![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#761
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 Skąd: okolice Breslau ![]() |
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/URrR8-zo1PQ&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/URrR8-zo1PQ&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
dłubałem w necie i znalazłem takie coś. A wracając do tematu skrzyni czy nissan nie planuje wypuścić wersji z manualem ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#762
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 May 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
KOD [yt]kod, czyli to co jest po "watch?v="[/yt] katapulta -------------------- Wojtek
F4R |
|
|
![]()
Post
#763
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Tak btw.... slyszano cos na temat bolaczek skrzyni Veyrona?
Ma chyba ciut wiecej mocy i momentu do ogarnięcia... -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#764
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Tylko, że Veyrona nie robił księgowy
![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#765
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
No niby... ale chyba 1000hp gtra to sie nie zobaczy predko.
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#766
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No i Veyrona nie kupuje losiek zeby robic procedure startowa co skrzyzowanie.
![]() Przy 1000hp nie potrzeba zadnej procedury bo poprostu autko sie katapultuje i znika w oddali. |
|
|
![]()
Post
#767
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
Nie porównujcie GT-Ra za 80tys$ do Veyron'a za ponad 2 000 000$...
Dziś zadzwoniłem do PPG w Australii i zapytałem się o upgrade I-go biegu do GT-Ra... cały czas czekają na końcowy etap pracy gdyż coś jeszcze poprawiają i prawdopodobnie Upgrade będzie gotowy pod koniec stycznia lub w Lutym i będzie wtedy oferowany do sprzedaży... Cena Upgrade I-go biegu do GT-Ra to ok 2300$ Australijskich czyli ok 1600 USD / 5000 PLN Powiedziano mi, że trwają już prace nad pozostałymi biegami ale priorytetem jest stworzenie tego Igo... Upgrade całego kompletu do 4go biegu włącznie będzie oscylował w wysokości ok 10000$ Australijskich. Wydaje się, że są to sensowne pieniądze... Wygląda na to, że Legenda GT-Ra ożyje na nowo ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#768
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
ja ogarne to duuuuuuuuuuuzo taniej
![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#769
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
No i jest już SpecV. Brak sensacji - więcej carbon fibre, nowe felgi, kubły Recaro, więcej momentu obrotowego w średnim zakresie.
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#770
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#771
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
NISSAN GT-R SPEC V
http://speedhunters.com/archive/2009/01/07...t-r-spec-v.aspx -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#772
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
Że niby prawie 90k$ za kilka karbonowych dodatków, tytanowy wydech, lepszy hebel (bodaj ceramika+karbon), lepszy zawias, overboost, ładne felgi, fotele Recaro "minus" tylna kanapa i znaczek SpecV na klapie?
![]() A miał być w środku pałąk, miało być 100kg mniej, jeszcze więcej mocy (choć to i tak zbędne przy tej samej skrzyni). I jeszcze jedno. Tutaj jest napisane: http://www.worldcarfans.com/9090108.001/ni...-specv-revealed ..że będzie dostępny tylko w czarnym kolorze. To skąd na tej samej stronie zdjęcia wersji w kolorze białym, czerwonym itd. Jak to w końcu jest. Coś wiesz na ten temat hwojtek? |
|
|
![]()
Post
#773
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon ![]() |
http://usaauto24.com/auto_pl/search/?mode=...amp;id=20864928
jakby ktoś nie chciał czekać to pojawiają się już pierwsze zgniłki z usraju ![]() |
|
|
![]()
Post
#774
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
Cena V-spec wydaje mi się przesadzona, czytając dane techniczne nie wierzę żeby 60 kilogramów mniej i ceramiczne heble robiły aż taką różnice. Nadal wydaje mi się ze to raczej dość wygodne szybkie grand turismo niż cywilna wyścigówka.
|
|
|
![]()
Post
#775
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 09 February 2008 ![]() |
-------------------- 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#776
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
..że będzie dostępny tylko w czarnym kolorze. To skąd na tej samej stronie zdjęcia wersji w kolorze białym, czerwonym itd. Jak to w końcu jest. Coś wiesz na ten temat hwojtek? Nie czytając WCF wiem, że tam jest napisane, że w przecziwieństwie do zwykłego czarnego, kolor Opal Black jest dostępny tylko w SpecV ![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#777
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 27 October 2005 Skąd: Krakow ![]() |
ten czarny wydzwoniony jest tez tu
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/ex...81121_001.shtml http://www.wreckedexotics.com/newphotos/ex...81121_003.shtml -------------------- Accord CL7
www.promotormocy.pl |
|
|
![]()
Post
#778
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Jak ktoś ma czas, to może sobie SpecV skonfigurować tutaj: http://www.nissan.co.jp/GT-R/SPECV/EASY_SIM/
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#779
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Zwiększony moment w środkowym zakresie obrotów.. żeby PPG mogło potestować swoje zestawy trybów do skrzyni
![]() W ogóle po co zwiększony moment w środkowym zakresie obrotów? Żeby ścigać się z TDI na elastyczność? Przecież chyba 3.8 turbo w serii już musi tam mieć wystarczająco ognia do normalnej jazdy, a przy wyścigach środkowy zakres obrotów średnio ma znaczenie (jeszcze zależy co to dla kogo jest środkowy - ale jeżeli ten moment wzrósł a moc maksymalna się nie zmieniła to muszą to być raczej niskie obroty i zabieg raczej bardzo bez sensu, tym bardziej że już na serii skrzynie padają jak muchy) -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#780
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak ktoś ma czas, to może sobie SpecV skonfigurować tutaj: http://www.nissan.co.jp/GT-R/SPECV/EASY_SIM/ Troszku drogo. ~550.000 PLN w Japonii, wyjdzie w Europie drozej niz GT2. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 04:03 |