![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#741
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 Skąd: okolice Breslau ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#742
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT nie chodziło mi o to ale nie ważne. To o co ? Jaki widzisz problem w nisko położonym momencie obrotowym ? -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#743
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Lodz ![]() |
Korbowody mogą widziec problem ale te w GT-R chyba dadzą rade , gorzej ze skrzynią
-------------------- 1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS
_http://picasaweb.google.com/summitsvift |
|
|
![]()
Post
#744
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Przy takim szybkim rozwoju akcesoriów myślę, że problem skrzyni zostanie ogarnięty. Zresztą kilka stron wcześniej szeli dał informację o już dostępnym upgrade I biegu od PPG.
-------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#745
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 Skąd: okolice Breslau ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#746
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
Przy takim szybkim rozwoju akcesoriów myślę, że problem skrzyni zostanie ogarnięty. Zresztą kilka stron wcześniej szeli dał informację o już dostępnym upgrade I biegu od PPG. Dodam tylko, że PPG ma w planach wypuszczenie upgrade do 4go biegu włącznie dla GT-Rów, których właściciele celują w większe moce w aucie... wiec wydaje się problem skrzyni został już rozwiązany... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#747
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Mechanika mechaniką, a jak tam jest ze sprzęgłami? nie poddają się przy wyższym momencie?
-------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#748
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
Zawsze jest Radzikowski........
![]() |
|
|
![]()
Post
#749
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Co ciekawe Japońce kombinują tylko z kitami podnoszącymi moc z przeniesieniem tego na koła nic nie robią.
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#750
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Moze Nissan JP uznaje gwarancje
![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#751
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Mechanika mechaniką, a jak tam jest ze sprzęgłami? nie poddają się przy wyższym momencie? Nie, ale jakby co, to zawsze jest karbonowy upgrade, też od PPG. A, tak a propos tego, że w Polsce trzeba tyle czekać na GT-R, a w USofA nie trzeba i tam mają lepiej - to wynika z bardzo prostego faktu: w Europie poskładano i zaliczkowanoa zamówienia na 104% rocznego przydziału GT-R na Europę. W Stanach są klienci tylko na 70% aut - pozostałe 30% będzie stać na placach, nie można ich nie wyprodukować, a nie da się amerykańskich przerobić na europejskie. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#752
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 January 2006 ![]() |
nie wiem czy ten aspekt byl dyskutowany:
"According to MT, the average of those three separate dyno runs reveals that Nissan's supercar is delivering 485-horsepower @ 6050 rpm and 470 lb-ft @ 3800 rpm. That's nearly spot on for horsepower, but a good deal more torque at the crank than its official 430 lb-ft. -- we're not complaining. These tests also prove that there are indeed significant losses due to the GT-R's twin-clutch, all-wheel drive configuration" Czyzby jakis ukryty gift od fabryki czy zakute US lby znowu cos pomieszali? Jaki moment podaje Nissan oficjalnie? I jeszcze jedna ciekawostka ktora wypatrzylem dzis zabijajac nude w pracy: Seryjny R35 vs przemapowany R35 przy pomocy softu opracowanego prze hamerykanski CobbTuning ![]() Jak widac nie trzeba gmerac w mechanice. hehe -------------------- I'm so JDM that I even sleep on the right side of the bed
|
|
|
![]()
Post
#753
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Hmmmm, jak dla mnie to ten soft troche z dupy. Co to w ogole za przebieg mocy, ze najpierw rosnie, potem spada, potem znow kawalek rosnie, potem trzyma...jak tym jezdzic???
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#754
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wykres mocy zaczyna sie z dolu. Przy 3500 przecina sie z AFR i dalej idzie do gory. Koncowka jest troche dziwna z tym dolkiem. Czyzby cos nie tak z dobrnaiem faz rozrzadu?
|
|
|
![]()
Post
#755
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
W Stanach są klienci tylko na 70% aut - pozostałe 30% będzie stać na placach, nie można ich nie wyprodukować, a nie da się amerykańskich przerobić na europejskie. To dlaczego trzeba placic $10 tysiecy ekstra jak chcesz auto od reki? http://www.carsdirect.com/build/options?zi...p;restore=false |
|
|
![]()
Post
#756
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Bo produkcja jest wolniejsza niż te 70%...
Chodzi o to, że przeszacowano rynek - i wchłonie on 70% produkcji GT-Ra, natomiast jest ona na tyle mała, że i tak trzeba czekać. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#757
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Chyba rozwiazano juz czesciowo problem skrzyni -> http://moto.onet.pl/1524686,4860,artykul.html
|
|
|
![]()
Post
#758
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
To fajnie, że goście z Onetu czytają nasze forum.
![]() ![]() ![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#759
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
hwojtek, to kiedy sie mozna spodziewac spadku cen?
|
|
|
![]()
Post
#760
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
@hwojtek
Ehh...widać,że nie jestem w wątku na bieżąco ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 15:17 |