![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#701
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 06 March 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Człowieku przecież na Poznaniu warunki mogą zmieniac czasy tego samego auta o 10 sekund i więcej, a co dopiero na Ringu... dobrze, ale mi to nigdy nie przeszkadzało, mnie po prostu śmieszy te ględzenie o wiarygodności czasu GTR-a, bo powyższy test też był pewnie w innych warunkach niż jak wtedy gdy NISSAN testował GTR-a Dla mnie dalsza dywagacja na temat czasów GTR vs. 911 na ringu nie ma i nie będzie miała sensu. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#702
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ten test porównuje dwa auta prowadzone przez tego samego kierowcę wyścigowego znającego ten tor tego samego dnia na pustym torze. Jak się przeczyta ekst to sam kierowca pisze że Toshio Suzuki się wznosi naniezwykłe wyzyny umiejętności na tym filmiku który Nissan opublikował, ale on nie wie jak ten czas jest możliwy.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#703
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
CYTAT dobrze, ale mi to nigdy nie przeszkadzało, mnie po prostu śmieszy te ględzenie o wiarygodności czasu GTR-a, bo powyższy test też był pewnie w innych warunkach niż jak wtedy gdy NISSAN testował GTR-a Dla mnie dalsza dywagacja na temat czasów GTR vs. 911 na ringu nie ma i nie będzie miała sensu. Gdybyś: a)znał angielski b)zechciał przeczytać tekst c)czytał ze zrozumieniem nie napisałbyś dwóch powyższych postów.* *-według uznania czytających forum |
|
|
![]()
Post
#704
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 06 March 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
dla ułatwienia chodzi mi o jeden fakt, z dużym prawdopodobieństwem stwierdzam, że gdyby tego dnia tymi samochodami jechał jakiś japoński pro wynik byłby odwrotny tylko o to mi chodzi......................
Fox dla twojej wiedzy tekst przeczytałem nawet obejrzałem oba filmy z tego testu ![]() |
|
|
![]()
Post
#705
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 ![]() |
CYTAT Fox dla twojej wiedzy tekst przeczytałem nawet obejrzałem oba filmy z tego testu Tymbardziej nie napisałbyś tych postów, skoro sam autor testu sporo miejsca poświęcił na to jak ciężko porównać dwa auta na torze, a zwłaszcza na ringu, jak bardzo starał się wytłumaczyć, ze nie można testów tego typu traktowac jako wyroczni. Swoja drogą bardzo uczciwe podejście. Co do japońskich Pro, to gdyby byłby to kierowca formatu testerów Best Motoring, to z pewnością byłoby tak jak piszesz, i to raczej nie ze złej woli, raczej braku skilla. P.S Odnośnie PW, to jest forum, więc nie będę się ze wzgledu na jakakolwiek poprawność krył się z moim zdaniem, ale bez obrazy, peace ![]() |
|
|
![]()
Post
#706
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 June 2003 ![]() |
Test jest bardzo wiarygodny i należy go przeczytać dokładnie a w szczególności przeanalizować prędkości we wszytkich punktach toru.Jest tam wytłumaczone dlaczego co i jak...Nissan jest chwalony ,ale pokazują też jego mankamenty czyli wagę !Regularnie Nissan jest szybszy w zakrętach ( też nie we wszystkich bo jest zbyt ciężki) ale dostaje totalne baty na prostych ( było i 17 mil/h)
Po przeczytaniu wszystkich postów i testów stwierdzam,że to świetne auto w tej cenie nawet okazja ale warunki jak dla mnie gwarancji i utrzymania w PL nie do przyjęcia... Pierwszy serwis po 1500 mil ,następne częste ,w okresie pogwarancyjnym utrzymanie auta to już prawdziwe wyzwanie..... Z tego co piszą ma być 2 dilerów w PL a kto to będzie serwisował?? Miałbym jeżdzić co kilka miesięcy 500 km aby podpinali się pod kompa i ogólnie robili serwis?? Kurcze w Porsche pierwszy servis jest po 20 000 km i nikt niestraszy pod byle pretekstem utratą gwarancji. -------------------- 968CS
C63w205 190 2,3-16V i inne |
|
|
![]()
Post
#707
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
-------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
![]()
Post
#708
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
cena skrzynki do GT-R + fotka. Swoją drogą chyba będzie to część dosyć chodliwa .....
http://www.conceptzperformance.com/Cart/de...01983.5.121.149 |
|
|
![]()
Post
#709
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 Skąd: okolice Breslau ![]() |
niepotrzebnie zintegrowali ją z tylnym dyfrem gdyby był oddzielnym elementem pewnie byłaby tańsza i łatwiej ją wymontować
|
|
|
![]()
Post
#710
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Na skrzynie jest już lekarstwo od PPG http://www.gtrblog.com/index.php/2008/12/2...ssan-r35?blog=4
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#711
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
Na skrzynie jest już lekarstwo od PPG http://www.gtrblog.com/index.php/2008/12/2...ssan-r35?blog=4 Dla przejrzystości: Po LEWEJ upgrade Igo biegu od PPG a po PRAWEJ oryginał... Ciekawe jaka cena zestawu? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#712
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Też jestem ciekaw ale pewnie będzie tak jak ze wszystkim innym do GT-R'a, czyli zdecydowanie dużo drożej niż do innych aut
![]() -------------------- BMW
|
|
|
gość_STAN_* |
![]()
Post
#713
|
![]() |
Też jestem ciekaw ale pewnie będzie tak jak ze wszystkim innym do GT-R'a, czyli zdecydowanie dużo drożej niż do innych aut ![]() GTR miał być autem dla ludzi zamożnych lub dla kogoś kogo stać na nowe Porsche z niższej półki... dlaczego więc części maja być do niego tanie...podejrzewam że raczej Nissan za bardzo się tym problemem nie przejmuje...gdyż wybrał sobie odpowiedni ,,target". |
|
|
![]()
Post
#714
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Nie mowie o Nissanie ale o aftermarkecie, graty do dłubania GT-R'a są dużo droższe niż do innych aut. Nie chodziło mi o przegląd w ASO
![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#715
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 June 2003 ![]() |
Tak co do tych cen to z linka wynika ,że skrzynia bez montażu okazyjnie kosztuje 18 200 USD( tj ok 35% wartości auta)!
Auto ma kosztować "2009 Nissan GT-R Priced At $69,850, On Sale July 7 " ,wydaje mi się to drogawo jednak... Do Porsche 997S z łatwością kupisz używaną skrzynie za 3200 euro a nowa to koszt 9200 euro( 10% wartości auta)...wydaje mi się ,że albo muszą te skrzynie już w fabryce wzmocnić albo ten docelowy "target " będzie bardzo mały . -------------------- 968CS
C63w205 190 2,3-16V i inne |
|
|
gość_STAN_* |
![]()
Post
#716
|
![]() |
Gdyby ktoś mi pozostawił do wyboru Porsche turbo (997) nieważne czy z tą nową skrzynią czy też z ta z tej pierwszej wersjii...i Nissana GTR (R35)
to wybrał bym Porsche... jednak mimo tego że Nissan to majstersztyk..wybrał bym auto które ma w Europie i na świecie od lat swój prestiż...który bez oszukiwana się będzie w Europie nie do przebicia przez Nissana...Nissan stworzył po prostu egzotyczne auto z super osiągami. |
|
|
![]()
Post
#717
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
No proszę już można z łatwością używane dwu-sprzęgłową skrzynie biegów PDK do 997s kupić. Niesamowite.
Faktycznie ceny podzespołów do GTR'a są wysokie, ale przynajmniej sam samochód jako całość jest sprzedawany za okazyjne pieniądze porównując do chorobliwie zawyżonych cen Porsche. Poza tym ktoś kogo stać na zakup samochodu za 300+ kPLN raczej nie bardzo będzie przeżywał cen kosztów eksploatacji i paliwa. -------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#718
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#719
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
można sądzić ,że jest to kolejna jednorazówka w stylu RX7 i 8. po 150 tyś będzie to koszmarnie serwisować.
Na pewno dla amerykanów większego problemu nie będzie aczkolwiek teraz mają kryzys wiec każdy garnie sie do oszczedności. GTR jest autem dla bogatych ale nie dla najbogatszych bo tacy kupują lambo albo sprawdzone porsche ,ferrari lub coś innego lepszego. Tak wiec kupująć GTR'a chciałbym mieć auto niezawodne . Silnik także jest nową jednostką nie spotykoną w innych modelach i także mogą być późniejsze problemy przy np. remontowaniu takiej jednostki. Co do serwisowania to szczerze powiem ,że na wymiane oleju wolałbym jechać do niemiec albo robić to pod moim okiem. Wszyscy wiemy jakich w ASO polska ludzi zatrudniają... najtańszym kosztem i nierzadko bez wykształcenia od pługa oderwanych lub byłych górników bez obrazy. Kiedyś byłem w ASO nissan na śląsku i gość w 300zx szukał silnika w bagażniku ![]() |
|
|
![]()
Post
#720
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
R35 GT-R Le Mans. Sympatycznie poszerzony. Wygląda przednio, szkoda tylko, że ma niewiele wspólnego z drogowym GTR'em - V8 NA oraz RWD (ponoć). No ale takie są wymagania FIA, dobre i to. -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 07:04 |