http://www.youtube.com/watch?v=byJ5NH5t37U |
|
|
![]()
Post
#789
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT 1 Kupując porshe/ferrari/Astona/whereva- kupujesz auto i zapominasz o naprawach. Interesuje Cie tylko serwis podczas przeglądów. Ferrari i Aston bezawaryjne ? Kaman,zastanów sie. -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#790
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
A co psują sie im skrzynie biegów i producenci nie uznają gwarancji? Czy moze silniki wybuchają albo ukręcaja się dyfry z półosiami? I tez producent mówi fuck off...
Kaaaaman. Pozatym- milion razy bardziel wolałbym miec astona niz GTRa. No chyba że R34. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#791
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Psuje sie im wszystko
![]() CYTAT Pozatym- milion razy bardziel wolałbym miec astona niz GTRa. No chyba że R34. Wiadomo ![]() -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#792
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Moim zdaniem, to co oddziela GT-R od samochodu wyscigowego, to jego masa. Taki samochod moze jest dobry na jedno szybkie okrazenie po Nürburgring, ale jak by mu przyszlo sie scigac przez godzine albo w wyscigach dlugodystansowych to opony i hamulce powiedza szybko papa.
|
|
|
![]()
Post
#793
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
No właśnie, a jak pisałem dawno temu, że ten czas na Nur. jest absolutnie nierealny seryjnym GTRem to byłem wyśmiany. ![]() Zostałeś wyśmiany za fanatyczne wychwalanie Corvette. koszmarnej cenie auta Która i tak jest o połowę niższa niż 911 i porównywalna do Corvette. Ten GTR LM w Le Mans nic nie osiągnie, zostanie zmieciony przez Corvette i Astony już dziś to mogę zaprognozować. ![]() Nie mów hop... Ferrari i Aston bezawaryjne ? Kaman,zastanów sie. O tym samym pomyślałem, zresztą w jednym z tematów w "Chce kupić samochód..." było o tym wspomniane. Moim zdaniem, to co oddziela GT-R od samochodu wyscigowego, to jego masa. I to o dobre kilkaset kilogramów. Generalnie IMO problemem Nissana jest to, że z R34 GTR to on ma wspólną chyba tylko ilość kół i cylindrów. Porsche nie dokonywało rewolucyjnych zmian na przestrzeni lat. Po prostu dopracowywało swoją konstrukcję. IMO gdyby GTR był po prostu ulepszonym R34 to byłby zajebiście groźnym przeciwnikiem dla Porsche. |
|
|
![]()
Post
#794
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#795
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
Tyle, ze pomijasz drobny szczegół. Taki prawie niezauważalny. UPGRADE skrzyni to ingerencja w seryjność auta, dzięki której (interwencji) stracisz gwarancję nie tylko na skrzynię ale jak się uprą to będą próbowali tez ukrócić gwarancje na lewy tylni migacz i na podsufitkę. Pozatym: 1 Kupując porshe/ferrari/Astona/whereva- kupujesz auto i zapominasz o naprawach. Interesuje Cie tylko serwis podczas przeglądów. 2 Kompromitacją jest wydawanie takiej kupy szmalu i szukanie warsztatu, który rozbierze tą skomplikowana skrzynie i w NOWYM aucie przeprowadzi bardzo skomplikowany upgrade. Znajdź mi warsztat w PL który to zrobi i nie spierdzeli roboty. Jesteś bez szans. 3 I tu cię dobiję- Dając przykłady z ameryki- kto powiedział, ze ten upgrade wytrzyma standardowe dla każdego amerykańskiego citizena, 100 000 mil? Nikt. Bo ma małe szanse. Koniec kropka. Niech sie w dupę ugryzą w nissanie z tym projektem. Przyjdzie kryzys i pozamiata takie frajerskie ekscesy marketingowe. Nie będzie żalu. Przynajmniej ja nie będę żałował. Ja nadal obstawiam przy swoim zwłaszcza, że nie spotkałem jeszcze Ferrari, Lamborghini, Astona z przebiegami ponad 100tys mil. Spotkałem 911 po dużych przebiegach, nigdy wersję T - za 100tys mil jak już kiedyś powiedziałem pojawi się nowa zabawka Made in Japan; Niebawem premiera Najnowszej Supry. Co do tego zakładu z wyjęciem skrzyni i upgrade: Człowiek to zbudował i człowiek potrafi to rozebrać, to nie NASA; Pozatym uważam, że w PL są zakłady - także na tym forum, które by się tego podjęły; Dodatkowo ostatnio osobiście dzwoniłem do PPG w Australii i oni już to zrobili - jeśli zakupisz od nich upgrade to ze słuchawką na telefonie powiedzą ci co i jak a jak nie to nie ma sprawy - shipping skrzyni do nich i za kilkanaście dni odeślą ci gotowy komponent już z założonym upgrade. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#796
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
Pomijajac dalsze dywagacje, to nie "ikonizuj" tak tej corvetty, bo to lekka przesada. Mimo iż lubię Vette i uważam, że za rozsądne pieniądze można mieć naprawdę fajne i mocne auto to sprawdzałem osobiście i rzeczywiście - takie są cyrki z tylnym zderzakiem: Tylny zderzak w C6 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#797
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Mimo iż lubię Vette i uważam, że za rozsądne pieniądze można mieć naprawdę fajne i mocne auto to sprawdzałem osobiście i rzeczywiście - takie są cyrki z tylnym zderzakiem: Tylny zderzak w C6 Nie znasz się. To jest najnowszy wynalazek- "dyfuzor kinetyczny". Wykorzystuje zjawisko "dyfuzji kinetycznej". -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#798
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2005 ![]() |
W całej rozciągłości zgadzam się z Szelim.
Wiecej lamentu odn skrzyni jak i całego r35 nie mozna spotkac na największych forach userów Gt-ra . Auto doskonale radzi sobie w bezpośrednim,realnym zestawieniu z 997 t na torze oraz podczas codziennego uzytkowania/jeszcze lepiej/ Nie widze też sensu brania pod uwage"wiarygodnych" testów porsche wzgledem gt-r oraz takich samych nissana.Jaki jest ten samochód najlepiej ocenic samemu ,ja tak zrobiłem ...,moze dlatego podzielam zdanie kolegi ,tóry tym samochodem jezdził. |
|
|
![]()
Post
#799
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
W całej rozciągłości zgadzam się z Szelim. Wiecej lamentu odn skrzyni jak i całego r35 nie mozna spotkac na największych forach userów Gt-ra . Auto doskonale radzi sobie w bezpośrednim,realnym zestawieniu z 997 t na torze oraz podczas codziennego uzytkowania/jeszcze lepiej/ Nie widze też sensu brania pod uwage"wiarygodnych" testów porsche wzgledem gt-r oraz takich samych nissana.Jaki jest ten samochód najlepiej ocenic samemu ,ja tak zrobiłem ...,moze dlatego podzielam zdanie kolegi ,tóry tym samochodem jezdził. Acha. No to wspaniale. Po prostu cudownie. C-U-D-O-W-N-I-E. PEES: Na ile dasz rade się rozciągnąć? Bo ja się rozciągam na 10,5 a ty? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#800
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 Skąd: okolice Breslau ![]() |
GT-R'y startowaly w wyscigach juz od poczatku lat siedemdziesiatych, 40 lat to chyba sporo czasu zeby sie nauczyc jak sie buduje samochody sportowe. http://www.youtube.com/watch?v=byJ5NH5t37U Ja o tym doskonale wiem ale co ma wspólnego ten z filmiku z tym nowym ..... Nic ?? ten był ma całkiem inne rozwiązania niż r34 poza wzystkimi kołami skrętnymi. Poza tym skrzynia jest Getraga i chyba została także przez niego zaprojektowana więc nissan jest pod tym względem niewinny |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 04:02 |