Shoutbox 0 nowych PW 


66 Stron V  « < 37 38 39 40 41 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [FOTO, INFO] Nissan GT-R oficjalnie
freq
post Fri, 02 Jan 2009 - 19:45
Post #761


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 October 2008
Skąd: okolice Breslau





<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/URrR8-zo1PQ&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/URrR8-zo1PQ&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

dłubałem w necie i znalazłem takie coś. A wracając do tematu skrzyni czy nissan nie planuje wypuścić wersji z manualem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 02 Jan 2009 - 19:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Erhabe
post Fri, 02 Jan 2009 - 21:18
Post #762


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 May 2005
Skąd: Elbląg





KOD
[yt]kod, czyli to co jest po "watch?v="[/yt]



katapulta


--------------------
Wojtek

F4R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Fri, 02 Jan 2009 - 21:56
Post #763


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Tak btw.... slyszano cos na temat bolaczek skrzyni Veyrona?
Ma chyba ciut wiecej mocy i momentu do ogarnięcia...


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Fri, 02 Jan 2009 - 22:04
Post #764


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Tylko, że Veyrona nie robił księgowy laugh.gif


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Fri, 02 Jan 2009 - 22:07
Post #765


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





No niby... ale chyba 1000hp gtra to sie nie zobaczy predko.


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sat, 03 Jan 2009 - 00:41
Post #766


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





No i Veyrona nie kupuje losiek zeby robic procedure startowa co skrzyzowanie. biggrin.gif
Przy 1000hp nie potrzeba zadnej procedury bo poprostu autko sie katapultuje i znika w oddali.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Tue, 06 Jan 2009 - 05:55
Post #767


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





Nie porównujcie GT-Ra za 80tys$ do Veyron'a za ponad 2 000 000$...

Dziś zadzwoniłem do PPG w Australii i zapytałem się o upgrade I-go biegu do GT-Ra... cały czas czekają na końcowy etap pracy gdyż coś jeszcze poprawiają i prawdopodobnie Upgrade będzie gotowy pod koniec stycznia lub w Lutym i będzie wtedy oferowany do sprzedaży...

Cena Upgrade I-go biegu do GT-Ra to ok 2300$ Australijskich czyli ok 1600 USD / 5000 PLN

Powiedziano mi, że trwają już prace nad pozostałymi biegami ale priorytetem jest stworzenie tego Igo... Upgrade całego kompletu do 4go biegu włącznie będzie oscylował w wysokości ok 10000$ Australijskich. Wydaje się, że są to sensowne pieniądze... Wygląda na to, że Legenda GT-Ra ożyje na nowo cool.gif


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Tue, 06 Jan 2009 - 10:34
Post #768


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





ja ogarne to duuuuuuuuuuuzo taniej smile.gif


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 08 Jan 2009 - 11:38
Post #769


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





No i jest już SpecV. Brak sensacji - więcej carbon fibre, nowe felgi, kubły Recaro, więcej momentu obrotowego w średnim zakresie.



--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Thu, 08 Jan 2009 - 12:39
Post #770


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





Taką galeryjkę SpecV znalazłem smile.gif
http://www.worldcarfans.com/3090108.001/nissan-gt-r-specv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 08 Jan 2009 - 12:43
Post #771


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





NISSAN GT-R SPEC V
http://speedhunters.com/archive/2009/01/07...t-r-spec-v.aspx


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Thu, 08 Jan 2009 - 13:02
Post #772


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





Że niby prawie 90k$ za kilka karbonowych dodatków, tytanowy wydech, lepszy hebel (bodaj ceramika+karbon), lepszy zawias, overboost, ładne felgi, fotele Recaro "minus" tylna kanapa i znaczek SpecV na klapie? ohmy.gif

A miał być w środku pałąk, miało być 100kg mniej, jeszcze więcej mocy (choć to i tak zbędne przy tej samej skrzyni).

I jeszcze jedno. Tutaj jest napisane:
http://www.worldcarfans.com/9090108.001/ni...-specv-revealed

..że będzie dostępny tylko w czarnym kolorze. To skąd na tej samej stronie zdjęcia wersji w kolorze białym, czerwonym itd. Jak to w końcu jest. Coś wiesz na ten temat hwojtek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihau_dst
post Thu, 08 Jan 2009 - 13:29
Post #773


Super User
Dołączył: Wed, 01 December 2004
Skąd: Suburbicon





http://usaauto24.com/auto_pl/search/?mode=...amp;id=20864928
jakby ktoś nie chciał czekać to pojawiają się już pierwsze zgniłki z usraju laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Thu, 08 Jan 2009 - 15:07
Post #774


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





Cena V-spec wydaje mi się przesadzona, czytając dane techniczne nie wierzę żeby 60 kilogramów mniej i ceramiczne heble robiły aż taką różnice. Nadal wydaje mi się ze to raczej dość wygodne szybkie grand turismo niż cywilna wyścigówka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HaaWK
post Thu, 08 Jan 2009 - 16:30
Post #775


User
Dołączył: Sat, 09 February 2008





http://www.autogen.pl/forum/index.php?topi...msg2731#msg2731


--------------------
1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 08 Jan 2009 - 22:34
Post #776


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(*Sajmon @ Thu, 08 Jan 2009 - 13:02) *
..że będzie dostępny tylko w czarnym kolorze. To skąd na tej samej stronie zdjęcia wersji w kolorze białym, czerwonym itd. Jak to w końcu jest. Coś wiesz na ten temat hwojtek?

Nie czytając WCF wiem, że tam jest napisane, że w przecziwieństwie do zwykłego czarnego, kolor Opal Black jest dostępny tylko w SpecV wink.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudzinski
post Thu, 08 Jan 2009 - 23:47
Post #777


Super User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Krakow





ten czarny wydzwoniony jest tez tu
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/ex...81121_001.shtml
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/ex...81121_003.shtml


--------------------
Accord CL7
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 09 Jan 2009 - 03:02
Post #778


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Jak ktoś ma czas, to może sobie SpecV skonfigurować tutaj: http://www.nissan.co.jp/GT-R/SPECV/EASY_SIM/


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 09 Jan 2009 - 10:26
Post #779


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Zwiększony moment w środkowym zakresie obrotów.. żeby PPG mogło potestować swoje zestawy trybów do skrzyni laugh.gif

W ogóle po co zwiększony moment w środkowym zakresie obrotów? Żeby ścigać się z TDI na elastyczność? Przecież chyba 3.8 turbo w serii już musi tam mieć wystarczająco ognia do normalnej jazdy, a przy wyścigach środkowy zakres obrotów średnio ma znaczenie (jeszcze zależy co to dla kogo jest środkowy - ale jeżeli ten moment wzrósł a moc maksymalna się nie zmieniła to muszą to być raczej niskie obroty i zabieg raczej bardzo bez sensu, tym bardziej że już na serii skrzynie padają jak muchy)


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Fri, 09 Jan 2009 - 12:01
Post #780


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(hwojtek @ Fri, 09 Jan 2009 - 03:02) *
Jak ktoś ma czas, to może sobie SpecV skonfigurować tutaj: http://www.nissan.co.jp/GT-R/SPECV/EASY_SIM/


Troszku drogo.
~550.000 PLN w Japonii, wyjdzie w Europie drozej niz GT2.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

66 Stron V  « < 37 38 39 40 41 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 04:03